Шарената МАКЕДОНСКА џамија во Тетово

Македонцки
превземање...навистина точен термин .
Јас му ја пишав :
-примопредавање,небаре е штафетата на Тито :)
и еден малку поточен
пресликување...
 
1.лоша аргументација, и со мегаломанијата дека Македонците освен најславни фрескописци, така и најславни калиграфи кои несвесно го цртале сонцето и по џамиите.

2.Јас сега ќе побарам мислење од верниците МУСЛИМАНИ, да тие ни кажат што и како, кој колку смее, и што смее да слика по џамиите.

3.Сонцето, постоело и ќе постојт, ама не е Македонско. ;)


1.еве обратно ке го поставиме прашањето, за да можеш да го разбереш....зар калиграфите донесени од истокот го нацртале истото тоа сонце во беровската црква??? калиграфите ли го исклесале симболот на вечноста на муслиманскиот и ХРИСТИЈАНСКИОТ гроб ..............нема логика нели?

2. нема потреба еве јас ке те просветлам, нивото на превземање на исламот како помлада религија од христијанството е огромен (како христијанството од јудеизмот, јудеизмот од паганството)ти реков појди само од обликот на џамиите...:helou: па се до делови во куранот, тоа е факт..да не навлегуваме тоа е друга тема...сонцето е превземено по истиот терк.

3.ДА Македонско е на овие простори кога во континуетет се јавува исклучиво кај Македонците, тоа што вие останатите сте го заборавиле од камено доба е ваш проблем...во спротивно јас лично ке ти организирам хуманитарна акција за делење на знамиња со 16 крако сонце на албанската популација :vozbud::vozbud::vozbud: ама нема да ги сакате, ке се засрамите..така ли....:vozbud:, дотогаш немаш право на коментар чиее е сонцето...

веј го или кути...чекам за џамијата и исламот, како тие влијаеле на 500 години постарото христијанство и две милениуми постариот македонизам...
 
Интересно е и дека сонцето е токму спротивно од симболот на исламот - месечината, а се наоѓа на џамија.
 
.. христијанство и две милениуми постариот македонизам...

Колега
ако велиме христијанство
муслиманство
тогаш не македонизам
туку би требало да велиме со друг термин на пр.
*македонство *македонијанство ?


Македонизмот ..нешто друго
 
Интересно е и дека сонцето е токму спротивно од симболот на исламот - месечината, а се наоѓа на џамија.

Види, полумесечината кај Исламот, се јавува за време на отоманската империја и тоа во време кога ги освојува овие простори. Често се наоѓа на територија на денешна Босна и Херцеговина, но и на територија на Хрватска, Словенија, Црна Гора и Албанија.
Се претпоставува дека тоа е "знак" и обележје кое имало мејнстрим значење кај Илирите. Меѓу другото е и сонцето, кое не изостанува во тој поглед.

Исламскиот календар е лунарен календар, и можеби од оваа инстанца коа ќе се тргне се добива впечаток дека Отоманците чија државна, кралска и национална религија бил Исламот, го прифатиле како дел од исламските принципи и космички телеологии.
За полумесечината кај Албанците можам да постирам до неповрат слики и гравури од време на Антиката па се до ден денешен, исто и низ територија на цел Илирикум.

Сонцето и месечината немаат воопшто спротивно значење, нема никаков антагонизам меѓу нив, во било која религија, исто така и во Исламската религија. Кај муслиманите особено овие две космички тела држат силно значење и двете се импликуваат во Кур`нот, нешто што ќе ни објасни подобро и Омер, доколку дојде тука и почне да дебатира.

Вметнување на некакви национални, обичајски, и знаци од други религии е бесмислено во Исламот! Такво нешто не е дозволено! Доколку тие сонца се нацртани од кого и да е, а сигурно не се од НЕВЕРНИЦИ(каури како што тие ги нарекувале христијаните), туку од некои верници, каде во исламот трагите од старите религии, и култовите за сонцата се во страшна рестрикција и нивно погубување, следи заклучокот дека, тие сонца се само знак, на силната Божја, симбол на просветлување, одбегнување темнина, спас преку истото, и на крај како и во секоја религија сонцето ја носи основната нејзина симболика, СПАСОТ.

