Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
сличен проблем имапе мој роднина со бензиски мотор 1.6 на ауди и испадна дека пумпата недава доволно проток. што е и најбитно,пумпите се релативно ефтини-околу 40 евра
Да ама за да смени водната пумпа треба и ребраст каиш да се вади,пошто 90% таа е врзана за него..Не е проблем таа ебана водна пумпа,туку работната рака на мајсторот..Нека кошта пумпата 2000-3000 денара,ама исто и толку за рака ќе му земат за да ја сменат..[DOUBLEPOST=1430948535][/DOUBLEPOST]
Здраво на сите,имам Сеат Алхамбра 1.9 ТДИ 1999 год,за прв пат вакво возило,е сега кога ја возам по Стража на пр.температурата на моторот за малку ја преминува половината и тука си стои,сум го отворал капачето од казанчето за вода нема притисок,нивото на антифриз е нормално но температурата на уљето во моторот оди до 113 степени.Сменет е термостат со температура на отворање 87 степени.Кога темп.на моторот ќе дојде помеѓу половината и трета четвртина(ама тоа во возење ретко може да се случи,со многу форсирање или само во место со туражирање
) се вклучува 1-ва брзина на вентилаторот за ладење и темп.благо се враќа назад и пак тука си стои а 2-ра брзина не сум приметил да работи.Ја пробав рачно со жичка во конекторот на термодавачот се е ок,си се вклучува и 2-ра брзина.Некој совет околу ова,решение,и ако некој знае која е максималната темп.на уљето во моторот и дали постои сијаличка за предупредување во случај на прегревање на уљето?Благодарам на сите.(y)
За да не се прегрее уљето се вградува хладњаче за ладење на уљето..Тоа би требало да е како интеркулерот,мал правоаголникот,најчесто сместен на десната страна,ќе го видиш од браникотможе да е затнат тој со масло секако,да се извади и да се исчисти и испере убаво..Е сега,и јас го имам тој проблем со температурата,на горниште загрева,на рамно нема гајле..Па дизел е да го ебам,и тоа стар 15 години,пробај качувај се на стража со трета на пример,50-60 km/h нагоре.Немора да го бркаш,и жешко е времето 35 степени денеска..Секако дека стрелката треба да биде закована на 90 степени,али јебига,стари коли се тоа..

Еве кај би требало да стои тоа за ладење
 
Последно уредено:

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Да ама за да смени водната пумпа треба и ребраст каиш да се вади,пошто 90% таа е врзана за него..Не е проблем таа ебана водна пумпа,туку работната рака на мајсторот..Нека кошта пумпата 2000-3000 денара,ама исто и толку за рака ќе му земат за да ја сменат..
Секој сака да вози кола а да гледа по можност и да не плати за сервис. Не на сите ТДИ мотори пумпата е погонета од ребрастиот каиш. Така да зависи од моторот. Тди 90 и 110 коња со рото пумпа имаат водна пумпа погонета од ПК ременот (линискиот каиш).
Поновите мотори СО пумпа бризгалка 1.4 ТДИ, 1.9 ТДИ 115, 116, 131, 150 коња имаат водна пумпа погонета од ребрастиот каиш.
Не е иста цената на пумпите за 90/110 коња и останатите ТДИ мотори.

Друже јас сум возел дизел 2Х години стар и никогаш не мрднала стрлката од половина нагоре како сакаш да го возиш и кај сакаш.
Е да никогаш не сум возел кола во чиј мотор се користела вода како разладна течност туку соодветен антифриз пропишан од производителот. И после 200000 км течноста во казанчето беше бистра како солза, без траги од корозија и слично.
Секако за добро одржување не се жалат пари, а ако истите ги немаш подобро не вози кола.
Запомни сиромавиот и скржавиот трипати повеќе плаќаат.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Секој сака да вози кола а да гледа по можност и да не плати за сервис. Не на сите ТДИ мотори пумпата е погонета од ребрастиот каиш. Така да зависи од моторот. Тди 90 и 110 коња со рото пумпа имаат водна пумпа погонета од ПК ременот (линискиот каиш).
Поновите мотори СО пумпа бризгалка 1.4 ТДИ, 1.9 ТДИ 115, 116, 131, 150 коња имаат водна пумпа погонета од ребрастиот каиш.
Не е иста цената на пумпите за 90/110 коња и останатите ТДИ мотори.

Друже јас сум возел дизел 2Х години стар и никогаш не мрднала стрлката од половина нагоре како сакаш да го возиш и кај сакаш.
Е да никогаш не сум возел кола во чиј мотор се користела вода како разладна течност туку соодветен антифриз пропишан од производителот. И после 200000 км течноста во казанчето беше бистра како солза, без траги од корозија и слично.
Секако за добро одржување не се жалат пари, а ако истите ги немаш подобро не вози кола.
Запомни сиромавиот и скржавиот трипати повеќе плаќаат.
За цената реков онака,90% од колите се возат со вода за расхладна течност..Кај мене има дестилирана вода..Незнам дали знаеш,ама водата побрзо циркулира од антифризот,али има пониска точка на вриење,антифризот можеш и до 115 степени да го тераш,нема да зоврие..Сум се возел и јас во Ауди а4 ТДИ нема гајле,како закована на 90 степени е,исто и во Пасат 110 коња,али не се сите коли исти.А тие црева,перки,вентилатори,хладњаци ги измислил некој за користење,не се за украс наместени..Јас го перев денеска хладњакот,и излезе нешто како кал тиња,имам и слика..Еве што излезе..
 

Attachments

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
За цената реков онака,90% од колите се возат со вода за расхладна течност..Кај мене има дестилирана вода..Незнам дали знаеш,ама водата побрзо циркулира од антифризот,али има пониска точка на вриење,антифризот можеш и до 115 степени да го тераш,нема да зоврие..Сум се возел и јас во Ауди а4 ТДИ нема гајле,како закована на 90 степени е,исто и во Пасат 110 коња,али не се сите коли исти.А тие црева,перки,вентилатори,хладњаци ги измислил некој за користење,не се за украс наместени..Јас го перев денеска хладњакот,и излезе нешто како кал тиња,имам и слика..Еве што излезе..

Е тоа е корозија. Кај мене течноста е бистра како од првиот ден кога е ставена. Тоа за водата е невидена глупост ! Иначе ако сакаш ставај и крстена вода пак ќе има корози зашто метал во контакт со вода кородира. Корозијата не пријатна работа.
 
Член од
6 мај 2015
Мислења
26
Поени од реакции
5
Фала на сите за мислењата,температурата на возилото не е проблем може стои со 2-3 степени погоре ама како закована стои,е сега тоа може да биде поради променетиот термостат(неоригинал),во возилото има антифриз чист како солза,па сега прво што ќе пробам е да го извадам и исчистам ладњакот и ќе сменам нов антифриз,а исто така ќе проверам дали има ладњаче за уље да го исчистам и него.Ако тоа не помогне следно ќе биде менување на водна пумпа.:)
 

volare_g

Nediplomiran i nedokvakan
Член од
28 февруари 2014
Мислења
728
Поени од реакции
1.837
Да ми препорачате некој добар сервис за клими во Скопје?
За Volkswagen кола се работи, ако менува нешто во специјалноста на сервисите.
+38970276466 - tome , jas imav problem so kilamta perkata non stop mi rabotese , na sto majstori ja nosev sto defekti mi najdo , covekov za 4 saati rabota ja sredi , ova od iskustvo go kazuvam i najtoplo preporacuvam , majstorov e vo keramidnica kaj skopska pivara.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Е тоа е корозија. Кај мене течноста е бистра како од првиот ден кога е ставена. Тоа за водата е невидена глупост ! Иначе ако сакаш ставај и крстена вода пак ќе има корози зашто метал во контакт со вода кородира. Корозијата не пријатна работа.
Да сум прв газда на колата до такво нешто не би дошло..Али од кај да знам како е одржувана од минатиот газда,што и правеле,какво масло и турале..Да си прв газда е најубаво,како ќе ја пазиш така ќе ја возиш.[DOUBLEPOST=1431008351][/DOUBLEPOST]
Фала на сите за мислењата,температурата на возилото не е проблем може стои со 2-3 степени погоре ама како закована стои,е сега тоа може да биде поради променетиот термостат(неоригинал),во возилото има антифриз чист како солза,па сега прво што ќе пробам е да го извадам и исчистам ладњакот и ќе сменам нов антифриз,а исто така ќе проверам дали има ладњаче за уље да го исчистам и него.Ако тоа не помогне следно ќе биде менување на водна пумпа.:)
Ако течноста е чиста,не гледам зошто хладњакот би го чистел?Ако има проблем со хладњакот,антифризот ќе ти биде со друга боја..Како кај мене нешто слично,кафена боја.И мислам дека бараш проблем кај што го нема.Може термостатот отвора на степен-два повеќе и тоа е тоа.
 
Последно уредено:
Член од
6 мај 2015
Мислења
26
Поени од реакции
5
Да сум прв газда на колата до такво нешто не би дошло..Али од кај да знам како е одржувана од минатиот газда,што и правеле,какво масло и турале..Да си прв газда е најубаво,како ќе ја пазиш така ќе ја возиш.[DOUBLEPOST=1431008351][/DOUBLEPOST]

Ако течноста е чиста,не гледам зошто хладњакот би го чистел?Ако има проблем со хладњакот,антифризот ќе ти биде со друга боја..Како кај мене нешто слично,кафена боја.И мислам дека бараш проблем кај што го нема.Може термостатот отвора на степен-два повеќе и тоа е тоа.
Незнам која е максималната темп.на уљето во моторот,несакам да направам проблем,како што пишав темп.има појдено до 113 степени...
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Критична кај повеќето мотори е 115 степени а гледам блиску си до таа цифра. Прегрее ли дизел совет моторот директ во ѓубре. Што и да правиш на тој мотор тури му пепел.
 
Член од
6 мај 2015
Мислења
26
Поени од реакции
5
Критична кај повеќето мотори е 115 степени а гледам блиску си до таа цифра. Прегрее ли дизел совет моторот директ во ѓубре. Што и да правиш на тој мотор тури му пепел.
Температурата на моторот не мрда повеќе од некои 93-95,ама на уљето сум читал дека секогаш е за 10-15 степени повисока од онаа на разладната течност......[DOUBLEPOST=1431016148][/DOUBLEPOST]Инаку моторот е во добра состојба не троши масло не троши антифриз пали од прва,ако има некој слично возило пишете како е кај вас....:motorce:
 
Последно уредено:

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Температурата на моторот не мрда повеќе од некои 93-95,ама на уљето сум читал дека секогаш е за 10-15 степени повисока од онаа на разладната течност......[DOUBLEPOST=1431016148][/DOUBLEPOST]Инаку моторот е во добра состојба не троши масло не троши антифриз пали од прва,ако има некој слично возило пишете како е кај вас....:motorce:
Пасат 1.9 ТДИ 131 коњ температурата му е на средина и не мрда.
 
Член од
12 декември 2009
Мислења
161
Поени од реакции
69
Термостат кај хладњак со две брзини за опел астра Ф колку пари е да се купи нов?
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Критична кај повеќето мотори е 115 степени а гледам блиску си до таа цифра. Прегрее ли дизел совет моторот директ во ѓубре. Што и да правиш на тој мотор тури му пепел.
Зборува за температура на масло,не за температура на антифриз или вода што кур и да е..А по што познаваш колку температура има маслото?
 
Член од
13 јануари 2015
Мислења
808
Поени од реакции
275
Aj mal sovet ako moze :)) Planiram mesecov da kupam mercedes e klasa (270 ili 220) 2003-2005 godina. Mnogu se dvoumam dali da zemam automatic ili manual menjac. Iskreno jas licno, povise sakam manualen ama gleam deka taa godina e klasata 80% se automatik i site drugari mi vikaat zemi si automatik. Aj pomos/sovet ve molam sto e podobro zaso planiram koga ke go kupam da go vozam podolgo vreme a ne da go menjam za 2-3 god. Fala vi odnapred :)
 
Член од
6 мај 2015
Мислења
26
Поени од реакции
5
Зборува за температура на масло,не за температура на антифриз или вода што кур и да е..А по што познаваш колку температура има маслото?
Возилото има дигитален мерач за температура на уљето.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom