Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
топла е уствари една од полошите опции. Мон Бат имам само добри зборови. На едната кола 4 години, кај мене 5, коска. Сега ќе видиме дали ќе ја преживее зимава.
не знам чиви се али не се лоши. Стариот топла ги фрлаше на две години, овие траат без проблем еве доста време и на мојата кола и на неговата.
Муабетот испаѓа како и со се, како ќе ви се погоди :D
Topla на времето беа ок, но последно време имав слушано секакви муабети.
Последниот пат во мкд купив еден КБК, не ми запали на паркинг и само од нив имаше на лагер димензии како што барав, едвај прогура 2 години, тиња акумулатор (мислам го правеле во Злетово).
Друга работа многу битно е дали е дизел или бензин, како ја возите, дали ја чувате во гаража или надвор. На бензинец што беше гаражиран и возен комбинирана, со Блек Хорс имав возено 7 години, а своевремено беше најтиња и најефтин акумулатор на пазарот.
На дизел најдолго што сум возел беше Exide, и тоа 90% беше гаражирана, кога почнав да ја паркирам надвор почнаа да се заебуваат почесто :)
 
Дали некој има пробано Duracell акумулатор затоа што фирмата произведува едни од најтрајните NIMH AA и ААА батерии во светот.
@Stefan-kobe бро имаш сменето акумулатор? Ако не ете може да споделиш искуство со Дурасел :)
 
Муабетот испаѓа како и со се, како ќе ви се погоди :D
Topla на времето беа ок, но последно време имав слушано секакви муабети.
Последниот пат во мкд купив еден КБК, не ми запали на паркинг и само од нив имаше на лагер димензии како што барав, едвај прогура 2 години, тиња акумулатор (мислам го правеле во Злетово).
Друга работа многу битно е дали е дизел или бензин, како ја возите, дали ја чувате во гаража или надвор. На бензинец што беше гаражиран и возен комбинирана, со Блек Хорс имав возено 7 години, а своевремено беше најтиња и најефтин акумулатор на пазарот.
На дизел најдолго што сум возел беше Exide, и тоа 90% беше гаражирана, кога почнав да ја паркирам надвор почнаа да се заебуваат почесто :)
Да не се подречам само...Топла акумулаторот во Цитроенчето има двоцифрен број на години!!!!!

Предходно дедото го возеше на Шкода фелиција, па кога ја продававме Шкодата го извадивме акумулаторот и го ставивме мојот(бидејќи беше постар)...и од тогаш го возам ....од 2014-та е кај мене.

Баш ме интересира колку ќе издржи....но главен фактор е што Цитроенот многу лесно пали моторот. И на -22 степени пали без туража и само 2-3 секунди верглање
 
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.
 
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.
Освен лагерот нема што друго.....дискот се прикачува на надворешниот дел од лагерот
 
Џабе ви го пофалив акомулаторот,рикна денес. 7 месеци издржа само....Кој ќе се расправа сеа.
 
Од што би можело да има луфта на преден десен диск ? Штрафот е стегнат ама има ситна луфта,тропка кога го мрдам напред назад. На левиот нема луфта,десниот има. Осетив при кочење на голема брзима над 140km/h треси волано шо највероватно е донего проблем. Се работи за opel vectra C opc.


Го вртиш напред назад? Да не врти сосем цела полуосовина? Нормално е сантим два да врти дури и во брзина да е колата.


А тоа што ти тресе 90 % од криви дискови...10 % шанса да е од нешто по предницата...спони, јабучици, итн.
Автоматски споено мислење:

Да не се подречам само...Топла акумулаторот во Цитроенчето има двоцифрен број на години!!!!!

Предходно дедото го возеше на Шкода фелиција, па кога ја продававме Шкодата го извадивме акумулаторот и го ставивме мојот(бидејќи беше постар)...и од тогаш го возам ....од 2014-та е кај мене.

Баш ме интересира колку ќе издржи....но главен фактор е што Цитроенот многу лесно пали моторот. И на -22 степени пали без туража и само 2-3 секунди верглање


Многу луѓе се бунат дека не им траат акумулаторите ама не сфаќаат дека ако треба да ја вергла колата по 5-10 секунди, од НАСА акумулатор да земе нема да му трае, особено ако вози на кратки растојанија и нема време да се наполни акумулаторот.

Лесно палење е клучно за да трае акумулаторот...а за ова пред се треба да е исправна колата.
 
Последно уредено:
Го вртиш напред назад? Да не врти сосем цела полуосовина? Нормално е сантим два да врти дури и во брзина да е колата.


А тоа што ти тресе 90 % од криви дискови...10 % шанса да е од нешто по предницата...спони, јабучици, итн.
@martin01 освен ова што ти дадоа совет би ти рекол најубаво да си провериш и гумите. Јас имав такво искуство на големи брзини да ми тресе кога ќе стиснам на кочница (иако моите големи беа 110-120 :) )
Сменив дискови зашто нели таков совет добив од мајсторот пак исто па да видиме може ова може она додека се решиме од кое да почнеме следно да елиминираме дојде време за зимски гуми возиш ништо такво не се дешава
Искочи дека се криви гуми во прашање
 
@martin01 освен ова што ти дадоа совет би ти рекол најубаво да си провериш и гумите. Јас имав такво искуство на големи брзини да ми тресе кога ќе стиснам на кочница (иако моите големи беа 110-120 :) )
Сменив дискови зашто нели таков совет добив од мајсторот пак исто па да видиме може ова може она додека се решиме од кое да почнеме следно да елиминираме дојде време за зимски гуми возиш ништо такво не се дешава
Искочи дека се криви гуми во прашање
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.
 
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.

што гуми користиш?
 
Задна десна гума подуена на внатрешната страна. Гумите се нови сите 4 август месец ги зедов од пневматик. Ги балансирав денес и испадна дека е подуена. Кој ќе се тепа сега за рекламации и триста чуда,ништо не признават.
@argenthessis Полуосовината и таја е дроп,за сменвање е ама дискот кога го мрдам конмене и навнатре тогаш тропка,има луфта.
Лагер...
 
Менував уље и течност на кочници пред месец дена. На сметката беше напишано дека течноста за кочниците е само сменета а не пишуваше дека е вакумиран системот.

Вчера возам така забрзувам до 120 km/h па наеднаш кочам за са се исклучам од автопат и баш пред кривината колата наеднаш ко да престана да кочи и педалата на кочницата ко да се пушти сама малку подолу за 1-2 секунди и после пак се крена и кочеше.

Муабетот ми е дали има воздух во системот поради непрофесионалното менување или е нешто друго?

Дисковите и плочките се речиси нови. Гумите исто.
 
Менував уље и течност на кочници пред месец дена. На сметката беше напишано дека течноста за кочниците е само сменета а не пишуваше дека е вакумиран системот.

Вчера возам така забрзувам до 120 km/h па наеднаш кочам за са се исклучам од автопат и баш пред кривината колата наеднаш ко да престана да кочи и педалата на кочницата ко да се пушти сама малку подолу за 1-2 секунди и после пак се крена и кочеше.

Муабетот ми е дали има воздух во системот поради непрофесионалното менување или е нешто друго?

Дисковите и плочките се речиси нови. Гумите исто.

или имаш воздух или мастер цилиндарот не чини.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom