Имам блиски кои имаат бежичен интернет од А1 односно комбо бокс, имаат проблеми но кога пријавуваат само ги праќаат во салон, во салон им го менуваат рутерот но џабе на толку менување кога најверојатно во тоа населено место имаат проблеми со мобилната мрежа.
Го префрлувавме рутерот на 3Г и го местевме, но џабе тоа е тоа и пак снемува интернет или е неподносливо слаб.
Ве молам, дали некој има искуства како да се раскине договор предвремено?
И јас користам комбо бокс, но во моето населено место нема никакви проблеми и рутерот си работи одлично, инаку на нивното населено место исто има и проблеми со мрежата на мобилните така да до мрежата е сигурно но вработените нејќат да се помират со истото и избегнуваат да го раскинат договорот.
Го префрлувавме рутерот на 3Г и го местевме, но џабе тоа е тоа и пак снемува интернет или е неподносливо слаб.
Ве молам, дали некој има искуства како да се раскине договор предвремено?
И јас користам комбо бокс, но во моето населено место нема никакви проблеми и рутерот си работи одлично, инаку на нивното населено место исто има и проблеми со мрежата на мобилните така да до мрежата е сигурно но вработените нејќат да се помират со истото и избегнуваат да го раскинат договорот.