Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
20 јануари 2023
Мислења
314
Поени од реакции
405
Мислење за Mini Cooper Countryman 2014, 170.000 km, 2.0 diesel
Toa e so N47 motor na BMW koj bese poznat po losi lanci sto znaese da pravi golemi problemi, osobeno proizvedenite 2006-2011 god. Ako e ovoj 2014-ta, veke znacitelno se namaleni tie problemi, sepak postojat pa proveri ja taa rabota, dali e zamenet, dali se slusa i sl. Inaku so propisno odrzuvanje (najprvo od se-kvalitetno ulje) tie motori teraat i dosta nad 300.000 km bez pogolemi problemi, pa kaj nas BMW so toj motor se prodavaat so nad 300+ km a gi deklariraat kako 150-200.000.
 
Член од
16 август 2022
Мислења
19
Поени од реакции
41
Здраво. Купив ауди а3 1.9 2007 sportback. Уште кога го купив имаше проблем што не сакаше да запали сабајле на прва. Го носев на мајстор и тој го реши проблемот со менување на гумичките на дизните. Се беше добро една недела и потоа пак се врати истиот проблем. Инаку забележав дека има вградено и неповратен вентил на филтерот за гориво. Каков проблем може да има оваа кола всушност. Што сакал минатиот сопственик да скрие?

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.298
Поени од реакции
7.257
Боље ѕирни по србија има момци што добро работат со фолии ќе ти ја средат како мат него цела да ја фарбаш во мат боја.

Него давајте клима мајстори добри, ми прави кондензација некаде во каналите. При старт сега во потопли денови има лош мирис, после минута две топ е. Филтер на кабина мењам на секој сервис скоро така што не е до него сигурно.
Џабе клима мајстор. На испрарувачот на климата имаш мувла.

Треба тој да се исчисти а тешко дека ќе наеш мајстор што тоа го прави пошто местото е тешко достапно.

Проблемот со мувлата е што ја пушташ климата летно време и надвор е 40 степени а во каналите 15 и го гасиш моторот и таа разлика во температѕрата прави кондензација на влага која нема каде да испари пошто колата стои и се прави мувла.

Решението е да ја "дезинфицираш" климата на два,три пати со:
611uWdPIZ7L.__AC_SX300_SY300_QL70_ML2_.jpg
Со изваден филтер за полен (не сум сигурен ова колку игра улога)

И кога не ти е пуштена климата нека ти биде пуштен вентилаторот стално додека возиш.

А кога ја уклучуваш климата последните 5 минути пред да стигнеш до дестинацијата ја исклучи климата и нека оди само на вентилатор за да каналите не бидат толку ладни за да не ти се прави кондензација.

За година дена нема да смрди.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.165
Поени од реакции
15.953
А некој да не знае нешто за одржавање на пластика?
Имам две линии бели што ги имам напраено со патики на вратата, не излагаат никако. Не е гребаница патем.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
А некој да не знае нешто за одржавање на пластика?
Имам две линии бели што ги имам напраено со патики на вратата, не излагаат никако. Не е гребаница патем.
Slikaj gi....
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Здраво. Купив ауди а3 1.9 2007 sportback. Уште кога го купив имаше проблем што не сакаше да запали сабајле на прва. Го носев на мајстор и тој го реши проблемот со менување на гумичките на дизните. Се беше добро една недела и потоа пак се врати истиот проблем. Инаку забележав дека има вградено и неповратен вентил на филтерот за гориво. Каков проблем може да има оваа кола всушност. Што сакал минатиот сопственик да скрие?

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
Ili tandem pumpa ili vleguva fals vozduh od kapackata za naften filter. Ako tuka e ok,mozi da se napravi cold stary fix preku diagnostika.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.132
Поени од реакции
5.240
Golem servis za vw polo, na kolku km se pravi ?
На секоја кола мал сервис на 10 000, голем на 30 000. (+/- неколку илјади) за да немаш никакви маки
Автоматски споено мислење:

Џабе клима мајстор. На испрарувачот на климата имаш мувла.

Треба тој да се исчисти а тешко дека ќе наеш мајстор што тоа го прави пошто местото е тешко достапно.

Проблемот со мувлата е што ја пушташ климата летно време и надвор е 40 степени а во каналите 15 и го гасиш моторот и таа разлика во температѕрата прави кондензација на влага која нема каде да испари пошто колата стои и се прави мувла.

Решението е да ја "дезинфицираш" климата на два,три пати со:
Прегледај го приврзокот 412829
Со изваден филтер за полен (не сум сигурен ова колку игра улога)

И кога не ти е пуштена климата нека ти биде пуштен вентилаторот стално додека возиш.

А кога ја уклучуваш климата последните 5 минути пред да стигнеш до дестинацијата ја исклучи климата и нека оди само на вентилатор за да каналите не бидат толку ладни за да не ти се прави кондензација.

За година дена нема да смрди.
Ај ќе видам со ова дали ќе има промена, само што гледав видеа цела конзола треба надвор да иде за рачно чистење да направиш или да го замениш, премногу замарање ми е тоа искрено. Ако помогне ова топ би било.
 
Последно уредено:
Член од
20 јануари 2018
Мислења
91
Поени од реакции
76
Ako e na rebrast kajs, na 60-80,000km se menuva. Ako e na lance na 80-100,000km.
Ребраст се менува просечно на 100 000 км или 60 000 милји, кај скоро сите Европски возила од средна и висока класа доколку се менува со сите делови заедно што ги врти каишот, освен кај некои мали возила кај кои се менува порано на околу 50-60 000 км. Ланецот обично се менува мегу 200 и 300 000 км доколку се користи соодветно улје и се менува редовно, освен кај некои модели на Опел, Бмв и слични возила каде што затегачите и ланецот имаат некои инжинерски пропусти и поради тоа се менуваат на 120 000км.
Автоматски споено мислење:

Ako e na rebrast kajs, na 60-80,000km se menuva. Ako e na lance na 80-100,000km.
Ребраст се менува просечно на 100 000 км или 60 000 милји, кај скоро сите Европски возила од средна и висока класа доколку се менува со сите делови заедно што ги врти каишот, освен кај некои мали возила кај кои се менува порано на околу 50-60 000 км. Ланецот обично се менува мегу 200 и 300 000 км доколку се користи соодветно улје и се менува редовно, освен кај некои модели на Опел, Бмв и слични возила каде што затегачите и ланецот имаат некои инжинерски пропусти и поради тоа се менуваат на 120 000км.
Автоматски споено мислење:

Ako e na rebrast kajs, na 60-80,000km se menuva. Ako e na lance na 80-100,000km.
Ребраст се менува просечно на 100 000 км или 60 000 милји, кај скоро сите Европски возила од средна и висока класа доколку се менува со сите делови заедно што ги врти каишот, освен кај некои мали возила кај кои се менува порано на околу 50-60 000 км. Ланецот обично се менува мегу 200 и 300 000 км доколку се користи соодветно улје и се менува редовно, освен кај некои модели на Опел, Бмв и слични возила каде што затегачите и ланецот имаат некои инжинерски пропусти и поради тоа се менуваат на 120 000км.
 
Член од
15 април 2018
Мислења
20
Поени од реакции
3
Дечки едно прашање

Иам Фиат 500 фичо 2009 1.4 Спорт Аутоматик .Нејке да убацува у брзини. Некој со искуство?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom