Формула 1 - сезона 2021

  • Креатор на темата Креатор на темата JagodicaBobica
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2021 ?


  • Вкупно гласачи
    113
Статус
Затворена за нови мислења.
Ako Hamilton vlezese vo pit gubese pozicija razberete veke ednas! Na 4 kruga pred kraj so realna verojatnost da ne se iscisti patekata i trkata da se zavrsi pod SC. Ednostavno Mercedes nemaa prostor za takticki manevar,mat mat situacija.
Не мислевме под безбедносното возило. Зборевме дека имаа шанса да сменат гуми под виртуелното безбедносно возило претходно, некаде на пола трка беше тоа. Макс смени гуми, можеше истото да го направи и Хамилтон али од Мерцедес решија да остане и да ја заврши трката со тие стари тврди гуми.
 
Ako Hamilton vlezese vo pit gubese pozicija razberete veke ednas! Na 4 kruga pred kraj so realna verojatnost da ne se iscisti patekata i trkata da se zavrsi pod SC. Ednostavno Mercedes nemaa prostor za takticki manevar,mat mat situacija.

Ако влезеше одма послем Макс немаше да изгуби, го викнаа од бокс он кажа негатив за послем два круга да ги прашува дали да влезе е тука веќе курац губеше позиција
Реално глупо е да се заврши трка под СК, мора измена ако трката е на 5 круга пред крај да има задолжителен рестарт


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Не мислевме под безбедносното возило. Зборевме дека имаа шанса да сменат гуми под виртуелното безбедносно возило претходно, некаде на пола трка беше тоа. Макс смени гуми, можеше истото да го направи и Хамилтон али од Мерцедес решија да остане и да ја заврши трката со тие стари тврди гуми.

мислам дека цигото ги одби и нејќеше да влезе у бокс така да не би рекол дека потфрлија од тимот со стратегија он си ја скрои капата


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Нешто што би укинал одма во Ф1 е директна врска меѓу директорот на трката и тимовите, т.е. директорите на тимовите. Нема што они да суфлираат и да бараат нешто од тој што одлучува.
 
мислам дека цигото ги одби и нејќеше да влезе у бокс така да не би рекол дека потфрлија од тимот со стратегија он си ја скрои капата


Sent from my iPhone using Tapatalk
Па покажа загриженост на радио дали ја направиле правилната одлука што не влегоа во пит да сменат гуми во тој момент. Се жалеше. Мислам дека Мерцедес го посоветуваа да не влезе во пит. Али можеби вината треба да се бара во двете страни.
Автоматски споено мислење:

Нешто што би укинал одма во Ф1 е директна врска меѓу директорот на трката и тимовите, т.е. директорите на тимовите. Нема што они да суфлираат и да бараат нешто од тој што одлучува.
Абе од секогаш имало контакт помеѓу тимовите и ФИА за време на трка али не беше транспаретно како денес. Од оваа сезона направија тоа да е дел од пренос за да прават шоу и дополнителна драма.
 
Треба да си остане тоа, не е летечки циркус за џабе. Ја би вовел и џокер да може возач еднаш во трка да му се јави на друг возач 5 секунди, а овој да може да му реплицира.


 
Нешто што би укинал одма во Ф1 е директна врска меѓу директорот на трката и тимовите, т.е. директорите на тимовите. Нема што они да суфлираат и да бараат нешто од тој што одлучува.
[/QUOT
 
Не мислевме под безбедносното возило. Зборевме дека имаа шанса да сменат гуми под виртуелното безбедносно возило претходно, некаде на пола трка беше тоа. Макс смени гуми, можеше истото да го направи и Хамилтон али од Мерцедес решија да остане и да ја заврши трката со тие стари тврди гуми.
Ако влезеше одма послем Макс немаше да изгуби, го викнаа од бокс он кажа негатив за послем два круга да ги прашува дали да влезе е тука веќе курац губеше позиција

^ ОК малу едукација пошто F1 на Спортклуб не се гледа. Коментаторите ќори вие ќори, ќори и ќе останите.
Хамилтон и во двата случаеви Било да е VSC било да е SC значи и со Џованаци и со Латифи и во обата случаеви не можеше да влезе да промени гуми.
Зошто?
Затоа што при првиот VIRTUAL SAFETY CAR
F1 VSC.jpg

Разликата помеѓу Хамилтон и Ферштапен е 7.8 секунди.
Разликата помеѓу Ферштапен и Перез е 30 секунди.
Влез промена на Гуми и излез од Пит Стоп е просек 20-25 секунди.

Кој имаше можност за да промени гуми? Макс!

Ако Хамилтон влезеше ќе го пречекореше времето и мораше да го отстапи првото место. Независно дали некој влегол пред или после.
Се смета времето измеѓу два болида пред да се случи инцидентот и времето поминато во Пит Стоп - Проста математика.
pit time.jpg

За Макс Пит Стопот траеше 21.871 што е испод 30

При вториот случај Actual Safety Car - Исти курац Макс може да влезе - Хамилтон не може.
Latifi Crash.jpg
Макс е 26 секунди испред Перез - Што значи Free Pit Stop.
Хамилтон од друга страна? 12 секунди. пред Макс
Или во превод - Го папал немиен.
 
Izgleda ti si kjor kako i tie na sk. Pri safety car pitstop deltata e pomala od voobicaenoto bidejki vozat posporo. Mercedes pri prviot vsc igrashe na karta deka ke izdrzat do kraj gumite i deka max so novi hard nema da dobie nisto sto se dokaza kako tocno. Pri regularniot safety car radi latifi mercedes bea u sah mat pozicija poso ako oni vlezea nemashe verstapen da vleze poso imase posvezi gumi od hamilton i idea na kartata deka trkata ke zavrsi so safety car kako Brazil so Vettel.


Prosto e i ednostavno, mercedes izigraa na sigurno i se sluci cudo dali namesteno ili ne totalno nebitno.Mercedes ne zgresi nigde vo poslednata 4tina od trkite. Bottas go zrtvuvaa i dojdoa do pobednicka formula samo latifi reshi da se trka za 0 so sumaher, a redbul go iskoristija jokerot

I sevo ova kje beshe nebitno ako Perez ne ispadna tesko mangupishte i mu stopi 10 sekundi prednost na Hamilton pred Verstappen.
Ma da spored mene ciganot beshe pichka i ideshe na sigurno poso se plasese deka Perez ke go sobere. Kratko za kraj Hamilton e picka, a Perez ona so go naprai e na isto ramnishte od Alonso so Schumacher koga drzese pozadi ferrari sto beshe pobrzo 2 sekundi od nego na clean air po krug.
 
Pri safety car pitstop deltata e pomala od voobicaenoto bidejki vozat posporo.

Точно, ама 7,8 секунди не се доволни за да се излезе пред вториот ниту при СејфтиКар со помалата делта.
Тоа е предноста што ја има вториот кога го брка првиот, може да бира стратегија, поготово при овие СејфтиКар ситуации, колку пати на Луис кога бил втор во овие ситуации, тркачкиот инженер му кажувал по радио "do opozite" шо значи да го направи спротивното од водечкиот, јас сум сигурен дека при било кој сејфтиКар ако Луис влезеше во бокс Макс немаше да влези и ке одеше напред пошто беше јасно дека при нови гуми кај двајцата со Макс позади нема шанса да го помини. Според мене Мерцедес згрешија кога по првиот питстоп на Макс кој мораше да влези пошто возеше на црвените гуми и ги потроши можеа да почекаат пошто многу рано беше за Жолтите гуми поготово кај водечки кој не прати никој и нема турбулентен воздух да му ги троши гумите а и на Мерцедесот му одговараат тие гуми ама ете решија да покриваат стратегија
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom