Neno-WH
Anyone interested?
- Член од
- 21 септември 2008
- Мислења
- 281
- Поени од реакции
- 17
Здраво. Прво извинете ако темава е во погрешен форум, модераторите слободно нека ја префрлат или нека се избрише јас ќе постирам каде што треба.
Значи вака, имам голем проблем со мојот лаптоп. Купен е минатиот ноември и до сега 4 пати е однесен на сервис (моментално уште е). Пред се, да кажам дека си ја чувам машината и внимавам како ја користам (имам кулер и се). Првите проблеми се појавија по 5-6 месеци користење.
Го однесов на сервис, HDD беше расипан и по 2 недели го вратија и работеше сосема ок.
После почнаа проблемите со прегревањето, прегреваше до степен да се самоисклучи.
Повторно го однесов на сервис и ми го вратија назад по неколку недели со објаснување дека проблемот бил до прашината. Работеше нормално 1 месец и пак почна прегревања додека играв најчесто. Меѓутоа 1 на една недела се случуваше. Мислев дека е преоптоварување па затоа бришев се захтевно. Но, прегревањето продолжи до степен на отворен браусер со 4 таба да прегрее и да се изгаси. Од отворот од страна дува жежок воздух и се чувствува дека некој кулер не е како што треба.
Пак го носам на сервис, го држеа 4 недели и го вратија со објаснување сменет е кулерот на CPU. Работеше совршено (и игри и филмови во HD) 2 месеци и се појави пак првото прегревање (при гледање филм беше). И продолжив да работам се додека повторно прегревањето и исклучувањето не се случуваше на најобична работа со лаптопот. По 4 пат го носам на сервис и веќе 34-35 дена не го враќаат.
Станува фрустрирачки веќе. Почнав да чепкам на нет наоколу за закон и и слично и во законот за потрошувачи начекав дека доколку во рокот на гаранцијата (мојата е 5 години) се сервисира нешто повеќе од 3 пати имам право да го заменам уредот. На форумов тука и на друг начекав за некој член во закон дека не смее сервисер подолго од 30 дена да го држи уредот, а доколку се случи тоа смеам да барам нов.
Сакав да ве прашам вас за помош и совет. Пишувам за проблемите генерализирано, доколку требаат повеќе детали слободно можам да изнесам. Гаранцијата е моментално кај сервисерот заедно со кутијата и полначот и се нели, а јас имам потврда од фирмата дека е доставен лаптоп за сервисирање со опис на проблемот.
Значи вака, имам голем проблем со мојот лаптоп. Купен е минатиот ноември и до сега 4 пати е однесен на сервис (моментално уште е). Пред се, да кажам дека си ја чувам машината и внимавам како ја користам (имам кулер и се). Првите проблеми се појавија по 5-6 месеци користење.
Го однесов на сервис, HDD беше расипан и по 2 недели го вратија и работеше сосема ок.
После почнаа проблемите со прегревањето, прегреваше до степен да се самоисклучи.
Повторно го однесов на сервис и ми го вратија назад по неколку недели со објаснување дека проблемот бил до прашината. Работеше нормално 1 месец и пак почна прегревања додека играв најчесто. Меѓутоа 1 на една недела се случуваше. Мислев дека е преоптоварување па затоа бришев се захтевно. Но, прегревањето продолжи до степен на отворен браусер со 4 таба да прегрее и да се изгаси. Од отворот од страна дува жежок воздух и се чувствува дека некој кулер не е како што треба.
Пак го носам на сервис, го држеа 4 недели и го вратија со објаснување сменет е кулерот на CPU. Работеше совршено (и игри и филмови во HD) 2 месеци и се појави пак првото прегревање (при гледање филм беше). И продолжив да работам се додека повторно прегревањето и исклучувањето не се случуваше на најобична работа со лаптопот. По 4 пат го носам на сервис и веќе 34-35 дена не го враќаат.
Станува фрустрирачки веќе. Почнав да чепкам на нет наоколу за закон и и слично и во законот за потрошувачи начекав дека доколку во рокот на гаранцијата (мојата е 5 години) се сервисира нешто повеќе од 3 пати имам право да го заменам уредот. На форумов тука и на друг начекав за некој член во закон дека не смее сервисер подолго од 30 дена да го држи уредот, а доколку се случи тоа смеам да барам нов.
Сакав да ве прашам вас за помош и совет. Пишувам за проблемите генерализирано, доколку требаат повеќе детали слободно можам да изнесам. Гаранцијата е моментално кај сервисерот заедно со кутијата и полначот и се нели, а јас имам потврда од фирмата дека е доставен лаптоп за сервисирање со опис на проблемот.