Turbinata ako e problem, ke sviri kako pozarnata da vrvi niz ulica,ke trosi motorno maslo i se desava duri da kapi maslo nazad na izduvot. Najcest problem e egr i klapna pred egr.
Najdobro resenie e vadenje egr i cistenje komplet sose creva, klapna i cel egr. 2 sati rabota imas i sam mozis da go sredis ne e nekoja filozofia. Nemozis nitu da go zgresis koga go mestis poso ima leziste. So sprejoj od benziskite nisto ne prajs samo pari ke frlis. Inace nitu od DPF nitu od katalizator izvaden necadi kolata. Tie se za da se namali co2 a ne da se namali cadot. Bojata na cadot zavisi od mnogu faktori. Site koj so izvadia dpf se pozalia na crn cad poso mapata ne e izrabotena sprema standardite na euro 5. Gorivoto ne e izednaceno so pritisokot na turbinata, parametrite na vbrizguvanje na nafta na dizni ne se izednaceni so pobaruvanjeto na pritisok od turbinata i frla cad a konjazata e ista. Koa se pravi nova mapa, se izrabotuva posebno za sekoja kola zasebno za da nema problemi ama kajnas site se remaper taka da toe.
Ako ne e pipnata softverski, najcesto na niski vrtezi cadi poradi egr. Eve dve sliki, proceni zosto cadat.
Прегледај го приврзокот 313312
Прегледај го приврзокот 313313