Од што сите коли ги носат со возење, ене оние со автовоз се напунија со пари ја качија дупло цената, место не можеш да најдеш, се чека по месец дена да ти симне кола. Го возел точаков од Финска нема грешка.
Од што сите коли ги носат со возење, ене оние со автовоз се напунија со пари ја качија дупло цената, место не можеш да најдеш, се чека по месец дена да ти симне кола. Го возел точаков од Финска нема грешка.
Vo kontext na transport na koli od zapad kon Makedonija, shala na strana dobra investicija e da se kupi eden kamion so prikolka za vozila. Nema zima.
Inaku smesni, prozirni se koga kazuvaat na oglaiste deka gi vozat i slicno. Jas iskreno ne znam koj i dali nekoj voopsto pagja na tie lagi.
Jas mojata ja vozev od Paris, ama za sebe si ja kupiv ne za prodazba. Sto e sosema nesto drugo.
Ефтиниве коли се најчесто удрени и праени. Сигурно ги носат ко хаварисани за ефтино па ги шминкаат за продажба. Ќе сменат хауба крило некој фар и ко ново.
Spored mene, daleku preceneta kola.
Za taa klasa na kola, imas shirok izbor po popovolni t.e. normalni ceni. So budzetot koj go imas, daleku ponovo godiste ke si zemes od taa klasa no druga marka.
Primer edna koleska od kaj mene na klinika ima Hyundai i10 so 1.0 motorce, abe 3.5-4l benzin i trosi gradska, kako vespa.
Moe mislenje.
Vo kontext na transport na koli od zapad kon Makedonija, shala na strana dobra investicija e da se kupi eden kamion so prikolka za vozila. Nema zima.
Inaku smesni, prozirni se koga kazuvaat na oglaiste deka gi vozat i slicno. Jas iskreno ne znam koj i dali nekoj voopsto pagja na tie lagi.
Jas mojata ja vozev od Paris, ama za sebe si ja kupiv ne za prodazba. Sto e sosema nesto drugo.
Еден камион е 40.000Е па нагоре, половен МАН или ДАФ со 900.000км, зрел за сериозни сервиси, менување на резервни делови,
шлеп приколката е скапа огин, хидраулики, црева нови гуми итн, ДОЗВОЛАТА е посебна, пошто си ван габарит скоро секогаш, тие автовозови можат да бидат долги и по 20М, возач без 100-110Е дневно не ти седнува да го вози тоа чудовиште, стрчи од сите страни, скоро секогаш си над 4М висок, сам товараш, сам истовараш, поскапи патарини, давачки итн, секогаш скоро за нагоре кога одиш по коли одиш празен..
И пресметај тек после колку години парите што си ги вложил ќе почнат да ти се враќаат назад, зборуваме ако се е мазно и без проблем.
Ефтиниве коли се најчесто удрени и праени. Сигурно ги носат ко хаварисани за ефтино па ги шминкаат за продажба. Ќе сменат хауба крило некој фар и ко ново.
Да се удрени па дотерани е добро, јас сум гледал по границите лично на Бугарски автовозови пола коли ги нема, без фарови, мотор и на делови товарано, али сето тоа во Бугарија лесно се склопува од 3 коли една.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.