3D анимации!

  • Креатор на темата Креатор на темата Деко reloaded!
  • Време на започнување Време на започнување
Зависи до тебе друже. Што ти иде полесно ...но ако одбереш нешто помеѓу 3DsMax или Maya нема да згрешиш.

Па тоа се двоумам помеѓу тие две,за тешко не ми е проблем со малце повеќе труд ќе се среди :) Прашањето ми е што е барано,да не почнам да учам нешто што не се бара или што не се бара,па да губам време (за секој случај да си знам ако навлезам подлабоко).3DsMax и Maya се од Autodesk па по некоја логика би требало да се слични во интерфејсот,ако не се лажам разликата е во тоа што Маya има повеќе опции?
 
Maya и 3DsMax се како ден и ноќ. Ако општо се разбираш од 3д апликациите сепак ќе се снајдеш колку толку. Со 3DsMax ќе ти биде полесно а со maya потешко да се снајдеш низ UI то. 3DsMax повеќе се користи и полесен е за архитектура, low poly модели за игри, анимации итн а maya повеќе се користи за така подетални модели, анимации, стимулации итн ги имаш се во едно место. Значи не викам тоа или ова е подобар. Ако знаеш софтверот можеш истото да го направиш во сите. Најдобро симни двете..и така прво користи 2-3 недели или ете цел месец 3DsMax потоа Maya...и на крај види со кој софтвер се чуствуваш попријатно..со кој софтвер замисленото колку толку можеш да го реализираш...
Мене лично ми е многу полесно да поставам една сцена на 3DsMax неколку материјали, светла и да добијам ОК рендер ..сепак само аматерски ( како занимација ) чепкам нешто чат пат....а на maya многу потешко ми е. Но сепак треба малце време и ќе се навикне човек..но така од прво 3ds max ми е ок.
 
Maya и 3DsMax се како ден и ноќ. Ако општо се разбираш од 3д апликациите сепак ќе се снајдеш колку толку. Со 3DsMax ќе ти биде полесно а со maya потешко да се снајдеш низ UI то. 3DsMax повеќе се користи и полесен е за архитектура, low poly модели за игри, анимации итн а maya повеќе се користи за така подетални модели, анимации, стимулации итн ги имаш се во едно место. Значи не викам тоа или ова е подобар. Ако знаеш софтверот можеш истото да го направиш во сите. Најдобро симни двете..и така прво користи 2-3 недели или ете цел месец 3DsMax потоа Maya...и на крај види со кој софтвер се чуствуваш попријатно..со кој софтвер замисленото колку толку можеш да го реализираш...
Мене лично ми е многу полесно да поставам една сцена на 3DsMax неколку материјали, светла и да добијам ОК рендер ..сепак само аматерски ( како занимација ) чепкам нешто чат пат....а на maya многу потешко ми е. Но сепак треба малце време и ќе се навикне човек..но така од прво 3ds max ми е ок.
Еве и маја и 3дмакс си се топ, али ради некоја причина највише ми лежи блендер.
Земи ѕирни го, бесплатен е, 50тина мегабајти - вреди ептен.
 
Еве и маја и 3дмакс си се топ, али ради некоја причина највише ми лежи блендер.
Земи ѕирни го, бесплатен е, 50тина мегабајти - вреди ептен.
Се разбира..но тој прашуваше помеѓу тие затоа не спомнав. Секако тука е и Cinema 4D кој што е многу лесен 3Д софтвер...а резултатите се феноменални. Се зависи до корисникот дали се чуствува изгубен и ограничен додека го користи софтверот или не.
 
Ај да прашам и јас нешто.Од SolidWorks имам некое познавање за некои поедноставни работи,Maya ја чепкав некое време ама речиси се да имам заборавено.Е сеа прашањето ми е од каде да почнам,по муабетиве што ги читам Мауа е нај профи,кои програми да ги комбинирам/учам?3DSMax,Maya,SolidWorks?Знам дека не е лесно два програми да учам паралелно (не ми е тоа намерата) чисто да си знам.:)
Јас сакам да почнам во Maya за не се префрлам подоцна,па луѓе давајте предлози искуства.

Фала;)
Јас би одбрал Маја, имам дома 250ГБ туториали само за Маја, и учам цело време, Комбинација правам ако си слушнал за Zbrush. Неверојатен програм. ама јас сум сеуште почетник затоа ќе одам во Аксис, таму предаваат 3Д макс и SoftImage.
 
2012 /downloading :D

Него , имав идјеа да измоделирам еден стадион асален со 3-40.000 седишта и да наставам луѓе како навиваат (значи да , 30-40000 луѓе) па шо мислите колку време
ќе ми треба да го изрендерирам како клипче од 1мин :))) ?
 
Јас би одбрал Маја, имам дома 250ГБ туториали само за Маја, и учам цело време, Комбинација правам ако си слушнал за Zbrush. Неверојатен програм. ама јас сум сеуште почетник затоа ќе одам во Аксис, таму предаваат 3Д макс и SoftImage.

Ако не ти мака да ми пратиш линк од торент за Zbrush.И едно прашање,дали туторијалите за постарите верзии на Маya можат да бидат корисни за 2012 (да не ги спуштам за џабе)?
 
Ако не ти мака да ми пратиш линк од торент за Zbrush.И едно прашање,дали туторијалите за постарите верзии на Маya можат да бидат корисни за 2012 (да не ги спуштам за џабе)?
Искрено да ти кажам незнам, јас почнав од 2012 верзија. Предходните неможев да ги користам, ми паѓаше многу Маya.
 
Дечки сите туторијали се корисни пошто ги има истите команди (или слични) (не знам за 2012 , сеа ја инстлаирам) т.д ....се што можете да научите - можете !
 
Некој да ми даде линк за почетнички но не ептен,имам познавање од теорија сум учел но со тек на време заборавив,значи ме интересира моделирање на човек и негова анимација.Ако има некој би му бил благодарен да подели.
 
Eve edna kuka Vizuelno prestavuvanje znaci daden mi bese proektot vo autoCAD 2D pa potoa moja rabota bese da vo 3ds max napravam vizuelizacija samo na objektot ne i okolinata ali nesakav max na render da udram od odredeni pricini ali sepa e ok
kuka02.jpgkuka03.jpgodozgora.jpgvnatresnost.jpg
 
^ Последната слика излгеда добро. Само општо пробај додади ambient occlusion и depth pass и после со пост продукција чепкај..можеш да добиеш многу подобри резултати.
 
standalone

--- надополнето: Oct 11, 2011 11:24 PM ---
standalone
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom