- Член од
- 1 октомври 2010
- Мислења
- 29
- Поени од реакции
- 0
Dali znae nekoj kako se vika ovoj del i zoshto sluzi???
Пежо се разбира,Ми треба совет се мислам помегу пежо 307 , 2.0 хди 2002 , и Фокус 1.8 хди 2003 , иста цена се само по шо не сум искусен со коли барам совет кои се предностите на едната и на другата и секако лошите работи ..
Прво, фокусот 1.8 е TDCI, не HDI.Ми треба совет се мислам помегу пежо 307 , 2.0 хди 2002 , и Фокус 1.8 хди 2003 , иста цена се само по шо не сум искусен со коли барам совет кои се предностите на едната и на другата и секако лошите работи ..
Шо си се запнал за овие две? Имаш широка понуда, тука е и Аутлендер на митсибуши, шкода јети, Хонда ЦРВ...Нов Subaru Forester или нов Santa Fe. Претпоставувам го знаете односот на цените и квалитетите, па кој е поекономичен?
Им рикнувале дизните или бош пумпата затоа што имале поминато минимум по 500-600000 км,а километражата била вратена на 100-200000 па некој се залетал по ефтин дизел со малку поминати километриЈа би одил на Пежо 307 2.0 хди.Не само ради тоа што го имам возено,туку и ради подобрата истрајност на моторот.Малку објаснување од мене.
307 2.0хди со 130К.С. 6брзини возев малку 5-6 км и сум презадоволен од моторот.Досега немам слушнато некој да се пожали од овој мотор.
А Фордов 1.8 тдци(овој мотор мислам дека е ист или форд го развивал заедно со пежо хди)не би му го препорачал никому.Кај мене во село досега беа докарани 2фордови ТДЦИ коли со мотор од 1.8 едната беше Мондео другата Фокус,двете завршија неславно(читај продадени).
Мондеото месец дена после докарувањето од Словенија(најверојатно поради нашата нафта(читај мочка)) ги рикна дизните.Не сум сигурен ама на газдата му бараа 400евра за една или за 4дизни не знам точно.
Знам дека потоа најде стари дизни за околу 200-300евра.Но колата не беше кола.Исто како да возеш Голф1 обичен дизел,тропаше не одеше како што треба,виде не виде газдата ја смени со Голф 4 1.6 бензин со плин и веке според негово кажување не би возел дизел(пред Мондеото се изгори слично со Астра 1.7 дизел).
Фокусот ваков после 5-6месеци од докарувањето исто од Словенија ги рикна дизните.Беше во мида моторс во Скопје на поправање ама никогаш не се врати.Според кажувањата на неговиот сегашен газда го продал а сумата за која го продал(со рикнати дизни)остана тајна.
Така да оди на Пежо.Според мене
Најверојатно оти слабо се вози кај нас... на 20 фордови, едно пежо ако најдиш да си пресреќен треба.307 2.0хди со 130К.С. 6брзини возев малку 5-6 км и сум презадоволен од моторот.Досега немам слушнато некој да се пожали од овој мотор.
Изгледа познавачи на дизелите се “докарувачите“... па знаат што да одберат.А Фордов 1.8 тдци(овој мотор мислам дека е ист или форд го развивал заедно со пежо хди)не би му го препорачал никому.Кај мене во село досега беа докарани 2фордови ТДЦИ коли со мотор од 1.8 едната беше Мондео другата Фокус,двете завршија неславно(читај продадени).
Мислам дека колегата многу добро ти долови каде лежи зајакот :Мондеото месец дена после докарувањето од Словенија(најверојатно поради нашата нафта(читај мочка)) ги рикна дизните.Не сум сигурен ама на газдата му бараа 400евра за една или за 4дизни не знам точно.
Знам дека потоа најде стари дизни за околу 200-300евра.Но колата не беше кола.Исто како да возеш Голф1 обичен дизел,тропаше не одеше како што треба,виде не виде газдата ја смени со Голф 4 1.6 бензин со плин и веке според негово кажување не би возел дизел(пред Мондеото се изгори слично со Астра 1.7 дизел).
Фокусот ваков после 5-6месеци од докарувањето исто од Словенија ги рикна дизните.Беше во мида моторс во Скопје на поправање ама никогаш не се врати.Според кажувањата на неговиот сегашен газда го продал а сумата за која го продал(со рикнати дизни)остана тајна.
Така да оди на Пежо.Според мене
Им рикнувале дизните или бош пумпата затоа што имале поминато минимум по 500-600000 км,а километражата била вратена на 100-200000 па некој се залетал по ефтин дизел со малку поминати километри
Аутлендер ми испадна од конкуренција кога го споредив со Forester, Forester во секој поглед ми е подобар. Шкода Јети е далеку назад. Хонда ЦРВ хмм. Засега фаворит ми е Forester прво заради Subaru нормално, понатаму заради изгледот и цената, односот на коњи, тежина и потрошувачка па и боксер моторот, едноставно перфектна комбинација за мене.Прво, фокусот 1.8 е TDCI, не HDI.
Друго, тој мотор умре во 2004. Зошто, како, размисли си сам. Сега Форд ги вградува моторите на PSA (Пежо/Цитроен) со зафатнина од 1.6 и 2.0. И двата носат TDCI ознака, иако се работи за истата машина.
Така да пежо е мојот избор на хартија, иако пресудно ќе биди тест возењето и состојбата на двете возила.
--- надополнето: Nov 24, 2011 8:49 PM ---
Шо си се запнал за овие две? Имаш широка понуда, тука е и Аутлендер на митсибуши, шкода јети, Хонда ЦРВ...
А овие КИА новите? Sportage?Аутлендер ми испадна од конкуренција кога го споредив со Forester, Forester во секој поглед ми е подобар. Шкода Јети е далеку назад. Хонда ЦРВ хмм. Засега фаворит ми е Forester прво заради Subaru нормално, понатаму заради изгледот и цената, односот на коњи, тежина и потрошувачка па и боксер моторот, едноставно перфектна комбинација за мене.
хаха фала, да исчекаме и за тебе (ова важи ако се испадне како што треба).А овие КИА новите? Sportage?
Инаку кога веќе си го одбрал Форестер... со здравје да си го возиш
Subaru forester+дизел со box machine=сателит дружеА овие КИА новите? Sportage?
Инаку кога веќе си го одбрал Форестер... со здравје да си го возиш
Имав некои последни мали дилеми, но се повеќе и повеќе сум уверен. Можда уште утре ќе го направам договорот. Фала, да исчекаме и за тебе другарSubaru forester+дизел со box machine=сателит друже
И од мене големо со здравје возење
Чек, прајме муабет за дизелашот боксер? Ауф, баш сакам да слушнам што како... тој мотор е врв на Субару понудатаИмав некои последни мали дилеми, но се повеќе и повеќе сум уверен. Можда уште утре ќе го направам договорот. Фала, да исчекаме и за тебе другар
Да да, заборавив да напоменам претходно. Дизел на 150 коњи, 1,5 тони, 6,5 гратска потрошувачка, 2000 кубици.Чек, прајме муабет за дизелашот боксер? Ауф, баш сакам да слушнам што како... тој мотор е врв на Субару понудата
Имаш право слабо се вози кај нас.Најверојатно оти слабо се вози кај нас... на 20 фордови, едно пежо ако најдиш да си пресреќен треба.
Изгледа познавачи на дизелите се “докарувачите“... па знаат што да одберат.
Мислам дека колегата многу добро ти долови каде лежи зајакот :