За тие што сакаат да го гледаат светот фотографски

  • Креатор на темата Креатор на темата victoria
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
3 март 2008
Мислења
69
Поени од реакции
37
Do you see what I see ? Maybe , maybe not . Even if you’re standing right next to me …..

Вака ја започнува својата книга Bryan Peterson , Learn to see creatively , која во моментов ја читам . На следниве страници ќе се обидам да ви го пренесам најинтересното од неа .

Книгата се занимава со креативната визија при фотографирањето . Неможноста да се “види” на почеток е најголемата несреќа на секој фотограф . Ако подоцна и почнете да гледате , навистина да гледате , се соочувате со следната препрека , компонирање на сите елементи на кадарот во урамнотежена и хармонична целина .Книгата преку примери и вежби , има за цел не само да научи да се препознае можност за фотографирање , туку и да го развие конзервативниот начин на гледање на светот кој најчесто води до неитересни фотографии .

Еве една вежба : Како да се развие креативното гледање ?
Најчесто ако се разбере , научи што гледа вашата леќа ( објетив ) . Само мало појаснување , човечкото око гледа приближно исто како и објектив од 50 мм фокална должина . Во зависност од тоа што објектив поседувате , поставете ја фокалната должина на 28мм или 35 мм . Оваа должина ќе остане непроменета за цело времетрање на вежбата .
Сега одберете предмет што ќе го фотографирате . Од било кога дистанца од фотографираниот предмет , треба да го постигнете истото : фотографираниот предмет секогаш да биде централно во кадарот , а слободниот простор околу него да биде подеднаков од горе и доле , лево и десно . Направете една фотографија . Движете се околу предметот што го фотографирате . Фотографирајте го од поблиску . Фотографираниот објект секогаш да биде во центар и во фокус . Првата фотографија ќе има голем дел и од позадината . Како се доближувате до предметот , позадината ќе се изолира , а објектот ќе биде се подоминантен во кадарот .

Следно , без да ја промените фокалната должина , сменете го аголот на фотографирање , движејќи се околу објекот клечејќи , на колена . Од оваа позиција имате сосема поинакова длабочина на персективата , а фотографираниот предмет добива нова димензија .
Следната ваша позиција од која ќе фотографирате е лежејќи на стомак , па на грб . Ќе се изненадите од резултатите .

Вежбата треба да ве научи на различните точки на гледање на фотографираниот објект . Вежбата повторете ја со сите фокални должини на вашите објективи и истата практикувајте ја некое време . Разбирањето на уникатниот поглед на вашата леќа , и различните точки на гледање ќе ви овозможат фотографско патување со неограничени можности .
 
Do you see what I see ? Maybe , maybe not . Even if you’re standing right next to me …..

Вака ја започнува својата книга Bryan Peterson , Learn to see creatively , која во моментов ја читам . На следниве страници ќе се обидам да ви го пренесам најинтересното од неа .

Книгата се занимава со креативната визија при фотографирањето . Неможноста да се “види” на почеток е најголемата несреќа на секој фотограф . Ако подоцна и почнете да гледате , навистина да гледате , се соочувате со следната препрека , компонирање на сите елементи на кадарот во урамнотежена и хармонична целина .Книгата преку примери и вежби , има за цел не само да научи да се препознае можност за фотографирање , туку и да го развие конзервативниот начин на гледање на светот кој најчесто води до неитересни фотографии .

Еве една вежба : Како да се развие креативното гледање ?
Најчесто ако се разбере , научи што гледа вашата леќа ( објетив ) . Само мало појаснување , човечкото око гледа приближно исто како и објектив од 50 мм фокална должина . Во зависност од тоа што објектив поседувате , поставете ја фокалната должина на 28мм или 35 мм . Оваа должина ќе остане непроменета за цело времетрање на вежбата .
Сега одберете предмет што ќе го фотографирате . Од било кога дистанца од фотографираниот предмет , треба да го постигнете истото : фотографираниот предмет секогаш да биде централно во кадарот , а слободниот простор околу него да биде подеднаков од горе и доле , лево и десно . Направете една фотографија . Движете се околу предметот што го фотографирате . Фотографирајте го од поблиску . Фотографираниот објект секогаш да биде во центар и во фокус . Првата фотографија ќе има голем дел и од позадината . Како се доближувате до предметот , позадината ќе се изолира , а објектот ќе биде се подоминантен во кадарот .

Следно , без да ја промените фокалната должина , сменете го аголот на фотографирање , движејќи се околу објекот клечејќи , на колена . Од оваа позиција имате сосема поинакова длабочина на персективата , а фотографираниот предмет добива нова димензија .
Следната ваша позиција од која ќе фотографирате е лежејќи на стомак , па на грб . Ќе се изненадите од резултатите .

Вежбата треба да ве научи на различните точки на гледање на фотографираниот објект . Вежбата повторете ја со сите фокални должини на вашите објективи и истата практикувајте ја некое време . Разбирањето на уникатниот поглед на вашата леќа , и различните точки на гледање ќе ви овозможат фотографско патување со неограничени можности .

RETARD
 

... а можеби си во право Psychopathia , кој ќе знае .....

Во секој случај ти благодарам за кометарот , иако верувам дека не го прочита мојот пост што е за очекување од ваков ментален склоп како твојот . Поздрав до тебе пријателе .....
 
На момент помислив дека се залудни овие мои постови . Но еден нов пријател ми ја врати вербата дека сепак некому ова му е од полза . Па продолжуваме .

Покрај литературата , фотографијата се учи со гледање на фотографии. Чии фотки би гледале ако не на мајсторите во својот занает .

Кога гледате нечии фотографии , одговорете си на прашањето дали ви се допаѓаат или не ? И зошто ? Можело ли поинаку ?

Обидете се да ги пронајдете правилата на комозиција , размислете околу техниката на фотографирање . Но не се обесхрабрувајте ако не пронајдете ни едно правило . Мајсторите на фотографијата толку ги имаат апсолвирано овие правила , што им е дозволено да ги заборават :D ;) .

Секогаш кога сте во можност превземете фотографија и побарајте ги информациите што ги содржи exif (Exchangeable image file format) фајлот, доколку е достапен . Овој запис за секоја една фотографија ги содржи сите информации околу времето на експозиција , користената бленда , фокалната должина , користењето на блиц , модот на мерење на светлото , модот во кој е фотографирана и слично .

Во фазата на совладување на техниката на фотографирање , доволно е да се потрудите да ги копирате своите омилени фотографи . Било по композиција или техника на фотографирање . Откријте како е некоја фотографија направена , гледајќи и анализирајќи ја , потоа обидете се да го постигнете истото . Не е лесно , но вреди да се проба .

Еве некои од моите омилени фотографи:

Rebekka Guðleifsdóttir
http://www.rebekkagudleifs.com/index.php

оваа е мојот топ фаворит фотографија :
http://www.rebekkagudleifs.com/self-...g#self0125.jpg


Мајсторот и визионерот на црно белата пејсажна фотографија [FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Ansel Adams :[/SIZE][/FONT]http://images.google.com/images?hl=e...num=1&ct=title


И на крај , но не помалку значаен , нашиот автор Владимир Секуловски

http://vladimirsekulovski.com/portfolio.html


Уживајте , во галериите , почуствувајте ги фотографиите и експериментирајте .
 
ej Victoria, mozes li da preporacas nekoja dobra literatura za pocetnici?
 
ej Victoria, mozes li da preporacas nekoja dobra literatura za pocetnici?

http://www.jarac.net/foto/?nid=140

На линков може да го симнеш фото школото на Џулијано Белиќ . Стотина страни , литература за основите на фотографијата .

Овде на форумов , поставив линк и за букварот за фотографија од Милан Физи , малку постара книга , но повеќе е насочена кон композиција на фотографијата .

Има уште , но мислам дека е добро да се почне со ове две кои се за почетници .

Поздрав Miss Blacky , ме радува што конечно некој на форумов покажа интерес за посериозен пристап кон фотографијата . :vozbud:
Можеби за некое време , фото форумов нема да се сведува на "Фотографија на денот " симната од нет ( најчесто ) .
 
Можеби за некое време , фото форумов нема да се сведува на "Фотографија на денот " симната од нет ( најчесто ) .

И мене ме загрижи што тоа станала најфрекфентна тема на подфорумов за фотографија коа решив да се вратам на форумов..

Али океј, секогаш има некој што вистински се интересира. Книгава е супер за почеток а има уште многу такви, ќе ставам линкови понатака.

Мој омилен фотограф е http://andrzejdragan.com/ и http://www.larajade.com/ . Нејзините фотографии ме поттикнаа да се занимавам со фотографија, а неговите ми покажаа што навистина е фотографија, и што сакам да постигнам.

=]
 
Кога би оделе по оние фотографски правила и принципи во однос на композиција, сите принципи и елементи (истите што се дефолт за уметноста се и во фотографијата), боја, фокус, теми, квалитетна фотографија, експериментална воедно и уметничка, и уште многу може да се набројува, не смее да се пропушти Gilad Benari

Иначе по мој вкус лично омилен фотограф ми е Arno Rafael Minkkinen брилијантниот абстрактор на минималистичката реалност.

Од двајцата има што да се научи, и тоа како.
 
Мене ми е омилен Кен Роквел. Страва.

Типот воопшто не филозофира (не продава муда за бубрези и поезија), дели јасни и прецизни совети, а и воопшто не е скржав во споделување на своето знаење.

Овде, имате купче за учење од него, само да имате слободно време.
 
Јас ја прочитав "Perfect Digital Photography" (2nd edition), од Jay Kinghorn i Jay Dickman. Туториалот постиран од victoria е одличен. Бидејќи се сомневам дека ваков тип на литература би имало во нашите книжарници,(доколку има, радо би купил :wink:) Ви останува да ги превземете од интернет(пр.-> www.isohunt.com). Брајан Питерсон има неколку добри книги во врска со фотографијата. Ви ги препорачувам.ПОздрав :salut:
 

Kajgana Shop

Постови на неделата

Недела од 12 јули 2025

Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
Многу изгубија Вмро, Мицковски и Тошковски со ова. 30 години политички партии, еден не се најде да им каже дека не можат да идат со глава во ѕид, и дека не идат лично против Арсовска, туку против функцијата градоначалник на Град Скопје. Толкави...
Фан Клуб: Вардар
убаво е да се знае, не сите комити го делат ставот на “комити“
не може мене никој да ми наметнуваат како да размислувам.

иститие тие пред неколку години во ерата на најуспешните години на вардар бараа вардар да се повардарел. се повардари, си...
Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
тошковски постапува по судски налози. Конкретно за ова кај судот треба да ја бараш кривицата. Судот моментално не е под влада него ете е независен. ВМРО не смени ниеден судија кога дојде него тие што беа за време на СДС.

Аха, значи ако некој...
Back
На врв Bottom