Рецензија: Modern Warfare 2 multiplayer

Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Конечно можеме со факти да го оцениме и мултиплеер делот на Modern Warfare 2. По почетните заебанции со Steam, илјадници играчи низ светот добија бесплатно играње на Steam серверите за MW2, а еден од нив беше и вашиот рецензент.

И навистина, кога ќе влезете во MW2 светот, влегувате во војна, да се разбереме, ова е далеку од Counter-Strike или од слични аркадни игри. Ако мислите дека ќе искочите пред 4 души и ќе ги убиете сите, заборавете на тоа. Во MW2 има исто толку тактички елементи како и во игри слични на DotA.




Да почнеме од почеток, и од сите убави работи. Кога првпат ќе влезете во некој меч, вие имате 3 класи на располагање, а сте левел 1, односно обичен војник. Доброто е, што буквално со секоја акција на теренот, без разлика дали убивате, трчате, се криете или колете, за се добивате experience поени, со кои го дигате левелот.

А со секој левел, добивате нови амблеми, нови тагови, нови оружја, како и подобрувања за веќе постоечките оружја. Одлично изведено, бидејќи секоја битка не е само за убиства, туку и за асистенции, уништувања на непријателска опрема, фрлање ножеви...буквално што највеќе ви лежи, можете да го играте и да се изјачате на тоа поле. Од друга страна, лагот не постои, па загарантирана е мирна игра, без фрустрации.

Најголемо е задоволството кога ќе убиете некој со lvl 40, кој има калашников со снајперски нишан, а вие со вашата MP5-ка со дифолт нишанот.





Што не доведува до проблемите. Во игрите како DotA, убаво се знае кој што може на мапата, а и прилично се избалансирани страните и самата игра. MW2 очајнопробува да се балансира на сите можни начини, но едноставно, не успева. Како прво, кога сте почетник, бидејќи животот не е фер, ви се дадени подобрувања, како поголема енергија, можност да крадете ранкови и оружја од појаки, поголема брзина, повеќе штета на куршумите... И навистина, тоа помага, но кога веќе ја надминав почетничката фаза, не можете да ја замислите фрустрацијата кога се пукате со дечко кој е лвл 3, а над глава му свети дека има infinite енергија.

И на крај, умирате. А вие подобро ја знаете мапата, подобро нишаните, со подобро оружје и скил. Фер?

Не би рекол.

Затоа, направен е уште еден чекор за појаките, односно да се врати балансот. Појаките играчи имаат можност, кога ќе направам доволен број на убиства, да повикуваат ракети, да контролираат F-16ки, да поставуваат митралези на мапата и слични тактички работи. Кул, зар не?

Епа и не е баш кул, кога играте на отворена мапа, а некој ѕвер земал да ве решета горе со F-16ката, или кога 3ца земале AEG ракети и ги нишанат сите од ваш тим. Доведува до брутални резултати и неверојатна фрустрација од типот "ебате, не можам да прднам на мапава ради проклетиот авион".

Врти сучи, на крај ем ветераните и искусните ќе се нервираат, ем почетниците ќе се нервираат. Баланс? /Fail.

И пред да ја завршиме оваа хејтерска рецензија (инаку, од лична гледна точка воопшто не е хејтерска, бидејќи има модови и мапи на кои овие негативности воопшто не влијаат - како Domination на пример), да кажеме уште збор-два за steam.





Јеа, знам дека ние ја немаме оригинал играта, па да се буниме, но тука ќе пробам да ги оправдам луѓето кои ја имаат и се бунат.

Значи, Steam начинот на барање на мечеви е тиње, најголем fail кој јас сум го искусил во мрежното играње. Бидејќи ние PC гејмерите знаеме за Интернет уште од 1998 година, а сме играле вакви игри од времето на Quake 3, неописливо е колку уствари конзолашиве биле глупи.

Без навреда, ама ако сакам да играм Team Deathmatch, стискам на модот, и ме фрла во рандом мапа, со рандом играчи?

А ако сакам да играм на специфична мапа бе?

Епа, не може. Потоа, 6 vs 6? Абе ај. Па како може на огромни мапи да играме 6 на 6, боже сачувај, на Derail мапата за 10 минути видов 3ца противници севкупно. А CoD 4ката поддржуваше до 64 играчи. Дем. И најјаката фора, бидејќи 6 на 6 ми е малце, тргнав да играм Ground War, кој може да го играат 18 играчи, односно 9 на 9, а вклучува ги вклучува модовите Team Deathmatch и Domination. И сеа, сакам да играм Domination.

Ама, стимот не дава да бирам, он ќе одлучи за мене што ќе играм. И на која мапа. И со кого. И ај иди после, не се буни? :)

Бидејќи не гази местото, испуштив нешта како прекрасната графика, одличната оптимизација и јакото чуство кое го дава играва. Значи, овие негативности и одзимаат 2/10-тини на играва само, немојте мојата суровост да ве залаже. Ова е одлична игра, но ако не ги имаше овие глупости, ќе беше епска.

Оценка: 8/10.
 

|И.И|

говно интерашко
Член од
24 јуни 2008
Мислења
5.560
Поени од реакции
6.673
"Call of Duty" руши рекорди
[19-11-2009 | 13:55 часот]
Контраверзната компјутерска игра "Call of Duty: Modern Warfare 2" излезе на пазарот на 10-ти ноември, и за првите 5 дена...



... од продажбата заработи 550 милиони долари надминувајќи ги сите досегашни рекорди.

Досегашниот рекорд во оваа популарна индустрија ја држеше ланската "Grand Theft Auto IV", која за истиот период инкасираше 500 милиони долари.

И покрај рестрикциите и критиките за насилството и воената тематика на играта, овој феномен постигна неверојатен успех со продажбата - која допрва се очекува да доживее бум за време на божиќните и новогодишните празници.
 

Oblivion

Matt Akisson
Член од
12 септември 2007
Мислења
3.526
Поени од реакции
128
Значи, Steam начинот на барање на мечеви е тиње, најголем fail кој јас сум го искусил во мрежното играње. Бидејќи ние PC гејмерите знаеме за Интернет уште од 1998 година, а сме играле вакви игри од времето на Quake 3, неописливо е колку уствари конзолашиве биле глупи.

Без навреда, ама ако сакам да играм Team Deathmatch, стискам на модот, и ме фрла во рандом мапа, со рандом играчи?

А ако сакам да играм на специфична мапа бе?

Епа, не може. Потоа, 6 vs 6? Абе ај. Па како може на огромни мапи да играме 6 на 6, боже сачувај, на Derail мапата за 10 минути видов 3ца противници севкупно. А CoD 4ката поддржуваше до 64 играчи. Дем. И најјаката фора, бидејќи 6 на 6 ми е малце, тргнав да играм Ground War, кој може да го играат 18 играчи, односно 9 на 9, а вклучува ги вклучува модовите Team Deathmatch и Domination. И сеа, сакам да играм Domination.

Ама, стимот не дава да бирам, он ќе одлучи за мене што ќе играм. И на која мапа. И со кого. И ај иди после, не се буни? :)
Само да се разбераме... Не е Steam начин, туку IW.net начин. IW го искористи Steamworks пакетот, за полесна дистрибуција на апдејтови и слични глупости, само што од нивна страна беше воведен овој глуп matchmaking POS.

А да... Играта... Па да сумирам на кратко... 6,5 има од мене.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.066
Поени од реакции
4.716
Да дадат руска кампања маме им еам.
Е ајде де!

"Call of Duty" руши рекорди
[19-11-2009 | 13:55 часот]
Контраверзната компјутерска игра "Call of Duty: Modern Warfare 2" излезе на пазарот на 10-ти ноември, и за првите 5 дена...



... од продажбата заработи 550 милиони долари надминувајќи ги сите досегашни рекорди.
Нема што, одлична игра.
Ја обожавам.
 
Член од
3 август 2009
Мислења
60
Поени од реакции
3
Играта има 10/10 бидејки има прекрасна графика НАЈРЕАЛНА ОД СИТЕ CALL OF DUTY и има многу добри пушки и нови нишани како например тој на 3 мисија и незнам што да кажам.ОДЛИЧНА ИГРА ИМ ЧЕСТИТАМ НА Activision WARS!
 
Член од
25 април 2010
Мислења
11
Поени од реакции
0
Ja zemav igrava nedela dena od koa iskoci original, na pocetokot top bese ali sea ... katastrofa Aimboteri Wallhackeri puno, najgolemo razocaruvanje e ... taka da bolje zemi si ja BC2 nego MW2 za online posto na sekoj server po 1-2 cheateri ima ...
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
3.745
Поени од реакции
1.846
Ja zemav igrava nedela dena od koa iskoci original, na pocetokot top bese ali sea ... katastrofa Aimboteri Wallhackeri puno, najgolemo razocaruvanje e ... taka da bolje zemi si ja BC2 nego MW2 za online posto na sekoj server po 1-2 cheateri ima ...
А што е со VAC анти-чит системот на Steam?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom