3D анимации!

  • Креатор на темата Креатор на темата Деко reloaded!
  • Време на започнување Време на започнување
Па користиш погрешен збор. Намерно или ненамерно. Како што кажа другиот член тоа е само диаграм.
Правилниот термин би бил “системска анализа и дизајн“
едит: погрешка ви ја заклучив темата xD - одклуч
 
mustang.jpg
слиакава е дел од мустанг кола иначе од диги туторс ја праам ако имате некој забелешки кажете сепак сум почетник и извинете заборавив да стаам како wireframe
 
qovfow.jpg
 

Добро изгледа, добар е аголот. Можеш само малку да ја ротираш камерата подобро да се гледа единицата на крајот. И мислам дека со малку depth of field би изгледало уште појако.
 
Добро изгледа, добар е аголот. Можеш само малку да ја ротираш камерата подобро да се гледа единицата на крајот. И мислам дека со малку depth of field би изгледало уште појако.
Фала, а за dof ќе треба да гуглам малце не сум баш запознаен како се прави тоа.
 
3DsMax....најдов на интернет неколку туторијали...па ќе правам експерименти :))

Аха, ако рендерираш со mental ray само на камерата додади physical_lens_DOF, дефинираш далечина и радиус и толку е. Ако си со vray тогаш толку од мене :).

Инаку се мислам да го симнам vRay 2.0 for Maya, пишува дека поддржува рендерирање со GPU, па може да го тестирам деновиве.
 
Аха, ако рендерираш со mental ray само на камерата додади physical_lens_DOF, дефинираш далечина и радиус и толку е. Ако си со vray тогаш толку од мене :).

Инаку се мислам да го симнам vRay 2.0 for Maya, пишува дека поддржува рендерирање со GPU, па може да го тестирам деновиве.
Oва е со mental ray.
A за vray 2.0 добро е да се проба се добиваат стварно добри резултати. И јас очекував деќа ке рендерира со gpu но излгеда само vray 2.0 RT како ActiveShade користи gpu.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom