Хрват измисли автомобил на вода

  • Креатор на темата Креатор на темата Apokalipto
  • Време на започнување Време на започнување
И мене ме буни. Дали е серија, документарец...?
 
Добро.. Купувам резевари направени од Литиум-6. Лозинка розови ружи!
 
и што има оваа твоја "филозофија" врска со темава?
 
Луѓе ај направете нешто со себе!!! Видете што е литум-6. Резерварите што ги користиме за дизел и бензин не користат за нови горива. Пронаоѓајте!! Резервари со литиум 6 не дозволуваат никакво влијание од надвор. Издржуваат притисок, не оксидираат во присуство на водород. etc. etc.
 
Овој изгледа меѓу првите ќе има комплетен кит за префрлување на хидроген комплетно тука. Само што е 10.000 долари. Еве што пишува за претходните муабети дека се лажга.
Ајде врати се неколку страници поназад, истово ова одамна го објаснив.
Арно ама на вас се треба некој друг да ви каже :) и да прочитате на нет за да поверувате
 
Ајде врати се неколку страници поназад, истово ова одамна го објаснив.
Арно ама на вас се треба некој друг да ви каже :) и да прочитате на нет за да поверувате
И ти врати се неколку векови!!! Наместо да ми кажуваш што треба здружи се и спротистави се кај чкрипи. Не кај мене!!! П.С. Твојот пост штп си го објавил не бил многу убедлив :)
 
Не е нуклеарна технологија (боците се произведени за нуклеарни намени во сегашно време).. Боците што се во колата се направени за да можат да држат хидроген. Челични боци не издржуваат хидроген тој проаѓа низ нив. Гасот со тек на време прави дупки во челикот... Матерјалот кој што го употребил Литиум-6 е само за воена индустрија и е забранет за купување (сега за сега). Имаш и во видеово од што матерјал да бидат електродите: од платина. Платината е прескапа. Нерѓосувачки челик ке врши работа. Инаку би требало да вршат работа и оние плочите од хард дисковите. Некоја легура се а не оксидираат така лесно мислам дека имаат и платина во нив.
Сите што ја употребуваат оваа технологија после извесно време ги чистат електродите. Најчесто со 90% алкохол.
Ако ништо друго супер е опитов за правење петарди со хидроген :) Имам намера да пробам со 10 литри хидроген. Добро ќе згрми :)
Што ти е на тебе ? Што трескаш глупости ? Немаш попаметна работа или ке се појавиш по некое време од друг профил и ке нудиш некој си резервоари наводно направени од литиум-6.
Што се трескаш од земја не ми е јасно, како прво и основно водородот се чува и складира во обични железни боци повеќе од 100 години ! Ако не ми веруваш отиди до лепенец и провери.
И да ги има во слободна продажба не се направени од ЛИТИУМ-6
Впрочем и во моментов сега имам една боца со водород а друга со кислород во гаража, и досега не приметив да ми истекува водород низ ѕидовите на боцата.
 
А у фрижидер ти тече марихуана? Дај малце
--- надополнето: Jun 28, 2011 9:29 PM ---
Сега за сега нема легални резервари за водород. Кој што сака нека кака но нема!!!
Hydrogen-Cylinder.jpg

А ова што е ? Ти тече мозок од уши или не си бањат ??
 
Од кај е сликата и колку кошта една боца за водород обележани се со бела боја!!!!??? Види погоре постови!!!
 
Од кај е сликата и колку кошта една боца??? Види погоре постови!!!
Дете не му ги кажувај меѓите на дедоти, во нормални услови би те игнорирал но вакво тролче како тебе не можам да го оставам туку така, ако си неписмено и не знаеш прашај.
Цел живот се заебавам со боци и шишиња под висок притисок боца за водород се прави поновите од челик а постарите од поквалитетно железо.

На кратко за водородот и ако сакаш можам да ти набавам дури и боца ама за жал не е од литиум-6
еве ти нешто за водородот боцата зависи колку собира по тоа се одредува цената има неколку големини од 70 евра до 200 евра

КВАЛИТЕТ
H2 ≥ 99.999 % vol.
O2 ≤ 0.0002 % vol.
N2 ≤ 0.0005 % vol.
H2O ≤ 0.0003 % vol.

ПРОИЗВОДСТВО
Водородот се добива со селективна адсорбција на примесите од сировиот водород ( од хлоралкални комплекси, електролиза на вода, парцијална оксидаија на јаглеводороди и јаглерод итн.)
ИСПОРАКА
Во челични садови-боци, под притисок од 150 бара. Боците се поединечни или во батерии –палети со заеднички вентил за полнење и празнење, во батериите- садовите- боците се трајно вградени на транспортното возило или во течна агрегатна состојба со специјални транспортни возила се испорачуваат до резервоарите на корисниците.
ОСОБИНИ
Под нормални услови е во гасовита агрегатна состојба. Не е отровен. Запаллив е ( границата на експлозивност во воздухот му е од 4 -94 % ). Минималната енергија на иницијацијата на палење е 0.02 mJ. Температурата на пламенот при стехиометриско согорување њ 1930 оС.
ПРИМЕНА
  • Во процесите на согорување ( индустрија на стакло, обработка на скапоцени камења, сечење и заварување на металот )
  • Во процесите на редукциона атмосфера во металургијата, рафинацијата на металите, во термичката обработка на металите.
  • Во производството на полупроводниците
  • Во хемиската индустрија за производство на синтезни смеши, редукција, хидрогенизација и десулфуризација.
  • Во производството на електрична енергија
  • Во инструменталните анализи
  • Во метеорологијата
  • Во електрониката
ПОСТАПУВАЊЕ СО ГАСОТ
Работата со водородот како гас бара примена под посебни мерки на заштита и прописи.
МАТЕРИЈАЛИ
Се препорачува употреба на легури на алуминиум, магнезиум и никел. Може да се примени синтетички каучук и слични полимери ( сите само за гасовит водород)
 
Дете не му ги кажувај меѓите на дедоти, во нормални услови би те игнорирал но вакво тролче како тебе не можам да го оставам туку така, ако си неписмено и не знаеш прашај.
Цел живот се заебавам со боци и шишиња под висок притисок боца за водород се прави поновите од челик а постарите од поквалитетно железо.

На кратко за водородот и ако сакаш можам да ти набавам дури и боца ама за жал не е од литиум-6
еве ти нешто за водородот

КВАЛИТЕТ
H2 ≥ 99.999 % vol.
O2 ≤ 0.0002 % vol.
N2 ≤ 0.0005 % vol.
H2O ≤ 0.0003 % vol.

ПРОИЗВОДСТВО
Водородот се добива со селективна адсорбција на примесите од сировиот водород ( од хлоралкални комплекси, електролиза на вода, парцијална оксидаија на јаглеводороди и јаглерод итн.)
ИСПОРАКА
Во челични садови-боци, под притисок од 150 бара. Боците се поединечни или во батерии –палети со заеднички вентил за полнење и празнење, во батериите- садовите- боците се трајно вградени на транспортното возило или во течна агрегатна состојба со специјални транспортни возила се испорачуваат до резервоарите на корисниците.
ОСОБИНИ
Под нормални услови е во гасовита агрегатна состојба. Не е отровен. Запаллив е ( границата на експлозивност во воздухот му е од 4 -94 % ). Минималната енергија на иницијацијата на палење е 0.02 mJ. Температурата на пламенот при стехиометриско согорување њ 1930 оС.
ПРИМЕНА
  • Во процесите на согорување ( индустрија на стакло, обработка на скапоцени камења, сечење и заварување на металот )
  • Во процесите на редукциона атмосфера во металургијата, рафинацијата на металите, во термичката обработка на металите.
  • Во производството на полупроводниците
  • Во хемиската индустрија за производство на синтезни смеши, редукција, хидрогенизација и десулфуризација.
  • Во производството на електрична енергија
  • Во инструменталните анализи
  • Во метеорологијата
  • Во електрониката
ПОСТАПУВАЊЕ СО ГАСОТ
Работата со водородот како гас бара примена под посебни мерки на заштита и прописи.
МАТЕРИЈАЛИ
Се препорачува употреба на легури на алуминиум, магнезиум и никел. Може да се примени синтетички каучук и слични полимери ( сите само за гасовит водород)
Тогаш зошто не возиш на водород?? Подобро може е федер на растегнување??
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom