Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ок фала. Мене некако ми се допаѓаат тие модели ама и не мора да бидат тие. Ајде предложете вие некоја кола до 3000 евра ама дизел да е[DOUBLEPOST=1474405689][/DOUBLEPOST]
Да сум слушнал за тоа со бошот поновите имале пумпа дизна што и не биле баш погодени.
А зошто мора да е дизел?
 
wv se najglupi motori do 2010. namesto da ugradat comon rail, oni izmislile pumpe dose sistem. posto se pokazal kako promasaj postepeno do kraj na 2010 presle na comon rail. popravkata na pumpen dosen e 500 evra. za site onie koi sakaat wv od pred 2010 ili skoda..seat i slicno, neka otvorat haubata i neka vidat rebrata dali se KOSI ili VERTIKALNI.Ako se kosi togas e dobar comon rail, ako se vertikalni togas e glupiot pumpe dose PD motor. eve oznaciv na slikava vo prilog
4704ffac5349d4b9611b0165c5eea93f.jpg

Poglednete ja crvenata linija!!!
retko koj motor od wv ima comon rail pred 2010. prodavacite samo tresat zeleni...od 2006 e ok, od 2008 e ok....samo poglednete slikive i ce vi bide jasno. ne se za dzabe po 6000 evra pasative od 2007 2008 godina - obicno djubre....arno bilo samo dodeka bilo novo[emoji1]
Ako nemas pojma ne pisuvaj gluposti. Od 2004 e izlezen prviot komonrail na VW toa e 2.0tdi so 140 konja. Prvite serii imaa problem so pukanje na glavata tacno se znae po broj na motor dali e nekoj od problematicnite. Imaat problem so diznite (sto e maana na skoro site CR motori ne samo VW) i znaat da trosat ulje.
Gi ukinaa pumpa dizna poso ne mozese da gi ispolnat euro5 normativite. Inaku pumpa dizna motorite se izmisleni za komonrail i po izdrzlivost i po potrosuvacka.
Kaj ovie edinstvena maana se bregastite, retko nekoja da izdrzi poveke od 200-250.000km. Sto i ne e nekoj problem na ebay moze da si naracas pojacana titaniumska za nekojsi 300 evra ja menjas i posle motorot e vecen.
Zatoa se 1.9tdi pumpa dizna polovni vozila mnogu poskapi nego 2.0tdi komonrail za ist model i godina, provereno 100 pati podobar motor.
 
А зошто мора да е дизел?
Зошто во последниве 15 години сум имал 5 коли од кои 3 дизел и 2 бензин и од дизелот сум позадоволен. Имав опел комбо од 97 год. Дизел исузу 1.7 обичен дизел освен ладнак во 4 год ништо друго не сменив. Опел астра 92 год. 1.7 D ohc ja возев и такси поминав преку 100 000 км. Без никакви проблеми само редовни сервиси и само 1 висача јабучица. Потрошувачка 7.5 низ град и 5 на отворено. Имав даеву нексија голема потрошувачка, и во 3 години сменив бензинска пумпа 100 евра, разводник 5000 ден. Зглоб незнам точно колку кошташе и уште незнам колку за кабли свекици и др. Опел корса 1.4 бензин, никакви проблеми ама потрошувачка низ град ужас. Сега имам Citroën saxo 1.5 D ја имам повеќе од 2 години многу економична само нежна на предница посебно мана летвата. Друго нема што да се кажи. Супер. Ете затоа сакам дизел. Можеби мене така ми се погодило ама сум позадоволен од дизел.
 
Зошто во последниве 15 години сум имал 5 коли од кои 3 дизел и 2 бензин и од дизелот сум позадоволен. Имав опел комбо од 97 год. Дизел исузу 1.7 обичен дизел освен ладнак во 4 год ништо друго не сменив. Опел астра 92 год. 1.7 D ohc ja возев и такси поминав преку 100 000 км. Без никакви проблеми само редовни сервиси и само 1 висача јабучица. Потрошувачка 7.5 низ град и 5 на отворено. Имав даеву нексија голема потрошувачка, и во 3 години сменив бензинска пумпа 100 евра, разводник 5000 ден. Зглоб незнам точно колку кошташе и уште незнам колку за кабли свекици и др. Опел корса 1.4 бензин, никакви проблеми ама потрошувачка низ град ужас. Сега имам Citroën saxo 1.5 D ја имам повеќе од 2 години многу економична само нежна на предница посебно мана летвата. Друго нема што да се кажи. Супер. Ете затоа сакам дизел. Можеби мене така ми се погодило ама сум позадоволен од дизел.
Plin be druze :)
 
Зошто во последниве 15 години сум имал 5 коли од кои 3 дизел и 2 бензин и од дизелот сум позадоволен. Имав опел комбо од 97 год. Дизел исузу 1.7 обичен дизел освен ладнак во 4 год ништо друго не сменив. Опел астра 92 год. 1.7 D ohc ja возев и такси поминав преку 100 000 км. Без никакви проблеми само редовни сервиси и само 1 висача јабучица. Потрошувачка 7.5 низ град и 5 на отворено. Имав даеву нексија голема потрошувачка, и во 3 години сменив бензинска пумпа 100 евра, разводник 5000 ден. Зглоб незнам точно колку кошташе и уште незнам колку за кабли свекици и др. Опел корса 1.4 бензин, никакви проблеми ама потрошувачка низ град ужас. Сега имам Citroën saxo 1.5 D ја имам повеќе од 2 години многу економична само нежна на предница посебно мана летвата. Друго нема што да се кажи. Супер. Ете затоа сакам дизел. Можеби мене така ми се погодило ама сум позадоволен од дизел.
71ece8e392de3b6b811bba6a37ff242a.jpg


Abe brat, da bilo saglam pumpen dosen, bi go proizveduvale seuste. Comon rail so tek na vreme se pokaza kako mnogu poizdrzliv . Ne lazi narod da kupuva kanti pa da ne moze glava da digne od problemi so majstori - dizni da menuvaat i slicno.
Slikive sto gi staviv se tocni. Ako nekoj najde vw so comon rail pred 2010, super..Ama malce gi ima kaj nas...se brojat na prsti.

Ne mora mene da me citaat, neka proguglaat na net i ce vidat. Pozdrav!

Da ne se prepukuvame eden so drug, ispadja deka jas ili ti prodavame koli pa zborime vo nas interes....Ova e samo sovet za onie koi mislat da kupuvaat, neka proverat na net "pumpe dusse vs common rail", pa sami neka si odlucat.
 
71ece8e392de3b6b811bba6a37ff242a.jpg


Abe brat, da bilo saglam pumpen dosen, bi go proizveduvale seuste. Comon rail so tek na vreme se pokaza kako mnogu poizdrzliv . Ne lazi narod da kupuva kanti pa da ne moze glava da digne od problemi so majstori - dizni da menuvaat i slicno.
Slikive sto gi staviv se tocni. Ako nekoj najde vw so comon rail pred 2010, super..Ama malce gi ima kaj nas...se brojat na prsti.

Ne mora mene da me citaat, neka proguglaat na net i ce vidat. Pozdrav!

Da ne se prepukuvame eden so drug, ispadja deka jas ili ti prodavame koli pa zborime vo nas interes....Ova e samo sovet za onie koi mislat da kupuvaat, neka proverat na net "pumpe dusse vs common rail", pa sami neka si odlucat.
LOL
Jas se zanimavam so prodazba i uvoz na koli druze. Moze kniga da ti napisam sto vredi da se zeme a sto ne.
:D
PD dizna se menja mnogu retko da ne kazam nikogas mozebi ako kolata ima projdeno preku 500.000km (Se uvezuvaat i takvi). Komon rail diznite znaat da riknat i na pomalku od 100.000km (posebno ako se delfi) obicno na 150-200.000 veke se rizicni. Ima i CR dizni (boshovi) so izdrzuvaat i preku 300.000, ama so nasava nafta nitu slucajno.
Ti kazav 2.0tdi od 2004 nagore se site komonrail, so toa da prvite serii za kur ne gi biva, gi opravija duri posle 2006-7. I pak ke ti kazam 1.9tdi pd e izmislen za 2.0tdi cr.
E sega top komonrail motor od 02-06 e npr psa 2.0hdi so 8v ama samo ako e so bosch dizni i ova nema smrt.
 
Последно уредено:
LOL
Jas se zanimavam so prodazba i uvoz na koli druze. Moze kniga da ti napisam sto vredi da se zeme a sto ne.
:D
PD dizna se menja mnogu retko mozebi ako kolata ima projdeno preku 500.000km (Se uvezuvaat i takvi). Komon rail diznite znaat da riknat i na pomalku od 100.000km (posebno ako se delfi) obicno na 150-200.000 veke se rizicni. Ima i CR dizni (boshovi) so izdrzuvaat i preku 300.000, ama so nasava nafta nitu slucajno.
Ti kazav 2.0tdi od 2004 nagore se site komonrail, so toa da prvite serii za kur ne gi biva, gi opravija duri posle 2006-7. I pak ke ti kazam 1.9tdi pd e izmislen za 2.0tdi cr. E sega top komonrail motor od 02-06 e npr 2.0hdi so 8v ama samo ako e so bosch dizni i ova nema smrt.

Pa pisi be druze, zatoa sme ovde. Jas sto slusav i citav, si pisav.
 
Pa pisi be druze, zatoa sme ovde. Jas sto slusav i citav, si pisav.
Ti neso si slusnal i ubavo ne si razbral i malce si gi pobrkal rabotite. Bas kaj komonrail strasno se rasipuvaat dizni a pumpa dizna nema gajle.
Ako mozea da go stokmat PD motorot da ispolnuva euro5 i 6 VW nemase nikogas da go vovedat komonrail sistemot.
Od 2008 nagore VW gi podopravija komonrail dizelite tolku da ne se rasipuvaat, posebno ponovite 1.6tdi. Samo so nasava nafta tesko.
 
LOL
Jas se zanimavam so prodazba i uvoz na koli druze. Moze kniga da ti napisam sto vredi da se zeme a sto ne.
:D
PD dizna se menja mnogu retko da ne kazam nikogas mozebi ako kolata ima projdeno preku 500.000km (Se uvezuvaat i takvi). Komon rail diznite znaat da riknat i na pomalku od 100.000km (posebno ako se delfi) obicno na 150-200.000 veke se rizicni. Ima i CR dizni (boshovi) so izdrzuvaat i preku 300.000, ama so nasava nafta nitu slucajno.
Ti kazav 2.0tdi od 2004 nagore se site komonrail, so toa da prvite serii za kur ne gi biva, gi opravija duri posle 2006-7. I pak ke ti kazam 1.9tdi pd e izmislen za 2.0tdi cr.
E sega top komonrail motor od 02-06 e npr psa 2.0hdi so 8v ama samo ako e so bosch dizni i ova nema smrt.
Ај ако знаеш кажи ми што е разликата на мерцедес с-220 и с-250 зборувам за обичен дизел не cdi. Разлика во врска на некоја маана на 250 -ката зошто се поевтини спрема c-220ката
 
Штознам плин не го сакам воопшто. Можеби некогаш ама засега не
ровер 75 некаде околу 3000е се движат
класа кола за ниска цена, проблемот со резервни делови било некогаш не и сега
мотор носи 2.0 од 320д од бмв така да повеќето делови им се исти


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Тие се навистина убави класа како што рече, ама не ги гледав заради скапо одржување. Ама ако е така можам да гледам. Фала
 
Зошто во последниве 15 години сум имал 5 коли од кои 3 дизел и 2 бензин и од дизелот сум позадоволен. Имав опел комбо од 97 год. Дизел исузу 1.7 обичен дизел освен ладнак во 4 год ништо друго не сменив. Опел астра 92 год. 1.7 D ohc ja возев и такси поминав преку 100 000 км. Без никакви проблеми само редовни сервиси и само 1 висача јабучица. Потрошувачка 7.5 низ град и 5 на отворено. Имав даеву нексија голема потрошувачка, и во 3 години сменив бензинска пумпа 100 евра, разводник 5000 ден. Зглоб незнам точно колку кошташе и уште незнам колку за кабли свекици и др. Опел корса 1.4 бензин, никакви проблеми ама потрошувачка низ град ужас. Сега имам Citroën saxo 1.5 D ја имам повеќе од 2 години многу економична само нежна на предница посебно мана летвата. Друго нема што да се кажи. Супер. Ете затоа сакам дизел. Можеби мене така ми се погодило ама сум позадоволен од дизел.
Зглоб, јабучица и слични дефекти не вреди ни да ги спомнеш, тоа се потрешен материјал и е нормална работа.
Јас сум имал и дизели и бензинци, сфатив дека стар дизел е многу полошо од стар бензинец за одржување. Пумпи за висок притисок, дпф, бош пумпа и слични тракатанци знаат да те изгорат квалитетно. Плус за истите пари се зема понов бензинец, стави му 500 евра плин и крцкај си, поефтино доаѓа од дизел дефинитивно.
 
Ај ако знаеш кажи ми што е разликата на мерцедес с-220 и с-250 зборувам за обичен дизел не cdi. Разлика во врска на некоја маана на 250 -ката зошто се поевтини спрема c-220ката
220d se so 4 klipa 250d se so 5 klipa, vo osnova slicen tip na motor od ista generacija. 250d se mnogu podobri poso site imaat bochova pumpa, a 220d kolku sto znam skoro site se so lukasova pumpa sto znae cesto da se rasipuva. Malku poveke trosat 250d, od pola do litro plus nafta na 100km ama zatoa e i mnogu pojak.
Ako nacekas socuvan 250d toa ti e tenk, 220d ne se pogodeni poarno cdi.[DOUBLEPOST=1474463676][/DOUBLEPOST]
Ќе може мислење за мерцедес w203 2005 150hp cdi, слаби точки, на што да пазам ?
Odlicna kola ama ima mnogu senzori i toa mu e slaba tacka. Inaku motor kamen, sve e od bosch.
Moe licno mislenje e deka imaat premnogu naduvani nerealni ceni za tie godista. Ne vredi za tie pari.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom