0.99(9) = 1 !!

  • Креатор на темата Креатор на темата Viktoranius
  • Време на започнување Време на започнување
x = 0.9(9)
10x = 9.9(9)
10x - x = 9.9(9)-0.9(9)
10x - x = 9
9x = 9
x = 1

:)

Уште еден начин

56949181a290ce561f27bd550a720392.png


6fa510b44742046a167b4b8515162825.png
 
Овој пример беше даден неколку страници поназад:

Ај одземите ги броевите што влегуваат во интервалот х=(0,1) и у=(0,2), х,ѕ е R. Значи и двата интервали имаат бесконечно многу броеви! Како ќе одземеме број на членови на едниот - број на членови на другиот. Која би била разликата? Кој од овие два интервали има повеќе броеви?

Џабе ќе ти објаснувам ако не моеш да сватиш. :smir: Ај само уше со ова да пробам. 0.(9) = 0.(9), така?! ова го капираш?! ако ги нанесеме на ако го пренесеш од др страна ќе биде 0.(9)-0.(9)=0 така?! истото се дешава на бројната оска.:toe:
Истото, само малце посложено: lim x-x (каде х се стреми кон 1) = 0!
.... уште не капираш?! :tapp:
 
Прашав професорката математика ебаве.
0.(9) е многу блиску до 1, но не е 1.
и 0.(3) е многу блиску до 1/3 но не е 1/3

ТАДААААААМ!

R-tards...
 
4-4/2-2=(2+2)(2-2)/2-2 ?


Ај види дан забораваш еден дел. :smir:
Абе тешко е вака да сфатиш зошто е дропка ова "/" не е обичен знак за делење ":". Значи горниот дел од дропката 4-4 го пишуваме како (2+2)(2-2) а долниот дел е 2-2. Е сега (2-2) од именителот го кратиме со броителот 2-2 и останува 2+2 врз 1 што е еднакво на 4.
 
Прашав професорката математика ебаве.
0.(9) е многу блиску до 1, но не е 1.
и 0.(3) е многу блиску до 1/3 но не е 1/3

ТАДААААААМ!

R-tards...

Епа комотно можиш да му кажиш на професорката по математика дека џабе завршила факултет(ако завршила).
 
Епа комотно можиш да му кажиш на професорката по математика дека џабе завршила факултет(ако завршила).
Од сеа часови математика кај тебе ќе зиам...пошо ПМФ е срање факултет...
 
Абе тешко е вака да сфатиш зошто е дропка ова "/" не е обичен знак за делење ":". Значи горниот дел од дропката 4-4 го пишуваме како (2+2)(2-2) а долниот дел е 2-2. Е сега (2-2) од именителот го кратиме со броителот 2-2 и останува 2+2 врз 1 што е еднакво на 4.

Прво се делит и множит, па се собират и одземат. Не можит ти 4/2-2 да го претставиш како 4 поделено со 2-2.:smir:
 
Прво се делит и множит, па се собират и одземат. Не можит ти 4/2-2 да го претставиш како 4 поделено со 2-2.:smir:
Не се разбираме. Сеа излегувам ама кога ќе се вратам ќе нацртам и ќе ставам овде па појасно ќе биде:back:
 
Епа комотно можиш да му кажиш на професорката по математика дека џабе завршила факултет(ако завршила).
Ајнштајн да го истајме од гроб и да ти го донесиме ќе поверваш?
Нешо бесконечно немојш да напрајш конечно,ако беше за така и 4,(8) ќе беше еднакво на 5,ама не е 5, туку се заокружува на 5.
И да е потполно еднакво на 1, тогаш и при инверзните операции би се добивало 1,а не еднаш 0,(9),а друг пат 1.
Или тука никој незнајме и ти си најпаметен од сите.
 
Ајнштајн да го истајме од гроб и да ти го донесиме ќе поверваш?
Нешо бесконечно немојш да напрајш конечно,ако беше за така и 4,(8) ќе беше еднакво на 5,ама не е 5, туку се заокружува на 5.
И да е потполно еднакво на 1, тогаш и при инверзните операции би се добивало 1,а не еднаш 0,(9),а друг пат 1.
Или тука никој незнајме и ти си најпаметен од сите.

Ќути врска немаш,оти математички неможиш да го разбериш бесконечното,ете ти погоре докази кладов од некој шо знаел математика поќе од мене и од тебе и од Ајнштајн.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom