Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
5W40 е друга класа на квалитет од 10W40.
Фабрички ако треба 5w30 тогаш треба 5w30 и нашава клима не е толку различна од Германската. А ако веќе треба за друга климатска зона друго масло тогаш и тоа ќе го пишува во упаството. На крај кој како сака ама јас не би се заебавал со спецификации и фабрички напатствија.
sae.png
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.721
Поени од реакции
33.967
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
 
Член од
13 мај 2012
Мислења
55
Поени од реакции
21
Друже појди на мајстор...да не имаш нешто лабаво на тркалата, или лагер за менување...со такви работи не се игра, зошто може тркалото буквално да испадне од колата и да летнеш во некој ендек.

Ќе ти каже мајсторот што е за менување, а па ако треба ќе ти стави и масло во мењачот.
Минатата недела пред да ја купам, бев кај механичар да ја провери колата. Ја стави на дигалка и рече дека подвозјето и кочниците се добри, тоа ми беше и најбитно. Затоа сега пред повторно да отидам сакам одприлика да знам што би можело да е проблемот, бидејќи не верувам дека на дигалка би се приметило што е проблемот.

Зуја мењачот. Ако е со 6 брзини. Кога возиш со трета и на додавање нагло туража и нагло одземање ако мрда рачката од мењачот гарант е лагер на мењач. А можи само да Зуја без да мрда рачката. M32 мењач носи фиат, алфа, ланчија, опел Астра х, зафира... Да сиз провериш и масло во мењач, обавезно да е до мах.
Го пробав ова прееска, и при нагло турирање во трета, рачката на мењачот не се тресе/мрда. Исто така при турирање во место, на околу 2500-3000 обртаи, тој звук го нема.
 

Божино

4815162342
Член од
27 јуни 2007
Мислења
8.603
Поени од реакции
13.301
Дали има некој искуство со оперативен лизинг за физички лица, како одат отприлика месечните рати, чиј е товарот за одржување, сервисирање, осигурување итн? И дали знаете некој друг освен Порше Македонија да ја нуди оваа услуга?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
Првата бројка означува вискосност на ниски температури, а втората на високи.

Квалитетно масло 5-40 можиш да го ставиш на која сакаш кола...па и од најновите
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Минатата недела пред да ја купам, бев кај механичар да ја провери колата. Ја стави на дигалка и рече дека подвозјето и кочниците се добри, тоа ми беше и најбитно. Затоа сега пред повторно да отидам сакам одприлика да знам што би можело да е проблемот, бидејќи не верувам дека на дигалка би се приметило што е проблемот.

Однеси ја кај друг мајстор па ако треба и нека ја повози тој...сам многу тешко дека ќе откриеш што е. Ти треба канал, алати, хебли, чуда и пред се искуство.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Не се разбирам јас од толкување табели од рандом извори, гледам фабричко упатство што кажува. :)

Иако искрено, според табелава и 10в40 би вршело работа на местото на 5в30. Но се што добиваш се окулу 1000 денари годишно, а за возврат идеш против препораки на производител. Сето тоа со верување дека тој што го напишал ова не го напишал само како општо водило туку и дека стриктно важи и за моторот на твоето возило (кое може да бара различно масло и од други причини... Слабо нешто ризик/бенефит моментот.
Не е вискозитетот водач за тоа кое масло е пропишано, туку стандардот којшто производителот го бара.

Пример генерал моторс бара за поновите мотори dexos 2 додека за постарите dexos 1 стандард.

Мерцедес за некои мотори бара 229.51 за некои мотори 229.5 за други 229.31. Зависи кој мотор е. Никаде не се спомнуваат вискозитети од типот 5w30, 10w40 итн.

Важно е на маслото да пишува approved a не meet criteria.
 
Член од
25 септември 2016
Мислења
827
Поени од реакции
1.031
купи си опелче баки, со тоа Ауди бос ќе одиш.
Имам мало градско и hatchback, но моментално имам потреба од возило со поголеми димензии во таа класа и цена помеѓу 5.000-6.500 евра.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.256
Имам мало градско и hatchback, но моментално имам потреба од возило со поголеми димензии во таа класа и цена помеѓу 5.000-6.500 евра.
скупо одржавање имаат тие, освен тој 2.0тди што е. Ланче ако сакаш да мењаш цел мотор искача на тие коли, а тоа кошта многу. Ако гледаш нешто до кај 2 литра големина на мотор, све погоре изгор е, што за регистрација што за одржавање.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Проблеми кај Ауди А6 2005-2007?
2.0tdi klasicen problem: Maslena pumpa, Siemens dizni, zamaec, salter. Kaj 2.7 menjacot e katastrofa. 3.0tdi se odlicni. Avtomatik se no skapi za odrzuvanje. Za taja suma na pari imas vw phaeton koj se dosta pokazaja i podobar menjac imat negoli audi. E Sega ako vejke e izborot za audi a6, najdobra varianta ti e 3.0tdi. Samo gledaj nazad na venite na dolnio del od kaj stranata na vratite dali ima korozia oti tuka skapuva. Ako ima korozia racunaj cel prag vnatre pod plastika e popara. Imat na polumeseci nazad edno platno, se beri gjubre i cela skapuva.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom