Гностицизам

  • Креатор на темата Креатор на темата Cool Hand Luke
  • Време на започнување Време на започнување
Нешто сакаш да глумиш духовит ? А кој рече дека верувам во бог ? Иначе јас во што верувам немам некои зборови и нешто конкретно што можам да ти кажам. Така да и да знам не би ти кажал затоа што нема да направи никаква промена на ситуацијата. Можеш комонтно да се опуштиш.[DOUBLEPOST=1403446181][/DOUBLEPOST]
Не знам што сакаш да ти објаснам за првиот болд али во зборот НИШТО може да ти биде широк онолку колку што мислиш дека треба да биде. Иако е јасна поентата на тоа што го мислев, сега ако одиме да бараме влакно во јајце, подобро да не го губиме времето за понатамошна дискусија.
Нешто си нервозен и оштро реагираш? Нема никаква духовитост. Сам велиш дека не си атеист. Ако не си, тогаш треба во некој бог (или богови) да веруваш. Не сакав другиот дел да ти го поткачам кој беше полн со бесмислици кој и во што треба или пак верува.
 
Нешто си нервозен и оштро реагираш? Нема никаква духовитост. Сам велиш дека не си атеист. Ако не си, тогаш треба во некој бог (или богови) да веруваш. Не сакав другиот дел да ти го поткачам кој беше полн со бесмислици кој и во што треба или пак верува.


Па се гледа дека си џаболебар и си дошол да го бараш влакното а јас додуша немам ни време ни мотив да се замарам со тоа.

Сам велиш дека не си атеист. Ако не си, тогаш треба во некој бог (или богови) да веруваш. Дали си свесен што напиша ? И дали правиш разилка помеѓу верување и верување во Бог ?
 
Па се гледа дека си џаболебар и си дошол да го бараш влакното а јас додуша немам ни време ни мотив да се замарам со тоа.

Сам велиш дека не си атеист. Ако не си, тогаш треба во некој бог (или богови) да веруваш. Дали си свесен што напиша ? И дали правиш разилка помеѓу верување и верување во Бог ?
Кој е џаболебар се гледа од тоа што си напишал. Верување во тема за гностицизам :pos: секоја чест. Уживај.
 
Последно уредено:
Кој е џаболебар се гледа од тоа што си нашишал. Верување во тема за гностицизам :pos: секоја чест. Уживај.
Се гледа дека само мојот коментар си го прочитач чисто да се оспособиш за коментар. Ај поз
 
Нешто сакаш да глумиш духовит ? А кој рече дека верувам во бог ? Иначе јас во што верувам немам некои зборови и нешто конкретно што можам да ти кажам. Така да и да знам не би ти кажал затоа што нема да направи никаква промена на ситуацијата. Можеш комонтно да се опуштиш.[DOUBLEPOST=1403446181][/DOUBLEPOST]
Не знам што сакаш да ти објаснам за првиот болд али во зборот НИШТО може да ти биде широк онолку колку што мислиш дека треба да биде. Иако е јасна поентата на тоа што го мислев, сега ако одиме да бараме влакно во јајце, подобро да не го губиме времето за понатамошна дискусија.
Не барам влакна туку просто објаснување.
Тоа НИШТО ми боде очи затоа стесни му го значењето.
Ако атеистот не верува во ништо тогаш.... :cautious:. Секој човек верува барем во нешто (не мора да се однесува само кон некое религиско прашање, став, норми или книга) туку и во општа пригода. Како на пример, верувам во својата вистина, во себе, во некои близок, во некои чуства кои се продукти на мозокот итн.
И те молам, да не се караме и без дрскост, нема потреба од сето тоа. :)
 
“If you bring forth what is within you, what you bring forth will save you. If you do not bring forth what is within you, what you do not bring forth will destroy you.”

- The Gospel of Thomas
 
„In the Hermetic account of creation in the first treatise of the Corpus, called the Pimander, Camillo had read of how the demiurge fashioned 'the Seven Governors who envelop with their circles the sensible world'. He quotes this passage, in Ficino's Latin, stating that he is quoting 'Mercurio Trismegisto nel Pimandro', and adding this remark:

And in truth since the divinity produced out of itself these seven
measures, it is a sign that they were always implicitly contained
within the abyss of the divinity.

The Seven Governors of the Hermetic Pimander are thus behind those seven measures upon which Camillo founds his Theatre and which have their continuation into the Sephiroth, into the abyss of the divinity. The seven are more than planets in the astrological sense; they are divine astral beings.
After the Seven Governors have been created and set in motion
there comes in the Pimander the account of the creation of man,
which differs radically from the account in Genesis.

For the Hermetic man is created in the image of God in the sense that he is given the divine creative power. When he saw the newly created Seven Governors, the Man wished also to produce a work and 'permission to do this was given him by the Father'. Having thus entered into the demiurgic sphere in which he had
full power .. . the Governors fell in love with him, and each gave to him a part in their own rule.“

--- The Art of Memory, FRANCES YATES

Можеше ова да оди и во Кабала, па да се напишат сите работи поврзани со седумте сефироти, па да се додадат други системи на сето тоа - но премногу е за пишување тука. Можеби ќе излезе есеј во иднина :)
 
Според почетниве мислења звучи убаво и чисто, во танчина колку е добар како правец и како начин на гледиште треба многу мудрост да се оцени.
 
„Христијанската историја долго време ги прикажуваше гностиците како христијанска група еретици. Тоа е бесмислено. Гностицизмот е древна филозофија на Илуминизмот.

Гностиците не зависат од слепа вера, гностицизмот се базира на рационално откривање на долните работи и визионерско разоткривање на горните работи. Тоа било вештина на мудреците пред да биде поставен каменот на камен.

Неколку векови пред Еонот на Озирис (исто така наречен и Христијанска Ера) гностичките заедници биле бројни. Кога Митраизмот стана главна одлика на популарното религиско однесување, гностиците веќе беа свесни за месијанскиот карактер на времето. Во својот систем го воведоа “Христос” – грчки збор за месија.“

--- Гностичка Католичка Црква (E.G.C.)
 
„Напишано на латински името на Abraxas содржи седум букви исто како што постојат и седум свети планети според Кабалата и Дрвото на Животот. Денес во Телема тоа значење го даваме на Бабалон гледајќи по некои нумеролошки и геометриски методи доколку го земеме хептаграмот како Нејзин симбол.
Земајќи го во обзир латинското, грчкото и египетското потекло на зборот Abraxas несомнено можеме да се обидеме со гематриски пресметки и ќе забележиме дека и самата историја на Abraxas и самата практичност во неговото гематриско пресметување ќе не однесе до грчката гематрија како метода да го осознаеме значењето на неговото име.“

--- Абрасакс или Абраксас – Богот кај Гностиците
 
The Gospel of Truth

He became a guide, quiet and in leisure. In the middle of a school he came and spoke the Word, as a teacher. Those who were wise in their own estimation came to put him to the test. But he discredited them as empty-headed people. They hated him because they really were not wise men. After all these came also the little children, those who possess the knowledge of the Father. When they became strong they were taught the aspects of the Father's face. They came to know and they were known. They were glorified and they gave glory. In their heart, the living book of the Living was manifest, the book which was written in the thought and in the mind of the Father and, from before the foundation of the All, is in that incomprehensible part of him.

This is the book which no one found possible to take, since it was reserved for him who will take it and be slain. No one was able to be manifest from those who believed in salvation as long as that book had not appeared. For this reason, the compassionate, faithful Jesus was patient in his sufferings until he took that book, since he knew that his death meant life for many.
Just as in the case of a will which has not yet been opened, for the fortune of the deceased master of the house is hidden, so also in the case of the All which had been hidden as long as the Father of the All was invisible and unique in himself, in whom every space has its source. For this reason Jesus appeared. He took that book as his own. He was nailed to a cross. He affixed the edict of the Father to the cross.
 
Во последно време сум на мнение дека и ова е киднапирано и извртено. Обично луѓето со гносис ова место го перцепираат за убаво, рај, па нешто во учењево не ми штима.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom