Vo Polska koga bev, navecer se pravea site bulevari koi im bea na red za renoviranje, togas se crtaa lentite and stuff. Kaj nas uste ne im teknalo za takvo nesto.
Пффф....
Позабавно е, да речеме, на работа си во Автокоманда некаде, а живееш во Пинтија* пример. Во нормални услови би требало да стигнеш за ~10 минути, но вака чекаш колона од Нептун па се долж Војводина до семафорите и таму да ти речат, неможеш по Србија да идеш, снајди си се по Авној. Па си маваш така лабаво едно кругче околу Аеродром, пошто нели имаме ние пари за бензин, за на крај на Првомајска да окапеш уште добри 2 саати ако имаш среќа.
*Знам дека има пат низ Лисиче до Пинтија, прост пример е само.
Затоа ти викам врска немаш како е да се работи со асфалт,па уште на 40 степени.асфалтот и така е ненормално жежок плус на висока температура уште повеќе,чувство како да се топиш покрај него,како да стоиш поред котел. Може и да не била тоа причината,врска немам,само моја претпоставка..може ради тоа,може не.
Што би рекол Кили: Ма немој да ме јебеш бре!
Ги гледам тоа ваљаците со фул опрема им се, нит топлина нит ништо осеќаат. Само што ќе го помине асфалтот со ваљак 2 минути после него слободно може коли да поминуваат. Порано мил Цитро се чекаше цела година да се исуши убаво асфалтот, па тек после знак питање дали ќе се поминува низ него. И све се градеше без проблем без некој да се побуни.
И пошто сите што ги прашав до сега не знаеа да ми кажат, ова вака ќе остане како што го прават? Уште еден слој нема да стават одозгора целото да се покрие убаво? Пошто како што е сега цел булевар е коцкички како што го асфалтирале, за неполн месец пак на старото ќе си дојде... Можеше најпросто да се затвори едната лента, да ја ископаат другата и да ја средат у еден потег, па после обратно.