Многу е едноставно, за ова не ми требаше да размислувам со саати. Лесно е, како пердуф, само покушај да го кренеш.
 
Многу е едноставно, за ова не ми требаше да размислувам со саати. Лесно е, како пердуф, само покушај да го кренеш.
Друга џамија со сонце? Слики по можност.
 
Во современа Македонија (’90-тите години) многу од Македонците муслимани “станаа“ Албанци (од политички причини), дури имаше и Роми кои на пр. од Ајдиноски станаа Ајдини. Мноду од нив се и помешани со бракови и со други роднински врски. Истото се случувало и многу порано. При тоа, поентата ми е дека Албанците кои пред повеќе од стотина години живееле во Македонија и јужна Албанија (и денес нивните поколенија), не биле толку блиски со Албанците од Северна Албанија и Косово. Поради својата агресивност кафкаските Албанци се наметнале врз останатите и исто како и паразитите го натерале “домаќинот“ да “работи“ во нивни интерес, дури и пожестоко отколку кога тоа би го правеле за себе лично.
Ете затоа го прашав Пикасо : “зошто брани интереси на кафкаски Албанци“? Од неговите изјави произлегува дека тој лично нема многу допирни точки со Косоварите (од Битола бил, староседелец и сл.). Зошто се става во подредена ситуација на Косоварите, не знам. И Косоварите не се иклучиво кафкаски Албанци, меѓутоа таму е нивниот број позастапен.
Затоа во истиот контекст ги споменав и Бугарите. И тие зборуваат како Македонците, ги имаат истите обичаи и фолклор, што значи дека се исто така и тие Македонски народ. Но! Одбрале “крваво“ да го бранат името на некое татарско племе кое што нема ништо заедничко со нив, напротив, го негираат и војуваат против сопствениот народ за сметка на Бугарскиот татарски ентитет.
Истото го прави и Пикасо (доколку податоците што ги откри за себе се точни). Илирите се дел од античкиот македонски народ и би прифатил да биде Пикасо Илир (или сличните на него) ама некој од Кафказ да ми се прави Илир - е тоа не “лепи“ никако...
Да не бегам од темава... Шарената џамија ја граделе и украсувале (орнаментирале) Македонци (сигурно муслимани) и не знам зошто толку оштри полемики за тоа. Македонците си го ставиле својот симбол при тоа, затоа што градителите биле тие. Да биле Индијанци ќе ги вметнеле своите симболи. Впрочем и Леонардо да Винчи (и други сликари) сликал по порачка па во сликите вметнувал свои “пораки“ и гледишта.
Истото го правеле македонските зографи цртајќи ги иконите, па на челото од шамијата и на рамената од наметката на Богородица скоро редовно го цртале македонското сонце (притоа наметката и шамијата скоро секогаш се со црвена боја и златно жолт раб - бои карактеристични за Македонскиот народ). Не значи дека ако го цртале македонското сонце врз Марија дека таа била Македонка. Хммм?
Шарената џамија е сигурно градена и украсувана строго по исламските канони, а македонските мајстори “дупките во законот“ си ги искористиле и си ги вметнале во орнаментиката своите исконски симболи. Не знам зошто се подига тензијата во дискусијата околу оваа тема? Или некој сака да докаже дека истата ја граделе Иљири одн. Албанци а не Македонци? Истото е неодрживо затоа што Албанци од кафкаски тип тогаш во тие предели не постоеле...
 
Постоеле џамии и пред да доваћаат Турците на овие простори ,
На пример оваа од 1289 http://www.mesazhi.com/news_detail.php?id=4208 и во Лежа
се наога од 1300 година ..
Го имав некогаш и линкот на англиски , сега неможам да го најдам , ке се потрудам :smir:
Затоа ако видете разни симболи кај старите џамии , не мора да знаци дека е Турски симбол ..
 
