Романците ги регистрираат автомобилите во Бугарија, а и многу Македонци

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Романците од јужниот дел на земјата одбегнуваат да ја платат огромната такса за прва регистрација на половните автомобили, купени во странство, на тој начин што ги регистрираат во Бугарија, пренесе весникот „Евениментул зилеј“.
Според весникот, само во последните пет месеци 200 Романци купиле автомобили во странство, што потоа се регистрирани во Бугарија.
Методот е едноставен - треба само да се има доверлив бугарски пријател, кој ќе се согласи автомобилот да биде регистриран на негово име. Можат да се користат и услугите на некоја фирма, која издава полномоштво, со кое автомобилот може да се управува во Романија. Осигурувањето и техничкиот преглед се изведуваат во Бугарија, додека во Романија единствено се плаќа патната такса, неведува весникот.
Романецот Дан Сорин од градот Ѓоргево купил автомобил „Голф“ од Германија, произведен во 1995 година, за што платил 2.600 евра и уште дал 500 евра за формалностите во Бугарија.
„Кај нас само првата регистрација чини над 1.000 евра“, изјави Романецот за весникот.
Шефот на службата за регистрација на возила во Костанца Ромео Текију објаснува зошто во Бугарија таксите за регистрација на возилата се пониски отколку во неговата држава.
„Бугарите не произведуваат автомобили, додека Романија има голем интерес да го заштити сопственото производство на автомобили и интересите на работниците, кои работат во оваа индустриска гранка“, изјави Текију.

Извор

И после ова, се прашувам што или кого штитиме ние, па уште со најавите дека и зелен картон ќе биде облигаторен дел од регистрацијата на возилата...
Во Бугарија регистрација, колку што знам, не е поскапа од 60-70 евра, што воопшто не е скапо.
Со такви цени, и кај нас многукратно би се зголемил бројот на регистрирани возила, а и нервозите при судар со нерегистрирано (значи и неосигурано) би биле помали, во врска со оштетата.
Ако Романија има автомобилска индустрија, и на таков начин ја штити, кого тоа ние штитиме?
А и кај нас има многу такви возила.
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
И кај нас може истото...

Ако можеш да најдеш некој пријател/роднина ќе се води на негово име, а ти со полномошно можиш да возиш, или па ако имаш ПРОФИТАБИЛНА фирма.

Едно време сите регистрираа фирми во Бугарија, како имот беше пријавен автомобилот. Кога видоа нашите сите почнаа да купуваат...го изменаа законот да ги заштитат автомобилските олигарси, за да можиш да регистрираш возило фирмата треба да прави одреден обрт на пари...

И ништо...сега ќе си возиме тапи коли...


Да не зборуваме за регистрација и за зелен картон. Во Србија зелен картон е 12 евра годишно!...кај нас 150 односно од Нова Година 50!
 
N

n/a

Гостин
Jas i ti Strumiks ne stitime nikogo. :toe:
Jas i ti pcueme i se nervirame,dur nasite `mili` politicari gi zastituvaat importerite na novi vozila.
A tie pak im se naogjaat vo sekoja kampanja na politicarite.:toe:
Ljubov li e ova ili panagjur....panagjur! :vozbud:

I se dodeka ne se digne nekoja pogolema narodna buna...istite goreposoceni ke ne ubeduvaat vo pickes-maters ispravnosti i ke pisuvaat eden kup na regulacii so koi sto ke dokazuvaat deka 10 god. star mercedes e opasen za okolinata ama zastava od 1974 e po poslednite ekoloshki standardi!
I u isto vreme...mesto za istite pari da si kupis barem audi...ke vozime hyundai!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Се тоа ми е јасно Бертоне, туку друго е муабетот:
Кој се штити кај нас со така високите регистрации? Осигурителните компании? Станиците за технички преглед? Државата ни зема парите?
Па на крајот на краиштата, со поефтина регистрација и многу повеќе возила ќе бидат регистрирани, и донекаде пак истата пара ќе ја земаат сите кои земаат дел од колачот наречен регистрација...
Ама, нели треба да си плаќаш...нели ќе те дерат...И тоа е...
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Знаеш...барем да се правеа патишта...да се средуваше се...немаше да ми е мака да ги дадам тие пари. Добри улици, добри патишта...помалку пари за јабучици, амортизери...зглобови...

Но, вака? За што плаќаме?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Едно време, некои 10-на години можеби има или помалку, постоеше попуст на осигурувањето, и тоа голем, доколку не е користена полисата на тоа и тоа возило во изминатите години за исплата на штета на трети лица...
Ако не се лажам, дури се доаѓаше и до некои 60-70 % попуст.
Задолжителното осигурување е и најголемата стапка во вкупната регистрација (околу 60%) од вкупната сума.
Сега и тоа го нема, законот го забрани...
 
N

n/a

Гостин
И кај нас може истото...

Ако можеш да најдеш некој пријател/роднина ќе се води на негово име, а ти со полномошно можиш да возиш, или па ако имаш ПРОФИТАБИЛНА фирма.

Едно време сите регистрираа фирми во Бугарија, како имот беше пријавен автомобилот. Кога видоа нашите сите почнаа да купуваат...го изменаа законот да ги заштитат автомобилските олигарси, за да можиш да регистрираш возило фирмата треба да прави одреден обрт на пари...

И ништо...сега ќе си возиме тапи коли...
Да не зборуваме за регистрација и за зелен картон. Во Србија зелен картон е 12 евра годишно!...кај нас 150 односно од Нова Година 50!
Zakonot nema vrska so obrtot na pari na smetkata na tvojata firma vo Bugarija!
Nego zabranija makedonski drzavjanin da vozi kola registrirana na stranski tablici pri sekakvi uslovi!
Znaci spored zakonot...ako me fati `pismen` dzandar so mojata kola koja sto ima BG tabli i e registrirana na mojata BG firma,dolzen e da ja konfiskuva i da proveri dali slucajno ne e kradena :pos2:,i vo natamosnata postapka i da ne e moze da mi ja odzemat.
Ali kako i da e barem edno 3 meseci ke mi ja odzemat (dur trae postapkata i stokata ke mi ja drnda-te djandarite ke mi ja vozat)-pri moznost da me kaznat samo paricno.
Toa mi e blagodarnost zatoa sto jas sum lojalen gragjanin na R.Makedonija.

p.s So firmata vo BG stojat porazlicno rabotite.Nitu mozat nasite da proverat nitu sakaat.Megjutoa,mora da deponiras 500eu za da startas smetka(i tie pari si se tvoi i na niv ti tece pasivna kamata).Megjutoa...ako nemas zdelka vo period od edna godina...firmata ti ja gasat,a parite ti gi vrakjaat.Isto se slucuva po avtomatizam ako gi izvadis parite od smetkata.
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Па од што живеат осигуртелните компании ?

Сигурно не од осигурување само на имоти...

Државата зема данок за секое осигурување на возилата...ерго...повеќе пари...

Едно Фичо да се регистрира без стакла е 10000 денари...

Или Југо 12500 денари (просечна месечна македонска плата), ко американците да плаќаат 4500$ долари за регистрација годишно...ќе го линчуваат Буш! :)
 
Член од
17 март 2007
Мислења
702
Поени од реакции
26
Но има един гольам недостатак. Руманеца требва всеки месец да минава границата и да се прибира после пак в Руманиjа, заштото ште му сложат иначе румански номера - като на автомобил на чужденец. И пак регистрации. И наистина требва "доверен човек", коjто да не каже "откраднаха автомобила" ;-) Но и риска за бугарчето е голем. Ако руманеца убие с колата некоj, после ште го трсjат него, а после адвокати, судилишта и иди доказваj че си дал колата на приjател.

Другиjа вариант е руманците да направjат бугарско ООД и с него да купjат автомобилите, но и там си има разходи.
Обшто взето номера става за руманци които живеjат на границата с Бугариjа
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Nego zabranija makedonski drzavjanin da vozi kola registrirana na stranski tablici pri sekakvi uslovi!
Znaci spored zakonot...ako me fati `pismen` dzandar so mojata kola koja sto ima BG tabli i e registrirana na mojata BG firma,dolzen e da ja konfiskuva i da proveri dali slucajno ne e kradena :pos2:,i vo natamosnata postapka i da ne e moze da mi ja odzemat.


Арно што ми кажа...планирав од година да си купам кола од Словенија :) Имам баба таму...па на нејзино име ќе се водеше...со полномошно...

Ова никаде не сум го видел...во ниту една земја!

Па доволно е документот кој е заверен, со соодветен превод тука заверен на нотар да се има тоа полномошно...море проста држава бе...бобобо!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Jas i ti Strumiks ne stitime nikogo. :toe:
Jas i ti pcueme i se nervirame,dur nasite `mili` politicari gi zastituvaat importerite na novi vozila.
A tie pak im se naogjaat vo sekoja kampanja na politicarite.:toe:
Ljubov li e ova ili panagjur....panagjur! :vozbud:

I se dodeka ne se digne nekoja pogolema narodna buna...istite goreposoceni ke ne ubeduvaat vo pickes-maters ispravnosti i ke pisuvaat eden kup na regulacii so koi sto ke dokazuvaat deka 10 god. star mercedes e opasen za okolinata ama zastava od 1974 e po poslednite ekoloshki standardi!
I u isto vreme...mesto za istite pari da si kupis barem audi...ke vozime hyundai!
Што ги штитат импортерите, ги штитат со оние мизерните закони за увоз на половни возила, демек еколошки сме освестени, а по улиците што коли се возат... Најверојатно имаме најстар возен парк во светот :). Демек се стимулираат луѓето на купување нови возила...
Ами, што правиме ако влеземе некогаш во ЕУ, кога ќе можам да донесам кола и тоа што сакам, како сакам и колку стара сакам?
Регистрацијата ја дискутираме! Колку тоа они нас не дерат тука!
 
Член од
17 март 2007
Мислења
702
Поени од реакции
26
Zakonot nema vrska so obrtot na pari na smetkata na tvojata firma vo Bugarija!
Nego zabranija makedonski drzavjanin da vozi kola registrirana na stranski tablici pri sekakvi uslovi!
Znaci spored zakonot...ako me fati `pismen` dzandar so mojata kola koja sto ima BG tabli i e registrirana na mojata BG firma,dolzen e da ja konfiskuva i da proveri dali slucajno ne e kradena :pos2:,i vo natamosnata postapka i da ne e moze da mi ja odzemat.
Ali kako i da e barem edno 3 meseci ke mi ja odzemat (dur trae postapkata i stokata ke mi ja drnda-te djandarite ke mi ja vozat)-pri moznost da me kaznat samo paricno.
Toa mi e blagodarnost zatoa sto jas sum lojalen gragjanin na R.Makedonija.

p.s So firmata vo BG stojat porazlicno rabotite.Nitu mozat nasite da proverat nitu sakaat.Megjutoa,mora da deponiras 500eu za da startas smetka(i tie pari si se tvoi i na niv ti tece pasivna kamata).Megjutoa...ako nemas zdelka vo period od edna godina...firmata ti ja gasat,a parite ti gi vrakjaat.Isto se slucuva po avtomatizam ako gi izvadis parite od smetkata.
Истина ли е това? Ами аз ако доjда в Македониjа с колата и ште ми jа приберат??? Нема никаква логика! Или само за македонските граждани се отнасjа?
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Да тргнам од фактот што СИТЕ балкански и европски земји имаат закон за класични автомобили...30+ години ослободени од царина, само ДДВ се плаќа во однос на купената цена.

После, Југото се увезува во Македонија претпоставувам со специјален договор, бидејки само задоволува Еуро 3 стандардни на издувни гасови, камо AIRBAG,камо велур седишта, камо ABS...како што седи во законот за увоз на автомобили...

ТО е то дечки...живееме во олигархиска држава...и ништо неможиме да направиме...освен уште една петиција :)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Истина ли е това? Ами аз ако доjда в Македониjа с колата и ште ми jа приберат??? Нема никаква логика! Или само за македонските граждани се отнасjа?
Ако јас возам автомобил со БГ таблици имаат право да ми ја конфискуваат...
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Вака...
Една регистрација на кола до 55 кw излегува некаде околу 12500 ден.
Од тоа:
5200 - технички преглед на возило (тука спаѓаат и придонеси за патишта, Прва помош, радиодифузна такса, и уште мал милион стапки)
7300 - задолжително осигурување, автоодговорност од штета причинета кон трети лица во сообраќајот.

Многу ви е?

За стаклата ставете уште 3000 ден. (исплатливо, посебно ако возите поново возило)

А? Ептен ојдовме до 250 евра, нели?

И, ставете каско на тоа, кое се определува по вредноста на возилото, некои 300-50 евра за некоја кола до вредност по фактура 12-13000 евра и...ќе работиш само за регистрација!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom