concrete
alte Esel
- Член од
- 22 март 2005
- Мислења
- 12.248
- Поени од реакции
- 1.703
Ова е една многу интересна категорија на авиони, која пред 20-етина години во USA,едноставно "експлодира"...само Epperformance во најдобрата година произведе 15000 QuickSilever-a
заради американските FAR103 кои ги регулираат и според кои не е потребна пилотска дозвола, регистрација, лекарско уверение и овластен механичар под услов авионот да има сопствена тежина од 120 кгр.тоа беше успех преку ноќ.
Во Европа JAR јар ги дефинира малку потешки, што веќе ги прави авиони и е потребна пилотска дозвола.. , во секој случај овие авиони се денес јадрото околу кое функционира малата авијација...
Во Словенија има неколку производители..еден Pipistrel на Иво Баскарол стана СВЕТСКА фирма, еден негов авион лета и во Македонија во сопственост на Чемеригиќ од ON.net
Во Хрватска една мала компанија ги произведува во " зелена форма" познатите Италјански Alpi Pioneer
Во Србија... овие од Кралево се фалат со веќе 25 произведени авиончиња......
Пошироко гледано Чешка стана земја на најмногу производители по глава на жител
.....дури и во Бугарија Тони Илиев го возобновува името на ДАР и се труди...
Во Mакедонија како и во се друго..приоритет е голиот опстанок....се нема време за друго..
единствено Дончо Турунџиев си направи авион...
и некој...нешто вакво од кит купен во Италија
неколкумина други " се спремаат " :pos2:
заради американските FAR103 кои ги регулираат и според кои не е потребна пилотска дозвола, регистрација, лекарско уверение и овластен механичар под услов авионот да има сопствена тежина од 120 кгр.тоа беше успех преку ноќ.
Во Европа JAR јар ги дефинира малку потешки, што веќе ги прави авиони и е потребна пилотска дозвола.. , во секој случај овие авиони се денес јадрото околу кое функционира малата авијација...
Во Словенија има неколку производители..еден Pipistrel на Иво Баскарол стана СВЕТСКА фирма, еден негов авион лета и во Македонија во сопственост на Чемеригиќ од ON.net
Во Хрватска една мала компанија ги произведува во " зелена форма" познатите Италјански Alpi Pioneer
Во Србија... овие од Кралево се фалат со веќе 25 произведени авиончиња......
Пошироко гледано Чешка стана земја на најмногу производители по глава на жител
.....дури и во Бугарија Тони Илиев го возобновува името на ДАР и се труди...
Во Mакедонија како и во се друго..приоритет е голиот опстанок....се нема време за друго..
единствено Дончо Турунџиев си направи авион...
и некој...нешто вакво од кит купен во Италија
неколкумина други " се спремаат " :pos2: