delboy
кршач на огледала
- Член од
- 23 декември 2007
- Мислења
- 1.358
- Поени од реакции
- 24
Вагоните и камионите тапкаат во место[acko]®;1855418 напиша:чекај ти сакаш државата да не ги троши парите? значи сакаш да не прават патишта, пруги, сали, да не покачуваат плати и тн. туку да си ги чуваат парите! се гледа дека економија не ти оди од рака. па како ќе се подобри економијата во државата ако не се направат патиштата. ако не си знаел транспортот е дирекно поврзан со економијата. значи државата има годишен буџет кој го користи за инвестирање и реновирање на патишта, школи и милион други работи и со тоа се создаваат услови да се инвестира во македонија. да се отвараат фабрики и други разно разни погони. е сега дека дел пари ги даваат во реклами па големо чудо. бар ги трошат народот да се информира а не како што се правеше тие пари во џеб.
Македонската железница и камионџиите секојдневно губат пари поради намалениот извоз што го прават компаниите. Превозот со товарни вагони е намален за околу дваесет проценти во последните два месеци, а камионџиите велат дека речиси воопшто немаат работа. - Во септември обемот на работа бил намален за 23 проценти, а во октомври за 13 проценти во однос на истиот период минатата година. Кризата на металната индустрија се прелеа кај нас. Отпуштања на работници засега нема да има - вели Јовица Трајковски од „МЖ Транспорт“. Кризата во моментов најмногу се чувствува кај камионџиите. Шеесет проценти од македонските транспортни компании два месеци се речиси без работа поради рецесијата во Европа. - Поради намалената куповна моќ, откажаните проекти и инвестиции, Европа ги намали увозот и извозот поради што ние практично останавме без работа. Компаниите таму чекаат пораст на берзите за повторно да почнат со продажба. Во Македонија има 20.000 луѓе кои живеат од транспорт. Шеесет проценти од нив се погодени директно од тоа што се случува во Европа - велат камионџиите. Билјана Муратовска, претседателка на Синдикатот на МАКАМТРАНС, вели дека кризата се продлабочила особено со намалениот извоз на македонските металуршки компании и текстилните компании. Илија Гечев, директор на „ИГМ трејд“ и претседател на Асоцијацијата на метали, вели дека извозот на метали е намален за 50 проценти. - „ИГМ трејд“ сега продава само 6.000 тони заварени цевки и профили, што е за 50 проценти помалку од пред два месеци кога продававме 12.000 тони. Ова секако во најголем дел ги погодува и транспортните компании. Репроматеријалите што ни стигнуваат со брод до Солун, 370 камиони ни ги пренесоа за 10 дена, а порано поради големиот обем на работа за истото им требаше цел месец. Ова говори дека кризата во транспортот е сериозна - вели Гечев.
Што фајде ако им правиш патишта а немаат што да извезуваат ?Првиот сигнал дека не оди на добро ни во Македонија и покрај фалбите на владата токму е транспортот.Многу просто,нема производство ,нема транспорт.Приказните за ``ние оценивме дека нема потреба да реагираме на економската криза која се случува во светот`` повеќе не држат.