Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите пишале лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
По правило би требало на една година,ама ептен ти е мала километражата.Ако имаш longlife уље терај уште година,ако не уште 6 месеци макс зашто возел не возел уљето прима влага и се разретчува.Види у сервисната дали има опција сервис на две години.Тој за воздух и полен издувај ги на компресор барем
 
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите пишале лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???

па сеа зависи, може и 20 години да ти стои колата и да не поминеш 10 илјади километри но тоа не ти значи дека ич не мора уље да и смениш. 3 години не се ништо, смени кога ќе поминеш толку километри, иако боље е на 8 до 10 илјади да мениш уље.
 
Да прашам дали некој знае колку кошта и од каде може да се набави сензор за радилица за Golf 5 1.9 TDI 77kw BKC мотор?
И колку би било отприлика комплет промена на сензорот?
 
Дали централното треба да ги отклучува/заклучува само предните или и задните врати на Fiat Punto mk2?
 
Дали централното треба да ги отклучува/заклучува само предните или и задните врати на Fiat Punto mk2?
ако има и на задните...мора на сите да отвара. и таа на гепекот нормално

А јас сервис си правам кога ќе дојди километражата на тајминг...не времето. Што знае маслото за деови или месеци....
Мењај полусиснтетичко на 7-10 к, а фул синтетик на 15 к...и терај

ПС:ако некој мисли дека е многу тоа.....на пример кога излезе Голф 5 Тди.....сервисен интервал беше на 50 000 км. Т.е. ако некој купил половен Голф од Германија со поминати 105 000 на пример за 2 години.....на тој мотор само два пати е сменето маслото
 
За редовен сервис (масло, филтри, слични потрошни материјали), дали мора 1 годишно или зависно од километража? Мајсторите ставија налепница лани ова време сервис направен на 116200 км, следниот на 126200 км. А јас оттогаш имам поминато околу 3500-3600 км. Да чекам уште 6500 (година и пол до две) или календарски треба година? колеги ми рекоа според километража???
ако има и на задните...мора на сите да отвара. и таа на гепекот нормално

А јас сервис си правам кога ќе дојди километражата на тајминг...не времето. Што знае маслото за деови или месеци....
Мењај полусиснтетичко на 7-10 к, а фул синтетик на 15 к...и терај

ПС:ако некој мисли дека е многу тоа.....на пример кога излезе Голф 5 Тди.....сервисен интервал беше на 50 000 км. Т.е. ако некој купил половен Голф од Германија со поминати 105 000 на пример за 2 години.....на тој мотор само два пати е сменето маслото

Ja menjav na 15.000km, sea tajmerot mi e na okolu 30.000km, ali ja ustvari i 30k vozam godisno sea, taka da pak mu doagja godisno da menjam.
Stalno menjam ulje na prolet.
 
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.
 
Според километража.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
По правило би требало на една година,ама ептен ти е мала километражата.Ако имаш longlife уље терај уште година,ако не уште 6 месеци макс зашто возел не возел уљето прима влага и се разретчува.Види у сервисната дали има опција сервис на две години.Тој за воздух и полен издувај ги на компресор барем
па сеа зависи, може и 20 години да ти стои колата и да не поминеш 10 илјади километри но тоа не ти значи дека ич не мора уље да и смениш. 3 години не се ништо, смени кога ќе поминеш толку километри, иако боље е на 8 до 10 илјади да мениш уље.
Ja menjav na 15.000km, sea tajmerot mi e na okolu 30.000km, ali ja ustvari i 30k vozam godisno sea, taka da pak mu doagja godisno da menjam.
Stalno menjam ulje na prolet.
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.
не знам дали сите ги исцитирав што ми помогнаа.
Треба да сменам само масло за мотор и филтер и тоа за недела-две, така се договоривме со мајсторите. Без разлика на километражата. За другото рекоа нема потреба, лани ми сменија и проверија.
За чек енџинот ќе ги прашам кога ќе ми менуваат масло затоа што споменаа катализатор иако барајќи на нет сличен проблем, заклучив дека има многу можни причини (од свеќици и кабли преку ламбда сондата до лош влез на воздух/гориво-air and fuel intake).
Инаку катализатор мајсторите ми спомнаа цена од 1000 евра у Порше, ту ту ту ту мач :eek:. Ко че напрај зајев 500 евра плата, можи, на 2 рати :D
Не, без заебанции, ми здосади да возам обиколница Ѓорче Мирковци и назад на 1-2 месеци. Рекоа да ставам 98 бензин мада не знам што ќе смени.

И мислам доволно ве гњавев со мојот чек енџин
 
Последно уредено:
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.

Има голема вероватно уљето да не е оригинално. На времето во Кичево имаше претставништво за ЕЛФ(газдата работеше на воениот аеродром во скопје...и го носеше уљето по лични контакти од Франција)...и едно време кога го зедов Цитроенот Ах ставав 5-30. препорачано беше менување на 15 000, јас го сменив на 17 000...и верувај, воопшто не беше лошо.

Иначе....јас менувам уље така што од шипката ставам меѓу двата прста...и према осетот во раката знам дали е уљето при крај или не:eek:. километрите се битни...но горивото и начинот на возење се уште побитни
 
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.

уљето гори и се згуснува ако врти многу километри, тоа е синтетичко 5-40 и е потенко, нормално да е такво.
 
ELF 5w 40 на 9000км (1 година старо) кога го извадов беше истенчено како вода, не пак 15к или 30000км да го возам, максимално го имам оставено 12 000 бидејќи ги свртив во 7 месеци и тогаш се правев пишман.

Ќе им отворите работа на овие што поправаат турбини ако се праите икономисти (чпараџии) на маслото ;)

1 година или 10 000 км макс, нема да осиромашите со 2500 денари за масло и филтер еднаш годишно, а главата ќе ви биде мирна, сепак во Севердонија тешко дека ни носат квалитетно масло за да си експериментираме по 30-50 000 км.

Ja koristam Castrol Edge longlife full synthetic 5w-30. Druze ja menjam u Anglija i znam deka e uljeto e kvalitetno. Mene ne mi se isplati da menjam ulje 3-4 pati godisno.
 
уљето гори и се згуснува ако врти многу километри, тоа е синтетичко 5-40 и е потенко, нормално да е такво.
Не е синтетичко тоа уље туку е тешка превара,тоа е hc масло,таканаречено synthetic technology engine oil.Тоа е поблиску до полусинтетичко и е 10% синтетика а 90% минерално,никаква врска нема со синтетичко.Од 2021 сите моторни масла кои не се фул синтетика нема да смеат да го користар зборот synthetic на амбалажата
Автоматски споено мислење:

На секое синтетичко уље пишува или full synthetic или 100% synthetic,а не synthetic technology или synthese
Автоматски споено мислење:

не знам дали сите ги исцитирав што ми помогнаа.
Треба да сменам само масло за мотор и филтер и тоа за недела-две, така се договоривме со мајсторите. Без разлика на километражата. За другото рекоа нема потреба, лани ми сменија и проверија.
За чек енџинот ќе ги прашам кога ќе ми менуваат масло затоа што споменаа катализатор иако барајќи на нет сличен проблем, заклучив дека има многу можни причини (од свеќици и кабли преку ламбда сондата до лош влез на воздух/гориво-air and fuel intake).
Инаку катализатор мајсторите ми спомнаа цена од 1000 евра у Порше, ту ту ту ту мач :eek:. Ко че напрај зајев 500 евра плата, можи, на 2 рати :D
Не, без заебанции, ми здосади да возам обиколница Ѓорче Мирковци и назад на 1-2 месеци. Рекоа да ставам 98 бензин мада не знам што ќе смени.

И мислам доволно ве гњавев со мојот чек енџин
На 3500км поминати слободно вози го уште 5-6 месеци уљето ако е фул синтетика.Ако више толку сакаш да ја пазиш кплата смени го само филтерот за уље.И види у сервиснат дали имаш сервисен план што дозволува сервисот да биде на две години
 
Последно уредено:
Ja koristam Castrol Edge longlife full synthetic 5w-30. Druze ja menjam u Anglija i znam deka e uljeto e kvalitetno. Mene ne mi se isplati da menjam ulje 3-4 pati godisno.
Правам муабет за тука и за стандард масло, лонглајф оригинал кастрол или селениа се друга приказна.
 
Ja koristam Castrol Edge longlife full synthetic 5w-30. Druze ja menjam u Anglija i znam deka e uljeto e kvalitetno. Mene ne mi se isplati da menjam ulje 3-4 pati godisno.
Лонг лајф уље е направено за екологија,а не за да ти трае моторот на автомобилот.Половиот орган ги боли нив дека на 250к километри ремонт ке прават луѓето.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom