Грција најголем инвеститор во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Милојко
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ви смета тоа што државниот непријател број 1 е и најголем инвеститор

  • Да

    Гласови: 25 40,3%
  • Не

    Гласови: 17 27,4%
  • Ич не ми чуе

    Гласови: 20 32,3%

  • Вкупно гласачи
    62
Па да ви кажам според мое мислење и се најголеми инвеститори во Македонија . Според мене мислам дека ги има многу кој инвестираат . И поседуваат голем борој на фабрики во Гевгелискиот дел каде што фрлаат и најмногу пари
 
Не си баш во право,ние како народ сите би вложиле токму во мотели,ресторанти и супермаркети,крај транзинтните зони,дури и би позајмиле за таква инвестиција која брзо се враќа,ама проблемот е што ни една влада не продавала досега такво земјиште крај автопати,каде протокот на луѓе ќе се интензивира по укинувањето на визната бариера и еве веќе колку толку потсредените патишта,и во лето и во зимо.Па треба бе на секој странец или транзит турист најмалку по 50 евра да му земеме од продажба на сувенири,бижутерија,може и домашен рачно изработен накит,цела една мини-индустрија би пронашла своја егзистенција.Вака како што е автопатот Скопје-Гевгелија,транзитните туристи молат бога случајно да не им се расипе автомобилот или да имаат физиолошка потреба,зошто изгледа дека секој миг ќе бидат нападнати од оближните шипкарници,ѓубришта,и недефинирани споредни патеки.:toe:

Визната бариера нас ќе не распушти по светот,а не странците кај нас да идат.Во ова можеш да вложиш доколку имаш бензиска пумпа,а само мотел да отвориш или ресторант,ако немаш свадби нема за леб да извадиш во текот на годината.Кај е струја,вода,вработени, даноци, патни трошоци,со десет денари за вц пресметај го есапот :)
Јас лично не би вложила во објект кој функционира само два месеци,а ме јаде 10.
 
Бензиски и така и така,
ама ресторанти и кафетерии у склоп на бензиски,
прво и основно се прават заради покритие. :)
Видете ги луѓето кои што имаат бензиски во Македонија,
Паколи е еден од главните акционери во OMV,
ќе ви стане јасно што ви зборам.

Сега...
тоа уопште не е лошо.
Приливот на пари си е прилив.
Битни се гаранциите и пазарлукот кои што менаџерите на тие компании од Македонија не можат да ги добијат.
(и се свесни за тоа,затоа не инвестираат).
Нажалост.
Инаку...
сасвим супер за сите би било кога еден таков ланец би ги откупил у нула време сите приватни бензиски,
па после тоа менаџерите на друг таков ќе ги `бајпасираат` постоечките такви на другите со километар-два,
па трети,четврти итн...
ама тоа си сака како што кажав,
предуслови и гаранции!
Се друго е сон. :)

Јас лично не би вложила во објект кој функционира само два месеци,а ме јаде 10.
Ни јас. :)
Ама тоа е делумно затоа што немаме да вложиме у таков објект,
и делумно затоа што не заработуваме како сопствениците на тие ...
објекти. :)
Примери еден куп бе Leandra.
Сосем скоро разбрав дека еден познат кафиќ,
заедно со се куќата одреден господин го платил ни повеќе ни помалку рамно 1 милион еу!!!
Баснословна сума,
пошто куќата со се инвентар не вреди ни 100.000.
Ајде разработен бизнис,добро му иде,
ама пак е на место каде што пара се прави само неколку месеци.
У другите ако пребиваш нула е о.к.

Само што... :)
избегнувањето затвор е скапа работа. :)
 
Затоа реков дека само со вишок пари може да се инвестира во такви ствари.Јас и ти очигледно сме со мањак:pos2:
 
Визната бариера нас ќе не распушти по светот,а не странците кај нас да идат.Во ова можеш да вложиш доколку имаш бензиска пумпа,а само мотел да отвориш или ресторант,ако немаш свадби нема за леб да извадиш во текот на годината.Кај е струја,вода,вработени, даноци, патни трошоци,со десет денари за вц пресметај го есапот :)
Јас лично не би вложила во објект кој функционира само два месеци,а ме јаде 10.

Види leandra,воглавном сум ги прошетал сите патни правци на Балканов и морам да кажам дека овој нашиов иако изгледа атрактивен поради својата геостартешка положба,многу е,ама ептен многу,запоставен,најзапоставен од сите вакви геостратешки патни правци.Знаеш ли колкав е трошокот на сите шпедитери доколку малку свртат преку Албанија или преку Бугарија упатени од Грчките пристаништа?Минимум 100 евра.Е па сега размисли кој е будала да ги даде тие 100 евра само за пат,кога може истите да ги потроши за сопствени потреби во крајпатните убаво уредени ресторантчиња и супермаркети?Нив за жал ги нема крај нашите патни правци,не од причини што никој не сака да инвестира,туку од причини дека само една дозвола за такво нешто може да достигне и до 1 милион евра,без гаранција дека ќе ги добиеш сите потребни документи за тој објект да профункционира.Во тоа е целата работа и за време на сите власти,односно безвластија во Македонија.:toe:
 
И јас мислам дека е најзапуштен нашиот патен правец.И јас сакам да има се по патот.Ако главниот проблем е во цената на земјиштето,тогаш слепци не водат.Сепак од моја гледна точка и еден денар да е,јас во таков капацитет не вложувам,бидејќи немам останати бизниси кој ќе ме покриваат.
 
Се разбира дека не им е тешко да речат Македонија е Грчка,ама не ни помислуваат да спомнат дека Македонија може да биде единствено Македонска.:toe:


А во прилог на ова оди и она што се случи неодамна во фабриката за плински боци во Богданци, каде на боците место Made in Macedonia, пишуваше Made in Skopje.Тоа е проблемот кај нас, некои работи брзо ги забораваме...

П.С.
Лол, ова не се случило неоддамна, туку пред 1 година... :)

Богданци, Скопје. Вака пишува на малите плински боци дистрибуирани во малопродажната мрежа во Богданци. Ги грчката фабрика „Рапид гас“ од истиот град. Никаде на боците што екипата на А1 ги регистрираше на рафтовите во продавниците, не пишуваше „Произведено во Македонија“.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=96587
 
И јас мислам дека е најзапуштен нашиот патен правец.И јас сакам да има се по патот.Ако главниот проблем е во цената на земјиштето,тогаш слепци не водат.Сепак од моја гледна точка и еден денар да е,јас во таков капацитет не вложувам,бидејќи немам останати бизниси кој ќе ме покриваат.

Верувам,ама има прилично луѓе кој имаат останати бизниси и кој би вложиле,доколку се сигурни дека ќе ги добијат сите потребни дозволи.
Би ти ги навел примерите на патот Градско-Прилеп,кој зјајат изградени и по 10 години,заплеткани во лавиринтите на Македонската корумпирана администрација,без дозволи за работа.Една речиси завршена бензиска на Плетвар чии газди само за одобренија вложиле 500 000 евра кој не знам како ги заработиле(рака на срце),не може да почне со работа,како и неколку ресторани.Мислиш ли дека газдите на тие објекти биле будали што вложувале за да ги изградат?:toe:
 
Верувам,ама има прилично луѓе кој имаат останати бизниси и кој би вложиле,доколку се сигурни дека ќе ги добијат сите потребни дозволи.
Би ти ги навел примерите на патот Градско-Прилеп,кој зјајат изградени и по 10 години,заплеткани во лавиринтите на Македонската корумпирана администрација,без дозволи за работа.Една речиси завршена бензиска на Плетвар чии газди само за одобренија вложиле 500 000 евра кој не знам како ги заработиле(рака на срце),не може да почне со работа,како и неколку ресторани.Мислиш ли дека газдите на тие објекти биле будали што вложувале за да ги изградат?:toe:

Тие не се будали,но имаат и други пари и други бизниси и перални за пари и слично.Со бензиска пумпа е во ред,ама само ресторант или мотел со броени пари во џебот незнам дали некој би отворил.
 
Тие не се будали,но имаат и други пари и други бизниси и перални за пари и слично.Со бензиска пумпа е во ред,ама само ресторант или мотел со броени пари во џебот незнам дали некој би отворил.

Па бензиската ја изградија оние кој едвај успеаа да отворат ресторант наспроти неа,неколку години пред тоа.Бензиските можат да бидат само основа за малите ресторанти,одморалишта и мотели,или може да биде обратно,се разбира доколку властите ги понудат на продажба околните парцели окулу таквите бензиски односно угостителски капацитети,кој се навистина малку и немаат никаква атрактивност,дури ни пристојни клозети за муштериите.Мислиш ли дека едно казино во центарот на Прилеп ќе заработува повеќе одколку исто такво на патот од Неготино до Гевгелија?Која дестинација би ја одбрале инвеститорите доколку имаат шанса да одбираат по иста цена?
 
Да расчистиме одма една работа....никој кој изигрувал или изигрува власт во Македонија, барем до сега, немал никаква намера да ја опраи како треба.
Не е лесно , ама изводливо е...за дваесет години и од прилепчанец праиш Forex trader :), а не пак да ги средиш граничните премини и патиштата меѓу нив , со околината..барем 100 метра во длабочина..лево и десно од патот...со поттик од државата ,а со приватно инвестирање ..од микро ниво, до спомнатите милиони...
Тоа значи дека СО НАМЕРА не се сака и се измислуват од ден во ден нови заебанции..за да не ја биде...
Еве бизнисот околу магистралите нека е интезивен и 3 месеци...приливот на пари е конкретен, а ќе е направен со производи кои ( освен горивото) би можеле да бидат и 100% домашни...значи чиста пара и доволно влага, која овозможува со намалена работа...да се дочека следната сезона на " берба" :)
 
Од друга страна,практично никој нема ни да ја погледне нашата земја за потенцијална инвестиција кога ќе види таква пустелија окулу главниот собрајќаен крвоток,без тоалети и паркинзи,без мотели и одморалишта.Луѓето ќе бегаат како од ѓавол доколку не сториме ништо за подобрување на оваа инфраструктура.
А индустријализацијата како по правило доаѓа секогаш малку подоцна.

Супер си збориш ти, секоја чест.

Само што проблемот е во нашата свест, колку ќе се грижиме за сето тоа.
Му се моча на некој, ќе застане во ново изградено WC покрај автопатот, ол-инклузив вецето чисто, средено, и тој (сеа со извинење) ќе го извади и од километар ќе моча кај шо ќе може да му дофати рафалот, па дури и ќе остаи малце за на излагање да ја помоча кваката за да го заебе тој следен шо ќе иде у истово.
У паркон секоја недела корпи за ѓубре нови местат, за претходно, у сабота вечер индијанцине да ги искршат и после да свршаваат кога се фалат шо паметна работа напраиле.

Многу убоо си кажуваш ти, и сите Вие, само док тука :покажува_со_прс_накај_чело: у глава ни се сменат некои работи и додека не ни се изкачи свеста на некое повисоко ниво, нашава Македонија ќе си остане, како што рече, црна дупка.
 
Супер си збориш ти, секоја чест.

Само што проблемот е во нашата свест, колку ќе се грижиме за сето тоа.
Му се моча на некој, ќе застане во ново изградено WC покрај автопатот, ол-инклузив вецето чисто, средено, и тој (сеа со извинење) ќе го извади и од километар ќе моча кај шо ќе може да му дофати рафалот, па дури и ќе остаи малце за на излагање да ја помоча кваката за да го заебе тој следен шо ќе иде у истово.
У паркон секоја недела корпи за ѓубре нови местат, за претходно, у сабота вечер индијанцине да ги искршат и после да свршаваат кога се фалат шо паметна работа напраиле.

Многу убоо си кажуваш ти, и сите Вие, само док тука :покажува_со_прс_накај_чело: у глава ни се сменат некои работи и додека не ни се изкачи свеста на некое повисоко ниво, нашава Македонија ќе си остане, како што рече, црна дупка.

Ами кога за да го претворат Прилеп во првиот “град платен-паркинг“ запослија 30 луѓе кревачи на рампи,и кој не вадат пари ни за сопствената плата и заради кои градот комплетно е блокиран по улиците каде порано беше колку толку мирно,што им представува по еден вработен на секој тоалет да запослат,од кој ќе им се здрвува мочта на тие што предвреме би го пробале тоа?50 евра не се баш мала работа за такво “задоволство“.
Проблемот не е до менталитетот,проблемот е до властите на кој им се помили и “подоходовни“ (барем за нивниот џеб) фонтаните и спомениците одколку неопходните инфраструктурни објекти.Можеби моите сугестии за економски развој на државава изгледаат неостварливи,ама тоа сигурно не е од нашиот чурук менталитет,туку повеќе од глад за лесни пари на сите власти досега.Како ќе го објасниш фактот со менталитеот,што во општина како Прилеп со 100 000 луѓе има само еден полуградски тоалет,кој не е ни јавен туку повеќе е таен?Каде би се помочал тој некој?Зошто сите не се мочаат по улици штом имаме толку заебан менталитет како што кажуваш?:toe:
 
Maлце офф, ама по патиштава македонски, да ми простите, нема човек кај да се измоча...абе катастрофа...
Една Бугарија бе има на милион места убави „оази“ по патот каде може да се одмориш, да се измочаш...освежиш...

Ептен ....офтопик!......

Од Ниш па до грчка граница имаше само едно убаво место за тие работи плус и да се најадеш и напиеш....

Тоа беше Градско...... село со најголем број на кафани по глава на жител кои бе преполни од утро до мрак..и се наплаќаше стрикно во девизи....ама го заебаа со обиколницата....:toe:
 
Види leandra,воглавном сум ги прошетал сите патни правци на Балканов и морам да кажам дека овој нашиов иако изгледа атрактивен поради својата геостартешка положба,многу е,ама ептен многу,запоставен,најзапоставен од сите вакви геостратешки патни правци.Знаеш ли колкав е трошокот на сите шпедитери доколку малку свртат преку Албанија или преку Бугарија упатени од Грчките пристаништа?Минимум 100 евра.Е па сега размисли кој е будала да ги даде тие 100 евра само за пат,кога може истите да ги потроши за сопствени потреби во крајпатните убаво уредени ресторантчиња и супермаркети?Нив за жал ги нема крај нашите патни правци,не од причини што никој не сака да инвестира,туку од причини дека само една дозвола за такво нешто може да достигне и до 1 милион евра,без гаранција дека ќе ги добиеш сите потребни документи за тој објект да профункционира.Во тоа е целата работа и за време на сите власти,односно безвластија во Македонија.:toe:
Трошоците во Македонија не се којзнае колку големи, Србија е прескапа и затоа транспортерите бараат излез преку Албанија која е навистина ефтина за транзитирање.
Кога сум веќе кај Србите дали имаш видено колку бензински изградија во последно време, има паркинзи за камиони, коли а кај нас нема кај да се посереш, мораш да се криеш во грмушки кај што ќе си го изгориш газот од некоја коприва!

Супер си збориш ти, секоја чест.

Само што проблемот е во нашата свест, колку ќе се грижиме за сето тоа.
Му се моча на некој, ќе застане во ново изградено WC покрај автопатот, ол-инклузив вецето чисто, средено, и тој (сеа со извинење) ќе го извади и од километар ќе моча кај шо ќе може да му дофати рафалот, па дури и ќе остаи малце за на излагање да ја помоча кваката за да го заебе тој следен шо ќе иде у истово.
У паркон секоја недела корпи за ѓубре нови местат, за претходно, у сабота вечер индијанцине да ги искршат и после да свршаваат кога се фалат шо паметна работа напраиле.

Многу убоо си кажуваш ти, и сите Вие, само док тука :покажува_со_прс_накај_чело: у глава ни се сменат некои работи и додека не ни се изкачи свеста на некое повисоко ниво, нашава Македонија ќе си остане, како што рече, црна дупка.
Брат, прошетај малце повеќе и ќе видиш дека во секоја држава го има тој проблем, не мочаат во нужникот туку до него арно ама овде е полицијата која казнува, ако мочаш во тревата ќе добиеш казна до кој 50 евриња ама ако мочаш или какаш на асвалтот е тогаш следува доста поголема казна. Културата не е вродена туку се плашат сите од казните :pos2:
Моментално во Македонија има само 3 подобри места кај што можат камионџиите да застанат, тоа се бензинската на Дет Оил и после Куманово оној мотелот со паркинг на оној шверцерот од Куманово и најдобриот објект за сите е бензинската на Шимов пред граничниот премин Богородица!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom