Што се случило со Христовото тело?

Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Во сите стихови што ги наведе, пишува дека жените први го виделе воскреснатиот Исус. Не сфаќам што е контрадикторно тука?
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
На темата прашања за Христијанството некој го има убаво објаснето еве од таму ќе ти копирам.
Sekoj "apostol" si ja pisuva svojata verzija za toa koj prv go videl Isusoviot Grob (NE I VOSKRESNUVANJETO) koj sto posle toa rekol i napisal:
Dali Grobot bil otvoren (Luka 24,2) ili zatvoren koga zenite/zenata stignala(Mat 28,1-2); Sto videle kraj grobot ? Angel (Mat. 28,2) ili mladic (Marko 16,5) ili dva mazi (Luka 24,4) ili dva angeli (Ivan 20,11-12); Dali tie Luge ili Angeli bile nadvor(Mat. 28.2) ili vnatre vo grobnicata (Marko 16,5, Luka 24,3-4, Ivan 20,11-12).; Stoele (Luka 24,4) ili sedele (Matej 28,2, Marko 16,5, Ivan 20,12).; Dali Marija Magdalena go prepoznala Isus koga prv pat i se pojavil ? Da (Matt. 28,9). Ne (Ivan 20,14)

1.Matej 28:1 А по саботата, на осамнување на првиот седмичен ден, дојдоа Марија Магдалена и другата Марија да го видат гробот.
2.Luka 23:55 По него одеа и жените, кои беа дошле со Исуса од Галилеја, и го видоа гробот и како беше положено Неговото тело.

3.Marko 16: 1 А кога мина саботата, Марија Магдалена, Марија Јаковова и Салома, купија мириси, за да дојдат и да Го помажат.

Povtorno Luka 24:10 А тие беа: Марија Магдалена, и Јоана, и Марија Јакововата мајка, и други жени со нив; им го кажаа тоа на апостолите.

Jovan 20: 1 Во првиот ден на седмицата, многу рано додека уште беше темнина, Марија Магдалена дојде на гробот и виде дека каменот од гробот е поместен.
Narko 16:1 А кога мина саботата, Марија Магдалена, Марија Јаковова и Салома, купија мириси, за да дојдат и да Го помажат.
Jovan 19:39 А дојде Никодим, кој за првпат Му дојде ноќе, и донесе околу сто литри смеса од смирна и алој.
Sevo ova moze da se prifati samo ako Isus povekepati voskresnal,pa edniot ednoto voskresnuvanje i podmackuvanje go zabelezal drugiot drugoto itn.
Мислам дека многу буквално се сфаќаат некои работи. ДОбро различни апостоли различни описи ама суштината е иста. Небитно е ако придружните детали се не толку прецизирани. Битен е фактот што сите го прене воскресението на Исус како такво.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Токму тука (во болдираното) лежи "проблемот". Зашто христијаните не ги почитуваат? Кој им кажал дека не треба да ги почитуваат? И уште многу многу прашања...Пак тука се наметнува црквата.
Тоа им го кажал Павле, самопрогласениот апостол, богат човек под заштита на римскиот цар кој нитиу го видел Исуса ниту го слушнал и кој дел од животот поминал убивајќи прогонувајќи и заробувајќи христијани.
Правел и проповедал спротивно од она што му го велеле првите христијани, оние кои биле со Исуса и бил во заваса со нив.
Личи како да делувал на разбивање и искривување на оригиналната идеја и порака на Исус.....
 

Eraser

S.... Seni Seviyorum
Член од
12 април 2010
Мислења
422
Поени од реакции
18
Мислам дека многу буквално се сфаќаат некои работи. ДОбро различни апостоли различни описи ама суштината е иста. Небитно е ако придружните детали се не толку прецизирани. Битен е фактот што сите го прене воскресението на Исус како такво.

Па секој апостол кажал своја верзија за тоа кој прв го видел гробот, изменето многу изменето.
Зошто не е цела вистина пренесена кој прв го видел Исус и што рекол тогаш.
Значи секој додал малку измени исто така е и со распнувањето, сето тоа го увеличиле до тој степен да испадне дека Исус ја пролеал крвта за грешниците, па воскреснал, па бла бла бла
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Па секој апостол кажал своја верзија за тоа кој прв го видел гробот, изменето многу изменето.
Зошто не е цела вистина пренесена кој прв го видел Исус и што рекол тогаш.
Јас велам дека не е битно кој прв го видел Исус да биде пренесено, туку чинот дека воскреснал е пренесен од сите како таков. Тоа е она што треба да биде важно - и по автоматизам повлекува дека телото на Христос не било во гробот. А деталите околу тоа кој прв го видел, дали биле жени или мажи е ирелевантно за моменто на неговото воскреснување.

А така како што ти си го напишал во таа форма на заклучок изваден од тезите дадени погоре - апсолутно држи вода ,но дали навистина не е пренесена целата вистина?

Која вистина ја бараме тука? Ако бараме вистина дека телото го немало оти Исус воскреснал тогаш пренесена е, ама ако бараме вистината кој прв го видел тогаш не е пренесено како треба.
 

Eraser

S.... Seni Seviyorum
Член од
12 април 2010
Мислења
422
Поени од реакции
18
Јас велам дека не е битно кој прв го видел Исус да биде пренесено, туку чинот дека воскреснал е пренесен од сите како таков. Тоа е она што треба да биде важно - и по автоматизам повлекува дека телото на Христос не било во гробот. А деталите околу тоа кој прв го видел, дали биле жени или мажи е ирелевантно за моменто на неговото воскреснување.

А така како што ти си го напишал во таа форма на заклучок изваден од тезите дадени погоре - апсолутно држи вода ,но дали навистина не е пренесена целата вистина?

Која вистина ја бараме тука? Ако бараме вистина дека телото го немало оти Исус воскреснал тогаш пренесена е, ама ако бараме вистината кој прв го видел тогаш не е пренесено како треба.

Јас сакам да ти кажам дека Исус не бил распнат тој бил воздигнат и нема шанси некој да го видел после тоа. Значи ВОЗДИГНАТ па ќе слегува на земја ли да го мачкаат со масло?
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Точно е тоа дека секој апостол дава свој осврт на настаните, но нивните сведоштва не се контрадикторни. Тоа што не се идентични е само доказ дека тие не препишувале еден од друг, а воедно е доказ и дека не ги „наштимале“ подоцна евангелијата како што тврдат муслиманите (аргумент од ракав).

Во конкретниот случај, апостолите пишуваат за некаква си маратон трка па да пишуваат детално кој прв стапнал со ногата во гробот и кој прв го видел Исус или сл. Колку се само смешни овие исламски обиди да се дискредитира Библијата. Во стиховите јасно си стои дека жените први дошле до гробот, а доколку било важно тоа која од нив прва го видела, тогаш тоа и ќе било запишано (небаре трофеј ќе добиела онаа што ќе била прва, па морало да се знае :)
 

Eraser

S.... Seni Seviyorum
Член од
12 април 2010
Мислења
422
Поени од реакции
18
Точно е тоа дека секој апостол дава свој осврт на настаните, но нивните сведоштва не се контрадикторни. Тоа што не се идентични е само доказ дека тие не препишувале еден од друг, а воедно е доказ и дека не ги „наштимале“ подоцна евангелијата како што тврдат муслиманите (аргумент од ракав).

Во конкретниот случај, апостолите пишуваат за некаква си маратон трка па да пишуваат детално кој прв стапнал со ногата во гробот и кој прв го видел Исус или сл. Колку се само смешни овие исламски обиди да се дискредитира Библијата. Во стиховите јасно си стои дека жените први дошле до гробот, а доколку било важно тоа која од нив прва го видела, тогаш тоа и ќе било запишано (небаре трофеј ќе добиела онаа што ќе била прва, па морало да се знае :)

Воопшто не се Исламски обиди да се дискредитира Библијата, бидејќи Библијата е дискредитирана одамна. Оригиналот не постои а ја уништили тие што самите ја пишувале, се натпреварувале кој повозбудлива верзија ќе напише. Па подоцна сето тоа некој го споил а ни сам не знаел што попрво да спои, па додал малку паганизам во сето тоа како на луѓето ќе им се чини поубедливо тоа дека мора да веруваат во Бог, бидејќи тој умре за нив.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Точно е тоа дека секој апостол дава свој осврт на настаните, но нивните сведоштва не се контрадикторни. Тоа што не се идентични е само доказ дека тие не препишувале еден од друг, а воедно е доказ и дека не ги „наштимале“ подоцна евангелијата како што тврдат муслиманите (аргумент од ракав).
Ако еден настан се случил по одредн редослед би требало разни луѓе (сведоци) да го опишат на ист начин. Ако неколку луѓе сведочат за ист начин со разни погледи и вистини, кој од нив е најточниот? кој е прогласен не за победник туку за вистинит?
Ако Матеј сведочи дека Марија Магдалена и другата Марија со свои очи виделе како по затресување на земјата од небеси слегол ангел го иставил каменот од гробот и објавил дека Исус го нема оти воскреснал, како кај Јована Марија отрчала кај Петра и Јована со зборови “Го зеле господа од гробот и не знаеме каде го ставиле“ а кај Марко немало ангел туку момче во бела кошула кој им соопштил дека Исус воскреснал, а кај Лука два ангели најавуваат Исусово воскресение и не тоа само на две жени туку на 5 жени
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Let3, тоа се различни извештаи, но не и контрадикторни. Матер пишува детали, кои Јован сметал дека се непотребни и ги прескокнал Мора да разберете дека никој не им ставил нож под грло на евангелистите да запишат се детално и се исто. Тие не пишувале полициски извештај, туку извештај за воскресението на Христос.
Еве ви еден прост, најпрост пример за илустрација.
На А1 вестите рекле дека претседателот на Америка ја посетил Македонија.
На Сител рекле дека Обама заедно со 2ца телохранители ја посетиле Македонија.
Дали овие два различни извори се контрадикторни? Не.
Дали се исти? Не.

Матеј не вели дека ангелите имале крилја на гробивте. Заборавете за момент на цртаните филмови. Во Библијата ангелите честопати се објавувале (материјализирале) како обични луѓе, во случајов како момче во бела облека.

Ако не ви одговара Библијата тоа е друг проблем, не мора да ја оцрнувате непотребно. Ако беше црна, ќе беше и за христијаните. Не ласкајте си дека само вие гледате, а сите христијани се слепи :)

п.с. Eraser, не си ми веќе предизвик. Ми здосадија набргу твоите паушални и неаргументирани и лесно побивливи изјави.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
Го скокна главното
В едната “вистина“ жените гледаат дека ангел слегува отвара гроб и објавува дека Исус воскреснал

Во другата “вистина“ жените гледаат празен гроб и не знаејќи што се случило трчаат кај Петра да кажат дека го украле телото на Исус и го однеле на непознато место.

Тоа не е само обама со телохранители тоа е дека на А1 велат дошол Обама во Македонија а на Сител дека Иванов заминал во Америка.
Скроз различни дејствија
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Никаде не пишува дека сите жени оделе заедно. Евангелистите ги набројуваат жените што отишле на гробот, но не велат дека се држеле за рака. Марија Магдалена веројатно отишла пред другите жени. Впрочем затоа и во евангелието по Јован e потенцирано дека Марија Магдалена отишла многу рано, додека уште било примрак: „Во првиот ден на седмицата, многу рано додека уште беше темнина, Марија Магдалена дојде на гробот...“ (Јован 20:1)

И сега што е следно? :) Демек јас отворен за услуги и едвај чекам да ви одговарам на вашите зајадливи прашања. Ко да немате Библии па да си прочитате самите убаво.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Никаде не пишува дека сите жени оделе заедно. Евангелистите ги набројуваат жените што отишле на гробот, но не велат дека се држеле за рака. Марија Магдалена веројатно отишла пред другите жени. Впрочем затоа и во евангелието по Јован e потенцирано дека Марија Магдалена отишла многу рано, додека уште било примрак: „Во првиот ден на седмицата, многу рано додека уште беше темнина, Марија Магдалена дојде на гробот...“ (Јован 20:1)

И сега што е следно? :) Демек јас отворен за услуги и едвај чекам да ви одговарам на вашите зајадливи прашања. Ко да немате Библии па да си прочитате самите убаво.
Пак забега темава:smir: Јасно е дека го снемало христовото тело според сите преданија, но се бара објаснување ако е воопшто можно тоа каде го снемало? Мислам дека евангелијата не даваат јасен приказ воопшто што се случило со телото. Се вели дека воскреснал и после е виден во истото тоа тело а не како дух. Е сега прашањето е каде било телото додека не го виделе повторно и каде заминало потоа и каде е сега? Веројатно сме многу "мали" духовно за да можеме да го разбереме тоа, па затоа бараме нешто опипливо и видливо бидејќи тоа се сетилата на кои веруваме нели?
 
Член од
27 ноември 2009
Мислења
59
Поени од реакции
5
ISUS e tocka na sonceto, HRISTOS e – tocka na mesecinata.

Prasanje:

Osho, ednas rekovte deka Hristijanstvoto ostanalo nepotpolno poradi toa sto Isus za Hristijanite umrel vo 33 godina od zivotot, vo vreme koga seuste bil ognen, aktiven I ispolnet so bunt, so srediste na svest koe poveke lici na SONCE otkolku na MESECINA. Dali toa znaci deka Isus ne mozel da ostvari celosen spiritualen, duhoven rast, potpolna tisina vo sebe I sostojba na svest na ‘polna mesecina’ – kako Buddha ili Mahavir , na primer ?
Ve molime poblisku da ni go razjasnite celiot problem.

Odgovor:

Sega morame da razgledame nekolku nesta: PRVO, Isus ZA HRISTIJANITE umrel vo sredinata na cetvrtata decenija od svojot zivot – se veli deka ziveel 112 godini. No, toa e edna druga prikazna, koja so Hristijanstvoto nema nikakvi vrski, I taa prikazna kazuva deka isus umrel kako apsolutno prosvetlen, bas kako Buddha, ili Mahavir ili Krishna. Znaci, toa e ona sto morame da go svatime na prvo mesto.
Hristijanstvoto reklo samo volku: deka e viden, deka voskrsnal posle raspnuvanjeto. Posle 3 dena negovite ucenici go videle na edno mesto, pa potoa go videle I drugi luge na nekoe drugo mesto. Edno nesto e izvesno, vo sekoj slucaj: duri I Hristijanstvotot veli, bez obzir na toa – dali umrel na krstot ili ne – Isus e viden 3 dena posle raspetieto.
Hristijanite tvrdat deka Isus umrel na krstot I deka posle negovata smrt voskresnal, no nisto ne se kazuva sto mu se slucilo na voskresnatiot Isus. Biblijata molci za seto toa. Sto mu se slucilo na onoj covek koj go videle pred nekolku dena posle raspetieto ? Koga Isus umrel PO VTOR PAT POSLE VOSKRESNUVANJETO ? Mora uste ednas da umrel zasto na krstot, izgleda, voopsto I ne umrel. Pa dobro, sto togas mu se slucilo na Isus ? Biblijata e nedovrsena zatoa sto Hristos isceznal od izrael.

Vo Kashmir I den denes postoi hram vo koj e grobot na Isus Hristos – barem taka se veruva. Se veli deka ziveel vo Indija, vo Kashmir, I deka umrel vo svojata 112 godina od zivotot. Za vreme na raspetieto isus stotuku vleguval vo FAZA NA SVEST koja e poznata kako faza na ‘POLNA MESECINA’. Tokmu TOJ DEN – tokmu onoj den koga e raspnat – Isus dosol I do toj stepen. Znaci, toa e DRUGOTO NESTO koja mora da se zapamti.

Isus od Biblijata ne e kako Buddha, Lao Ce ili Mahavir. Ti ne mozes da pojmis kako eden Buddha vleguva so kamshik vo hram I tamu na mrtvo ime brka nekolku ‘zelenasi’-toa e prosto nepojmlivo! No, ete, Isus toa go napravil. Vlegol vo hramot za vreme na nekoj praznik. Mnogu nesta bile povrzani so toj golem hram vo erusalim. Vo nego sekojdnevno se odvivala lihvarska rabota, a tie ‘biznismeni’ od hramot ja iskorietuvale celata zemja. Se prodavale zivotni I se kolele kako zrtvi vo hramot-stotici dnevno. Toa poveke licelo na klanica otkolku nah ram za molitva. Lugeto na sekoja godisnica ili nekoi drugi sobiranja odele vo hramot I pozajmuvale pari so visoka kamata, a kamatata bila taka visoka sto sirotitte luge ne mozele da gi vratat pozajmenite pari. I taka gubele se sto imale, a hramot sekoja godina bil pobogat I pobogat. Bilo toa vistinski religiozen imperijalizam. Zemjata stradala I bivala se posirimasna, I site narodni pari se slivale vo hramot.

Eden den Isus zacekoril vo hramot so kamshik, ili stap vo rakata. Gi prevrtel tezgite I pocnal da udira: napravil vistinski haos srede hramot. “Napravivte pestera na ubijci od hramot na mojot tatko”, izvikal Isus. Nevozmozno e da se pojmi Buddha vo slicna situacija. Toa e nezamislivo!
Isus vsusnost bil prv komunista, I poradi toa Hristijanstvoto I mozelo da go iznedri komunizmot. ‘Da se podeli se na siromasnite; bogati ne smee da ima-site da se ednakvi’. Hinduizmot ne mozel da go iznedri komunizmot, niedna druga religija ne go mozela toa – samo Hristijanstvoto! So isus komunizmot dobil na znacenje I smisol: Isus bil prviot komunista – taka buntoven, revolucionaren, taka vatren.

Samiot jazik so koj se sluzel Isus bil potpolno poinakov. Toj se lutel zaradi taka sitni nesta sto ti vo toa ne mozes da poveruvas – kako vo slucajot so smokvinoto drvo: go unistil drvotot zaradi toa sto nemalo plodovi a negovite uvcenici bile itekako gladni. Isus go unistil neplodnoto drvce! Se sluzel so zborovi koi eden Buddha ne bi mozel ni da gi pomisli. Tie koi NE veruvaat vo nego I negovoto Kralstvo Bozje ke bidat frleni vo ognistata na Pekolot – vo VECNITE ognista – od koi nema da mozat da pobegnat.
Vecen e samo Hristijanskiot pekol – sekoj drug predstavuva privremena kazna. Sleguvas vo pekolot, patis nekoe vreme, a potoa, koga ke ja odsluzis kaznata, se vrakas nazad. No, ne – Isusoviot pekol e za ‘vjeki vjekova’. Toa izgleda nepravedno, apsolutno nepravedno. Kakva I da e greskata, koj I da e grev, vecnata kazna e nepravedna. A koi se toa grevovi? Bertrand Rasel ja napisal knigata “Zosto ne sum Hristijanin”, I edna od pricinite za toa e: “Isus izgleda sosema apsurden.: Rasel pisuva: “Ako gi ispovedam site grevovi koi sum gi napravil, pa duri I onie koi sum mislel da gi napravam no ne sum gi napravil, tin e mozes da mi dades poveke od 5 godini zatvor.” Vecna kazna? Kazna koja ne se zavrsuva nikogas? Isus zboruva so jazik na revolucioner!

Revolucionerite sekogas odat vo krajnosti. Isus mu rekol na nekoj bogatas – a ti ne mozes ni da sonuvas deka Buddha ili Mahavir bi izgovorile takvi zborovi – deka “polesno I e na kamilata da pomine niz igleni ushi otkolku na bogatasot da vleze vo Kralstvoto nebesko”. Bogatasot ne moze da pomine! Toa e vistinskoto SEME na komunizmot, a Isus bil revolucioner. Toj ne bil upaten samo kon duhovnosta, tuku I vo ekonomijata, vo politikata, vo se zivo. I navistina, koga bi bil isklucivo samo duhoven covek I toj ne bi bil raspnat na krst. Go raspnale zatoa sto bil opasen za site – za statusot na lugeto, svestenicite, za celata socijalna struktura. Vo denseno vreme, koga lugeto bi gi ziveele principite na Isus, celata struktura na svestenstvo I socijalnata struktura bi se upropastila celosno.
No, Isus ne bil revolucioner kako Lenin ili Mao Ce Tung. Se razbira, Marks I Mao BI BILE NEZAMISLIVI licnosti ako ne bi postoele Isusovite dela vo istorijata. Tie mu pripagaat na onoj Isus koj e raspnat, na onoj ran Isus koj bil vatren, buntoven, spremen se da unisti, no Isus ne bil tek obicen revolucioner. Istotaka, bil znacitelno I duhoven. Na nekoj nacin, Isus predstavuva mesavina na Mahavir I Mao Ce Tung. Mahavir bil asketa, so ista svest kako I Buddha ili Krishna. No, Isus e raspnat a Mahavir mirno go docekal krajot na svojot zivot.
 
Член од
27 ноември 2009
Мислења
59
Поени од реакции
5
Onoj den koga e raspnat, za isus ne bil samo den na krstot, tuku I momenti za dlaboka duhovna preobrazba. Na toj den, koga Pontij Pilat go prasal: “ Sto e Vistinata?”, Isus odgovoril so molcenje.Toa voopsto ne lici na nego, tuku podseca na nekoj Zen Majstor. Ako go pogledneme celokupniot Isusov zivot, toa molcenje kako odgovor na prasanjeto “ Sto e Vistinata?”-voopsto ne lici na nego.Isus ne bil tip na ucitel, rabin, sanjasin, koj ne odgovara na postaveno prasanje. Pogolem duhoven govornik nema da se rodi vo istorija na covestvo.
Zosto premolcal? Sto vsusnost se slucilo? Zosto ne sakal da progovori? Zosto se izgubil? Zosto nieden zbor ne mozel da prozbori? Bile den od najgolemite govornici koj svetot nekogas go videl - , ili, mozeme da kazeme, bez nikakvo kolebanje, ubedlivo najgolem: negovite zborovi prodirale vo dusata na sekoj slusatel. Isus navistina bil covek recit, ne covek molcaliv. Zosto togas odednas zamolcel? Mu priogal na krstot, a Pilat zaprasal:”Sto e vistinata?” celiot svoj zivot Isus go objasnuval tokmu toa sto go prasuval ovoj; celiot zivot zboruval za Vistinata I samo za Vistinata: poradi toa Pilat I mu go postavil toa prasanje-Isus bil poznat po toa, zboruval deka toj bil ‘vistinata, zivotot, patot’. I za cudo, Isus ostanal nem.

Sto se slucilo vo Isusoviot vnatresen svet? Za toa nikogas ne se zboruvalo zasto e navistina tesko toad a se protolkuva. Hristijanskata teologija ostanala plitka, zatoa sto isusoviot svet moze da se objasni samo vo Indija I nikade na drugo mesto. Samo Indija ja poznava taa VNATRESNA PROMENA koja taka nenadejno se slucuva.
A sto se slucilo taka neocekuvano? Isus bil na rabot na smrtta, sekund pred raspetieto. Sega celata revolucija e ednostavno besmislena.Negovite ucenici toa go pocustvuvale istotaka-site se otkazale od nego. Toa sto go zboruval odednas bilo taka daleku, recisi lazno; sto I da ziveel I za sto I da ziveel, sega mu doslo kraj. Se bilo dovrseno, I toj moral da se svrti kon vnatre – moral da go dovrsi vnatreniot rast, patuvanjeto vo sebe do krajni granici.
Bil odamna na toj pat, no istotaka bil zainteresiran I za nadvoresnite problemi, a tokmu zaradi niv, isus ne mozel da ja ostvari onaa potpolno ladna tocka za koja Upanishadite velat deka e tocka na “polnata mesecina”. Isus ostanal vruk. Vo nekoja smisla, mozebi toa svesno go izvel.

Postoi edna prikazna: Jovan krstitel go iniciral Isus. Znaci, isus bil ucenik na eden od najgolemite revolucioneri I na eden od najduhovnite luge na zemjata. Jovan Krstitel so godini go cekal Isus, I onoj den koga go iniciral vo Jordan, glasno rekol:”Sega prevzemi ja mojata rabota. Dovolno e!”Govorejki so vnatrsen jazik I smisla-Jovan Krstitelot PREMINAL OD TOCKA NA ‘SONCE’ – VO SOSTOJBA NA “VNATRESNA POLNA MESECINA”. Stanal apsolutno tivok, a prethodno bil poznat po svoite zestoki govori. Napravil se sto zaviselo od nego, I najpolse nasol covek koj e vo sostojba da go zavrsi ednas veke zapocnatoto-go docekal Isus.Jovan Ksrtitel ne bil hristijanin I bil vo grupata na Esenite, koi bile poznati po ‘krstevanje so voda’.Isus go prodolzil toa sto go zapocnal Jovan Krstitelot.

Tokmu na samiot den na raspnuvanjeto, na Isus mu se slucilo da se preobrazi od ‘sonce’ vo sostojba na svest na ‘vnatresna polna mesecina’.PORADI TOA ISUS OSTANAL POTPOLNO NEM NA PILATOVOTO PRASANJE: “Sto e Vistinata?”. Toa ne lici na Isus, tuku na nekoj Zen Majstor, ili Buddha. Se slucilo CUDO, I toa cudo stanalo enigma za celoto Hristijanstvo, no cudoto se odigralo tokmu poradi Isusovoto molcenje.

Koga se priblizil na najladnata tocka na svest, kon stepenot na ‘polnata mesecina’, Isus e raspnat. I koga za prv pat nekoj dojde do toa nivo – DISENJETO AVTOMATSKI PRESTANUVA – zasto I taa funkcija na organizxmot e del od soncevata tocka. Se bilo taka tivko; kako Isus da umrel. Site mislele deka bil mrtov.
Vo momentot na raspnuvanjeto Isus VEKE BIL VO SREDISTETO na ‘meseceviot stepen na svest, pa zatoa site pomislile deka ja ispustil dusata. Tie koi go raspnale bile sigurni deka e gotov, no toj samo dosol do nivo koga SEKOE DISENJE SE ZAPIRA. Vo toj moment na SPOJUVANJE na ‘sonceto’ so tockata na ‘polnata mesecina’ – SE PREKINUVA I VDISUVANJETO I IZDISUVANJETO. Isus togas se naogal vo meguprostor.
Koga covek ke ostane vo toj jaz, nastanuva takva ramnoteza sto taa navistina nalikuva na smrt, no toa so smrtta NIKAKVA vrska nema.Vo najdlaboka meditacija, meditanti vdisuvaat edvaj 2 pati…Poradi taa sostojba SLICNA NA SMRTTA, Isusovite ubijci pomislile deka e stopostotno mrtov, I zatoa bilo dozvoleno da se trgne od krstot. Pred toa, go probole so kopje vo rebra.I potekle kvr I voda. OD MRTOV COVEK NE TECE KRV I VODA AKO SE BOCNE NA TOA MESTO!!! I nikoj ne umrel taka brzo na krstot-toa bila strasna smrt koja traela so denovi a Isus ‘umrel’ za samo nekoi 6 casa. Kao sto bilo obicaj vo zemjata na Evreite, negovoto telo e polozeno vo nekoja bliska pestera, vo koja trebalo da pociva 3 dena, I duri posle toa teloto mozelo da bide predadeno na najbliskite rodnini. Se kazuva- I povtorno, Hristijanstvoto za seto toa zabelezilo samo nekoi fragmenti – deka dodeka negovoto telo bilo noseno do pesterata, nekoj se sopnal I od Isusovoto telo, koe udrilo vo kamen-PROOTEKLA KRV. Znaci bil ziv-da bil stvarno mrtov, toa ne bi mozelo da se sluci.

Vo sekoj slucaj, isus ne bil mrtov, I koga posle 3 dena ja otvorile pesterata, ne go nasle tamu. Mrtvoto telo isceznalo, A VO TIE 3 DENA-VIDEN E NA 2ve MESTA!? Nekolku luge imale prilika da go vidat, no nikoj ne mozel da poveruva vo toa. Lugeto koi go prepoznale otisle vo seloto I ja prenele vesta, no recisi nikoj ne poveruval vo takva moznost.

I taka Isus otisol od Erusalim, veroojatno so apostolot Toma, dosol do Kashmir I ostanal vo nego. No toj zivot NE BIL POVEKE ZIVOT NA ISUS, tuku ZIVOT NA HRISTOS. Vo sto e razlikata? ISUS e tocka na sonceto, HRISTOS e – tocka na mesecinata. A HRISTOS bil potpolno tivok. I tokmu poradi toa, za nego nemame nikakvi zapisi: ne govorel, ne drzel propovedi, nikakva poraka ne ostavil. Vo toa vreme voopsto ne bil revolucioner: bil Majstor koj zivee vo svojata sopstvena tisina, imal Transcendentalna svest, taka sto samo nekolkumina znaele za nego.
Kaj nego doagale samo onie koi za Hrisos znaele bez pomos na bilo kakvo nadvoresno obavestuvanje. A niv gi imalo mnogu malku koga ke se sporedi so onaa gomila od Izrael, no bilo kako bilo, lugeto doagale. Duri nastanalo I cello selo okolu ridceto na koja se naogala negovata koliba, a seloto I den-denes se vika VITLEEM. Vo Kashmir postoji malo selo koe se vika Vitleem (Bethleem), a vo grobot koj e tamu socuvan se naoga teloto na Isus Hristos.
Rekov deka Hristijanstvoto e nepotpolno poradi toa sto go poznava samo raniot Isus, I poradi toa Hristijanstvotot mozelo da posluzi kako poluga vo sozdavanjeto na komunizmot. No Isus Hristos umrel kako POTPOLNO PROSVETLENO BITIE-KAKO POLN MESEC.

Isusovo ucenje vo osnova e Vedanta-do svoja 29 godina Isus bil I na Tibet I vo Egipet I vo Indija kade se obucuval duhovno. Se rodiil I umrek kako Evrein, I na osmiot den bil obrezan, spored Evrejski zakon I tradicija.

Negovite najvistinski zborovi se sodrzani vo ‘Tomino Evangelie’-tamu nema ni zbor za, Isusovo voskresenie, I cela onaa teologija koja ja zabelezale nekoi evangelisti.Raspetieto izgledalo taka nevazno sto ne bilo zapisano ni od togasni istoricari ni od evrejski svestenici. Toa sto go znaeme za isus e zabelezano vo Biblijata I da ne bile napisani tie evangelija-nikogas n eke znaese covestvoto kakva dranama se odigrala vo vrska so pojava na Isus.

Postoi istoriski Isus ..
...I verski Isus.

Izvadok od knigata VRHOVNA ALHEMIJA-The Ultimate Alchemy, By Osho Rajneesh,1972
 

Kajgana Shop

На врв Bottom