Пресвртница за Украина

Дали ја оправдувате воената агресија на Русија над Украина?


  • Вкупно гласачи
    681
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.325
Поени од реакции
18.185
Ептен брзаат овие, не ти ја знат тактиката.
Не бе се е ова во склад на тактиката. Мораат да ги ронат дел по дел.
Ти кажав целта е да биде пекол за руската логистика.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.439
Поени од реакции
40.296
Не бе се е ова во склад на тактиката. Мораат да ги ронат дел по дел.
Ти кажав целта е да биде пекол за руската логистика.
кој пекол бе, 3 месеци еден мост со химарси го маваат и не го урнаа. Има понтонски мостови кои се поправаат за неколку саати. Со тој напад освен што успеале неколку цивили да убијат ништо не направиле. Али кур те боли, колаборатори биле.
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.101
Поени од реакции
3.296
Неќеле да ги пуштат колабораторите да си избегаат, тууу бееее, лигиката е да нема логика.

Текеќе дај бе престани да ги читаш тие страници ти го отупија мозокот, пред некоја година те замајуваа дека само карантинот е решение да издржеме уште некоја година додека да не избоцкаат 100 пати за да фати вакцината, сега со Украина пак исто те лажат, само уште малку и готово......

За гасоводот мислам дека не пишав мое мислење,
Топ 1 осомничен е САД знаете зошто нема потреба од објаснување
Топ 2 Полска и за овие нема објаснување, само незнам дали би се осмелиле до толку
Топ 3 УКеј иако мислам дека баш и немаат интерес во врска со гасоводот, сепак добиваат гас од врската со Холандија па и одговара ниски цени
Топ 4 е Украина и за нив не сум сигурен дека се способни сами да спроведат нешто такво без подршка на гореспоменативе.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.311
Поени од реакции
31.169



 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.805
Поени од реакции
26.367
Не бе се е ова во склад на тактиката. Мораат да ги ронат дел по дел.
Ти кажав целта е да биде пекол за руската логистика.
Дел по дел, полека. Што подолго Керсон е во рацете на Русија, тоа позаебано за нив. Разбравме. До сега успешно се преправаат дека сакаат да го завземат.
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.325
Поени од реакции
18.185
Маск изгледа успеа да го спречи купувањето на Твитер, мме ...

То ти се вика тактика и стратегија. Само со неколку твита си ја среди работата. :D

Само вие сте многу попаметни, ние глупите не го разбираме тоа ...

Донбас девушка нешто кажа ?
 

y2k

Член од
4 октомври 2022
Мислења
817
Поени од реакции
1.276
gomnar koj spomna lada? procitaj si pogore koj kolku prodava godisno i jasno e deka tesla prodava ubedlivo najmalku.
Копан ..

Имаш пред тоа погоре друго "погоре" земи научи да скролаш и да користиш компјутер/телефон. Не е се во јамболиите и рубљите.
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.101
Поени од реакции
3.296
Тесла нема измислено топла вода, па да биде нешто WOW, во Зевзекманија имаше еден наш кој самиот си направил електрична кола (можеби ја има на јуруб ако ве интересира да тражете),
и останатите производители имаат свои електрични модели само не се маркетиншки експлотирани од причина што бизнисот не е економски исплатлив,
што тоа не е исплатлив, па само за информација Тесла никогаш не беше во позитива откако е создадена, секогаш во минус, сега конечно имаше мала добивка и тоа блаодарејки од огромната помош од владата.

Дали натаму ќе биде иднината ќе видеме, јас не сум оптимист дека во скоро време сите ќе купат електрични коли (има многу фактори за тоа и е опширна тема),
накратко ЕУ планираше да забрани продажба на возила со внатрешно согорување од 30 и некоја година, па прашањето е зошто сакаш да забраниш нешто што е лошо, за граѓаните да купуваат добри електрични возила, нели народот ќе си избере што е најдобро,
 
Член од
13 јули 2006
Мислења
15.325
Поени од реакции
18.185
Русиве почнаа да крадат од Шведска делови, ах бе Владе не си ја бркаш работата, шо прајте вие во Цапари. :D

Некни беа украдени надзорните камери од автопат во Шведска, денеска се украдени делови од фабрики.

 
Член од
28 август 2013
Мислења
4.178
Поени од реакции
12.722
Русиве почнаа да крадат од Шведска делови, ах бе Владе не си ја бркаш работата, шо прајте вие во Цапари. :D

Некни беа украдени надзорните камери од автопат во Шведска, денеска се украдени делови од фабрики.

А утре може и швеѓанките ќе им ги украдат и напумпаат, да произведат војничиња. Гледав на цнн, заебана работа...
 
Член од
16 октомври 2020
Мислења
2.626
Поени од реакции
5.558
А Тенеќе? Русите им снемало војска, нејќеле мобилизираните да војуваат, што? :kuracc:
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.311
Поени од реакции
31.169
Кога натепавте офтопици за Елон/Тесла, ќе се надоврзам и јас со ова искуство со електричните аута:

The owner of a popular electric car said it took him about 15 hours to drive 178 miles from one Wyoming city to another, raising concerns about the widespread viability of electric vehicles.


Alan O’Hashi, who drives a Nissan Leaf, said that driving long distances in an electric vehicle takes far longer than driving in a traditional, gas-powered vehicle.

It’s only 178 miles from Cheyenne, Wyoming, to Casper, Wyoming. In a gas-fuelled vehicle, that trip, on average, takes around 3 hours.

But for O’Hashi, he told the Cowboy State Daily that it took “15 hours to get from Cheyenne to Casper,” adding, “It was very difficult.”

O’Hashi said that trip took place in May 2022, noting that a month later, it took him 11 hours to travel between the two cities.

Electric vehicles’ battery ranges are unpredictable because owners must factor in extra distances to charging stations, mountainous or hilly terrain, and winds, he explained.

What I’ve learned from driving this thing is patience,” O’Hashi said.

During one part of his first trip, O’Hashi said that he stopped in the city of Wheatland to use a 220-volt plug-in charger at an RV park. He recalled that his Leaf was down to 1 percent battery life when he pulled into the charging station there.

“So, I could sit there for two hours and get enough charge to get to Casper, but just barely,” O’Hashi said, adding that when he travels, he favors stopping at old motels. The reason, he explained, is that he can run an extension cord out a window to charge his electric vehicle overnight.

While staying at the motel, O’Hashi said he could get enough charge for 40 miles of travel in one night.

Oftentimes, while waiting for his car to charge, O’Hashi said he spends extra money shopping or eating. That’s in addition to the charging cost.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom