Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.792
Поени од реакции
4.314
Имам едно прашање, се работи за пасат Б6, кога го пуштам парното да дува на топло, се осеќаат издувни гасови внатре, непријатен мирис. Летоска додека дуваше само климата на ладно го немав овој проблем.

Дали имал некој слично искуство?
Веројатно е кабинскиот филтер проблемот.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Имам едно прашање, се работи за пасат Б6, кога го пуштам парното да дува на топло, се осеќаат издувни гасови внатре, непријатен мирис. Летоска додека дуваше само климата на ладно го немав овој проблем.

Дали имал некој слично искуство?
Негде во моторот кај издувната грана ти пушта издувот, па чадот ти влегува внатре. Лесно се детектира, отвори хауба и види од каде доаѓа звук како да е прибиена издувната грана. Вероватно ти е при крај оној мрежест спој на издувната грана

 
Член од
4 мај 2011
Мислења
1.282
Поени од реакции
563
Дали на сите автомобили со промена на ребрастиот каиш се менува и водна пумпа? Дали е така кај Киа Рио?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Дали на сите автомобили со промена на ребрастиот каиш се менува и водна пумпа? Дали е така кај Киа Рио?
обавезно...за 1300-1500 денари можиш да го сјебиш ребрастиот, а со тоа цел мотор
 
Член од
31 јули 2008
Мислења
5
Поени од реакции
0
Здраво дечки. Имам Опел Мерива 2007 година.
Прво прашање перката на ладникот нели треба да уклучи на 5-10 минути доколку авотмобилот го оставам запален и да качи температура од 90 степени?
Второ прашање некој ако имал претходно искуство 2 пати менувам ладник поради течење голема количина на антифриз, имам менувано водена пумпа, мислам дека термостатот не ми отвара и на поголема температура кога ќе отвори ми го дупнува ладникот или црево. Дали некој знае до што е проблемот?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.638
Поени од реакции
42.183
Здраво дечки. Имам Опел Мерива 2007 година.
Прво прашање перката на ладникот нели треба да уклучи на 5-10 минути доколку авотмобилот го оставам запален и да качи температура од 90 степени?
Второ прашање некој ако имал претходно искуство 2 пати менувам ладник поради течење голема количина на антифриз, имам менувано водена пумпа, мислам дека термостатот не ми отвара и на поголема температура кога ќе отвори ми го дупнува ладникот или црево. Дали некој знае до што е проблемот?
Термостатот се отвара. Тоа е како вентил. Знае да заглави или отворен или затворен. Ако е отворен колата нема да дига температура лесно, ако е затворен ќе прегрева. Ако ти тече антифриз не е до него, имаш најверојатно дупка во системот каде што пушта.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Здраво дечки. Имам Опел Мерива 2007 година.
Прво прашање перката на ладникот нели треба да уклучи на 5-10 минути доколку авотмобилот го оставам запален и да качи температура од 90 степени?
Второ прашање некој ако имал претходно искуство 2 пати менувам ладник поради течење голема количина на антифриз, имам менувано водена пумпа, мислам дека термостатот не ми отвара и на поголема температура кога ќе отвори ми го дупнува ладникот или црево. Дали некој знае до што е проблемот?

Може и да дува издувни гасови во антифризот, прави голем притисок во системот за ладење, затоа ти ги пука ладњаците т.е. диктонот на глава е или пукната е самата глава, ако е термостатот колата за 20 минути возење ќе крене температура 120 степени, ќе видиш на сказалката.

Друго дали беа нови ладњаците што ги смени или половни, ако биле половни ништо чудно да течеле.
Автоматски споено мислење:

Дали на сите автомобили со промена на ребрастиот каиш се менува и водна пумпа? Дали е така кај Киа Рио?
Задолжително смени, дури и мајсторот да ти тврди дека е добра и ќе тера...не вреди ризикот.
 
Член од
9 март 2010
Мислења
368
Поени од реакции
372
Здраво дечки, возам Пежо 308 (2009) и ми треба совет. Од пред некој ден почна да ми покажува anti pollution faulty, ја однесов на мајстор рече дека ЕГР-от го покажува на компјутер како проблем, ми предложи да извадам и дпф и егр комплет, истото ми го предложија и на друго место.

Од друга страна колега на работа ме советува да не вадам дпф, он имал лошо искуство со колата од кога го извадил.

Дајте сега ваше мислење зошто не се разбирам многу многу од коли, да вадам или да ја однесам само да го средат егр-от?
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Здраво дечки, возам Пежо 308 (2009) и ми треба совет. Од пред некој ден почна да ми покажува anti pollution faulty, ја однесов на мајстор рече дека ЕГР-от го покажува на компјутер како проблем, ми предложи да извадам и дпф и егр комплет, истото ми го предложија и на друго место.

Од друга страна колега на работа ме советува да не вадам дпф, он имал лошо искуство со колата од кога го извадил.

Дајте сега ваше мислење зошто не се разбирам многу многу од коли, да вадам или да ја однесам само да го средат егр-от?
Јас имам Тојота Аурис 2008г 2.0д, ми се појавуваше чек енџин- проблем со петтата дизна.Исклучив егр и дпф-вадев и еве 2г нема проблем.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
EGR -ot pomaga na prirodata, za smetka što pravi šteta na motorot.
Zatoa blokiraj go i nemaj si maka, a zelenite prvonneka baraat čare na drugi mesta. Na mojata Alfa ušte vo Italija i go blokirale EGR-ot

20210509_170304.jpg
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.519
Здраво дечки, возам Пежо 308 (2009) и ми треба совет. Од пред некој ден почна да ми покажува anti pollution faulty, ја однесов на мајстор рече дека ЕГР-от го покажува на компјутер како проблем, ми предложи да извадам и дпф и егр комплет, истото ми го предложија и на друго место.

Од друга страна колега на работа ме советува да не вадам дпф, он имал лошо искуство со колата од кога го извадил.

Дајте сега ваше мислење зошто не се разбирам многу многу од коли, да вадам или да ја однесам само да го средат егр-от?
Kolegata tvoj mozda ima loso iskustvo poso ne e isklucen kako so treba. Znaci se vadi cel komplet sose lonec a na mestoto na lonecot se klava cefka i ke mu recis deka sakas cefkata da bidi so nastavuvanje,masko zensko. Posle se gasni softverski zaedno so EGR i so edno praenje gasnis dve raboti poso ako izgasnis samo DPF utre drugi den ke se zatni EGR pa ajde nanovo davaj pari za istata rabota. Lonecot ke go pratis vo prilep 4000ki davat za dpf izvaden. A mozi i pojke.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.621
Поени од реакции
5.326
@wiksa еве ти еден добар кинески ељектрик, гледам веќе е достапен кај вас, тука уште ги немаме, инаку е далеку поефтин од Тесла, а со перформанси како Model X
Zeeker1 ако ти се допаѓа ама не сакаш да возиш кинеско слободно земи Волво ЕХ30 истата платформа е (зборувам за глупости вградени во колата и систем што користат, волвото треба да биде околу 35000€)

иначе во моментов се уште не сум за електрична кола која би ми била првенствена, електрична само некое минијатурно што ќе биде за низ град
Како тие од тетове на пример, за патување уште сум строго на внатрешно согорување
 
Последно уредено:

Despot

ВОЈВОДА
Член од
25 септември 2008
Мислења
503
Поени од реакции
282
Здраво, ме интересира дали некој има искуство со инсталирање на предна паркинг камера. Се работи за нов цитроен ц4, дали вифи камера или било каква…. Дали има некој опции кај нас?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom