Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Овас личи или на неисправна пумпа или на прснат дихтон на блок/глава
 
Ако му прегрева диктонот е најверојатно отиден исто така. Водна пумпа плус термостат најпаметно е прво да смени. Па после диктонот ако стварно е за менење.
 
Значи сменети сите црева и спојки, сменет е и мајсторот и пак проблем, значи водата тс антифризот не врти воопшто,мене мин покажува нормална работна , антифризот врие и ми испарува како да е на вриење ставен, радалицата не уклучува воопшто, притисок се ствара во казанчето за вода што е, мое мисленје е или термостат,или пак водната пумпа, дај некој ако има совет нека даде?


Кога моторот е ладен отвори го капачето за антифриз и запали го моторот и нека под загрее на барем 60 степени. Послем додади јако гас и нека гледа некој во резерварчето за антрифриз...ако излегуваат меури во антифризот, како да врие...или диктонот е или е пукната главата/блокот и тоа 99 % сигурност.

 
Последно уредено:
Ako e zaeban Dichtung tigash ce ja mesha codata so masloto i na kapackata od masloto ce bidi belo kako emulzija. Ama mislam deka drug peoblem ima i vaka pi internet samo ce si nagadjame.
 
Termostatot otvora na 105° i ako imash vozduh okolu termostatot nema da mozhi ni da otvori.

I ne te razbiram shto ti e toa radilicata ne vrti!

Radilica e osovinata kade shto se povrzani klipovite i menjacot. I taa ako ne raboti ne e ni motorot zapalen
Termostatot na 99% vozila otvara od 81~2do91° toa e zivin termostat,
Ventilator prva brzina od 92 do97,vtora brzina 102~105°/ ako e kontinuiran ventilatorot(nema otpornikk/termoprekunuvac) od 92 nagore
Samo poslednite 2 nedeli smeniv +10 termostati.....
Btw ,eve za edno od moite vozila koj go ima poznatiot 1.6hdi 110ks(psa/ford/mazda/itn) 83° termostat
 

Attachments

  • IMG_20231126_205247.jpg
    IMG_20231126_205247.jpg
    158,3 KB · Прегледи: 15
Ako e zaeban Dichtung tigash ce ja mesha codata so masloto i na kapackata od masloto ce bidi belo kako emulzija. Ama mislam deka drug peoblem ima i vaka pi internet samo ce si nagadjame.


Не мора да значи.....тоа е ако пробиен дихотонот помеѓу коморите за вода и масло. Овде ако е прснат, тоа е помеѓу комората за согоревање/цилиндарот и комората за вода/антифриз
 
Termostatot na 99% vozila otvara od 81~2do91° toa e zivin termostat,
Ventilator prva brzina od 92 do97,vtora brzina 102~105°/ ako e kontinuiran ventilatorot(nema otpornikk/termoprekunuvac) od 92 nagore
Samo poslednite 2 nedeli smeniv +10 termostati.....
Btw ,eve za edno od moite vozila koj go ima poznatiot 1.6hdi 110ks(psa/ford/mazda/itn) 83° termostat
Ne e bitna temperaturata na otvaranje , kaj meriva po pravilo e 89 stepeni.Bitno e da proveri dali otvora.
I so izvaden termostat da ja zapali kolata i da gleda dali ima dvizhenje na vodata vo kazanceto. Ama pred se treba koga e se komplett sklopena da ja izvakumira.

Primer kaj z101 vozduh vo vodata znaceshe mrznenje vo kabinata. :)
Inace ako se razbirash od koli i ako clenot e blisku do prilep neka te pobara bi predlozhil
Автоматски споено мислење:

Не мора да значи.....тоа е ако пробиен дихотонот помеѓу коморите за вода и масло. Овде ако е прснат, тоа е помеѓу комората за согоревање/цилиндарот и комората за вода/антифриз
da, glavniot problem ne mu e troshenje na voda tuku nepravilna rabota na vodnata cirkulacija.
prven toa mora da proraboti pa posle se drugo.
 
Ne e bitna temperaturata na otvaranje , kaj meriva po pravilo e 89 stepeni.Bitno e da proveri dali otvora.
I so izvaden termostat da ja zapali kolata i da gleda dali ima dvizhenje na vodata vo kazanceto. Ama pred se treba koga e se komplett sklopena da ja izvakumira.

Primer kaj z101 vozduh vo vodata znaceshe mrznenje vo kabinata. :)
Inace ako se razbirash od koli i ako clenot e blisku do prilep neka te pobara bi predlozhil
16god, vo citroen/fiat i ford seuste...
 
Здраво дечки. Имам Опел Мерива 2007 година.
Прво прашање перката на ладникот нели треба да уклучи на 5-10 минути доколку авотмобилот го оставам запален и да качи температура од 90 степени?
Второ прашање некој ако имал претходно искуство 2 пати менувам ладник поради течење голема количина на антифриз, имам менувано водена пумпа, мислам дека термостатот не ми отвара и на поголема температура кога ќе отвори ми го дупнува ладникот или црево. Дали некој знае до што е проблемот?
1.7cdti 101ks 88stepeni mu e rabotna temperatura. Perka prva brzina pali nekade na 92 stepeni a vtora brzina 101.
Toa sto ti pravi pritisok,mozi da ti praj problem kapackata od tubeto za voda. Ostaja malce polabava ili zemi nova kapacka. Sekoja kola si pravi malce pritisok na vozduh niz crevata a na tie kapackite ima otvor za da go ispusta vozduhot i cesto vnatre se ostetva to federceto i ne se otvora za da ispusti vozduh i kaj ke najdi labavo tamu ke izbie pritisokot. Jas stalno go ostavam podotvoreno. Vakov problem imav na vectra b 2.0dti. Smenav kapacka se resi problemo.
 
1.7cdti 101ks 88stepeni mu e rabotna temperatura. Perka prva brzina pali nekade na 92 stepeni a vtora brzina 101.
Toa sto ti pravi pritisok,mozi da ti praj problem kapackata od tubeto za voda. Ostaja malce polabava ili zemi nova kapacka. Sekoja kola si pravi malce pritisok na vozduh niz crevata a na tie kapackite ima otvor za da go ispusta vozduhot i cesto vnatre se ostetva to federceto i ne se otvora za da ispusti vozduh i kaj ke najdi labavo tamu ke izbie pritisokot. Jas stalno go ostavam podotvoreno. Vakov problem imav na vectra b 2.0dti. Smenav kapacka se resi problemo.
A shto napishav jas pogore?
 
1.7cdti 101ks 88stepeni mu e rabotna temperatura. Perka prva brzina pali nekade na 92 stepeni a vtora brzina 101.
Toa sto ti pravi pritisok,mozi da ti praj problem kapackata od tubeto za voda. Ostaja malce polabava ili zemi nova kapacka. Sekoja kola si pravi malce pritisok na vozduh niz crevata a na tie kapackite ima otvor za da go ispusta vozduhot i cesto vnatre se ostetva to federceto i ne se otvora za da ispusti vozduh i kaj ke najdi labavo tamu ke izbie pritisokot. Jas stalno go ostavam podotvoreno. Vakov problem imav na vectra b 2.0dti. Smenav kapacka se resi problemo.
Taka e, pritisokot najcesto e problem od kapaceto na rezervoarceto (i/ili od kapaceto na samiot hladnjak, ako go ima) ama ne e vo red toa da se cuva otvoreno, treba da se zameni, pa i ne se nesto skapi. Ako e otvoreno, vodata ke zovriva na 100 stepeni (antifrizot nesto povisoko) a ako e zatvoreno, da receme na 110, zavisno od natpritisokot koj e fabricki predviden. Zatoa sistemot i sozdava natpritisok, za da se zgolemi tockata na vrienje, i zatoa toa kapace e bitno za rabota na celiot sistem za ladenje. I obratno, dokolku zaglavuva negoviot ventil/feder ke sozdava pogolem pritisok vo celiot sistem sto e stetno za site negovi delovi. Edno malo i bezvezno delce ke rece covek, ama vrsi vazna rabota.
 
Taka e, pritisokot najcesto e problem od kapaceto na rezervoarceto (i/ili od kapaceto na samiot hladnjak, ako go ima) ama ne e vo red toa da se cuva otvoreno, treba da se zameni, pa i ne se nesto skapi. Ako e otvoreno, vodata ke zovriva na 100 stepeni (antifrizot nesto povisoko) a ako e zatvoreno, da receme na 110, zavisno od natpritisokot koj e fabricki predviden. Zatoa sistemot i sozdava natpritisok, za da se zgolemi tockata na vrienje, i zatoa toa kapace e bitno za rabota na celiot sistem za ladenje. I obratno, dokolku zaglavuva negoviot ventil/feder ke sozdava pogolem pritisok vo celiot sistem sto e stetno za site negovi delovi. Edno malo i bezvezno delce ke rece covek, ama vrsi vazna rabota.
Kapaceto e za da go regulira pritisokot za da ne pukaat crevata i ladnjakot zatoa shto kako i sekoj materijal pri golema temperatura ima pogolem volumen!
a ne za temp reguliranje.
 
1.7cdti 101ks 88stepeni mu e rabotna temperatura. Perka prva brzina pali nekade na 92 stepeni a vtora brzina 101.
Toa sto ti pravi pritisok,mozi da ti praj problem kapackata od tubeto za voda. Ostaja malce polabava ili zemi nova kapacka. Sekoja kola si pravi malce pritisok na vozduh niz crevata a na tie kapackite ima otvor za da go ispusta vozduhot i cesto vnatre se ostetva to federceto i ne se otvora za da ispusti vozduh i kaj ke najdi labavo tamu ke izbie pritisokot. Jas stalno go ostavam podotvoreno. Vakov problem imav na vectra b 2.0dti. Smenav kapacka se resi problemo.


Ако е се во ред со моторот и со системот за ладење не треба воопшто да се отвора капачето и да испушта тука воздух или антифриз. Не треба толкав притисок да прави за пушта на капачето. Тоа може да се деси само ако не е исправно самото капаче, или набива стварно голем притисок а тоа е од диктонот или од пукната глава/блок. Е сеа ептен ретко ако е преполнето со антифриз резерварчето или на ептен прегреан мотор 110 степени и нагоре може да пушти. Инаку не.

Капачето се отвора на 1,2 до 1.4 бари, пишува на некој на самото капаче...ова е многу голем притисок и кога ќе се отвори всушност е зашита да не прсне самиот ладњак или некое црево. Тое како најслаба точка како осигурач.

Системот за ладење е затворен на сите коли што не се лада/застава во последниве 50 години и тоа значи и капачето треба да е затворено.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom