Бродот „Македонија“ главен на океаните

  • Креатор на темата Креатор на темата vone
  • Време на започнување Време на започнување
cfpurs10.jpg
 
„Македонец“ бил гордост на американската морнарица
Морнарицата на САД за време на Англо-американската војна во 1812 година посебно била горда на бродот „Македонец“. Станува збор за едреник што во почетокот од војната бил во служба на Велика Британија, но подоцна бил заробен од САД. „Македонец“ бил фрегата со 38 топа, долг 45 метри. Американската морнарица го користела и по завршувањето на војната како комерцијален брод. Меѓу луѓето што имале чест да се качат на палубата на „Македонец“ бил и Вилијам Хенри Леонард По, брат на познатиот поет и писател Едгар Алан По.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0D1CF6667C3EF340904CED2A6933792A

[FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]On October 25, 1812, the US frigate "United States" defeated the HMS "Macedonian." The battle takes place off the coast of Africa. Captain Stephen Decatur is the commander of the "United States."[/FONT]


[FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif]At dawn on 25 October, five hundred miles south of the Azores, crewmen of the United States commanded by Captain Decatur reported seeing a sail 12 miles away. Decatur identified the ship as the HMS Macedonia[/FONT]
[FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif] � Both ships were immediately cleared for action and commenced maneuvers at 0900. Capt. Carden elected not to risk crossing the bows of United States to rake her, but chose instead to haul closer to the wind on a parallel course with the American vessel. For his part, Decatur intended to engage Macedonian from fairly long range, where his 24-pounders would have the advantage over the 18 pounders of the British, and then move in for the kill.[/FONT]
[FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif] � The actual battle developed according to Decatur's plan. United states began the action at 0920 by firing an inaccurate broadside at Macedonian. This was answered immediately by the British vessel, bringing down a small spar of United states. Decatur's next broadside had better luck, as it destroyed Macedonian's mizzen top mast, letting her driver gaff fall and so giving the advantage in maneuver to the American's frigate. United States next took up position off Maced onian's quarter and proceeded to riddle the hapless frigate methodically with shot. By noon, Macedonian was a dismasted hulk and was forced to surrender. She had suffered 104 casualties as against 12 in United states, which emerged from the battle relatively unscathed.[/FONT]

[FONT=Helvetica, Geneva, Arial, SunSans-Regular, sans-serif] � The two ships lay alongside each other for over two weeks while Macedonian was repaired sufficiently to sail. United states and her prize entered New York Harbor on 4 December amid tumultuous national jubilation over the spectacular victory. Wherever they went, Capt. Decatur and his crew were lionized and received special praise from both Congress and President James Madison. Macedonian was subsequently purchased by the Navy, repaired, and had a long and honorable career under the American flag.[/FONT]


Macedonia.GIF


Американската Фрегата "МАКЕДОНЕЦ" била испратена накај Бразил, Уругвај, Аргентина да им помогне на некои Американци во невоља во 1827 год.


Frigate-Macedonian-1.png

Frigate-Macedonian-2.png

Frigate-Macedonian-3.png

Frigate-Macedonian-4.png



И истата била употребена од Американскиот Комодор Пери за присилното "отварање" на Јапонија за Американците и Европјаните во 1853-54 год.

Ships of Commodore Perry's Squadron

Ships of the Squadron, First Landing in Japan (July, 1853)

1. Mississippi
2. Susquehanna
3. Saratoga
4. Plymouth

Ships of the Squadron, Second Landing in Japan (February-March, 1854)

1. Mississippi
2. Susquehanna
3. Powhatan
4. Macedonian
5. Saratoga
6. Vandalia
7. Southampton
8. Lexington
9. Supply (Joined the Squadron after the actual landing on March 8)


Има за ова бајги извори на нет:
http://www.baxleystamps.com/litho/ships.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Macedonian_(1836)

А, овде убаво објаснува зошто се вика така бродот:

Macedonian

A former British name retained. The name refers to any native or inhabitant of ancient Macedonia, comprising what is now northern Greece and parts of Bulgaria and Yugoslavia, but especially to Alexander the Great, King of Macedonia from 365 to 323 B.C. The second Macedonian, a 36‑gun frigate, was named for the first.

http://www.history.navy.mil/danfs/m1/macedonian-ii.htm
 
Интересна вест,благодарам што ја сподели со нас
 
Британски брод - R.M.S Macedonia

Британскиот брод Macedonia. Пловел до 1930-тите години, кога бил растурен во Јапонија.

Type: Passenger liner
P&O Group service: N/K
P&O Group status: Owned by parent company
Registered owners,managers and operators: The Peninsular and Oriental Steam Navigation Company
Builders: Harland and Wolff Ltd.
Yard: Belfast
Country: UK
Yard number: 355
Registry: Belfast
Official number: 116012
Signal letters: N/K
Call sign: N/K
Classification society: N/K
Gross tonnage: 10,512 grt
Net tonnage: 5,244 grt
Deadweight: N/K
Length: 530.4 ft
Breadth: 60.4 ft
Depth: 25.5 Ft
Draught: N/K
Engines: Two quadruple-expansion four cylinder steam engines
Engine builders: Harland and Wolff Ltd.
Works: Belfast
Country: UK
Power: 13,000 ihp
Propulsion: 2 screws
Speed: 18 knots
Boilers: Coal-fired, five double-ended and two single-ended boilers, 215 psi
Passenger capacity: 377 first class, 187 second class
Cargo capacity:196,580 Cu Ft in 6 holds served by 10 hydraulic cranes
Crew: 370
Employment: Built for either the UK-Australia or UK-India mail service
[edit]
Career Highlights

9.7.1903: Launched by Harland and Wolff Ltd., Belfast (Yard No. 355), for the company.
20 Jan 1904: Registered.
8 Aug 1914: Hired by the Admiralty for service as an armed merchant cruiser and converted at Tilbury.
Early 1914: Plating to the bridge was raised as she was a very wet ship forward.
Nov 1916: Compulsorily purchased by the Admiralty, but the company contested their right to do so
Feb 1917 sold back to P&O
31 Oct 1918: Last sail as a war ship
20 Oct 1921: Sailed on her first post-war commercial voyage, from Tilbury for Bombay.
Nov 1931: Sold for £25,000 to Amakasu Gomei Kaisha, Japan, for demolition at Yokohama.


Macedonia_1.jpg

Macedonia-3.jpg

Macedonia-4.jpg
 
А по шо го добил имево?Го конструирале Македонци во Британија....или само името е превземено?...........КАко и да е,прв пат слушам,али стварно била голема работа!:smir:
п.с.Видов сега....го направиле Harland and Wolff Ltd.
 
Пред да отворите нова тема проверете случајно да не постои веќе иста!
 
Супер, значи македонската слава по светските океани и мориња ја ширеле неколку брода.

Еве уште две фотографии од предмети на таа оригиналната британска фригата наречена "MACEDONIAN", која била поразена и заробена од американската фригата "USA".

Прво фигурата на Александар Македонски која сега е изложена во Поморската База во Анаполис, Мериленд, а беше постирана погоре.

Figurehead_from_ship_Macedonian.jpg


И второ, фотографија од т.н. "Британски Лав", симболот на Британската монархија (иако знаеме лавот од кај иде) кој исто така ја красел фригатата МАКЕДОНЕЦ кога била заробена од Американците и со тоа станал нивни плен.

British_lion_from_ship_Macedonian_1812.jpg
 
Делови од еден од бродовите послужиле и како градежни материјали за "Macedonian hotel" во Сити Ајленд

Macedonian_Hotel.jpg


Во хотелот кој сега е ресторан во денешниот Сити Ајленд) има плаката со посвета на која пишува:
„Хотелот остаток од англискиот брод "Macedonian” освоен на 25ти Октомври 1812, недела од страна на капетанот на фрегатата на Сооединетите Држави "Сооединети Држави", Стефан Декатур, У.С.Н. Борбата се одвиваше во Лат. 24степени северно, во должина 29 степени и 30 секунди западно, околу 600 милји северозападно од пелерината на островите Верде во близина на западниот брег на Африка и продолжи во Ковбеј во 1874. “

Но подоцна се дознало дека се работи за бродот Macedonia лансиран во Госпорт во Вирџинија во 1836, преизграден во Бруклин во 1852 и уништен во 1874 во Кав Беј, Лонг Ајленд.

Долго време сопственик бил Џејкоб Смит познат како заштитник на бродот Македонија

Извор
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom