MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
2 часа неделно за етика, 2 часа са веронаука или историја на религиите (кои еве од септември петоодделенците ке ги учат, владата ги бутна во школството иако уставноста на ова е спорна и се чека одлука на уставниот суд, а одлуката ќе биде најверојатно негативна бидејки ова е флагрантно мешање на религијата во државата и школството) уште колку ли часа ќе им се додадат на учениците..или ова како што гледам се прави со кратење на бројот на часови во неделата од многу побитни предмети (мајчин јазик, математика, ....)
Некој решил изгледа да произведува работно неспособни генерации а кои ќе знаат да филозофираат за се и сешто до бескрај.
Инаку етика, морал верска подука тоа се работи за домашно воспитување или други установи но само по лична желба, никако со наметнување.
Кон секоја наметната задолжителна обрска ние сакале или неќеле кај учениците се јавува отпор па резултат на ова ќе биде само нови жртви (професори) изложени на заебанции и местенко од страна на учениците. Интересен ќе биде и тоа колкав ќе биде процентот на бегањето од часови од овие предмети.
Доста е со експерименти во образованието...треба еднаш оваа сега затекната состојба да се доведе во ред......
- целиот образовен систем е на одреден начин, наметнат.
- сите предмети од образовниот систем, се мање-више, наметнати.
- Уставниот Суд, јавна тајна е, од која партија доаѓа.
- учениците и да имаат минимум часови, ништо да не учат и да не бидат испитувани, пак ќе се жалат од образовниот систем.
- образовниот систем произведуава квалификувани поединци за оваа или онаа работа, а со етичко однесување во својата професија, работите можат да тргнат само на подобро а никако на полошо.
- ако учениците научат да философираат, тоа ќе биде успех од образовниот систем. Повеќе философирање, значи и помалку „тресење зелени„.
- „домашното восптитување„ е тешка апсракцоја. Ако некој не научи ништо во образовниот систем, кога ќе порасне и формира фамилија, ОД КАДЕ ќе им одреди куќно восптитување на своите деца? Од рбетниот мозок? Ќе му се сони?
- професорите и сега (без предметот „етика„) се изложени на заебанции, кои се последица од „домашното восптување„ на учениците кои ги чинат тие заебанции.
- учениците и сега бегат од часови.
Навистина, доста е со експериментите во образованието....на образованитето, му треба едан голема операција-„метла„....