Проблеми со сервисирање на лаптоп

Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
To whom it may concern.

Се јавив и во сервисот. Лаптопот бил готов и проблемот било во >>>>>DVD ROM<<<<<. (изгледа сега кога ти дува врел воздух од отворорот и прегрева, дечки да знаете до DVD ROMот ви е проблемот!!) И исто направиле техничко чистење, за кое тетката многу добро ми потенцира дека НЕ ВЛЕГУВА ВО ГАРАНЦИЈА ама бидејќи веќе 3 пати сум го носел од добра волја го направиле тоа.

Утре си го подигам лаптопот, во понеделник со документите одам во инспекторат.
Хахаха,абе овие како да сервисираат лаптопи на неписмени чобани кои ги користат лаптопите само за да и се јават на керќите во Германија преку Скајп!?!
Подигни си го лаптопот и веднаш во инспекторат,немој да одлагаш или да не отидиш затоа што на тој начин ќе и направиш услуга на продажната хоштаплерија во Македонија,поздрав ;)
 

Neno-WH

Anyone interested?
Член од
21 септември 2008
Мислења
281
Поени од реакции
17
Моментот кога 30 дена на сервис, DVD читач бил проблем, а лаптопот уште загрева и те прават будала дека е нормално иако упорно и кажувам дека ЗНАМ што е греење а што е ПРЕГОЛЕМО греење.
Отидов да го барам менаџерот прво за замена, да се разбереме како луѓе, ама фраерот нејќеше ни да збори со мене туку и збореше на вработената и ми пренесе таа дека од 4те сервисирања 1 било техничко чистење што не се прифаќало за сервисирање и затоа НЕ МОЖЕЛЕ ДА ГО СМЕНАТ (бај д веј 4-1=3 така?), а за тие 30 дена тоа не зависело од нив туку од ИТД (сервисерот за DELL) бидејќи порачувале делови од странство.
Ги направив лом на кратко си го грабнав лаптопот и правец кон Државна пазарна иснпекција, поднесов пријава оставив фотокопии од сите документи и чекам сега некој инспектор утре да ми се јави.
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.713
Поени од реакции
6.649
Моментот кога 30 дена на сервис, DVD читач бил проблем, а лаптопот уште загрева и те прават будала дека е нормално иако упорно и кажувам дека ЗНАМ што е греење а што е ПРЕГОЛЕМО греење.
Отидов да го барам менаџерот прво за замена, да се разбереме како луѓе, ама фраерот нејќеше ни да збори со мене туку и збореше на вработената и ми пренесе таа дека од 4те сервисирања 1 било техничко чистење што не се прифаќало за сервисирање и затоа НЕ МОЖЕЛЕ ДА ГО СМЕНАТ (бај д веј 4-1=3 така?), а за тие 30 дена тоа не зависело од нив туку од ИТД (сервисерот за DELL) бидејќи порачувале делови од странство.
Ги направив лом на кратко си го грабнав лаптопот и правец кон Државна пазарна иснпекција, поднесов пријава оставив фотокопии од сите документи и чекам сега некој инспектор утре да ми се јави.

Аха ќе ти се јави сигурно :( Жалам што ти се случило оваа работа, ама ете колку пати е кажано и тука и на други форуми, избегавајте го АМЦ. Продаваат second-hand роба, таа што во фабрика не ги поминува првите тестови и после се означува како refurbished т.е. добра ама не 100% :D И за жал Македонија е една од земјите каде се пласираат ваквите производи. И јас имам земено лаптоп од АМЦ ама тогаш не знаев шо како се...ама среќа не можам нешто посериозно да се пожалам од лаптопот едино што мрежната му откажа како и двд-то, али се друго си е топ, а има мнооогу работни сати поминато :) Го користам веќе 4 и пол години.
 

Neno-WH

Anyone interested?
Член од
21 септември 2008
Мислења
281
Поени од реакции
17
Me again.


После пријавата во ДПИ, денес ме контактираше инспектор и ми кажа дека извршен е увид во ситуацијата, 2 пати отишол во АМЦ и заклучокот е позитивен што значи треба да добијам нов лаптоп замена :) Најмногу се држи кон сервисирањето подолго од 30 дена што траеше.
Во рок од 5 дена, АМЦ мораат! да ме контактираат за да ме известат што како околу замената или да ми ги вратат парите. Доколку одлучат да не го направат тоа, ДПИ ќе ги казни според закон (казната од 2004 или 2007ма е покачена на 5000евра), НО АМЦ имаат сеуште право доколку сакаат да не ми го заменат и покрај казната (што во тој случај наредно ќе биде на суд да ги дадам).

Значи сега зависи се од нив, или ќе направат замена или ќе платат казна поприлично голема и ќе ја направиме работата на големо на суд.
 
Член од
17 мај 2012
Мислења
184
Поени од реакции
105
Me again.


После пријавата во ДПИ, денес ме контактираше инспектор и ми кажа дека извршен е увид во ситуацијата, 2 пати отишол во АМЦ и заклучокот е позитивен што значи треба да добијам нов лаптоп замена :) Најмногу се држи кон сервисирањето подолго од 30 дена што траеше.
Во рок од 5 дена, АМЦ мораат! да ме контактираат за да ме известат што како околу замената или да ми ги вратат парите. Доколку одлучат да не го направат тоа, ДПИ ќе ги казни според закон (казната од 2004 или 2007ма е покачена на 5000евра), НО АМЦ имаат сеуште право доколку сакаат да не ми го заменат и покрај казната (што во тој случај наредно ќе биде на суд да ги дадам).

Значи сега зависи се од нив, или ќе направат замена или ќе платат казна поприлично голема и ќе ја направиме работата на големо на суд.
Не верувам дека нема да ти го заменат (парите нема шанса да ти ги вратат). Јас купив Асус к53св од АМЦ и тие ми го даваа тај од излогот но и реков сакам нов неотпакуван и чекав 4 дена да донесат нов. Еве веќе 1 год и 8 месеца и со преку 8100работни саати нема никаков проблем, следниот пат кога ќе купувам лаптоп најверојатно повторно ќе биде Асус задоволен сум од квалитетот на изработка и цените се добри.
 

Neno-WH

Anyone interested?
Член од
21 септември 2008
Мислења
281
Поени од реакции
17
Лаптопот е заменет, за комплетно нов ист таков. Прво сакаа да ми мушнат помала гаранција од 3 години наместо 5 и повторно им се јавив и сакаа да се извадат некако, не било до нив туку до овластен дистрибутер таму ваму, ама само ги прашав "И сега што? Повторно да се јавувам во Државен пазарен инспекторат??" и веднаш рекоа, дајте ни број за контакт ќе ве контактираме.

И еве денес си ја подигнав гаранцијата од 5 години (ама за секој случај ги чувам и старите).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom