Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
А да тркниш до euro tools и да купиш сунгер за полиранје се клава на брусалица по можност нај мал сунгер голема брусалица на мала треси многу не е скап 160ден најмалиот има и крпа за на брусалица исто
 
Порано полирав на рака и додека да ја исполираш цела кола ке ти паднат рацете ако можеш најди полирка или зимај брусалицата купи сунѓер и терај работа
 
Абе немам гајле јако бате сум:baeh:, веќе ја стросав и предната врата, сега ке го правам и крилото па ке добиете фотки наскоро :)

Инаку имам и голема и мала брусалица, едноставно помераклиски ми е да трилкам рачно :smir:
 
Џиш...арно ти текна :)
Туку...
Корозијата треба да се среди...
А, јас би играл на следното:
Некоја за многу оштетена боја, една рака, па средна, пак една рака, и фина една рака...
И восок на сето тоа.
Мислам дека би било пристојно.
бај д веј, и јас на рака работам :)
 
Браос бе јунаци... Стигнавте и да се заебаате... Па ако се заебаате прабајте вака...
Билјана прашок и мек сунгер. Убаво исперете со втрлување.... Повторете постапка... Седнете напијте се кафе... одморете... Потоа земете 200 грама нафта која предходно ја згреавте оставена на сонце... добро промешајте и нанесете на памучна крпа... крпата може да се и стари гаќи , немора големи...
Нанесете подебел слој од нафтата...убаво и насекаде... поминете ги и штоповите и пластичните делови, вклучително и сите гумени кедери...потоа седнете одморете и испите го сокчето што го добивте со кафето... Станете и повторете ја постапката на пластичните делови и гумените кедери... оставете да се крчка 10 минути и потоа со памучна крпа, може и подкошула од Винка Виница, квалитетни се, убаво избришете ја нафтата од возилото... повторете ја постапката, избришете со подкошулата превртена од чистата, неупотребена страна. Сликајте и видете го сјајот...
Рок на траење 4 до 5 перења.... Висок сјај до 3то перење...
Без втрлување и билдање бицепс, трицепс и подлактица во линија со заден бут ( наведнат се полира )
Потребно време за приготвување 30 до 45 минути, зависи како го пиете кафето...
Ова полирање најубаво иде ако повикате некој комшија/другар и заедно да пиете турско кафе а тој да ви сугерира каде сте пропуштиле...На здравје...
Ете ако ви е до заебанција, а постапката навистина ФУНКЦИОНИРА...

А темава беше за реставрација а не за полирање и купување кинеско моторче...Извинете ако некого потресов, ама ич не ме боли...:drk:
 

BMW-то е 2002 или обична 1600? Од Македонија е или...?

Вранглерот е топ! Уф колку ми прави мерак.



И друга работа, не мора истото мислење да го пишеш во 10 теми. Доволно е во една.
 
да не знае како се движат цените за хромирање и каде има?
 
За сликите по теми , Џип нека глеа народ како се прави кај нас...BMW 1602, МК...
А за хромирање, Буч, боли, скапо е ...Ама многу убоо... Зависи што ти треба да средиш, ама ко за браник е 1,5 евра од дециметар квадратен и тоа без полирање...
 
^HITMAN^ напиша:
Незнам за вас но јас би убил за еден ваков. Уште малце останаа во возна состојба низ светов па затоа и цената им скокна до небо. Засега само ми останува да се надевам дека еден ден ќе го возам, секако ако не ги забранат автомобилите на нафта/бензин за некоја година. :vozbud: Ако дотогаш успеам да најдам некој Опел Сенатор Б би бил задоволен.
Види ова малку за навака е заебано и ја би убил за ваков... ама тешко дека некогаш ќе го добијам... исто би убил и за Чарџер ама најмногу за :
1.jpeg

ако има некој кажете да купам :)
 
Види ова малку за навака е заебано и ја би убил за ваков... ама тешко дека некогаш ќе го добијам... исто би убил и за Чарџер ама најмногу за :
1.jpeg

ако има некој кажете да купам :)

Колку пари би дал има на лагер неколку вакви
 
Мини е ова така? Класика е колава но перформанси?:toe:

Зависи од моторот ... лесна каросерија мали гумички и мотор од 1300 кубика мислам беше најјак на старите ... брзо за негово време :)
 
Сега еден другар ептен забеган по мориси среди еден мотор 1300 cc ама го направи свака част се држи со југо 1.6 праен мотор не стандард исто одат. А каросериски му стаи хауба со фарови фабрички во хаубата вградени и му стави ксенон и на обичните фарови и на хаубата не дај бозе дугачки да пушти пола саат оќоравен ке идеш. И му стави стакла со боја на каросеријата специјално му ги правеа многу пари даде. Деновиве ако идам до кај него ке го сликам минито е закон.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom