Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
100€
DPF Off / EGR Off - 5000ден. ваѓање компјутер од кола врзување на лаптоп за да се направи ремап, наводно 2-3 сати процедура, толку време се мотав дур се јавија да си ја подигнам колата.
Ваѓање DPF - 1000ден. извадија лонецот искршија ситото и пак вратија лонецот кај што си стои.

Бонус по недела дена отидов на технички чисто од љубопитност со назнака посебно внимание да проверат на издувните гасови.
Се во граници на нормала.
На крај на тој што се знам му кажувам што како - Се изнасмеа и рече:
"Aко се водиме по стриктни регулативи треба 1/3 од возниот парк во државава да го пратиме директно на отпад." мислејќи на возила од '90тите и рани '00ти кои едвај се тркалаат по патиштава....
"Никого не охрабруваме да ваѓа еко филтри и нештото е сведено на морален аспект ама дека ќе се сети нешто на 1.3 Mjet со или без DPF, никој да не те лаже. Ако правиш модификации разлика се осеќа повеќе кај бензинците, бидејќи тие и повеќе загадуваат."
"На крај државава нема регулативи во Законот за Јавен Превоз и ти ако си комерцијално возило, комбе или таксист може да возиш ќумбе од возило произведено 1998-ма и со него да правиш 100.000км годишно. Кога тој не е подложен на филтрација и контрола за загадување што останало за обичен граѓанин кои трипати во годината ќе појде до Скопје или Охрид и назад и рестото му се 3-4км вожња во која колата не стасува ни да го загрее моторот како треба.

Друже никоја одржавана и исправна кола па и од 1998 да е, не чади...сигурно тие од фабрика не ја склопиле да чади зошто и тогаш имало какви такви стандарди барем за колите на запад.

Тоа што колите не се одржавани е друг муабет...имам видено и коли од 2015 кои прават магли чад, едноставно се е до сопственикот и колку му се вложува пари во колата, за некој исправна кола значи таа да пали и да се движи, чадењето е последен фактор.

Тоа со техничките е башка.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Rikverc :LOL:
Автоматски споено мислење:


Za Repsol znam dobri se i oni imam motorche 250cc u nego stavam repsol i tera bez gajle i tie se dobri
На моторче што и да му туриш благодарно е, битно е да има и да го освежуваш почесто.
 
Член од
10 мај 2021
Мислења
11
Поени од реакции
4
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
 

Knoppix

El Patrón
Член од
16 април 2012
Мислења
723
Поени од реакции
1.908
Треба да оди на хомологација на машински факултет да видат дали испунуе еуро 5 па после да ти дадат да го регистрираш.

Ако е кинеско тешко.

Бугарите склопуваа Great Wall со мицубиши мотор еуро 5 и кога дојде нормата да биде еуро 6. Кога Great Wall немаше таков мотор да понуди пошто тие не развиваат мотори. Им рикна бизнисот во Бугарија и ЕУ и го затворива кучата.
Колата исполнува Euro V така тврдат, е сега зашто баш тешко за кинеско, ради потеклото или мислиш дека не би можело возилото да ги исполни условите? Иначе има Mitsubishi мотор.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
Моторот кога е ладен отвори го капачето за антифриз и запали го моторот, ако има меури во резерварчето за антифриз изгорен е диктонот или пукната е главата на моторот, ако дува меури околу сензорот нема антифриз и затоа не ги пали перките
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.811
Поени од реакции
42.447
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
сензор за температура на антифриз, термо прекидач како што ти рекоа.
 
Член од
10 мај 2021
Мислења
11
Поени од реакции
4
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
А дали можe да биде проблем каналскиот компјутер?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.903
Поени од реакции
8.481
Колата исполнува Euro V така тврдат, е сега зашто баш тешко за кинеско, ради потеклото или мислиш дека не би можело возилото да ги исполни условите? Иначе има Mitsubishi мотор.
Мотор а можда и ради сигурносни услови, можда не се pedestrian frendly :facepalm: си имаат финти европјаните да не увезуваат кинеско срање. Мора да има
C E знакче и еден куп сертификати кои доколку колата е за кинески пазар, сигурен сум дека ги нема!
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.278
Поени од реакции
15.402
Здраво на сите.
Сакав да ве прашам дали некој знае шти можи да биди проблемот, Opel astra h gtc 1.6
се си работи нормално но перката за ладење не сака да се уклучи ни на 100C° и ја фрла водата, сменивме термостат и истиот проблем го има пак, а на компјутер кога ќе се пушти си работи перката и во 1ва и во 2ра брзина нормално.
Дали некој знае што може да биди проблемот?
Ова можиш и сам да го средиш. на ладњакот има еден голем месинган штраф на кој има приклучок со жици. на самиот штраф има пластичен прстен во боја. Види каква е бојата и купи таков. Отшрафи го, и набрзина стави го новиот шраф , и затегни го. Стави го приклучокот и пробај
 
Член од
3 март 2021
Мислења
151
Поени од реакции
196
Da prasam nekoj ako znae da mi odgovori, imam problem so kolata cesto pali na vtora na prva mi gasi, i pri voznja na poln gas nekogas secnuva kako da se gusi na momenti ubavo se osekja toa seckanje. Inaku kolata e oktavia 2008 god so plinski ured, samo sto smeniv plinski indzektori (i prethodno pravese taka) cistev klapna i dizni, svekicite mi se provereni, sto mislite sto maka ima kolava?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.811
Поени од реакции
42.447
Da prasam nekoj ako znae da mi odgovori, imam problem so kolata cesto pali na vtora na prva mi gasi, i pri voznja na poln gas nekogas secnuva kako da se gusi na momenti ubavo se osekja toa seckanje. Inaku kolata e oktavia 2008 god so plinski ured, samo sto smeniv plinski indzektori (i prethodno pravese taka) cistev klapna i dizni, svekicite mi se provereni, sto mislite sto maka ima kolava?
на бензин кога е ти ги прави овие работи?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.811
Поени од реакции
42.447
Mislam i na benzin deka mi pravese isto koga bese iskljucen plinot
епа има голема разлика од мислење до правење. Пошто ако на бензин немаш вакви проблеми сигурно е до плинот нешто. А ако и на бензин ти прави вакви работи, да провериш свеќици пак најубаво, акумулатор и coil pack она што иде над свеќицата.
 
Член од
3 март 2021
Мислења
151
Поени од реакции
196
епа има голема разлика од мислење до правење. Пошто ако на бензин немаш вакви проблеми сигурно е до плинот нешто. А ако и на бензин ти прави вакви работи, да провериш свеќици пак најубаво, акумулатор и coil pack она што иде над свеќицата.
Akumulatorot mi svetnuva crveno na pocetok ama se gubi, ne e mnogu star ama imase period koga kolata ne bese vozena nekolku meseci na tatko mi bese i koga pocina ne ja cepkavme 3-4 meseci ako toj period vlijael na akumulatorot, drugo vo servis gi prasav i za svekici i za kabli rekoa ok deka se, i samo vikaat do plinot ti e.
Poveke nikogas na plin.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom