Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Тоа е факт дека јапонците и корејците вложуваат повеќе во механичкиот дел, додуша таа технологија е 100% проверена особено за атмосферските бензиски агрегати а и би рекол и застарена затоа и трае со векови, побрзо ќе умри сопственикот не дај боже него ли мотор на Тојота пример, нее ништо комплицирано освен 4 клипен мотор со свеќици и мењач, нема ништо комплицирано, а германциве си експерементираат со нови мотори. TSI до сега имал 4-5 интеракции, почнаа со 1.2 па 1.4 па видоја дека не штима па 1.5 1.0, за разлика од овие кои со години нудат еден ист проверен мотор и само го надоградуваат, пример Тојота 1.8 2.0 1.6 и сега го заменија тој 1.6 со 1.5 истиот мотор е само намемет за глобално ниво. И плус, моторите, мењачите и хибридите ги произвдедуваат во погонот во Полска што нема никаква разлика во квалитетот измеѓу производството во Полска и Јапан. Поминуваат доста километри без посериозни проблеми, исто и Корола, ЦХ-Р кои се произведуваат во Турција. Хонда кога го изваде овај 1.0 турбо зафркна малце работа ама го средија. Германците се ориентирани кон масивност, луксуз, ама во последниве години и корејците и јапонците не заостануваат, Лексус итоа како се носи рамо до рамо со Мерцедес, Ауди, БМВ Џенесиз исто, Мазда се поблиску до премиум, сите европски дизајнери од БМВ, Алфа, ФауВе преминаа во Хјундаи/КИА како Питер Шрејер, Карим Хабиб, Пиере Леклер, Лук Донкенлов, а порано беше и Томас Биркле. Кога го претставија Хјундаи И30 втора генерација, на саемот дури тогашниот извршен директор на ФауВе т.е Фолксваген, Мартин Винтеркорн влезе во колава и остана воодушевен од квалитетот и рече: Како го прават ова, ние не можеме, БМВ не можат. Хјундаи и КИА дури имаат и развојно технолошки институт во Германија и возилата инжињерите ги прават по барање на европските купувачи. Новиве Хјундаи и КИА возила не заостануваат зад другиве како порано, итоа за помала цена добиваш повеќе, проверен квалитет а и сега имаат доста привлелен и модерен дизајн. Во Европа повеќе се ориентираат кон овие возила, него ли кон Голф кој кошта 35.000 евра со основно ниво опрема а за тие пари ќе земи КИА Спортаж или Тусон. Дури и кај нас по улициве има доста нови возила од салон од оваа програма, особено КИА Спортаж. Јас мислам дека во денешно време сите производители се на едно исто ниво и не заостануваат еден позади друг, само кај нас е се уште тоа германците да го држат пазарот, еве возам јапонци а сепак БМВ ми прај ќеф пример, како да ние врежено во ДНКата нас европјаниве тоа особено ние балканциве што се палиме а за разлика од светов Америка, Австралија, Азија, Африка по она прашумине и пустините само Тојота си бичи, . А квалитетот им е многу механички послаб за разлика од пред 30години на сите производители особено па на германциве, ете на пријателот твој мењачот му заминал. А и факт е дека денешниве коли се повеќе интернационални, делови, компоненти сето произведено надвор од матична земја, кај нас во МК се произведуваат вентилатори за БМВ, инсталација за Ауди и КИА, ама не треба да има разлика и пропуст во производството оти работникот е работник, битно е тие инжињерите колку им фаќа ментето и математиката и колку си ја знаат работата а и битно е што се монтира и каков квалитет имаат тие материјалите што им се даваат да се монтираат. Еве Тојота Корола Седан доаѓа од погонот во Турција ама е најквалитетно возило во свет.

Ствар укуса пријателе,јас пробав со Јапонско Ауто али не можам,уште врата кога затварам се пишманам.Ке си плаќам кварови ако треба али тоа е тоа.
 
Ствар укуса пријателе,јас пробав со Јапонско Ауто али не можам,уште врата кога затварам се пишманам.Ке си плаќам кварови ако треба али тоа е тоа.
Тоа да, се е до вкусот. Иначе сега и на јапонски и на корејскиве од 2002 нагоре особено на новиве, вратите и каросеријата зборам им се помасивни, пример Toyota CH-R, Hyundai I30/Tucson, Mazda 6 или Civic, Sportage итн, ги истестирав сите. А на Toyota Yaris или Aygo мислеш од најлон е правено, со рака се витка лимот и звукот на затварањето на вратата е ..... Ама затоа има класи, тоа тие 10 класи подолу и лим од 0.5 ама па на EuroNCAP вадат пак 5 ѕвезди.
 
Ама затоа има класи, тоа тие 10 класи подолу и лим од 0.5 ама па на EuroNCAP вадат пак 5 ѕвезди.
Затоа што лимот на крило/хауба/врата кој сакаш де врска нема со еуронкап.
Она што ти го ублажува/амортизира ударот е конструкцијата а не лимот употребен надвор
 
многу се подобрени корејците и кинезите задње време. Еве еден краш тест на кола што планираат да ја продаваат во Европа кинезиве, коска.

 
Затоа што лимот на крило/хауба/врата кој сакаш де врска нема со еуронкап.
Она што ти го ублажува/амортизира ударот е конструкцијата а не лимот употребен надвор
Не е точно, новите норми се да биле колите pedestrian frendly, па затоа дури и крилата почнаа да ги прават од пластика. Има и тоа како врска со нормите од еуронкап.
Автоматски споено мислење:

многу се подобрени корејците и кинезите задње време. Еве еден краш тест на кола што планираат да ја продаваат во Европа кинезиве, коска.

Оваа кинеска кола ќе кошта речиси исто колку и германската или малку поефтино ако ги исполнува овие норми. Плус ќе има повеќе детали кај кои ќе се забележува штедење што на крај пак ќе те врати кај германците.

Тоа ти е исто ко да купиш телевизор Hiesence, добар, квалитетен, ама со слабо внимание на ситни детали.
 
Затоа што лимот на крило/хауба/врата кој сакаш де врска нема со еуронкап.
Она што ти го ублажува/амортизира ударот е конструкцијата а не лимот употребен надвор
Има врска, итоа баш како. Имаше тест на ЕуроНКАП возило старо 20години која каросеријата била изложена на секакви временски услови и возилово само што излегло од погон. Сега увидоја дека карбон материјалот е поцврст во конструкцијата и затоа почнаа и да го заменуваат на возилата од повисока класа особено премиум луксуз сегментот. Последниве години повеќе на тие тестови се става акцент на безбедносните системи отколку на ова.
 
Не е точно, новите норми се да биле колите pedestrian frendly, па затоа дури и крилата почнаа да ги прават од пластика. Има и тоа како врска со нормите од еуронкап.
Автоматски споено мислење:


Оваа кинеска кола ќе кошта речиси исто колку и германската или малку поефтино ако ги исполнува овие норми. Плус ќе има повеќе детали кај кои ќе се забележува штедење што на крај пак ќе те врати кај германците.

Тоа ти е исто ко да купиш телевизор Hiesence, добар, квалитетен, ама со слабо внимание на ситни детали.

околу 30.000 долари ќе биде. Главна конкуренција му се Корејците не германски возила. Германските и онака имаат премногу набиена цена многу над 30к.
 
околу 30.000 долари ќе биде. Главна конкуренција му се Корејците не германски возила. Германските и онака имаат премногу набиена цена многу над 30к.
Цената е релативна работа, за тие пари пред 5 години се купуваше Мерцедес, сега со тие пари и Дачија не моеш да купиш.
 
Цената е релативна работа, за тие пари пред 5 години се купуваше Мерцедес, сега со тие пари и Дачија не моеш да купиш.

како прво спомнуваш цена како нешто круцијално, сега викаш релативна е :popce:
 
како прво спомнуваш цена како нешто круцијално, сега викаш релативна е :popce:
Не разбираш дека цената не е фиксна? :facepalm: јас не вадам цифри од ракав!

Кај најде 30 000 евра?
 
Не разбираш дека цената не е фиксна? :facepalm: јас не вадам цифри од ракав!

Кај најде 30 000 евра?

брат, оди стави си наочари. 30,000 долари е а не 30,000 евра. Значи во евра ќе дојде околу 27,500. Тоа е стартната цена за основен модел. Нормално со опции цените ќе растат.
 
Не е точно, новите норми се да биле колите pedestrian frendly, па затоа дури и крилата почнаа да ги прават од пластика. Има и тоа како врска со нормите од еуронкап.
Ако членот споредуваше дебелина на лим за да заштити пешаци јас се извинувам за лошото објаснување.
Ама повеќе личеше како да се потсмева демек и на тоа штеделе Али ете поминала тестови што е битно дека штеделе.
Има врска, итоа баш како. Имаше тест на ЕуроНКАП возило старо 20години која каросеријата била изложена на секакви временски услови и возилово само што излегло од погон. Сега увидоја дека карбон материјалот е поцврст во конструкцијата и затоа почнаа и да го заменуваат на возилата од повисока класа особено премиум луксуз сегментот. Последниве години повеќе на тие тестови се става акцент на безбедносните системи отколку на ова.
Не зборам од видео зборам од работно искуство, 20 години у вакум чувај ја и пробај пак тестовите нема да е исто а не надвор на се и сешто.
Плус уште ако и смениш после 20 години да ја земеш и тестираш на денешни тестови.

тоа лимче на вратата што ти се жалеше (па и карбон да е) при некаков удар (еве страничен за вратата да ја оштети) е предвидено дека ќе се деформира и ќе треба да се оправа, па дури може и да се замени со нова врата. Ама затоа централниот стуб на пример има минимални маргини на деформација ако одиш преку нив ќе треба да ти дадат ново возило не нов стуб.
Затоа ти реков лимот/карбонот/пластиката не се тие што те држат безбеден.
Автоматски споено мислење:

брат, оди стави си наочари. 30,000 долари е а не 30,000 евра. Значи во евра ќе дојде околу 27,500. Тоа е стартната цена за основен модел. Нормално со опции цените ќе растат.
Да беше се така едноставно :)
Во Америка купуваш без данок па после на цената ти лупаат данок за државата значи у Европа 30000 +20-25% ќе ти станат помеѓу 35 и 40 илјади евра
Шведска/Норвешка се преплавени со кинески понуди за возила, одлични се да, супер изработка имаат, перформанси имаат исто
Ама друже поефтино ми е да купам волво/бмв/мерцедес него некоја од нив

плус не знам како се законите воАмерика ама во европа ако одреден процент од возилото не ти е направено во европа имаш значително поголем данок.
Затоа азиски компании инвестираат во развојни центри во европа а не дека нив им е нешто страшно поефтино.
 
Последно уредено:
Ако членот споредуваше дебелина на лим за да заштити пешаци јас се извинувам за лошото објаснување.
Ама повеќе личеше како да се потсмева демек и на тоа штеделе Али ете поминала тестови што е битно дека штеделе.

Не зборам од видео зборам од работно искуство, 20 години у вакум чувај ја и пробај пак тестовите нема да е исто а не надвор на се и сешто.
Плус уште ако и смениш после 20 години да ја земеш и тестираш на денешни тестови.

тоа лимче на вратата што ти се жалеше (па и карбон да е) при некаков удар (еве страничен за вратата да ја оштети) е предвидено дека ќе се деформира и ќе треба да се оправа, па дури може и да се замени со нова врата. Ама затоа централниот стуб на пример има минимални маргини на деформација ако одиш преку нив ќе треба да ти дадат ново возило не нов стуб.
Затоа ти реков лимот/карбонот/пластиката не се тие што те држат безбеден.
Автоматски споено мислење:


Да беше се така едноставно :)
Во Америка купуваш без данок па после на цената ти лупаат данок за државата значи у Европа 30000 +20-25% ќе ти станат помеѓу 35 и 40 илјади евра
Шведска/Норвешка се преплавени со кинески понуди за возила, одлични се да, супер изработка имаат, перформанси имаат исто
Ама друже поефтино ми е да купам волво/бмв/мерцедес него некоја од нив

плус не знам како се законите воАмерика ама во европа ако одреден процент од возилото не ти е направено во европа имаш значително поголем данок.
Затоа азиски компании инвестираат во развојни центри во европа а не дека нив им е нешто страшно поефтино.

па никој не ти забранува да купиш БМВ или Мерцедес, но ако ти се заебе нешто ќе се цепидлачиш да ја поправаш колата како Кадаиф тука во МК место таму горе каде што ќе те љуштат. Кинеските одржавање имаат многу поефтино од БМВ, Мерцедес или Ауди.
 
па никој не ти забранува да купиш БМВ или Мерцедес, но ако ти се заебе нешто ќе се цепидлачиш да ја поправаш колата како Кадаиф тука во МК место таму горе каде што ќе те љуштат. Кинеските одржавање имаат многу поефтино од БМВ, Мерцедес или Ауди.
Не се цепидлачам, едноставно тука во МК не можат да поправаат такви коли, а и попрво би платил поправка во Германија него ли во Македонија од причина што тука по продавниците за авто делови продаваат делови како нови од отпад кои не поминале контрола на квалитет. Не фала!
 
Не се цепидлачам, едноставно тука во МК не можат да поправаат такви коли, а и попрво би платил поправка во Германија него ли во Македонија од причина што тука по продавниците за авто делови продаваат делови како нови од отпад кои не поминале контрола на квалитет. Не фала!

епа сега пак си контрадикторен, се цепидлачеше за едно сензорче за ад блу што се пофали дека си го средил овде за 1,000 денари место да идеш горе да го средиш за 1,000 евра.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom