1. ДИЗЕЛ СЕ КУПУВА ЗИМНО ВРЕМЕ. Ако кога температурата надвор е -10 степени и ладен мотор се проба да се запали се станува јасно за конкретниот автомобил. Добриот дизел ќе запали само со ЕДНО ЗАГРЕВАЊЕ НА ГРЕАЧИТЕ едно гаснење на лампата за греачите на инструмент таблата. При тоа без да се мачи и рка подолго време, ДОБРИОТ ДИЗЕЛ МОТОР пали како бензинец.
2. Веднаш по стартувањето на студен дизел мотор извадете ја шипката за контрола на маслото од цевката и не треба да дува воздух или согорени гасови. Ако се појават капки од масло МОТОРОТ Е ИЗДУВАН. Добриот дизел нема притисок во картерот и не дува од шипката за контрола на масло.
3. Отворете ја капачката за долевање на масло во моторот кога моторот работи и постигнал работна температура. Излегувањето на согорени гасови и капки од масло од таму е знак за лош мотор.
4. Ослушнете ја работата на моторот. Добриот дизел мотор РАБОТИ СТЕГНАТО, РАМНОМЕРНО, БЕЗ ДА ГИ МЕНУВА ВРТЕЖИТЕ ибез дополнителни шумови, стружење, виење, периодично крцкање, чукање, ццкање. Работата на добриот дизел мотор се споредува со музика - не треба да го дразни увото.
5.Погледнете ги издувните гасови што излегуваат од ауспухот. Тие се најдобар тестер за состојбата на моторот. Добриот дизел испушта гасови што едвај се забележуваат - безбојни се. Белиот дим е знак за вода во цилиндрите-дали се работи за пукнат блок, глава или продуван дихтунг, тоа е друго прашање. Сиво обоениот чад со мирис на изгорено масло е знак за отслужен мотор (износен). Дајте гас и задржете ја на околу 2000 врт/мин. Нормално на почетокот колата треба да исфрли црн чад. Проблем има ако после 2-3 секунди од давањето на гаста и постигање на 2000 врт/мин црниот чад не престане да излегува, и истиот продолжи да дими. Тоа е гаранција на лошо согорување на нафтата. Проблемот се должи или на избегано центрирање, проблематичха дизна /т.н. дизна што моча/, омекнати пружини на дизните , но може и проблемот да е во пумпата за горивото, кој е многу полоша варијанта. Особено карактеристично за француските дизели е тоа што тие не димат дури и при нагло давање на гас, поради користење на радиално-лачните дизни и пофиното образување на горивната смеса од директното вбризгување.
6. Отворете го капачето од казанчето за антифриз додека моторот работи. Замолете некој да даде гас и да ја задржи така да моторот работи на 2500 врт/мин. Ако од разладната течност во казанчето почнат да излегуваат меурчиња со гас тогаш тој мотор има издуван дихтунг на глава.
7. Додека моторот работи погледнете ги шајбните на ремените. Не треба да имаат радијално или аксијално отстапување додека моторот работи. Тоа се воочува лесно.
8. Извадете ја шипката за проверка на нивото на маслото и погледнете ја бојата на маслото. Дури и по 20 километра поминати од промена на маслото во моторот, тоа добива катран црна боја. Присуството на бела емулзија е гаранција за вода во маслото. Секаква друга боја освен црна е сомнителен фактор за присуство на несакани примеси.
9. Ставете ја на канал колата и погледнете го картерот на моторот за да воочите дали истиот е удиран. Исто така проверете дали има течење на масло додека моторот работи. Убаво е да се знае дека најтешко се отстранува течење на масло ако тоа постои меѓу менувачот и моторот. Замената на виновниот семеринг бара вадење на менувачот
10. Оставете ја колата на нагорнина. Обидете се да тргнете без притоа да додавате гас воопшто. Добриот дизел мотор повлекува на нагорнина и се движи без потреба од дополнително притискање на гаста со минимум двајца патници. Ако моторот гасне за време на пробата значи не таквиот мотор НЕ Е ДОБАР.
11. Пробајте ја колата во движење, во случај на нагло забрзување. Дизелот треба да повлекува равномерно како по линија во ниски вртежи. Додека ја забрзувате нагло и успорувате следете дали има појава на вибрации. Ако почувствувате вибрации од моторот НЕ ЈА КУПУВАЈТЕ КОЛАТА. Сигурно има проблем со системот за вбризгување на горивото, или се работи за изместена резонансна толеранција на моторот.
Треба да си одредиш цел, јас сакав моноволуменец, сакав колата да биди повисока за полесно влегување, сакав да има повеќе простор и внатре кај патниците и во багажот.Здраво дечки, имам во план да купам половен автомобил но не се разбирам многу околу авотомобили, па би ве замолил за предлог.
мојот буџет е до 5000 еу макс.
Благодарам
Ako nekoj go praktikuva ovoj tekst, ke treba site samo novi koli od salon da kupuvame..Пред некое време при слично пребарување за дизел ми испадна еден пост од друг форум, ќе го ставам како цитат, можеби ќе му се најде на некој за совет:
За шо се одлучи ако не е тајна?Треба да си одредиш цел, јас сакав моноволуменец, сакав колата да биди повисока за полесно влегување, сакав да има повеќе простор и внатре кај патниците и во багажот.
Тоа бе основните барања, имав и додатни, ама со оглед дека купував половно возило тука бев флексибилен.
Сакав да нема многу електроника т.е. опрема, сакав да има сончев покрив, сакав да има темпомат од додатна опрема, сакав да нема многу големи гуми.
И така одма се стесни изборот на - VW Turan, Seat Altea XL, Citroen Xsara Picasso, Citroen Grand C4, Renault Grand Scenic, Ford C-max и Opel Zafira.
Pa mi treba familijarno vozilo, so mala potrosuvacka , eftino za odrzuvanje. fala vi na site za sovetite .Прво кажи за каква употреба ти е, дали имаш некакви приоритети и слично, па после ќе може да ти се даде предлог за тоа каква кола да купиш
Зошто од салон, јас кога ја зедов сите овие работи беа покриени, ама ја зедов со поминато под 100к.Ako nekoj go praktikuva ovoj tekst, ke treba site samo novi koli od salon da kupuvame..
Pa kade ima idealna polovna kola, nema nigde.
Дизел или бензин е реното? Како си задоволен со тој модел, потрошувачка/сервис?Renault Grand Scenic
Бев флексибилен си гледав и Citroen Picasso и Altea XL, т.е. се што ќе ми фати око.
На крај реното се погоди најдобар избор.
Дизел, прв сервис 16.000 денари од кој што 12.000 денари беа деловите.Зошто од салон, јас кога ја зедов сите овие работи беа покриени, ама ја зедов со поминато под 100к.
Ние не купуваме коли тука, конзерви со тркала, ти коли ги сметаш овие со по 300 илјади што се увезуваат тука?[DOUBLEPOST=1517161655][/DOUBLEPOST]
Дизел или бензин е реното? Како си задоволен со тој модел, потрошувачка/сервис?
Moze da ima i 500.000 pa da e kako nova, a moze da ima 100.000 pa da e za otpad. Kilometrite ne se nikakvo merilo.Зошто од салон, јас кога ја зедов сите овие работи беа покриени, ама ја зедов со поминато под 100к.
Ние не купуваме коли тука, конзерви со тркала, ти коли ги сметаш овие со по 300 илјади што се увезуваат тука?[DOUBLEPOST=1517161655][/DOUBLEPOST]
Дизел или бензин е реното? Како си задоволен со тој модел, потрошувачка/сервис?
Cekaj, 500.000km in Germany > 100.000 in Blagodarevo. Tamu ima patista ne e igracka, tuka so 5.000 mozes da ja odneses na otpad po kaldrmive neli?Зошто од салон, јас кога ја зедов сите овие работи беа покриени, ама ја зедов со поминато под 100к.
Ние не купуваме коли тука, конзерви со тркала, ти коли ги сметаш овие со по 300 илјади што се увезуваат тука?[DOUBLEPOST=1517161655][/DOUBLEPOST]
Дизел или бензин е реното? Како си задоволен со тој модел, потрошувачка/сервис?
Toa e napisano ilustrativno. Eve eden prost primer, kola od gemanija od prv gazda vozena na dolgi relacii redovno servisirana od a do š vo ovlasteni servisi maksimalno socuvana kako od fabrika so 500.000km (ima ovakvi ne moze da gi poznaes kilometrite), i nekoja kanta od kaj nas 5 pati krsena i farbana, vozena so ulje od 100 den litar i partalisuvana po nasive makadami, servisirana samo ako padne nekoe trkalo po pat, ama so pominati 100.000km. Koe vozilo e podobro?500000 се многу и тука и секаде, не си правете бајрам со умот, посебно ако сфатил дека не му се исплати да ја сервисира што е најчест случај надвор па си купува ново, а ѓубрето на пазар.
Проблемот е што и од таму ти ја продава кога ќе сфати дека треба да прави сервис кој ќе го кошта ѓаол и пол. Не е будала и тој да ти ја среди целосно и да ти ја даде, остај ги ти сервисните книшки штанцани во Дупница каде што е се променето, мислиш будали се швабите и жабарите, ги сервисираат од А до Ш и ги продаваат за 1500 евра коли купени по 25 000 евра.Toa e napisano ilustrativno. Eve eden prost primer, kola od gemanija od prv gazda vozena na dolgi relacii redovno servisirana od a do š vo ovlasteni servisi maksimalno socuvana kako od fabrika so 500.000km (ima ovakvi ne moze da gi poznaes kilometrite), i nekoja kanta od kaj nas 5 pati krsena i farbana, vozena so ulje od 100 den litar i partalisuvana po nasive makadami, servisirana samo ako padne nekoe trkalo po pat, ama so pominati 100.000km. Koe vozilo e podobro?