- Член од
- 28 јуни 2018
- Мислења
- 797
- Поени од реакции
- 966
Jas ne sum...Вие сте натоИСТИ!
Jas ne sum...Вие сте натоИСТИ!
Не ве штедам повеќе. Никој од вас. Уште еднаш, сите мои постови овде рачунајте ги за 18+
За сите ХамаЗоиди тука.
Moра да ги негуваш снегулките. Овде да им го поставиш текстот. Не да очекуваш дека ќе кликнат и ќе прочитаат... Не дека и овде ќе прочитаат, ама додека скролаат надолу ќе им влезе понекој збор и слика во тоа празните глави.
Ок, не го коментирам ова многу (немам баш време) иако има многу да се коментира.Проблемот не е што не го гледаш светот егоцентрично од Македонска перспектива. Напротив тоа е добриот дел. Лошиот е што од овој аспект не го гледаш реално светот (како со Ерменците што гледаше романтично а не реално, така гледаш и за Израелците). Продолжуваш за хероизмот како тоа да е одлучувачки фактор. Па сме имале ние наши херои, и во поново време не само наназад во историјата... И знаеш што е примарната разликата меѓу нас и Евреите во исходот за државноста?
Разликата е што нас никој од големите сили немал интерес да не поддржи, уште помалку како Израел да ни направат држава. Тоа не е затоа што они имале херои а ние не, туку затоа што трет фактор - големите сили (една или повеќе од нив) имале интерес да го создадат Израел баш таму и баш тогаш.
Ерменија ја спомнуваме, и не може а не ти е јасно дека тука они се послични со нас а не со Евреите. Знаеш зошто? Затоа што и нив Ерменците никој немал (и нема) интерес да ги поддржи. Затоа и Ерменија го изгубија Артцак... Не затоа што Азерите имале херои и хероизам. Туку затоа што имаа и имаат подршка од трет фактор.
На крај, една интересна иронија има овде. Се однесува на споредбата со Евреите и Ерменците и зошто ние имаме многу заедничко со Ерменците, и ама баш ништо со Евреите (како народ, не зборувам за некои локални исклучоци од правилото).
Еве, во случај да не си го знаел тоа специфично парче од историјата. И не мислам дека е нешто многу познато во пошироката јавност, јас случајно налетав на ова пред некоја година:
Before the Holocaust, Ottoman Jews supported the Armenian genocide’s ‘architect’
Author Hans-Lukas Kieser says a desperate Zionist press praised the empire even during the slaughter of its minority population, a murder which Israel continues to gloss over todaywww.timesofisrael.com
Извадоци:
This past June, a scheduled Knesset vote to recognize the World War I killings of Armenians as genocide was canceled due to a lack of government support.
...
Prof. Hans-Lukas Kieser ... recently published the book, “Talaat Pasha: Father of Modern Turkey, Architect of Genocide.”
The political biography explores how Mehmed Talaat, more commonly known as Talaat Pasha, almost single-handedly masterminded the Armenian genocide.
Kieser’s book, over 400 pages long, makes for tough reading at points — especially as the historian recollects the systematic murder of Armenian Christians. He notes, for example, that the “removal of Armenians from Eastern Asia Minor mainly took place from May to September 1915, where women and children endured starvation, mass rape, and enslavement on their marches [towards death].”
Kieser says a great number of villages in northern Syria became an “arena of mass crimes” in 1915, where Armenian civilians — who were considered “fair prey” — “were raped, abducted, and murdered en masse without any protection, or punishment for the offenders.”
Israel’s recent decision to continue to remain silent on the 103-year-old genocide has garnered its share of criticism from historians, academics, writers and human rights activists — many from within Israel itself.
Prof. Yehuda Bauer, a leading Israeli historian and an academic adviser to the Yad Vashem Holocaust museum in Jerusalem, said in a June radio interview that the Israeli parliament’s failure to recognize the Armenian genocide was a “betrayal.”
Benjamin Abtan, the president of the European Grassroots Antiracist Movement (EGAM) and the coordinator of the Elie Wiesel Network of Parliamentarians of Europe, in an article published in Haaretz in June claimed that Israel had “a particular responsibility in recognizing the Armenian genocide [to] ensure mass atrocities [were prevented] in the future.”
According to Kieser, recognizing the Armenian genocide holds a relevance for Israelis today beyond the usual discussion of Israel-Turkey relations. Jews, he says, historically played a key role in promoting propaganda from the Ottoman side as Armenians continued to be slaughtered.
The historian says that Talaat enjoyed “particularly good Jewish press” in Istanbul and abroad” during the period surrounding the genocide — notably in Germany, where newspapers like Deutsche Levante-Zeitung praised Talaat as “an outstanding leader” and the “savior of imperial Turkey.”
Although this glorification smacked of propaganda and lies, Kieser claims many Germans bought into the words of the Jewish press at the time and were affected by its corrosive logic.
A pro-Talaat Pasha article in the Zionist newsletter, the Deutsche Levante-Zeitung. (Courtesy University of Princeton Press)
The historian recalls how many Jews loyal to the Ottomans largely looked the other way where the suffering of Armenians was concerned. This included figures such as Alfred Nossig, who helped found both the General Jewish Colonization Organization (AJK) and the Zionist Organization (ZO).
Both were set up for the purpose of Jewish lobbying across the Middle East and elsewhere, and subsequently encouraged intimate relations between Jews and Ottomans.
However, Kieser is keen to emphasize that some historical context is needed. This was a crucial turning point in Jewish history — before the Balfour Declaration was announced in 1917. Jews were looking for diplomatic favors — from a myriad of countries — wherever they could find them, in the hopes of securing Zionism’s ultimate end goal: a Jewish state in Palestine.
“The Jewish Question” involved Jews jostling for political favors from the Ottomans, who still held considerable sway in the Middle East. But the power dynamics also worked the other way too, the historian explains.
“Talaat’s relationship with Jews during this time gave him considerable international leverage that he successfully used to deflect attention from Armenia,” Kieser says.
“In spring 1915 — which was a honeymoon for the Zionists in Istanbul — Talaat made sure there were no conflicting issues internationally because he wanted to strike the Armenians,” says Kieser. “Jews feared they would suffer the same fate as the Armenians, so they in no way welcomed any pro-Armenian or pro-victim activity [reporting] because they feared for themselves.”
“Unfortunately, the silence carried on many decades after the war. So you had Jews in Israel and the Jews in Turkey who continued to help Turkey deny the Armenian genocide,” Kieser says.
Kieser makes a point in the book of comparing the Armenian genocide with the Holocaust, and finds some similarities.
“Imperial cataclysm and a particular combination of circumstances in the first months of WWI made the Armenians an obvious target,” he writes.
He goes on to state, “Actors from the top and below, extremist ideas, entrenched prejudices, and material incentives colluded in the brute destruction [of the Armenians].”
A little more than two decades later, Europe’s Jews were to experience “an analogous situation,” he observes.
“Who, after all, speaks today of the annihilation of the Armenians?” Hitler asked his generals in his infamous Obersalzberg speech on August 22, 1939 — just days before Germany’s invasion of Poland.
‘Talaat Pasha: Father of Modern Turkey, Architect of Genocide,’ by Hans-Lukas Kieser. (Courtesy Princeton University Press)
Israel’s recent decision to continue to remain silent on the 103-year-old genocide has garnered its share of criticism from historians, academics, writers and human rights activists — many from within Israel itself.
Prof. Yehuda Bauer, a leading Israeli historian and an academic adviser to the Yad Vashem Holocaust museum in Jerusalem, said in a June radio interview that the Israeli parliament’s failure to recognize the Armenian genocide was a “betrayal.”
Да ги кривиш Евреите за геноицидот над Ерменците заради тоа што некоја еврејска продадена душа известувала така во Германија, која била сојузник со отоманците (кои во минатото ги прибрале и заштитиле од геноцидот во Европа) во моментот, е исто како да ги кривиш Македонците за геноцидот врз Евреите, само затоа што Ванчо Михаилов го поддржувал. Кога во исто време, Палестинци, Арапи и Курди учествувале директно во тој масакр. Ако правиме аналогија, Палестинците, Арапите и Курдите се она што биле Бандеровците и Усташите во ww2. После ww2 Палестинците биле тие што сеуште му се клањале на муфтијата Ал Хусеини и сеуште ја следат неговата идеологија, слично како што ја следат Бандеровци во моментов. Ќе ги порескокнам злосторствата што ги направил он над Евреите, само ќе те подсетам дека Ал Хусеини е идеолошкиот креатор на СС вафен дивизиите Скендербеу и Ханџар.Benjamin Abtan, the president of the European Grassroots Antiracist Movement (EGAM) and the coordinator of the Elie Wiesel Network of Parliamentarians of Europe, in an article published in Haaretz in June claimed that Israel had “a particular responsibility in recognizing the Armenian genocide [to] ensure mass atrocities [were prevented] in the future.”
Сакаш да кажеш зошто сите мусламански држави не ги држам на истото ниво на одговорност и неетичност како што тоа го правам со Израел?Ај сега погледни ја и другата страна, за промена. Која муслиманска држава освен Сирија и Либан, во коишто живеат многу Ерменци го имаат признаено Ерменскиот геноцид? Кога последен пат некоја држава на блискиот исток (Освен Либан и Сирија) застанале позади православното малцинство (во голема мера Ерменско малцинство) во нивните земји? Јас неможам да видам ниту минимална трага од самокритика (а токму тоа го има во артиклот што си го постирал), а не пак некаква си генерална осуда за муслиманските злосторства извршени врз православното население, кое дефакто било над 70% во регионот, само пред 120 години.
Види ги делата на идеологијата што ја проповеда Хамас, ги имаш многу, ама почни од Смилковци. Не збориме за валидни муслимански групации (во кои за жал ни Ал Фатах не можам да го набројам), туку збориме за браншите на Муслимански браќа кои ја носат најгнасната идеологија на денешницата.
Што па е тоа твоја работа?Што сакаш да постигнеш со ова спамање? Мислиш дека со спамање ќе промениш некое мислење? Тешко, сите си имаат заземено страна уште е од почеток. Па и тие неутралните што глумат неутралност во себе си имаат заземено страна.
Искрено те жалам што не си партиски бот а дремеш на медиуми 24/7 и спамаш. Нема поента на што го трошиш времето, земи искочи нека те фати дожд.
Не го реков тоа, туку реков дека хероизмот сам по себе не е доволен за да се изгради една држава. Македонците во 40тите имале и тоа каков хероизам, но го немале тој друг елемент, што го илустрираш како Ротшилд. Како што ни другиот елемент без хероизам не е доволен да се изгради држава.Нефер се споредбите на некаква наша „неспособност“ и недостаток од хероизиам, со Евреите, и со исходот за државноста. Тоа е главниот дел што не го коментираш, декасудбинатаоколностите биле против нас и Ерменците, но не и против Евреите.
Ова јас никаде не го негирам. Само кажувам дека тоа што се случи на 7ми Октомври, не е дел на некаква Еврејска завера, туку тоа е кулминација на тоа што Хамас го прави со децении, а одговорот е исто така кулминација на нешто што Израел го прави со децении. Не оправдувам ниту една страна. Според мене, додека Палестинците не го тргнат мајндсетот на Хамас, и Израелците не го тргнат мајндсетот на Биби, тоа што го гледаме во моментов ќе биде нормално.Идеологии и гнасотиите на разни мусли групации, меѓу кои и убиствата на деца на Смилковско, меѓу кои и убиствата на Хамас на 7ми Октомври... Па тоа никако не ги прави криви цивилите во Палестина. Јас колку и да не го сакам исламизмот заради леснотијата со која ги радикализираат за ѕверства - никако не можам и самиот да оправдам и овозможувам ѕверствата врз цивили. Па сеедно што тоа се муслимански цивили.
И сеедно што тие нас никогаш не би не поддражале. Овде се работи за принципи (и тешко му кој ги нема).
Не зборам за критика од твоја страна, зборам за самокритика внатре во нивните заедници. Неможеш ти да гледаш злостор и јавно да се радуваш за него, а после кога ќе те стигне одговорот да плачеш за несоодветна сила и да плачеш за светски ционистички заговор (звучи познато?). Како што нема никаква самокритика за делата на УЧК, така нема никаква самокритика за делата на Хамас, чија главна точка на нивното делување е уништување на Еврејската држава (официјално). Не само што нема саморкитика, има отворена прослава за нивните дела, а злосторите сами ги документираат и отворено се фалат со нив. Слично како што терористите од Диво Насеље ги прогласија за народни херои во Косово. Ова секако важи вајс верса.Хамас? УЧК? Муслиманското Братство?
Критика? Множење со нула е малку за да го опише тоа што јас би одбрал да им биде судбина, кога би можел јас да одберам... Ама некој недолжни цивили и деца? Не друже. Не.
Па сигурно не е темата направена за ти да спамаш на секој 5мин.Што па е тоа твоја работа?
Те прашав нешто за совет? И насловот на темава како гласи... Дискусија за мојата маленкост? Или е нешо случувања во Израел?
That's what she said.Па сигурно не е темата направена за ти да спамаш на секој 5мин.
Брат стварно, напорно станува нон стоп твитови. Не сакам да те навредам али контролирај се малце со пастирање.That's what she said.
Епа добро, чим нејќеш ти, еве ја ќе го ставам, да бидеме комплетниЧисто да покажам каков буљаш си, дека не ги коментираш аргументите туку ги дискутираш дискутантите. Постои име и термин за таа „пракса“.
Немам замерки на ова. Од моја страна јас генерално сметам дека ако не целосно сепак има елементи на умисла, од аспект на тоа дека не е можно да не знаеле што се спрема. И оставиле да се деси за да имаат касус бели за ова сега што се случува. Без разлика дали Ердо и Турција имаат или немаат вмешано прсти.
Брат, па не читај бе. Скокај. Стај на игнор. Не ја следи темава. Итн... Или сакаш да ми направиш распоред кога да постирам?Брат стварно, напорно станува нон стоп твитови. Не сакам да те навредам али контролирај се малце со пастирање.
Oбвинува зошто си го сметал за инфериорен дискутант, и тоа во истата реченица каде што се лути зошто во постот не го тагираш точно на поентата - ако може во една реченица - за он да не го читал целото мислење на соговорникот... А ако ги тагираш како што бараат, тогаш таа една реченица ја вадат од контекст и се топорат како оној гулабот од вицот.Така е @Vanlok ама ич не е објективен, нека му ја плесна, браво.
Со да и со не одговарање можеш да го заeбaваш некој што не ја знае финтата со прашањето „дали те знааат дома дека си педер“.Сакам со ДА или НЕ да ми одговориш дали сериозно го мислиш ова што e болдираново.
Kaко што веќе кажав, и еве по не знам кој пат повторно ќе нагласам: Median age на Палестинците е ~18 години. Последните избори се пред раѓањето на огромен дел од Палестинците. Повеќето Палестинци не ни биле на возраст на гласање на последните избори.
Ова погоре се факти, а дури и настрана од тие факти глупаво е некои избори пред нецели две децении да се земаат за релевантен став на мнозинството. Освен тоа тогаш Фатах и Хамас имале само неколку проценти разлика во вкупниот број на гласови. Крајно и тие што гласале, гласале за политичка програма не за војување и колење Евреи од денешниве кољачки одреди кои никој не ги гласал и од никој не биле гласани.