Прегорен зејтин замена за дизел?

Сето ова е експеримент т.е се докажува алтернатива за дизел горивото. Како што се прават експерименти за ефикасност на одреден лек врз заморче.
Никој не спомна дека зејтинот е добар за моторот, за бош пумпата.

Епа тоа го расправаме цело време, дека е штетен за моторот ама двата стручњака што собираат зејтин по сендвичарите ни тврдат друго, дека не бил штетен за моторот!
 
Епа тоа го расправаме цело време, дека е штетен за моторот ама двата стручњака што собираат зејтин по сендвичарите ни тврдат друго, дека не бил штетен за моторот!

Тоа веќе е друга приказна
 
Сето ова е експеримент т.е се докажува алтернатива за дизел горивото. Како што се прават експерименти за ефикасност на одреден лек врз заморче.
Никој не спомна дека зејтинот е добар за моторот, за бош пумпата.

Секое неквалитетно гориво како што нерафинираниот зејтин е штетно за моторот. Кај нас нашиот дизел е доста проблематичен за дизел моторите во Македонија. Не знам каква е ситуацијата во последните години ама знам многу луѓе имаа проблеми со поновите дизел мотори и квалитетот на горивото. Сепак како алтернатива постои и не е проблем (заради финансиски причини) да се користи кај постари дизели (Golf I, Mercedes 115/123, Kadett)

Така што, се се сведува на тоа.

Имаше некој на форумов, или на друг форум беше, извади не знам колку кг мраз пред неколку години од своето Fiat Punto, токму заради неквалитетно гориво.
 
Сето ова е експеримент т.е се докажува алтернатива за дизел горивото. Како што се прават експерименти за ефикасност на одреден лек врз заморче.
Никој не спомна дека зејтинот е добар за моторот, за бош пумпата.
Дете вака сега алтернатива за дизел гориво има одамна уште од 38 година синтетичка нафта се нарекува додека био дизелов исто е алтернатива но и двете се премногу скапи значи земаш масло го преработуваш по хемиски пат и домиваш БИОДИЗЕЛ гориво истото можеш да го направиш и со не прегорено масло. А обде одреден човек тврди дека обичен прегорен зејтин е супер алтернатива за дизел гориво под услов да е филтриран не спомнува ништо друго ни слободни киселини ни глицерин, ни слободни масти ама баш го боли едноставно вика да тоа е супер гориво терај
 
Секое неквалитетно гориво како што нерафинираниот зејтин е штетно за моторот. Кај нас нашиот дизел е доста проблематичен за дизел моторите во Македонија. Не знам каква е ситуацијата во последните години ама знам многу луѓе имаа проблеми со поновите дизел мотори и квалитетот на горивото. Сепак како алтернатива постои и не е проблем (заради финансиски причини) да се користи кај постари дизели (Golf I, Mercedes 115/123, Kadett)

Така што, се се сведува на тоа.

Имаше некој на форумов, или на друг форум беше, извади не знам колку кг мраз пред неколку години од своето Fiat Punto, токму заради неквалитетно гориво.

Што така си легна на брашното, 5 страници моравме да напишеме за ти конечно да сватиш дека е штетно за моторот а во твојата прва реплика ми тврдеше друго и се курчеше дека имаш кола што уствари ја немаш?
Мислам дека темата веќе треба да оди под клуч, најголемиот стручњак за дизел мотори конечно призна дека зејтинот е штетен за моторот а како некој месија не убедува овде да возиме на зејтин и дека не било ништо :pos2:
 
Што така си легна на брашното, 5 страници моравме да напишеме за ти конечно да сватиш дека е штетно за моторот а во твојата прва реплика ми тврдеше друго и се курчеше дека имаш кола што уствари ја немаш?
Мислам дека темата веќе треба да оди под клуч, најголемиот стручњак за дизел мотори конечно призна дека зејтинот е штетен за моторот а а како некој месија не убедува овде да возиме на зејтин и дека не било ништо :pos2:
Па што очекуваш од некој кој незнае што е дизел дизна или бош пумпа ?? и колку се тие нежни некој кој освен во тристач и евентуално во буба во друга кола нема седнат освен во такси кога ке се качи
 
Секое неквалитетно гориво како што нерафинираниот зејтин е штетно за моторот. Кај нас нашиот дизел е доста проблематичен за дизел моторите во Македонија. Не знам каква е ситуацијата во последните години ама знам многу луѓе имаа проблеми со поновите дизел мотори и квалитетот на горивото. Сепак како алтернатива постои и не е проблем (заради финансиски причини) да се користи кај постари дизели (Golf I, Mercedes 115/123, Kadett)

Така што, се се сведува на тоа.

Па нормално. Кој шизофреник би ставил таква работа во својот 5 цифрено вреден автомобил.

Иначе мене уште зејтин ми остана да ставам во мојот голф1
 
Па нормално. Кој шизофреник би ставил таква работа во својот 5 цифрено вреден автомобил.

Иначе мене уште зејтин ми остана да ставам во мојот голф1
Ма каков зејтин, зарем на тоа ниво ќе паднеш како оние двајцата кои одат од сендвичара до сендвичара е велат: Тетке, дај ма 2 литра зејтин за да можам да одам на диско :vozbud:
 
Па нормално. Кој шизофреник би ставил таква работа во својот 5 цифрено вреден автомобил.

Иначе мене уште зејтин ми остана да ставам во мојот голф1
Пред да го ставиш во кецот стави во една конзерва од риба и запалиго одкако ке престане со горење види што има останато внатре, и знај дека тоа што останува во конзервата останува и на дизни и на клипови и на карики,вентили па удри му математика колку ке треба да се насобере од тоа чудо за да престане да работи моторот
 
Што ли се не прочитав...
Теоретски, и на Атомската мравка Аудито би одела на зејтин, ама дали ќе и се случи нешто или не, да е моја, јас не би пробувал. Ако имам пари да возам таква кола, сигурно имам да ја возам и на пропишаното од производителот гориво, и ни во кој случај не би експериментирал. Затоа, да си ги возиме возилата како што прилега, т.е. по прописите за горива.
Од друга страна, токму од таквите луѓе кои експериментираат, понекогаш произлегуваат идеи и направи, кои после преминуваат во патенти, па одат и во масовно производство.
Сепак, таа работа им ја оставам на многу похрабрите и попаметните од мене.
За олдтајмерите:
ФИАТ, а и Застава 1300/1500 не се некои ценети олдтајмери, ама секако се олдтајмери. По нашиов закон за таа работа, а и во европски рамки, се постаро од 35 години се смета како олдтајмер.
Во Македонија има закон кој вели под кои услови поединечно возило ( во случајот ФИАТ/Застава 1300) бива признато како олдтајмер.
Секако тоа нема да биде кршот кој го возат циганите и кој е некомплетен и во фаза на распад. Тоа ќе биде врвно реставрираниот примерок во кој е вложено многу време, труд и пари.
Во Македонија олдтајмер култура скоро и да не постои, но постојат поединци кои тоа ги интересира. А инаку, би бил пресреќен кога за 1300 би се ноѓале делови и во трафиките :) Инаку не би го малтретирал Атомската мравка од форумов со ибеј порачки на делови за таа кола.
И, на крајот, за Волксваген да му кажам дека оддамна сум само обичен член на форумот, бидејќи од лични причини побарав да бидам тргнат од администраторско (супермодераторско) место.
 
Што ли се не прочитав...
Теоретски, и на Атомската мравка Аудито би одела на зејтин, ама дали ќе и се случи нешто или не, да е моја, јас не би пробувал. Ако имам пари да возам таква кола, сигурно имам да ја возам и на пропишаното од производителот гориво, и ни во кој случај не би експериментирал. Затоа, да си ги возиме возилата како што прилега, т.е. по прописите за горива.
Од друга страна, токму од таквите луѓе кои експериментираат, понекогаш произлегуваат идеи и направи, кои после преминуваат во патенти, па одат и во масовно производство.
Сепак, таа работа им ја оставам на многу похрабрите и попаметните од мене.
За олдтајмерите:
ФИАТ, а и Застава 1300/1500 не се некои ценети олдтајмери, ама секако се олдтајмери. По нашиов закон за таа работа, а и во европски рамки, се постаро од 35 години се смета како олдтајмер.
Во Македонија има закон кој вели под кои услови поединечно возило ( во случајот ФИАТ/Застава 1300) бива признато како олдтајмер.
Секако тоа нема да биде кршот кој го возат циганите и кој е некомплетен и во фаза на распад. Тоа ќе биде врвно реставрираниот примерок во кој е вложено многу време, труд и пари.
Во Македонија олдтајмер култура скоро и да не постои, но постојат поединци кои тоа ги интересира. А инаку, би бил пресреќен кога за 1300 би се ноѓале делови и во трафиките :) Инаку не би го малтретирал Атомската мравка од форумов со ибеј порачки на делови за таа кола.
И, на крајот, за Волксваген да му кажам дека оддамна сум само обичен член на форумот, бидејќи од лични причини побарав да бидам тргнат од администраторско (супермодераторско) место.
Струмикс јас реков има “олд тајмер „ и олд тајмер , јебига овдешните олд тајмери поише се со,сентиментална вредност отколку што имаат некоја реална вредност и јас не го продавам москвичот на таткоми ( сентиментална вредност има за мене што сум правел со него и во него ) едноставно ме враќа наназад, братучедми несака да чуе да ја продаде волгата која му дојде во наследство од таткому имам комшија кој ја чува и гаражира пезетката ( иако скоро 40 години стара ) и нејке ни да помисли да ја продаде тоа е тоа сентиментална вредност не проценливо реална скоро никаква.
А во врска со зејтинот нема што повеќе да коментирам дизел мотор можеш да го запалиш и со свинска маст да работи ако е доволно загреана да биде во течна состојба само колку ке работи тој мотор и колку ке издржи тоа е веќе друга приказна.Иначе знае мравката ембарга блокади курци палци нема на што не сме терале,и не сме сипувале по резервоари и најразлични мешавини од прегорено моторно уље до керозин со трансформаторско уље или 90 мењачко уље и сега дојде некој мрсулко овде да ни кажува нас мотористика па и горива ! :) па лаже бре суши па и на бојков аудито го покажува како негово па после било на дедому :pos2: али нај симптоматично од се сликано на паркингот кај александар палас :)

 
па лаже бре суши па и на бојков аудито го покажува како негово па после било на дедому :pos2: али нај симптоматично од се сликано на паркингот кај александар палас :)

Тоа беше слика од моделот! Ало!

Ако е ова е за тебе кај Александар Палас ти треба да одиш да си го провериш видот!


a8en22tommod.jpg



http://s4.photobucket.com/albums/y110/paalfivelstad/#!cpZZ8QQtppZZ24 <- Акаунт

И мешаш баби и жаби...олдтајмер и возило со сентименална вредност е сосема друга работа.

Можеш да имаш Ferrari Enzo и да се плесниш со Памела Андерсон и да ти има сентиментална вредност.

Убаво кажа Струмикс, секое возило над 35 години спаѓа во категорија на олдтајмери.
 
Ја подзачистив малку темата. Кој продолжи да дискутира за било што останато освен за дизел и зејтин - добива бан без двоумење.

Слободно продолжете со дискусијата.
 
Кaкo се движи сo ценa мoментaлнo црвенaтa ?
 
Возам на зејтин Мерцедес 190 многу години. Имам и Голф 2 кој нема видено нафта. Имам и Голф 4 СДИ кој помина 75000 км САМО на зејтин. Тојота Лендкрузерот на мојот братучед зариба од зејтин 3.0 Д4Д. Така да возете проверени машини и не се замарајте. Мечката има 120000 км на зејтин. го довивам за ефтини пари од другар.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom