Влатко, те читам веќе подолго време... и не знам што да речам.
Од една страна(лично), не мислам дека ниска модулација или пали-гаси е нешто лошо пер-се!
Од друга страна, греевци продаваат ветер и магла!
Како и да каж
Влатко, те читам веќе подолго време... и не знам што да речам.
Од една страна(лично), не мислам дека ниска модулација или пали-гаси е нешто лошо пер-се!
Од друга страна, греевци продаваат ветер и магла!
Како и да кажам ќе згрешам...
Eve strucnjak da ti odgovoram na komentarite.
Klimata koja si ja kupil e perfekten ured, daleku podobar od koj i da e model vo toj cenoven rang.
Modulacijata e nesto sto zavisi od mnogu faktori, a minimumot od 180W ne iznacuva avtomatski deka kaj tebe ili kaj bilo koj drug ke raboti so 180W. Ubavo ti pisuva, od.... do.
Ima luge koi se zalat, koga klimata modulira nisko, od pricina sto imas oset deka duva laden vozduh... pa demek im ja ladela prosrorijata.
Gree klimite se za greenje, ne za ladenje.
Bitna e potrosuvackata za cel period na greenje, dali te gree ili ne, se drugo e relativno.
So zdravje da se sluzis so klimite.
Кол
Друже жал ми за ова што го читам. Климата е дефинитивно дефектна. Уште посимптоматична е потрошувачката.
Јас имав и сеуште имам слични проблеми со Хансол, така да го отрливме како опција за греење на 20тина м2. За 20тина м2 троши исто колку Мицубиши за 40м2. Имам пишувано низ минатите постови детално, да не се навраќам сега.
Сега имаш неколку опции.
Доколку нема поминато 14 дена од купувањето на климата, мислам дека имаш право на рефундација.
Доколку има поминато 14 дена јас ти препорачувам да пробаш да направиш замена за друг модел. Можно е целата серија да е дефектна, па дури и да направиш замена за друг уред пак да ги имаш истите проблеми.
Доколку си ја купил климата од градот каде живееш тогаш надлежен е ДПИ во градот каде живееш, што е предност бидеќи нема да треба да одиш до други градови за пријави, доколку си принуден за такви опции. Ако ти е порачана од интернет тогаш надлежен е ДПИ во градот каде е регистрирана фирмата.
Колку и да поминало во право во Инспекција и ќе го пријави немањето на модулација како во упатството како дефект и овие од Грее ќе му ги вратат парите оти нема да сакат да му ја заменат оти и за таа ќе се жали за модулација и отидоа јабана овие од грее со две клими но и да му ја сменат со друга пак жалба до инспекција и парите ќе му ги вратат
Инаку не давајте паушални невистини оти не можел или да ја сменил со друга,Како прво не си ги знаете правата а овде кажувате чуда и врагови