Купување на автомобил.

T

Terroir

Гостин
Проблемот е што и од таму ти ја продава кога ќе сфати дека треба да прави сервис кој ќе го кошта ѓаол и пол. Не е будала и тој да ти ја среди целосно и да ти ја даде, остај ги ти сервисните книшки штанцани во Дупница каде што е се променето, мислиш будали се швабите и жабарите, ги сервисираат од А до Ш и ги продаваат за 1500 евра коли купени по 25 000 евра.
Да километражата не е единствениот показател дали е добро или не е добро возилото, но ако е добро одржувано возилото што е возено тука, а има под 100 000, дефинитивно е подобро од било кое со 300 000 од горе.
Во секој случај ако имаш избор да бираш помеѓу кола донесена од Италија или Германија, во 90% од случаите во подобра состојба ќе биде од кај вториве

Италијанците скоро ич не се замараат со одржување, возат додека оди и после идат тие коли по Балканот после мало средување..
 
Член од
22 февруари 2007
Мислења
7.076
Поени од реакции
1.940
Во секој случај ако имаш избор да бираш помеѓу кола донесена од Италија или Германија, во 90% од случаите во подобра состојба ќе биде од кај вториве

Италијанците скоро ич не се замараат со одржување, возат додека оди и после идат тие коли по Балканот после мало средување..
Не би рекол дека проблемот кај италијаниве е само обично одржување. Од она што сум видел многу повеќе работи им се имаат случено. Поплави, тоталки , ... биди креативен.
Некој претходно имаше напишано дека километрите не се битни. Битни се за некои работи, но во конкретниов случај се најмал проблем.
Подобро колата да поминала 500000 км отколку да го има преживеано она што го имаат франкенштајниве од италија.
 

ruller

Expert
Член од
5 септември 2011
Мислења
493
Поени од реакции
317
Cekaj, a koj bi rekol deka kilometrite na ovdesnite koli ne se vrakani nanazad?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom