Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.347
- Возраст
- 47
- Локација
- Струмица
- Веб-сајт
- www.kajgana.com
Чеееекај малцеее.....Епа вака замислата ми е сеа за сеа да не биде оригинал (битно нема да биде мотика стил) и ке биде отприлика вака :
Школката ке биде сосем малку модифицирана т.е. во светлата и стоповите - ке бидат комплетно од лед диоди(ке ви показам слики кога ке бидат готови ги правам у Corel Draw), мотор ке има од Фиат PZ 1500 1972г во супер состојба и диференцијал од истиот и ке има менјач од Фиат 132 2000 5 брзини, ке има шибер, ентериерот ке биде нешто слично како на Таунусот од Струмица, на шасијата ке бидат сменети сите штрафови до еден(имам другарче продава секакви штрафови) , гуми ке има напред 185/60/R13, позади 205/60/R13 и некаде 9-10 цола бандаж и ке има уште нешто плус минусdenovive treba da po;nam - pa штом поцнам одма ке има кај мене слики на Fb Инаку мозете да ме најдите Stojancevski Marjan позз
Не така...
Тој мотор не ти е за таму.
За таму одат фордовите V4 од 1,3 и 1,5 литри, или линиските од 1,6 па нагоре, сосе менувач.
Машината 1500 теоретски со мали заебанции ќе се спои со фиатовиот менувач, ама таа машина не е за во Капри, кое само по себе е купе, значи спортско.
Џиш арно ти вика. На фордовите возила со генерации се фаќаат различни машини, менувачи и се тоа...
машината од ФИАТ (ПЗ) ти е застарена работа, која дедо Лампреди ја конструирал некаде кон крајот на 50-тите, радилицата стои на 3 лежишта...совршено е урамнотежена, ама не е никако спортска.
Диференцијалот исто не е за таму, оти е класичен камионски, и се потпира на 2 федер платна, нема ни стабилизатор ни ништо, па така да во кривини ќе е нестабилен, не си свесен колку.
По мене, нема да добиеш ништо со таква комбинација.
Поарно, земи се комплет од некоја Сиера на пр. 1,6 или 1,8 среди мотор менувач и диференцијал и поштено вози.