Во современа Македонија (’90-тите години) многу од Македонците муслимани “станаа“ Албанци (од политички причини), дури имаше и Роми кои на пр. од Ајдиноски станаа Ајдини. Мноду од нив се и помешани со бракови и со други роднински врски. Истото се случувало и многу порано. При тоа, поентата ми е дека Албанците кои пред повеќе од стотина години живееле во Македонија и јужна Албанија (и денес нивните поколенија), не биле толку блиски со Албанците од Северна Албанија и Косово. Поради својата агресивност кафкаските Албанци се наметнале врз останатите и исто како и паразитите го натерале “домаќинот“ да “работи“ во нивни интерес, дури и пожестоко отколку кога тоа би го правеле за себе лично.
Ете затоа го прашав Пикасо : “зошто брани интереси на кафкаски Албанци“? Од неговите изјави произлегува дека тој лично нема многу допирни точки со Косоварите (од Битола бил, староседелец и сл.). Зошто се става во подредена ситуација на Косоварите, не знам. И Косоварите не се иклучиво кафкаски Албанци, меѓутоа таму е нивниот број позастапен.
Затоа во истиот контекст ги споменав и Бугарите. И тие зборуваат како Македонците, ги имаат истите обичаи и фолклор, што значи дека се исто така и тие Македонски народ. Но! Одбрале “крваво“ да го бранат името на некое татарско племе кое што нема ништо заедничко со нив, напротив, го негираат и војуваат против сопствениот народ за сметка на Бугарскиот татарски ентитет.
Истото го прави и Пикасо (доколку податоците што ги откри за себе се точни). Илирите се дел од античкиот македонски народ и би прифатил да биде Пикасо Илир (или сличните на него) ама некој од Кафказ да ми се прави Илир - е тоа не “лепи“ никако...
Да не бегам од темава... Шарената џамија ја граделе и украсувале (орнаментирале) Македонци (сигурно муслимани) и не знам зошто толку оштри полемики за тоа. Македонците си го ставиле својот симбол при тоа, затоа што градителите биле тие. Да биле Индијанци ќе ги вметнеле своите симболи. Впрочем и Леонардо да Винчи (и други сликари) сликал по порачка па во сликите вметнувал свои “пораки“ и гледишта.
Истото го правеле македонските зографи цртајќи ги иконите, па на челото од шамијата и на рамената од наметката на Богородица скоро редовно го цртале македонското сонце (притоа наметката и шамијата скоро секогаш се со црвена боја и златно жолт раб - бои карактеристични за Македонскиот народ). Не значи дека ако го цртале македонското сонце врз Марија дека таа била Македонка. Хммм?
Шарената џамија е сигурно градена и украсувана строго по исламските канони, а македонските мајстори “дупките во законот“ си ги искористиле и си ги вметнале во орнаментиката своите исконски симболи. Не знам зошто се подига тензијата во дискусијата околу оваа тема? Или некој сака да докаже дека истата ја граделе Иљири одн. Албанци а не Македонци? Истото е неодрживо затоа што Албанци од кафкаски тип тогаш во тие предели не постоеле...

Хаха, абе опасни сте... :)

Албанците не се дојдени од Кафказ, а името Албанци е само лоша лексичка формулација на народите од таа страна на јадранот, албанците се викале Арбани, се до моментот до кој се настанати раздори по верска линија за каде на крај да се зближат сите со името Шќиптари.
Јас, како и сите останати на овој форум(секако албанци), ќе те замолам уште еднаш, јасно, експлицитно да ми кажеш КОЈ ДОКУМЕНТ ГО СВЕДОЧИ ТОА ДЕКА АЛБАНЦИТЕ СЕ ДОЈДЕНИ ОД КАФКАЗ? Зошто, ако не го документираш тоа, во иднина јас ќе барам коментарите да ти се бришат и воедно ќе ги сметам за навредливи!
Јас не сум староседелец во Битола, потекнувам од село Норово, Крушевско, каде евидентирани се албанци уште во 15 век, турски тефтери 1467 година кои ги поседувам дома, барем за тие Крушевски села, и соседните Алданци и Житоше. Во Македонија, (географски оваа денешна), сум многу по староседелец од многу останати Егејци и Пиринчани, а во градо Битола сум еден од пришелците како и сите останати, ретко се наоѓа стар Битолчанец денес во Битола.
Твоите постови наликуваат на оние на Поповски, каде морам да го споменувам за жал, кој исто како тебе, куца глупости, милиони редици каде основа наоѓа во ___________ (ништо!).

Дека ја граделе Мијаци, вакви, такви, па после еве Муслимани, па еве муслиманите нашле дупка во законот, па искуцале сонце во џамијата, па се тоа муабети рекла казала, се отфрлуваат, поради базаментот на кој почиваат(или го немаат), и останува она што јас го кажав, дека никој никаде во таа џамија, од страна на тие кои ја цртале(за што сум сигурен дека не Биле од Балканов) уопше не им текнало на националните симболи на Александар великиот и потомците негови Лажните и Вистинските Македонци...

И ако Македонците муслимани, вметнале "намерно" сонца, зошто тогаш во ниедна џамија останата по нивните села, а јас сум присуствувал во неколку села, како Дебарски, така и Тетовски, а исто и Прилепски, не сум видел таму калиграфите да насликаат Сонце! Можда ги фати амнезија а? Или немале жолта боја? Исто Омер ел Фарук, потекнува од тие Рекански предели па ќе ни пренесе тој што има да се пренесе. ;)

Иначи и ти кариесе како пријателот твој Поповски, експерт мајката по сите научлни и уметнички области.

Ниту една џамија во Косово не е постара од црквите таму:toe:

Значи што испаѓа? Испаѓа дека и двете џамии, се постари од манастирот во Дечани, толку светла точка и грамота на Србите денес, која исто така била изградена од Албанци. ДОКУМЕНТИРАНО!

Македонците си го ставиле својот симбол при тоа, затоа што градителите биле тие. Да биле Индијанци ќе ги вметнеле своите симболи. Впрочем и Леонардо да Винчи (и други сликари) сликал по порачка па во сликите вметнувал свои “пораки“ и гледишта.

Значи и овој "човек", тоне во истата глупост како и авторот и сите следбеници на ова мнение.

Среќа што само по форуми ве има. Инаку ќе требаше, веднаш некој да превзема активности, да ве ништи...

(а за друг пат, снабди докази за тоа Кафкас, мафкас... Оти Илирите не зборале Славјански јазик... Не со брукање)
 
Очигледно очи боде она “македонска“ во насловот, како фобија, иако Македонцки објасни во кој контекст го има тоа употребено.


Нема никакво значење дали на другите џамии во светот имало мотиви од сонцето, во муслиманството како и во христијанството имало и разни религиозни стилови на декорирање на објектите, она што е интерес на темава е џамијата во Македонија.
Тоа дека имало сонце на некоја џамија во Џакарта, не ја исклучува тезата на темава дека во Македонија сепак сонцето како мотив е искористено од нејзините градители кои пак се врзуваат со земјава и нејзините вековни симболи.

Можеби е точно, но и не мора. Светот нема да пропадне поради тоа.


Клучот е да се потврдат тие градители, некој доказ, запис за нив ни е потребен.

П.С. Најголемиот број на џамиите од Отоманскиот период се изградени врз црквените темели и тоа исто така може да биде причина за појавувањето на одредени симболи и во џамиите.


Пикасо е баниран од тема, поради провоцирање и навреди, поради патолошко одење офтопик, поради прекумерно фрустрирање на темава и нивното прелевање од тема на тема, постојано во круг.
 
:)

Гледам доста сте ја растегнале со Шаренава Џамија. Вака, точно никој не знае и не може да знае кои биле нејзините сликари (калиграфи).

"Објаснување побаравме кај Бехиџудин Шехапи, историчар на уметноста, чија специјалност се исламската архитектура и уметност.
Од телефонскиот разговор научивме дека, сакајќи да го доловат раскошот на Османлиската Империја, а не можејќи да сликаат човечки фигури чии претстави се забранети според исламското учење, мајсторите решиле да ги насликаат раскошните палати на територијата на империјата во времето кога била насликана џамијата, пред сè во Солун и во Истанбул.
"Меѓу композициите што се насликани во внатрешноста на џамијата, посебно се издвојува претставата на Мека и Светиот камен во Каба, од која црпиме сознанија за изгледот на овие свети места во тој период од историјата, но и една странична информација, која ни кажува дека авторот или авторите најверојатно биле аџии, односно ја насликале Мека онака како што можеле и самите да ја видат”, ни рече Шехапи."

http://209.85.129.132/search?q=cache:I8qC5RWQOyIJ:nabu.com.mk/%3Fsearch%3D%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5%26klasa%3Dzabava%26hl%3Dnews%26showcluster%3D0%26dosearch%3Dfalse+%D0%A8%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%8F%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0&cd=2&hl=mk&ct=clnk
 
не се ја познавам пре многу историјата и градбите на џамиите ама едно боде во очи како тоа има сонце а не полу месечина мислам дека ја правеле наши и дека искористле можност да стават сонце кој бил вековен симбол на Македонскиот народ а можеби како што кажа и братот сигурно е градена на темели на црква како и 90% од џамиите во Македонија а ти омер ел фарук што велиш дека не се знаело кој ја изградил е смешно да не знете од кој е изградена под турско ја правеле муабетото ми е кој можи да ги уништи списите од тоа кој ја градел од наша страна сигурно не што значи вие знаете од кој е градена само не ви одговара да кажете скоро на сите обејекти од верски тип се знае кој ја градел и кога мислам на која тајфа па и телфонски разговор ај не заебавај како пикасо бара само докази и се буни за википедија а ти сега тел разговор постираш што значи уште по сомничава е работата па ако е на наше кажете нема страмота во тоа ако е изградена над темели од црква или од некоја наша тајфа па и ставиле некој наш орнамент без да се забележи со текот на вековите.
 
:)

Гледам доста сте ја растегнале со Шаренава Џамија. Вака, точно никој не знае и не може да знае кои биле нејзините сликари (калиграфи).

"Објаснување побаравме кај Бехиџудин Шехапи, историчар на уметноста, чија специјалност се исламската архитектура и уметност.
Од телефонскиот разговор научивме дека, сакајќи да го доловат раскошот на Османлиската Империја, а не можејќи да сликаат човечки фигури чии претстави се забранети според исламското учење, мајсторите решиле да ги насликаат раскошните палати на територијата на империјата во времето кога била насликана џамијата, пред сè во Солун и во Истанбул.
"Меѓу композициите што се насликани во внатрешноста на џамијата, посебно се издвојува претставата на Мека и Светиот камен во Каба, од која црпиме сознанија за изгледот на овие свети места во тој период од историјата, но и една странична информација, која ни кажува дека авторот или авторите најверојатно биле аџии, односно ја насликале Мека онака како што можеле и самите да ја видат”, ни рече Шехапи."

http://209.85.129.132/search?q=cache:I8qC5RWQOyIJ:nabu.com.mk/%3Fsearch%3D%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5%26klasa%3Dzabava%26hl%3Dnews%26showcluster%3D0%26dosearch%3Dfalse+%D0%A8%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BF%D0%B8+%D0%B7%D0%B0+%D0%A8%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%8F%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0&cd=2&hl=mk&ct=clnk

другар, не му држи муабетот, истиот идентичен, апла до линија симбол како што можеш да видиш на сликите се срекава во многу македонски цркви, зар фрекописците ја цртале Мека во со векови постарите цркви??????

1.турците де факто користеле небаре робовска снага за изградба на џамиите, куките и утврдувањата од просторите кој ги окупирале, ништо чудно фасдата да била оставени на мајсторите македонци, и да им била дадена одредена слобода со претходна согласност.

2.турците како што реков не кријат дека многу работи присвоиле земале или позајмиле од околните народи(за разлика од балканците) ништо страшно и чудно и во овој случај...


како пример турскиот град аланија, чиј амблем е двоглавиот византиско православен орел кој турците го имаат превземено, јасно го кажуваат тоа во музеите и ни малце не се оптоваруваат.иста паралела направи со сонцето

Alanya_municipality_logo.png


еве што друго најдов..шеснаесет крака жолта ѕвезда на црвена позадина е precedatelskiot печат на република турција
8146E28BDD2F9D478F9F2A75C2D7B069.jpg
 
не се ја познавам пре многу историјата и градбите на џамиите ама едно боде во очи како тоа има сонце а не полу месечина мислам дека ја правеле наши и дека искористле можност да стават сонце кој бил вековен симбол на Македонскиот народ а можеби како што кажа и братот сигурно е градена на темели на црква како и 90% од џамиите во Македонија а ти омер ел фарук што велиш дека не се знаело кој ја изградил е смешно да не знете од кој е изградена под турско ја правеле муабетото ми е кој можи да ги уништи списите од тоа кој ја градел од наша страна сигурно не што значи вие знаете од кој е градена само не ви одговара да кажете скоро на сите обејекти од верски тип се знае кој ја градел и кога мислам на која тајфа па и телфонски разговор ај не заебавај како пикасо бара само докази и се буни за википедија а ти сега тел разговор постираш што значи уште по сомничава е работата па ако е на наше кажете нема страмота во тоа ако е изградена над темели од црква или од некоја наша тајфа па и ставиле некој наш орнамент без да се забележи со текот на вековите.


Прво, очигледно неси ме разбрал. Не му се јавив јас на телефон на господинот Шехапи, туку авторот на статијата која ја има во линкот кој го посочив. :)

Второ,да не се повторуваме се знае точно кој е финансиерот на Џамијата и во чие време се градела. Во многу претходни постови тоа е спомнато.

Трето, се претпоставува дека калиграфите биле од Дебар/ско, и дека биле аџии, според она што се наоѓа насликано во нејзината внатрешност, бидејќи е насликано Кабето како изгледало во 19 век. Значи импресии на калиграфите.

другар, не му држи муабетот, истиот идентичен, апла до линија симбол како што можеш да видиш на сликите се срекава во многу македонски цркви, зар фрекописците ја цртале Мека во со векови постарите цркви??????


За муабетот зависи кој како го сваќа и од која позиција и со која намера муабети/пишува. Реков дека се работи за калиграф аџија а со тоа и муслиман кој ја посетил Мекка ,па изразил желба да ја наслика Кабата. За нас е интересно тоа, како изгледала Кабата во 19 век. Има и слики од Скопје, Солун, Истанбул...

1.турците де факто користеле небаре робовска снага за изградба на џамиите, куките и утврдувањата од просторите кој ги окупирале, ништо чудно фасдата да била оставени на мајсторите македонци, и да им била дадена одредена слобода со претходна согласност.

2.турците како што реков не кријат дека многу работи присвоиле земале или позајмиле од околните народи(за разлика од балканците) ништо страшно и чудно и во овој случај...


како пример турскиот град аланија, чиј амблем е двоглавиот византиско православен орел кој турците го имаат превземено, јасно го кажуваат тоа во музеите и ни малце не се оптоваруваат.иста паралела направи со сонцето

Alanya_municipality_logo.png


еве што друго најдов..шеснаесет крака жолта ѕвезда на црвена позадина е precedatelskiot печат на република турција
8146E28BDD2F9D478F9F2A75C2D7B069.jpg

Другото не го коментирам и воопшто не ме интересира кој од кого преземал, бидејќи сите преземале од СИТЕ и надоградувале, во било кој поглед.
 
Второ,да не се повторуваме се знае точно кој е финансиерот на Џамијата и во чие време се градела. Во многу претходни постови тоа е спомнато.

турска е, во ниеден момент ниту разговараме ниту го спориме тоа.

Трето, се претпоставува дека калиграфите биле од Дебар/ско, и дека биле аџии, според она што се наоѓа насликано во нејзината внатрешност, бидејќи е насликано Кабето како изгледало во 19 век. Значи импресии на калиграфите..

претпоставува е главен збор, кој биле што биле и аџии да биле ако биле од дебарско тој период најверојатно биле Македонци, подеднакво држи претпоставката, дури и повеке...мегутоа сигурен податок нема




За муабетот зависи кој како го сваќа и од која позиција и со која намера муабети/пишува. Реков дека се работи за калиграф аџија а со тоа и муслиман кој ја посетил Мекка ,па изразил желба да ја наслика Кабата. За нас е интересно тоа, како изгледала Кабата во 19 век. Има и слики од Скопје, Солун, Истанбул...

овој дел дека коцката е претѕставена како сонце кое ке повторам идентично се наога по црквите нема да помине ни во градинка неоти пак кај сериозна публика...не е тоа кабата...сонце е..не ни мека..сонце е.



Другото не го коментирам и воопшто не ме интересира кој од кого преземал, бидејќи сите преземале од СИТЕ и надоградувале, во било кој поглед.

не можеш селективно да правиш анализи...

1.двоглавиот орел е само пример како се превземени православни елементи

2.прецедателскиот штит, е пример на погрешни споредби, мислев некој ке се избрза попат пикасо и ке заклучи дека ете го објаснувањето за цонцето на џамијата, иако станува збор за младотурски амблем.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom