Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
епа сега пак си контрадикторен, се цепидлачеше за едно сензорче за ад блу што се пофали дека си го средил овде за 1,000 денари место да идеш горе да го средиш за 1,000 евра.
Муабетот е ако тоа сензорче треба да се мења, тешко некој во МК што ќе може да ти го смени освен овластен сервис и за тоа сензорче се чека 2 месеца дури да дојде. Среќа што не било за менување.
 
Муабетот е ако тоа сензорче треба да се мења, тешко некој во МК што ќе може да ти го смени освен овластен сервис и за тоа сензорче се чека 2 месеца дури да дојде. Среќа што не било за менување.

Да де, у Германија е све на тастер, одма таму искача некој од една дупка со сензорот во рака го држи. Секаде ќе чекаш за дел, па и термин ќе ти закажат за неколку недели пошто имаат работа луѓето.
 
Да де, у Германија е све на тастер, одма таму искача некој од една дупка со сензорот во рака го држи. Секаде ќе чекаш за дел, па и термин ќе ти закажат за неколку недели пошто имаат работа луѓето.
И што кажа сеа на крај?
 
Користиш бели прашкасти материи? :eek:

сакам да ти кажам дека луксузни коли не се за цинцари. Затоа секој сегмент на коли си има своја клиентела. Ти очигледно си го промашил сегментот. Али тоа е обично така кога се работи за балканци.
 
Абе све е релативно, пример ја азијативе не ги сакам ради лош квалитет на инфотеинмент системот. Дизајн океј, материјали мање више сите поставија одреден минимум ама кога ќе го видам инфотеинментот како Андроид на самсунг с7 во 2023 ми се лоши.

Европскиве коли имаат каде каде бољи инфотеинмент системи, сеа зависи кој што си вреднува.

У врска со алуминииум vs пластика имаш секаде играње, пред да го земам Мондеото head to head тестирав и Талисман. Ама Талисманот беше апла цел пластика Мондеото е многу погабаритно и цврсто а и двете се "Европски".

Од азијативе Лексусот е далеку напред, сеа сум надежен од Хондата земаат замав пак со дизјан се надевам со технологија нема да разочараат. Кинезите од друга страна реално го пратат моделот на мобилните телефони Xiaomi и Samsung никад нема да биднат рамо до рамо (знам дека вториве се Корејци пред да се јави некој дрвен адвокат).

Може да им вршат работа кинескиве автомобили на оние што не се замараат мн за колата, има океј дизајн и тоа е тоа. Оној кој вреднува детали и ситници ќе си остане со европски модели, многу едноставно.
 
па никој не ти забранува да купиш БМВ или Мерцедес, но ако ти се заебе нешто ќе се цепидлачиш да ја поправаш колата како Кадаиф тука во МК место таму горе каде што ќе те љуштат. Кинеските одржавање имаат многу поефтино од БМВ, Мерцедес или Ауди.
Друже у која утопија живееш да те прашам?
Искрено гледам читаш ама или не дочитуваш или не разбираш.
Поефтино одржување викаш, ова го базираш на основа на што. Зашто не заборавај за застава/голф/бмв у трафика да идам место југославија цигари дел ќе ми дадат
Од кинескиве немаат ни продажен салон ни сервис ништо ама ти дојде до сознание дека ќе биле поефтини ме интересира како.

е сега назад на тоа што пробав да ти го доловам во претходниот пост си видел очекувана цена во Америка и истата ја сметаш за валидна во Европа не зимаш во предвид дека таа американска цена е пред данок значи кога ќе ставиш данок расне.
Друг податок што го игнорираш а ти пишав дека поради тоа што немаат ништо од таа кола произведено на европско тло Европа си го штити своето производство со дополнителни даноци што дополнително додава на цената.
И баш тоа додава да брендови како BYD, Nio, Xpeng и слични кои се одамна влезени на некои европски пазари се смешно скапи дури и во споредба со премиум брендови кои се произведени тука.
Ако уште на старт при купување тоа возило ми е поскапо искрено би размислил дали да го купам тоа или не.
и за разлика од типични балканци поготово излезени во Европа да работат јас не патам од синдромот мора да е премиум возило.
Па дури и сум немал европско возило до сега,
У МКД возев мазда, тука Нисан па хјундаи па сега киа.


И не колата си ја сервисирам во овластен сервис нит се џиганчам тука да идам по Арапи за да уштедам некое некое евро нит па ја носам у МКД за сервис. Нормално кадаиф ме смета за будала ама тоа си е негово и не му се мешам
 
Друже у која утопија живееш да те прашам?
Искрено гледам читаш ама или не дочитуваш или не разбираш.
Поефтино одржување викаш, ова го базираш на основа на што. Зашто не заборавај за застава/голф/бмв у трафика да идам место југославија цигари дел ќе ми дадат
Од кинескиве немаат ни продажен салон ни сервис ништо ама ти дојде до сознание дека ќе биле поефтини ме интересира како.

е сега назад на тоа што пробав да ти го доловам во претходниот пост си видел очекувана цена во Америка и истата ја сметаш за валидна во Европа не зимаш во предвид дека таа американска цена е пред данок значи кога ќе ставиш данок расне.
Друг податок што го игнорираш а ти пишав дека поради тоа што немаат ништо од таа кола произведено на европско тло Европа си го штити своето производство со дополнителни даноци што дополнително додава на цената.
И баш тоа додава да брендови како BYD, Nio, Xpeng и слични кои се одамна влезени на некои европски пазари се смешно скапи дури и во споредба со премиум брендови кои се произведени тука.
Ако уште на старт при купување тоа возило ми е поскапо искрено би размислил дали да го купам тоа или не.
и за разлика од типични балканци поготово излезени во Европа да работат јас не патам од синдромот мора да е премиум возило.
Па дури и сум немал европско возило до сега,
У МКД возев мазда, тука Нисан па хјундаи па сега киа.


И не колата си ја сервисирам во овластен сервис нит се џиганчам тука да идам по Арапи за да уштедам некое некое евро нит па ја носам у МКД за сервис. Нормално кадаиф ме смета за будала ама тоа си е негово и не му се мешам

друже, ти врска немаш ко што делува си нашол овде да коментираш. Мислиш ти е исто да одржуваш БМВ, Мерцедес и Ауди со некоја послаба марка. Све на тие коли кошта многу повеќе од обични модели. Дури и ауди и фолцваген делат делови, па деловите за ауди иако имаат ист број коштаат многу повеќе.

Тоа треба да си ептен шапшал да мислиш дека све е исто. Настрана тоа што имаат многу покомплексни процедури за сервис и кога ќе дојде време да менуваш нешто знае и цел мотор да искача надвор од кола.
 
друже, ти врска немаш ко што делува си нашол овде да коментираш. Мислиш ти е исто да одржуваш БМВ, Мерцедес и Ауди со некоја послаба марка. Све на тие коли кошта многу повеќе од обични модели. Дури и ауди и фолцваген делат делови, па деловите за ауди иако имаат ист број коштаат многу повеќе.

Тоа треба да си ептен шапшал да мислиш дека све е исто. Настрана тоа што имаат многу покомплексни процедури за сервис и кога ќе дојде време да менуваш нешто знае и цел мотор да искача надвор од кола.
Абе види не е дека не е у право.

Твоево држи за пример Шкода vs Ауди. Исти се деловите, за Шкодата ќе најдеш поевтино чисто ради брендингот. Или не знам малите мотори на Рено што идат у Мерцедесите. Ако го купуваш за рено ќе е поевтино у споредба ако го купуваш за Мерцедес а тој е моторот.

Ама и он е у право, за кинезаријава ја уште немам видено сервиси или делови да се продаваат, што значи мора по официјални канали на достава строго. А таму ти пукаат маржи апла
 
Абе види не е дека не е у право.

Твоево држи за пример Шкода vs Ауди. Исти се деловите, за Шкодата ќе најдеш поевтино чисто ради брендингот. Или не знам малите мотори на Рено што идат у Мерцедесите. Ако го купуваш за рено ќе е поевтино у споредба ако го купуваш за Мерцедес а тој е моторот.

Ама и он е у право, за кинезаријава ја уште немам видено сервиси или делови да се продаваат, што значи мора по официјални канали на достава строго. А таму ти пукаат маржи апла

брат, имате предрасуди и вашите мислења немаат некоја поткрепа.

Кинезите се многу понапред него што мислиш, поготово кога се работи за електрични возила. Вработуваат западни инженери, дизајнери и што не. Не е ова пред 20 години.

Башка што овој викса ми го спомнува Волво. Па Волво го поседуваат кинези. Што даље од тоа?
 
брат, имате предрасуди и вашите мислења немаат некоја поткрепа.

Кинезите се многу понапред него што мислиш, поготово кога се работи за електрични возила. Вработуваат западни инженери, дизајнери и што не. Не е ова пред 20 години.

Башка што овој викса ми го спомнува Волво. Па Волво го поседуваат кинези. Што даље од тоа?
Уш
сакам да ти кажам дека луксузни коли не се за цинцари. Затоа секој сегмент на коли си има своја клиентела. Ти очигледно си го промашил сегментот. Али тоа е обично така кога се работи за балканци.
Далеку од тоа дека ми е промашен сегментот.

Кога јас можам да бидам сериозен, се очекува и другата страна да биде сериозна! Ти ако под луксузен сегмент подразбираш клиентот да е шупелка. Тогаш проблемот може да ти лежи во лошите прашкасти материи.
Автоматски споено мислење:

Друже у која утопија живееш да те прашам?
Искрено гледам читаш ама или не дочитуваш или не разбираш.
Поефтино одржување викаш, ова го базираш на основа на што. Зашто не заборавај за застава/голф/бмв у трафика да идам место југославија цигари дел ќе ми дадат
Од кинескиве немаат ни продажен салон ни сервис ништо ама ти дојде до сознание дека ќе биле поефтини ме интересира како.

е сега назад на тоа што пробав да ти го доловам во претходниот пост си видел очекувана цена во Америка и истата ја сметаш за валидна во Европа не зимаш во предвид дека таа американска цена е пред данок значи кога ќе ставиш данок расне.
Друг податок што го игнорираш а ти пишав дека поради тоа што немаат ништо од таа кола произведено на европско тло Европа си го штити своето производство со дополнителни даноци што дополнително додава на цената.
И баш тоа додава да брендови како BYD, Nio, Xpeng и слични кои се одамна влезени на некои европски пазари се смешно скапи дури и во споредба со премиум брендови кои се произведени тука.
Ако уште на старт при купување тоа возило ми е поскапо искрено би размислил дали да го купам тоа или не.
и за разлика од типични балканци поготово излезени во Европа да работат јас не патам од синдромот мора да е премиум возило.
Па дури и сум немал европско возило до сега,
У МКД возев мазда, тука Нисан па хјундаи па сега киа.


И не колата си ја сервисирам во овластен сервис нит се џиганчам тука да идам по Арапи за да уштедам некое некое евро нит па ја носам у МКД за сервис. Нормално кадаиф ме смета за будала ама тоа си е негово и не му се мешам
:pos: проблемот со овластените е што освен со софтверите кога треба да инсталираат нов сензор или компјутерска единица не се ништо подобри од обичните гаражи. Еден овластен сервис на опел за малку да ми ја уништи климата со тоа што заборавил да го извади воздухот од климата барајќи лекажа. Друг пат не можеше да го реши софтверскиот проблем кој со менувањето на акумулаторот после една недела се среди. Ако имаш толку добро искуство со нив пеким.

Се гледа дека си газда штом знаеш да дефинираш циганчење.:pos:
 
Последно уредено:
Со кинезите веќе имаме искуство, кој имал кинески мотор оди најди резервен дел, така и со колите ќе е. А споредбено со мобилните и нивната цена и да се расипи ќе земиш нов со возилата не функционира така, цената е далеку повисока. И никој барем на наши простори со домаќински менталитет нема да ризикува на кинеско возило.
 
брат, имате предрасуди и вашите мислења немаат некоја поткрепа.

Кинезите се многу понапред него што мислиш, поготово кога се работи за електрични возила. Вработуваат западни инженери, дизајнери и што не. Не е ова пред 20 години.

Башка што овој викса ми го спомнува Волво. Па Волво го поседуваат кинези. Што даље од тоа?
Ама ја не зборам за тоа кој е понапред кој е поназад.

Достапноста за стварите во Македонија е потешка. Ја термостат за Мондео морав да нарачувам од Германија, што друго да збориме за помалце познати брендови.

Реков ја што ми сметало мене кај азијатите, Мазда направи исчекор во инфотеинментот кога направија и редизајн на цела гама, сега фала богу им текна да стават и појаки мотори во опција со новата CX-60. Значи се адаптираат на европскиот пазар барем за моделите што тука ги нудат. Ама истото не може да се каже за Киа на пример. Иако квалитет КИА е топ, ти викам секој со своето за кола е мн тешко да се дискутира затоа што секој има нешто различно што го цени кај истата.

Волво може да е у сопствеништво под кинески конзорциум ама Волво не отстапи од дизајнот на екстериер и ентериер, си држат до европски шмек и преференци. Не мешај сеа и ти баби и жаби.
 
Ама ја не зборам за тоа кој е понапред кој е поназад.

Достапноста за стварите во Македонија е потешка. Ја термостат за Мондео морав да нарачувам од Германија, што друго да збориме за помалце познати брендови.

Реков ја што ми сметало мене кај азијатите, Мазда направи исчекор во инфотеинментот кога направија и редизајн на цела гама, сега фала богу им текна да стават и појаки мотори во опција со новата CX-60. Значи се адаптираат на европскиот пазар барем за моделите што тука ги нудат. Ама истото не може да се каже за Киа на пример. Иако квалитет КИА е топ, ти викам секој со своето за кола е мн тешко да се дискутира затоа што секој има нешто различно што го цени кај истата.

Волво може да е у сопствеништво под кинески конзорциум ама Волво не отстапи од дизајнот на екстериер и ентериер, си држат до европски шмек и преференци. Не мешај сеа и ти баби и жаби.

Брат, сите технологии што ги развива Волво ги користат и кинезите. Тоа сакам да ти кажам. Иначе никој бренд не влага туку така на пазарот. Си отвара свои застапништва и сервиси прво, не е тоа плукни залепи. Ако Шери сака да си продава коли ќе отвори и свои сервиси.

Иначе за кинеските коли ќе биде исто така како што зборевте за телефоните, до вчера беше кинезарија, сега едно Шаоми кошта колку еден ајфон, и замисли ги продава телефоните по таа цена.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom