Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Епа вака замислата ми е сеа за сеа да не биде оригинал (битно нема да биде мотика стил) и ке биде отприлика вака :
Школката ке биде сосем малку модифицирана т.е. во светлата и стоповите - ке бидат комплетно од лед диоди(ке ви показам слики кога ке бидат готови ги правам у Corel Draw), мотор ке има од Фиат PZ 1500 1972г во супер состојба и диференцијал од истиот и ке има менјач од Фиат 132 2000 5 брзини, ке има шибер, ентериерот ке биде нешто слично како на Таунусот од Струмица, на шасијата ке бидат сменети сите штрафови до еден(имам другарче продава секакви штрафови) , гуми ке има напред 185/60/R13, позади 205/60/R13 и некаде 9-10 цола бандаж и ке има уште нешто плус минус :) denovive treba da po;nam - pa штом поцнам одма ке има кај мене слики на Fb Инаку мозете да ме најдите Stojancevski Marjan позз
Чеееекај малцеее.....
Не така...
Тој мотор не ти е за таму.
За таму одат фордовите V4 од 1,3 и 1,5 литри, или линиските од 1,6 па нагоре, сосе менувач.
Машината 1500 теоретски со мали заебанции ќе се спои со фиатовиот менувач, ама таа машина не е за во Капри, кое само по себе е купе, значи спортско.
Џиш арно ти вика. На фордовите возила со генерации се фаќаат различни машини, менувачи и се тоа...
машината од ФИАТ (ПЗ) ти е застарена работа, која дедо Лампреди ја конструирал некаде кон крајот на 50-тите, радилицата стои на 3 лежишта...совршено е урамнотежена, ама не е никако спортска.
Диференцијалот исто не е за таму, оти е класичен камионски, и се потпира на 2 федер платна, нема ни стабилизатор ни ништо, па така да во кривини ќе е нестабилен, не си свесен колку.
По мене, нема да добиеш ништо со таква комбинација.
Поарно, земи се комплет од некоја Сиера на пр. 1,6 или 1,8 среди мотор менувач и диференцијал и поштено вози.
 
Додека ја спремам школката, ако најдам 2.0 DOHC Ford мотор околу 125 коња се( )од 87-88г некаде со задоволство би ставил таков, а инаку да ти кажам право мислам ке нема проблем за овој мотор што го имам дома да го ставам у фордот, оти на опел аскона 1.9 бензин фабричка задна вучња го бапнавме моторот од датсунот т.е. беше нисан мотор 1.2 бензин, па да не е за подрек ете ја колата до ден денес функционира тип топ :). Инаку моторот што го имам дома е светнат до 100-ка и троше само 7л на 100км со оригинал карбуратор, а 75 коња е :D плус денес го запаливме после 7-8 месеци покриен со ќебе у соба (може малку чудно ви е ,али таа е) а плус за таков мотор и менјач тука у кавадарци може и у трафика да се најдат делови :) taka da едвај чекам да проработи каприто

--- надополнето ---

A не ти е лоша идејата Струмикс и такво нешто од сиера ке видам ке разгледам има доста време додека го вградам моторот и диференцијалот - ама како и да е си прибирам совети од сите па ке видиме кој ке излезе најприфатлив :)
 
Имаш време, не се брзај за тоа. Мада оригинал си е оригинал кој сака што сака нега вели. Јас имав вградено мотор од Фиат 1.7 дизел во Лада нива и беше се ок... ама недај боже да откажи нешто. Кај ќе го платиш ново, кај треба да го доработиш 3-4 дена за да го наместиш, под услов да не го оштетиш во модификацијата. И од тогаш... не играм со тие игри. 1.4 бензин фабрички, гарант повеќе ќе те служи од 1.6 што ќе се убиеш од работа да го намонтираш и ќе има 130 измени, а ќе добиеш +15 кс. Голема работа, се добиваат тие 15 кс на друг начин, немора мотор да менуваш.
 
Епа ај казете како да добијам нешто коњажа плус на било каков бензински мотор ептен тоа ме интересира :)
 
Полирање канали, поостра брегаста, спуштање декла, друг карбуратор...олеснет замаец...а богами и Кугелфишер механичко вбризгување, краток менувач...
 
Полирање канали, поостра брегаста, спуштање декла, друг карбуратор...олеснет замаец...а богами и Кугелфишер механичко вбризгување, краток менувач...
Би додал и добар издув!!
 
Каде бе со таа поостра брегаста со поостра се губи треба да биде тапа брегастата да го држи повеќе отворен вентилот острата побрзо ке поминува и помалце бензин влага.
 
Јас мислам за почеток доста ми е овој 1500 од Фиат па за некоја година да подсоберам некој динар да си порачам гланц нов Ford Racing V8 со фул инџекшн од USA со С4 мануелен 5 брзински менјач и диференцијал од истата фирма па да го РАЗОРУВАМ Кавадарци :D таман школката ке ми биде средена тип топ - само ке го ставам тија комплет и готово :)
 
Каков ФИАТ бе другар!
Па тоа не смее ни да се помисли а не да се направи!
Мотори од ФОРД имаш колку сакаш и каков сакаш немој да ставаш од ФИАТ да ја заебеш колата.

Ако може да ми кажеш што мотор имаше каприто претпоставувам дека е 1.7 V4. Дали е тоа црното капри сто се продаваше пред некое време на pazar3 или станува збор за некое друго.

Еве некои слики од мојот CONSUL





Кој има делови нешто за колава или пак знае кај има нека пише, исто така и за таунус делови ми требаат.
 
Шо ти треба за Конзулот?
Мислам дека знам еден што МОЖЕБИ има нешто за Конзул
 
Имаше еден конзул у Демир капија ама понов од овој, не е црното капри на Бојан од Карпош 4, за каков Таунус ти требат делови, и дај некој нека пише ако знае кај има мотор од Форд 2.0 DOHC (најчесто сиерите го носат тој мотор од 88-89г) по можност со мењач
 
Струмикс кого го знаеш, Горан ли што го има купето или некој друг?

За ова капри зборувам јас


За таунус ми требаат задни штопови за 73година модел ама да се добри, не искршени или избледени.
 
Џон, немој у Капри мотор од Фиат или нешто друго. Знам дека е полесно оти го имаш и е исправен, ама кога веќе си се одлучил да работиш се од почеток, терај ја работата до крај. Тоа значи мотор од Форд и имаш голем избор од линиски четворки па до V6. Сиера, Гранада, Таунус, Ескорт носат 1.6, 1.8 и 2.0, 2.8 бензинци. Џиш спомна за комбинации, јас само ќе ти потврдам дека една сменета работа повлекува 3 нови. Ептен работа е да мењаш и диференцијали и такви работи и се` ќе пореметиш (зборувам за нефордовски делови). Пробај да најдиш донатор за делови (некој Таунус или Гранада/Сиера) и да ги преселиш сите делови од една иста кола. Ако сакаш да имаш главоболки комбинирај подвозје од 3 различни коли.

Во каква состојба е оригиналниот мотор? За него не би требало да биде проблем да се набават делови од Германија или евентуално Грција. Плус, нема да се малтретираш со А-тест.

Околу надворешниот изглед... Знам каква замисла имаш, но немој да ставаш диоди и clear сочива оти не одат со времето од кое е колата. Знам дека за вкусовите не се расправа, но верувам дека повеќето ќе се сложат со мене.
Се шо требе за Капри се RS оригинал бандажи, црна мат хауба (ако планираш друга боја освен црна), задниот везни лим црна боја... Верувам дека си повеќе навлезен во Капри моделите, па пробај да направиш реплика на ГТ, РС моделите. Вака некако, со боја по твој избор http://farm3.static.flickr.com/2262/3540776796_2d3c2478c4.jpg
 
Што се случи со мерцедесот владин црн од Охрид мислам дека беше за 3,000 евра. Може некој да постави слика од него никако да го најдам на форумов :/
 
Тоа капри го купив јас од Горан пред 2 години, ама документите му беа ЈАЛНАШ :( за жал ( и се изнервирав и заврши у отпад) а моторот комплет со менјачот ги купи Броо

--- надополнето ---

А ианку сеа за сеа таа опција најногу ми одговара со овој мотор што го имам - а ако ставам друг ке биде како што наведив 2.0 DOHC EFI oд Форд - па ако знае некој кај мозе да најдам таков би ставил со задоволство - ако не , не ми останува ништо друго :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom