Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ијас бев за голф се додека не го слушнав и осетив возењето на 2.0тди. Бучен, доста вибрации и многу лоша изработка внатре. Ми паднаја вочи бравото баш на плацот кајнас има две увоз 2011 со двозонска клима греачи на седишта електрика на сите стакла 4100 бара шо највероватно ќе спушти докај 3800. Реално ме бендисаја а и убав тивок мотор. Се возев во такси моторо не се слуша дека работи. Едино шо ме предомислува е да не се правени во турција како линеа.
Brazil и italija пишува дека е производството
 
Ијас бев за голф се додека не го слушнав и осетив возењето на 2.0тди. Бучен, доста вибрации и многу лоша изработка внатре. Ми паднаја вочи бравото баш на плацот кајнас има две увоз 2011 со двозонска клима греачи на седишта електрика на сите стакла 4100 бара шо највероватно ќе спушти докај 3800. Реално ме бендисаја а и убав тивок мотор. Се возев во такси моторо не се слуша дека работи. Едино шо ме предомислува е да не се правени во турција како линеа.

Сум имал до сега две фиат браво само со појакиот мотор 1.9 мјет 150кс. Спорт верзиите

Не се прават во Турција, туку во Италија и Бразил, но во Европа сите коли се од италијанската фабрика.

Не очекувај квалитет, само тоа ќе кажам. Кога видов Фиат на бравото на какви работи штедат, јасно ми стана, зашто нема доверба кај купувачите.

За тие пари толку. Дизајнерски е поубаво од класата и изгледа поново, додека мотор, менувач се на просечно ниво и можеле повеќе да се потрудат.
Провери добро ЕГР, Маф сензори, турбина и со среќа
 
Последно уредено:
Сум имал до сега две фиат браво само со појакиот мотор 1.9 мјет 150кс. Спорт верзиите

Не се прават во Турција, туку во Италија и Бразил, но во Европа сите коли се од италијанската фабрика.

Не очекувај квалитет, само тоа ќе кажам. Кога видов Фиат на бравото на какви работи штедат, јасно ми стана, зашто нема доверба кај купувачите.

За тие пари толку. Дизајнерски е поубаво од класата и изгледа поново, додека мотор, менувач се на просечно ниво.
Провери добро ЕГР, Маф сензори, турбина и со среќа
Сите производители штедат во денешно време. Од дачија до "премиум" автомобили нема веќе разлика
 
Во план сум да ги менувам задните звучници (во вратите) само не знам со што би ги заменил, затоа секој предлог е и тоа како добредојден.
Се работи за Форд Фокус модел 2008-2012, радиото е 6000CD radio, а звучниците треба да бидат 13cm.
Разгледував на страниве, но што да изберам не знам:
 
Последно уредено:
Во план сум да ги менувам задните звучници (во вратите) само не знам со што би ги заменил, затоа секој предлог е и тоа како добредојден.
Се работи за Форд Фокус модел 2008-2012, радиото е 6000CD radio, а звучниците треба да бидат 13cm.
Разгледував на страниве, но што да изберам не знам:
JBL ЗВУЧНИЦИ ОД 13 cm
 
порано беше тренди ова да имаш јако озвучење радио ово оно, сеа некако нема многу сељачење по овие ствари
 
JBL на времето беа звучници без конкуренција...сега во ерата на трка на што поевтин производ-незнам

Уште имаат квалитетни звучници, ама кај нас скоро се што иде е од “буџет“ моделите, дали од JBL или од Пионир...за жал толку ни е џебот :toe:

Е во таа буџет класа скоро и да нема разлика во квалитет помеѓу разните производители.
 
Во план сум да ги менувам задните звучници (во вратите) само не знам со што би ги заменил, затоа секој предлог е и тоа како добредојден.
Се работи за Форд Фокус модел 2008-2012, радиото е 6000CD radio, а звучниците треба да бидат 13cm.
Разгледував на страниве, но што да изберам не знам:
JBL види во дог секјурити што има.
 
JBL на времето беа звучници без конкуренција...сега во ерата на трка на што поевтин производ-незнам
Ако сака на сигурно да иде може и Bose да земе, али ќе ги плати 10х поскапо од JBL (ако ги нае у МК) а разликата ќе биде минимална.
 
Vo nekoi Alfi 147 fabricki se vgraduva Bose sistem. Eden mi izbega za 70 evra...šteta....

s-l1000.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom