МАКЕДОНСКОТО ВОСТАНИЕ ПРОТИВ БУГАРИТЕ

Член од
29 март 2009
Мислења
25
Поени од реакции
0
Види сто писва на првата плоца Кан.Кан=хан монголаска титула.
Факт:јазикот на плоците нема нисто заедничко со деншниот бугарски јазик.Сега кој од кого го презел јазикот види ти самиот:toe:
Ето давам два варианта на известна б'лгарска поговорка,имашта прјако отношение к'м нашето занимание:

ЛАФ без АК'Л е с'шта КАВГА
ПРИКАЗКА БЕЗ РАЗУМ Е ГОТОВ РАЗДОР
Фразите се с'ставени от настојаштија б'лгарски речник
Ето оште една:
АРНА МОМА ЕМ НА К'РА В'РШИ,ЕМ В К'штИ ШЕТА, ЕМ НА ХОРО СНАГА К'РШИ.
Тае фраза нали не може да б'де однозначно отнесена нито к'м словенска, нито к'м тјурска, нито к'м иранска. Тја е Б'ЛГАРСКА-т.е
с'д'ржешта индо-европејскија речник до по-к'сното разделение.
Според мен при с'здаването на сегашната Б'лгарија и нејнија с'временија език била допусната искуственна "словенизација" като протест срешту османите. С водата изхв'рлиха и детето, т.е голјам број
истинско б'лгарски зборове неразумно определени като "турски".
Това сега ви дава основание да претендирате на пиедистала в балканската историја. От политически с'ображенија ниј сме с'гласни да удовлетворим вашите амбиции и да се поместим малко.:back
:
 
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.560
Поени од реакции
1.019
Нјама с'мнение че на Балкана имаше цивилизовано тукашно население,обаче зборуваме за привнасането на Балкана НОВА СКИТСКА
Б'ЛГАРСКА ЦИВИЛИЗАЦИја отлична от ромејската.
Номадите (Хуни,авари,печенези и т.п.) по естественија за тјах начин на живот не могат да с'здават трајни образуванија и по тази причина исчезват от Европа-елементарно ги избиват,асимилират и нај-често ги избутват в Азија или ги използват като погранични казаци.


Вниманието на б'лгарските историци досега е било приковано единствено к'м живеештите доста по на запад чергарски племена кутригури и утигури.
. Ответната реакција- сарматските казаци и по-к'сно д'ржавнијат елит, којто местеше ОНГ'ЛА от Кавказа к'м Балкана настојчиво и последователно. С'штевременно б'лгарскија елит
участвува в формируването на христианството,распространението му
в "скитските" предели. Ние сме продукт на тјахното дело.
- види сега , не ми се допаѓа текот на нашата дискусија , зашто:
јас по точки ти образложувам со историски докажани факти дека во основа булгарите се од хунски произход а ти упорно ги ставаш како сарматско -словенска комбинација со хунски примеси.
- па 99% од сите историчари ја тврдат првата теорија дури и вашите бугарски историци , ако пак сакаш да одиме понатаму , само врз основа на предпоставки , повели ама тоа никаде нема да не одведе.
- без сомнение е дека дојдените булгари ги прифатиле понапредните облици на општествен живот од сарматите и словените , чии територии ги завојувале. без сомнение дека тоа покасно влегло во нивниот идентификационен код како одлика која ги двоела од останатите хунски орди . НО , тоа не може да го побие фактот дека основната материја на градбата на тогашното булгарското општество е од туркојазичните хуни. па баш во твоја бесарабија има голем број на потврди , од пронајдени плочи на кој јазик зборувале тогашните булгари.
- одиш дотаму во одрекувањето од номадските корени , што велиш ( чергарските ) кутригури и утригури исчезнале т.е. ги бришеш од наследството во вашата историја.
- се надевам дека не си длабоко религиозен и дека се слагаш со теоријата , дека материјата не исчезнува туку само го менува обликот. поаѓајки од таа теорија , се доаѓа до заклучок дека основниот бит на булгарите не исчезнал , туку со попримањето на понапредните сваќања на општествено уредување тој еволуирал и се приближил кон цивилизациски понапредните народи.
- мислам дека ке се сложиш оти најголем придонес во тој напредок дало скитско-словенското влијание. тука не може да се исклучи ни ромејското влијание но во негативна , асимилаторска , конотација.
 
Член од
28 март 2009
Мислења
37
Поени од реакции
1
Канасубиги е титлата, Хан не е еднакво на Кан. Г'рците си имат буква за звука "х" и ако Канасубиги е звучало като Ханасубиги штјаха да го пишат по този начин. Освен това (пра)б'лгарите имат и други титли в които фигурира точно Кан, като Канартикин, тарКан, Канар, както и титла с Хан - кавХан. От друга страна тјуркското Хан винаги стои след името: Чингиз Хан, докато (пра)б'лгарското Канасубиги е винаги пред името. И в'обште каква вр'зка има произхода на б'лгарите и македонците к'м темата.
 
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.560
Поени од реакции
1.019
Извините што ви се мешам во разговорот, само да забележам дека Кутригури и Утигурите не биле Бугари, тоа е измислица на Златарски. Во сите извори Кутригури и Бугари се одвоени едни од други. Кутригурите само биле дел од Стара Голема Бугарија.
Јас ги користам сите извори а не само оние кои ми одговараат во моментов .

:helou: Това никој не отрича, заштото ... ништо не значи

Хуните са били МЕШАВИЦА :vozbud:
Види сега, ако сакаш јас можам да ти го образложам и патот и потеклото на хуните. Само не верувам дека ќе те израдува резултатот, бидејки тоа ке те одведе дааааалеку на исток до мајка Монголија што ти никако нема да сакаш да го прифатиш. Ама пак од друга страна, тоа си е твој проблем.
 

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
634
:uvo:

3абегавте од темата, се изгубивте во просоторот, Бугарите антички Македонци биднаа.

Ајмо концетрација...
 
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.560
Поени од реакции
1.019
Па и не е забегување, туку разработка на причините, како формирањето на Самуиловата држава, може да се свати како отпор на останатото небугарско население на овие простори кон владејачкиот бугарски врв.
 

bulgarisher

Горд Б'лгарин
Член од
20 јануари 2009
Мислења
43
Поени од реакции
9
Еј нешто много забегахте пак кутригури и оногондури почнаха да прелитат ..... темата е друга за ГОЛЕМОТО ВОСТАНИЕ НА МАКЕДОНЦИТЕ ПРОТИВ НАГЛИТЕ Б'ЛГАРИ !!! :pos2: :pos2: :pos2: :pos2:

И нека видим оште неколко интересни факти кои разбиват тие смешки:

След покорјаването на Б'лгарија византијскијат император Василиј II Македонец, известен и с името Василиј Б'лгароубиец, издава (подписва) три грамоти, с които се определја статут'т на Б'лгарската ц'рква в условијата на византијското владичество (господство).

Сведенијата, които се с'д'ржат в грамотите на Василиј II, имат п'рвостепенна важност като автентични исторически свидетелства. Оште повече че автор'т им нај-малко не може да б'де подозиран в симпатии к'м б'лгарите и к'м Б'лгарија. Какво научаваме от трите грамоти на Василиј II?

П'рва грамота (1019)

„Много и големи са добрините, с които човеколјубивијат бог е дарјавал през различни времена нашето царство и които надминават всјакак'в број; нај-голјамата от всички е, че ромејската д'ржава се разшири и че д'ржавата на б'лгарите мина под един јарем (с неја).

Прочее вследствие на това ние утв'рждаваме преблагочестивија монах јоан да б'де архиепископ на Б'лгарија и да управлјава делата, отнасјашти се до архиепископијата.

И понеже тој поиска писмено да му се определјат клириците и париците, зад'лжени да работјат за ц'рквите на неговата епархија, както и на подчинените му епископи, дадохме му таја си царска грамота, с којато заповјадваме:

Самијат архиепископ да има в градовете на својата епархија, т. е. в Охрид, в Преспа, в Мокра и в Кичево, 40 клирици и 30 парици.

Епископ'т п'к на Костур да има в градовете на својата епархија, т. е. в самија Костур, Корешча, Колонја, Девол, Војуса и Мор, 24 клирици и 30 парици. Ако и по-рано тој да е имал повече може би, но ние не искахме неговите клирици и парици да надминават по число онија на архиепископа ...

И епископ'т на М'глен да има в самија М'глен, в Просек, Морихово, Сетина, Острово и Заодрија 15 клирици и 15 парици.

И епископ'т на Битолја да има в Пелагонија, Прилеп, Дебреште и Велес 15 клирици и 15 парици.

И епископ'т на Струмица да има в самата Струмица, в Радовишт и Конче 12 клирици и 12 парици.

И епископ'т на Скопие да има в самото Скопие и ... 40 клирици и 40 парици.

Всички тија клирици да са свободни от „икономодиј" и други повинности, както се освобождаваха и при Самуила ..."

Из Втора грамота (1020 г.)

„Т'ј като след издаването на таја п'рва грамота за обсега на всјака б'лгарска епископија пресветијат архиепископ на Б'лгарија поиска царството ни да издаде и друга грамота относно останалите негови епископства, неизброени в п'рвата грамота, и относно другите подвластни нему епископства, заштото с'седните митрополити ги били заграбили от б'лгарската област и си ги били присвоили, и понеже царството ни не благоволјава да допусне никого до тјах или от техните лјуде да прист'пи и крачка напред в пределите на б'лгарската област, затова постановјаваме, штото и сегашнијат преснети архиепископ да притежава и управлјава всичките б'лгарски епископства, както и всички други градове, които бјаха под властта на цар Пет'р и Самуил и се д'ржаха и от тогавашните архиепископи. Заштото не без кр'в, не без труд и пот, а с многогодишна упоритост и с божија помошт таја страна ни се подари в подчинение от бога, чијато благост јавно ни помагаше, с'единјавајки в едно разделените части и турјајки под един јарем границите, без в ништо да се нарушават наредбите, добре установени от царствуваштите преди нас. Заштото ако и да станехме обладетел на страната, все пак запазихме непок'тнати нејните права, като ги потв'рдихме с наши хрисовули и грамоти. Постановјаваме с'што сегашнијат пресвети архиепископ на Б'лгарија да има толкова голјама епархија, каквато и колкото голјама е била при цар Пет'р, и да владее и управлјава всички епископства на Б'лгарија, т. е. не само онија, които бјаха споменати в п'рвата грамота, но и тија, които са били пропуснати и непосочени заедно с другите и които чрез настојаштата грамота се објавјават и дават поименно. И на тјах, както и на останалите, подарјаваме клирици и парици.

Прочее заповјадваме епископ'т на Др'ст'р (Силистра) да има в градовете на својата епархија и в другите градове около неја 40 клирици и 40 парици. Заштото при царуването на Пет'р в Б'лгарија таја (епархија) е блестјала с архиепископското достојнство, а след това архиепископите (ј) са се преместили от едно мјасто на друго, единијат в Триадица (Софија), другијат в'в Воден и М'глен, и след това ние намерихме сегашнија архиепископ в Охрид. Затова (заповјадваме) самијат Охрид да има архиепископ, а за Др'ст'р да б'де р'кополаган епископ.

Постановјаваме преснетијат архиепископ на Б'лгарија да владее не само изложените поименно епископи, но ако има и нјакои други, които се намират в б'лгарски предели и поради забравјане е пропуснато да б'дат споменати, заповјадваме тој да владее и управлјава и тјах. И каквито други градове са пропуснати да б'дат споменати в грамотите на царството ни, да ги владее всички с'штијат просвети архиепископ и да с'бира от всички тјах каноникон, както и от власите по цјала Б'лгарија и от турците около Вардар, доколкото се намират в б'лгарските предели.

И всички стратези в Б'лгарија и останалите служители и архонти да го почитат много и да слушат думата и наставленијата му, да не се намесват в делата нито на б'лгарски манастир, нито на ц'рква, нито в каквато и да е ц'рковна работа и да не се б'ркат нито нему, нито на подчинените му пребоголјубиви епископи и да не им пречат, за да не си навлекат подобни хора големија и безмилостен гнјав на царството ми.

Поради това и за сведение на царете след нас ние с'ставихме таја грамота и ја дадохме на пресветија архиепископ, като ја подпечатахме с моливдовула на царството ми в месец мај, индикт З, година 6528/1020."

Из Трета грамота (между 1020-1025 г.)

„Таја грамота се даде от царството ни на просветата архиепископија на Б'лгарија, за да обладава тја безпрепјатствено следните епископии: на Сервија, на Стаг (в Тесалија) и на Вереја, заштото и те лежат в б'лгарските предели. С настојаштата наша грамота ние причислихме и тјах к'м останалите епископства и ги поставихме подвластни на архиепископијата на Б'лгарија и решихме да дарим и тјах с клирици и парици . . ."



P.S
Освен во името на Василиј II кој сите го знајат как македонец ако некој е забележал некаде сборот македонец македонски да каже и може да земем некое милионче $$$$$$$$$$$$$$ од наградата дека Божидар Димитров ја дава
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.587
И нека видим оште неколко интересни факти ... грамотите на Василиј II, имат п'рвостепенна важност като автентични исторически свидетелства.
Тоа воопшто не утврдени факти, туку copy-paste подметнувања на документи кои се, најблаго речено, контроверзни.

Сиглиите (грамотите) се смета дека биле додаток (appendix) на хрисовуљата на византискиот цар Михаил VIII Палеолог до Охридската Архиепископија во 1272 година, а не на Василиј II Македонски.

Имено, тоа е време кога Палеолог сакал да ги стави црквите во Србија и Бугарија под своја контрола. Палеолог се повикувал на наводните сиглии (грамоти) кои требало да служат како повластици на Охридската Архиепископија, и ги искористил тоа на Лионскиот собор во 1274 година да ги нападне српската и бугарската црква. Тој ги нарекол српската и бугарската црква самоповикани и нелегитимни и барал на Охридската Архиепископија да и се признае старата црковна јурисдикција над тие две цркви, кој тој ја изведува од споменатите сиглии од 11 век.

Но на сиглиите нема ни златен печат, ни потпис на Царот Василиј II Македонски, што е незамисливо за документи со такво значење! На нив има ОЛОВЕН печат, повторно незамисливо за еден император. А истовремено го нема името на другиот совладетел и брат на императорот, Константин VIII, повторно незамисливо!

Исто така, хрисовуљата-сиглија (грамота) како документ била во употреба меѓу 12 и 14 век, a документот за кој дискутираме на Цар Василиј II Македонски, е од 11 век!

Преписите на трите сиглии (грамоти) наводно се наоѓале само во Синајскиот ракопис, зборник од 16. век (Sinait No.508) и демек биле откриени од рускиот научник Бенесевич за време на неговата посета на манасторит Св. Катарина во 1911 година. На по “откритието’’ на Бенесевич, доколку такво воопшто имало, на тој ракопис му се губи секаква трага. Спрема славистот Weintzman, главниот библиотекар на манастирот негирал дека такви документи воопшто постојат!

Што се однесува до другите три ракописи во кои се наоѓаат сиглиите на Михаил VIII Палеолог -- во првите два ракописа се наоѓаат само делови на првата сиглија, а во третиот ракопис сиглиите воопшто ги нема!

Затоа ови сиглии личат на истата кујна што ја подтура Битолската и сите други наводни плочи, за кои знаеме дека се докажани фалсификати.
 
Член од
27 март 2009
Мислења
76
Поени од реакции
1
Затоа ови сиглии личат на истата кујна што ја подтура Битолската и сите други наводни плочи, за кои знаеме дека се докажани фалсификати.
:uvo::pos2::nesvest:
Нешто така експертиза, документ, линк - такива нешта чувал ли си?
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.587
Веќе постирав линк за Битолската плоча, за да не се повторувам, еве copy-paste. A текстот на Проф. Лант го има во “Словенски преглед’’, кој може да се најде во Софија:

Имавме тема за Битолската плоча, а таа е дискутирана на многу други теми исто така.

Значи за бугарскиот фалсификат околу датирањето на Битолската плоча -- т.е. дека потекнува подоцна кога веќе постоела тема Вулгарија -- нема никакви дилеми, Проф. Хорас Лант ве фати живи во лагата.

http://lagitenabugarizmot.blog.bg/viewpost.php?id=252599

Додатно:

Morals in World History, Archibald Robertson, 1945, на страна 78 пишува ... The emperor Justinian, the final codifier of Roman law, and his general Belisarius, were both Slavs.

http://books.google.pl/books?q=The+e...ral+Belisarius


Но сето тоа е надвор од темата.
 
Член од
28 март 2009
Мислења
37
Поени од реакции
1
Бих изкал да поставја (пак, заштото бјаха поставени, но отговори нјамаше) нјаколко в'проса:
1. Зашто синовете на Пет'р и пра-пра внуци на Крум (дето пиел вино с'с СЛАВјаНСКИТЕ си с'јузници от кратуната на Никифор Геник), бјагат при Самуил?
2. Зашто тој (заедно с братјата си) не ги обезглавјава или поне затварја в т'мница, а поставја на трона оцелелија син на Пет'р Роман?
3. Зашто војува с Империјата на Василиј 2-ри Македонец (четој тук нјак'де, че смјатате и Империјата с цент'р Константинопол е Македонска) над 40 години?
4. Зашто с'штија този Василиј се нарича (или го наричат) Б'ЛГАРОубиец?
5. Зашто Василиј образува тема Б'лгарија в границата на сегашна Република Македонија (не приемам името ФИРОМ или БјуРМ) горе долу, а не просто източна (за Одринска Тракија) и западна Македонија?
Бих бил доволен да прочета вашите отговори ;).
 

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
634
Не знам за какво македонско в'зстание става дума, т'ј като нјама такова. Вие се опитвате да крадете от б'лгарската историја.
* ФАКТ – 1. Старата плоча најдена во Поречието, е со натпис дека народот од тој крај го прогласил Никола за светец затоа што ги избавил од бугарското ропство!
* ФАКТ - 2. Ѓорѓи Радуле Македонец од Бугарија во книгата “Историја на Македонија “(Софија, 1997) го цитира Енциклопедискиот словар (Брокгауз-Ефрон, Санкт Петербург), објавен во далечната 1896 година, каде пишува: Во 963 година во Македонија избувнало востание, кое завршило со прогон на Бугарите и со основање на сопствена држава.
* ФАКТ - 3. Бугарскиот историчар Марин Дринов пишува: “Денешна Македонија се отцепи од царството на Петар и се формира како одделна држава на чело со Самоил.
* ФАКТ - 4. Во древната “Зографска историја”, за несогласувањата помеѓу братот на Самоил Давид со останатите браќа пишува: Бидејќи македонските господа не можеа да го трпат мирот, започнаа лошо да зборуваат (против Давид, з. м.). Кога тој разбра за тоа, доброволно се откажа од царствиото и замина во манастир.
* ФАКТ - 5. Поетот Иван Кириотес уште во тоа време ги споменува Македонците како жители на Самоиловото Царство, а Дукљанскиот презвитер Самоил го нарекува како македонски цар!


до темата:salut:
 
Член од
28 март 2009
Мислења
37
Поени од реакции
1
* ФАКТ – 1. Старата плоча најдена во Поречието, е со натпис дека народот од тој крај го прогласил Никола за светец затоа што ги избавил од бугарското ропство!
Датировка, учени или поне линк. Плочите се фалшифицират...... лесно ;).
* ФАКТ - 2. Ѓорѓи Радуле Македонец од Бугарија во книгата “Историја на Македонија “(Софија, 1997) го цитира Енциклопедискиот словар (Брокгауз-Ефрон, Санкт Петербург), објавен во далечната 1896 година, каде пишува: Во 963 година во Македонија избувнало востание, кое завршило со прогон на Бугарите и со основање на сопствена држава.
Хмм, мога да дам Енциклопедии много, между тјах Британика, Ларус и др. И то доста по-нови изданија ;). А в германските пише, че Б'лгарската Империја е била нај-голјама именно при Самуил.
* ФАКТ - 3. Бугарскиот историчар Марин Дринов пишува: “Денешна Македонија се отцепи од царството на Петар и се формира како одделна држава на чело со Самоил.
Марин Дринов е писал доста глупости, тој не е историк, а по-скоро политик. Освен това, когато тој е живјал много факти не са били известни. А и отделна не значи друга или Македонска. В краја на 2-то Б'лгарско Царство имаме поне 3 Б'лгарии.
* ФАКТ - 4. Во древната “Зографска историја”, за несогласувањата помеѓу братот на Самоил Давид со останатите браќа пишува: Бидејќи македонските господа не можеа да го трпат мирот, започнаа лошо да зборуваат (против Давид, з. м.). Кога тој разбра за тоа, доброволно се откажа од царствиото и замина во манастир.
Колко древна? Линк - оригинал?
* ФАКТ - 5. Поетот Иван Кириотес уште во тоа време ги споменува Македонците како жители на Самоиловото Царство, а Дукљанскиот презвитер Самоил го нарекува како македонски цар!


до темата:salut:
Мога да цитирам доста повече данни от този период, к'дето пише фруги нешта.
И бих желал да прочета и Вашија отговор на моите в'проси (за което ште б'да д'лбоко благодарен).
 

demmian

Попиванов
Член од
9 јули 2008
Мислења
1.613
Поени од реакции
53
Мога да цитирам доста повече данни от този период, к'дето пише фруги нешта.
И бих желал да прочета и Вашија отговор на моите в'проси (за което ште б'да д'лбоко благодарен).
Сепак,многумина сметаат дека поимот Бугарин во тоа време,има значење на нешто не-византиско,т.е. се што не е византиско,соодветно било бугарско.

И латинското име на Белград е Алба Булгарика(Аlba Bulgarica)па значи ли тоа дека и Белград е бугарски?

Сметам дека е премногу глупаво на цар Самуил да му се припишува дадена националност,зато што националноста каква што е во денешна форма,во времето на цар Самуил нормално дека не постои.

Во тоа време има само груба поделба на народите.
 

СрбоЛегенда

Сами против свих
Член од
24 декември 2008
Мислења
2.694
Поени од реакции
123
Белград е основан од келтите и латинското име е Sigundium.

Singidunum was an ancient Roman city, first settled by the Celtic Scordisci tribe in the 3rd century BC, and later garrisoned and fortified by the Romans who romanized the name. Known today as Belgrade

Добри сте бугари добри сте:pos2::pos2: Барајте си ваши градови таму кај Казан.:helou:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom