Onoj den koga e raspnat, za isus ne bil samo den na krstot, tuku I momenti za dlaboka duhovna preobrazba. Na toj den, koga Pontij Pilat go prasal: “ Sto e Vistinata?”, Isus odgovoril so molcenje.Toa voopsto ne lici na nego, tuku podseca na nekoj Zen Majstor. Ako go pogledneme celokupniot Isusov zivot, toa molcenje kako odgovor na prasanjeto “ Sto e Vistinata?”-voopsto ne lici na nego.Isus ne bil tip na ucitel, rabin, sanjasin, koj ne odgovara na postaveno prasanje. Pogolem duhoven govornik nema da se rodi vo istorija na covestvo.
Zosto premolcal? Sto vsusnost se slucilo? Zosto ne sakal da progovori? Zosto se izgubil? Zosto nieden zbor ne mozel da prozbori? Bile den od najgolemite govornici koj svetot nekogas go videl - , ili, mozeme da kazeme, bez nikakvo kolebanje, ubedlivo najgolem: negovite zborovi prodirale vo dusata na sekoj slusatel. Isus navistina bil covek recit, ne covek molcaliv. Zosto togas odednas zamolcel? Mu priogal na krstot, a Pilat zaprasal:”Sto e vistinata?” celiot svoj zivot Isus go objasnuval tokmu toa sto go prasuval ovoj; celiot zivot zboruval za Vistinata I samo za Vistinata: poradi toa Pilat I mu go postavil toa prasanje-Isus bil poznat po toa, zboruval deka toj bil ‘vistinata, zivotot, patot’. I za cudo, Isus ostanal nem.
Sto se slucilo vo Isusoviot vnatresen svet? Za toa nikogas ne se zboruvalo zasto e navistina tesko toad a se protolkuva. Hristijanskata teologija ostanala plitka, zatoa sto isusoviot svet moze da se objasni samo vo Indija I nikade na drugo mesto. Samo Indija ja poznava taa VNATRESNA PROMENA koja taka nenadejno se slucuva.
A sto se slucilo taka neocekuvano? Isus bil na rabot na smrtta, sekund pred raspetieto. Sega celata revolucija e ednostavno besmislena.Negovite ucenici toa go pocustvuvale istotaka-site se otkazale od nego. Toa sto go zboruval odednas bilo taka daleku, recisi lazno; sto I da ziveel I za sto I da ziveel, sega mu doslo kraj. Se bilo dovrseno, I toj moral da se svrti kon vnatre – moral da go dovrsi vnatreniot rast, patuvanjeto vo sebe do krajni granici.
Bil odamna na toj pat, no istotaka bil zainteresiran I za nadvoresnite problemi, a tokmu zaradi niv, isus ne mozel da ja ostvari onaa potpolno ladna tocka za koja Upanishadite velat deka e tocka na “polnata mesecina”. Isus ostanal vruk. Vo nekoja smisla, mozebi toa svesno go izvel.
Postoi edna prikazna: Jovan krstitel go iniciral Isus. Znaci, isus bil ucenik na eden od najgolemite revolucioneri I na eden od najduhovnite luge na zemjata. Jovan Krstitel so godini go cekal Isus, I onoj den koga go iniciral vo Jordan, glasno rekol:”Sega prevzemi ja mojata rabota. Dovolno e!”Govorejki so vnatrsen jazik I smisla-Jovan Krstitelot PREMINAL OD TOCKA NA ‘SONCE’ – VO SOSTOJBA NA “VNATRESNA POLNA MESECINA”. Stanal apsolutno tivok, a prethodno bil poznat po svoite zestoki govori. Napravil se sto zaviselo od nego, I najpolse nasol covek koj e vo sostojba da go zavrsi ednas veke zapocnatoto-go docekal Isus.Jovan Ksrtitel ne bil hristijanin I bil vo grupata na Esenite, koi bile poznati po ‘krstevanje so voda’.Isus go prodolzil toa sto go zapocnal Jovan Krstitelot.
Tokmu na samiot den na raspnuvanjeto, na Isus mu se slucilo da se preobrazi od ‘sonce’ vo sostojba na svest na ‘vnatresna polna mesecina’.PORADI TOA ISUS OSTANAL POTPOLNO NEM NA PILATOVOTO PRASANJE: “Sto e Vistinata?”. Toa ne lici na Isus, tuku na nekoj Zen Majstor, ili Buddha. Se slucilo CUDO, I toa cudo stanalo enigma za celoto Hristijanstvo, no cudoto se odigralo tokmu poradi Isusovoto molcenje.
Koga se priblizil na najladnata tocka na svest, kon stepenot na ‘polnata mesecina’, Isus e raspnat. I koga za prv pat nekoj dojde do toa nivo – DISENJETO AVTOMATSKI PRESTANUVA – zasto I taa funkcija na organizxmot e del od soncevata tocka. Se bilo taka tivko; kako Isus da umrel. Site mislele deka bil mrtov.
Vo momentot na raspnuvanjeto Isus VEKE BIL VO SREDISTETO na ‘meseceviot stepen na svest, pa zatoa site pomislile deka ja ispustil dusata. Tie koi go raspnale bile sigurni deka e gotov, no toj samo dosol do nivo koga SEKOE DISENJE SE ZAPIRA. Vo toj moment na SPOJUVANJE na ‘sonceto’ so tockata na ‘polnata mesecina’ – SE PREKINUVA I VDISUVANJETO I IZDISUVANJETO. Isus togas se naogal vo meguprostor.
Koga covek ke ostane vo toj jaz, nastanuva takva ramnoteza sto taa navistina nalikuva na smrt, no toa so smrtta NIKAKVA vrska nema.Vo najdlaboka meditacija, meditanti vdisuvaat edvaj 2 pati…Poradi taa sostojba SLICNA NA SMRTTA, Isusovite ubijci pomislile deka e stopostotno mrtov, I zatoa bilo dozvoleno da se trgne od krstot. Pred toa, go probole so kopje vo rebra.I potekle kvr I voda. OD MRTOV COVEK NE TECE KRV I VODA AKO SE BOCNE NA TOA MESTO!!! I nikoj ne umrel taka brzo na krstot-toa bila strasna smrt koja traela so denovi a Isus ‘umrel’ za samo nekoi 6 casa. Kao sto bilo obicaj vo zemjata na Evreite, negovoto telo e polozeno vo nekoja bliska pestera, vo koja trebalo da pociva 3 dena, I duri posle toa teloto mozelo da bide predadeno na najbliskite rodnini. Se kazuva- I povtorno, Hristijanstvoto za seto toa zabelezilo samo nekoi fragmenti – deka dodeka negovoto telo bilo noseno do pesterata, nekoj se sopnal I od Isusovoto telo, koe udrilo vo kamen-PROOTEKLA KRV. Znaci bil ziv-da bil stvarno mrtov, toa ne bi mozelo da se sluci.
Vo sekoj slucaj, isus ne bil mrtov, I koga posle 3 dena ja otvorile pesterata, ne go nasle tamu. Mrtvoto telo isceznalo, A VO TIE 3 DENA-VIDEN E NA 2ve MESTA!? Nekolku luge imale prilika da go vidat, no nikoj ne mozel da poveruva vo toa. Lugeto koi go prepoznale otisle vo seloto I ja prenele vesta, no recisi nikoj ne poveruval vo takva moznost.
I taka Isus otisol od Erusalim, veroojatno so apostolot Toma, dosol do Kashmir I ostanal vo nego. No toj zivot NE BIL POVEKE ZIVOT NA ISUS, tuku ZIVOT NA HRISTOS. Vo sto e razlikata? ISUS e tocka na sonceto, HRISTOS e – tocka na mesecinata. A HRISTOS bil potpolno tivok. I tokmu poradi toa, za nego nemame nikakvi zapisi: ne govorel, ne drzel propovedi, nikakva poraka ne ostavil. Vo toa vreme voopsto ne bil revolucioner: bil Majstor koj zivee vo svojata sopstvena tisina, imal Transcendentalna svest, taka sto samo nekolkumina znaele za nego.
Kaj nego doagale samo onie koi za Hrisos znaele bez pomos na bilo kakvo nadvoresno obavestuvanje. A niv gi imalo mnogu malku koga ke se sporedi so onaa gomila od Izrael, no bilo kako bilo, lugeto doagale. Duri nastanalo I cello selo okolu ridceto na koja se naogala negovata koliba, a seloto I den-denes se vika VITLEEM. Vo Kashmir postoji malo selo koe se vika Vitleem (Bethleem), a vo grobot koj e tamu socuvan se naoga teloto na Isus Hristos.
Rekov deka Hristijanstvoto e nepotpolno poradi toa sto go poznava samo raniot Isus, I poradi toa Hristijanstvotot mozelo da posluzi kako poluga vo sozdavanjeto na komunizmot. No Isus Hristos umrel kako POTPOLNO PROSVETLENO BITIE-KAKO POLN MESEC.
Isusovo ucenje vo osnova e Vedanta-do svoja 29 godina Isus bil I na Tibet I vo Egipet I vo Indija kade se obucuval duhovno. Se rodiil I umrek kako Evrein, I na osmiot den bil obrezan, spored Evrejski zakon I tradicija.
Negovite najvistinski zborovi se sodrzani vo ‘Tomino Evangelie’-tamu nema ni zbor za, Isusovo voskresenie, I cela onaa teologija koja ja zabelezale nekoi evangelisti.Raspetieto izgledalo taka nevazno sto ne bilo zapisano ni od togasni istoricari ni od evrejski svestenici. Toa sto go znaeme za isus e zabelezano vo Biblijata I da ne bile napisani tie evangelija-nikogas n eke znaese covestvoto kakva dranama se odigrala vo vrska so pojava na Isus.
Postoi istoriski Isus ..
...I verski Isus.
Izvadok od knigata VRHOVNA ALHEMIJA-The Ultimate Alchemy, By Osho Rajneesh,1972