Што мислите за средното образование во Македонија?
За да има некој од страна претстава какво е нашето образование пред се средното, треба да погледне кој го води истото полседниве неколку години и ќе се стекне каква таква слика. Па, кој тоа го води образвоанието во РМ и какви се неговите идеи и погледи во врска со целиот тој систем.?
Идеологијата на Азиз Положани како министер за образованито оди од неколку принципи.
- Слепо до идолопоклонство држење и спроведување на Рамковниот договор.Процентуална застапеност на неговата заедница и ниедна друга до 7 евентуално 9та децимала.
- Ширење на некакво квазисожителство преку образованието, а всушност внесување НОВ ВИРУС, кој засега има за цел да тлее во системот на образование. За што станува збор. Од доаѓањето на Положани за министер, под изговор и под фирмата образование за сите на мајчин јазик, секоја година во сите училишта(средни) во средините каде има макар и 1 промил албанци се отвораат нови паралеки. На прв поглед изгледа фина идеата, нели. Но...???Нови паралеки на албански јазик, наспроти постојните кои немаат доволно ученици. Нови паралелки..нови професори кои треба да го знаат новиот јазик. Суптилен до бескрај начин како во според него “бастионите“ ќе се вметне рамковниот процент. Средно хемиско училиште, средно машинско, средно фризерско, средно______(кај цртката додадете кое сакате). Како печурки по дожд добиваат нови паралеки. Нови пари нови вработувања, нови искри и нови провокации меќу најподложниот на манипулација дел од општествоот децата на возраст од 14-19 години.
- Владееењето на Положани во образованието го означува перииодот на конечното убивање и поништување на сите критериуми во македонското образование. ПРед се кај албанскиот дел. Дипломата е добиена во моментото кога сте запишани во школото. Запишувањето на албански деца се случува во уписниот рок кој постои само за нив 01.09-15.10(За оние надвор од РМ, уписните рокови во школо се во јуни месец). Уписот се одвива по принципот сличен на фамилијарно т.е групно гласање. Собирате 34 деца од кондово преку организацијата на ДУИ во тоа место им земате документи и ги носите во школото во кое имате новоотворена паралека на албански. Им кажувате дека за три или четири години ќе добијат диплома.Во меѓувреме се што треба да прават е да одат на школо по желба, да се зафркаваат, да го уништуваат инвентарото и да прават меѓуетничкки провокации. На секој обид за казна од управата, следи инсекција или обвинување од “жртвите“. Знаете по оној американски принцип.АКо тепаат полицајци во САД, црнац зашто крадел или силувал, црнецот ќе ви каже дека е тоа зашто бил црнец...
- Примерот со албанската гимназија во Скопје, пред две години.Наредба директно од Министерот Положани. Линеарно да се поправат сите буквално СИТЕ алби оценки во сите години само за да нема кавги и негодување, бидејќи пред тоа биле поправени сите слаби на братчето на Ермира Мехмети.
По признавањето на Кина, и затворањето на тајванската авантура. Во знак на новото пријателство, Црвените ни поклониа огромен број компјутери. Доволни да во секое средно во МК, се отвоорат по една до две лабаратории со компјутери. Истите експресно беа инсталирани низ западна Мак. Од страна на Положани, во 2002г. Во Скопје се поделени и заклучени во подруми, во Источна Макеоднија ги сонуваат....веќе можеби ни тоа не го прават.
Денес 2005 од распоредените во зап. Македонија 45% се украдени, а остатокот се повлечени од страна на локалните началници за образование.
Не постои образовна иницијатива, проект, акција или било што од која не се бара да има врска со албанците и зап.Македонија. Се што таму влегува мора да понуди подпрограма за албанците. Инаку не поминува. Доколку сепак помине, министерот присуствува и се интересира САМО И САМО ЗА ОНИЕ ПРОЕКТИ кои имаат допирна точка со албанците во РМ. Од 2002 никогаш не се појавил на ни еден настан поврзан со образование во кој абанската компонента не е застапена.
Управа. Освен сиротите Герамитчиоски и Поповски(во друга прилика за овие двајца), 5 од вкупно 10те во кои влегуваат и погоре спомнатите двајца се Албанци. Значи од првите 10 луге во МОН(министерство за образование и наука 6 се албанци= 24% рамковен до јајца).
Задачата на овие 5+ Положани е изложена погоре, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, албанизација, и само тоа .........
Плодовите ќе ги береме за неколку години, кога “генерациите на Положани ќе треба да го понесат товарот на новото време“.....
Можеби Макеоднија тоне со брзина од три на саат, ама образованието под водство на овој скромен ми..ми....ми....ми...министер тоне со 100 на саат, ама најголемата катастрофа е што тој над него не го гледа. А и како да го види кога ја врти главата на другата страна.
Поповски и Герамитчиоски деновиве во пракса покажуваат како се брани Макеоднија и нејзините интереси преку народната“ после свадба тапани“. Седеа прво три години како прасиња изигруваа инструменти во рацете на министерот, а сега идат избори и ајде глумиме принципиелни момци.
Се сеќавате како“ватрено“ овој истиов Поповски лани ја бранеше идеата дека треба фискултурно да се дислоцира. А знаете зашто се дислоцира, му се прави место небаре на ДИФ.....во речникот на Положани тоа се чита....“ отоворање простор да делот на мала речисца за фискултура се спојува со оној на Кирил и Методиј наречен ДИФ“.