jamajka
mode: Calm
- Член од
- 28 април 2007
- Мислења
- 19.640
- Поени од реакции
- 27.598
Значи немаме податоци и не постои не е едно те исто. Смртта на Самуил ги натерала нивните сојузници еден по еден да се отргнуваат од него. Новата патријаршија постоела релативно малку време (постоела 15-20 години) за да остави некоја поексплицитна пишана трага, но доколку Самуил инсистирал на Бугарска круна, не му требала подршка од Римскиот патријарх. Едноставно го имал како што го викаш Преславско-Дрстрскиот патријарх, кој сам по себе е доволен да круниса Цар. Проблемот е што Самуил не сакал Бугарска круна, туку Македонска, затоа му биле потребни 2 патријарси, за да земе нова круна, а со тоа и да оформи нова патријаршија. (Слично како што направил подоцна Стефан Првовенчани)За да има нова патриаршиja,таа се признава от некого и таа има маjка ...
Ние немаме податоци за такво нешто.
Значи збориме за првото Бугарско царство, во кое според тебе спаѓа и Самуиловото царство. Но тоа ќе биде така само ако кажеме дека комитопулите се Бугарска крв и дека воопшто березитите се бугарско племе. Но доколку речеме дека Березитите биле во сојуз со Византија во војната против првото Бугарско царство, работата се менува од корен. Тоа значи дека 972 Бугарија престанува да постои, кралската лоза престанува со Борис и со Роман, а Самуил се крунисува како Македонски Цар. Тука работите скрос се менуваат.Со сигурност Охрид е во Бугариja през времето на кнез Борис I. Един от доказите за това ти е и надписот от Балши,пронаjден во Албаниja. По времето на Симеон I исто продолжува ..
По-интересен е момента дека патриархот на Преславско-Дрстрската патриаршиja заминава во државата на Самуил.
Значи и моментот на доаѓање на патријархот во Преспа, не оди во прилог на Бугарите, институцијата патријаршија не е врзана со етнос, туку со место. Патријарх постои за да биде духовен водич на Императорот. Значи и доколку е само преселена, тоа не значи ништо што бугарските историчари би можеле да го искористат во корист на нивните тези. Фактот што за крунисување е потребен уште еден патријарх говори дека Самуил зема нова круна.