Креационизам наспроти еволуционизам

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
Поени од реакции
1. Претпоставува дека се работи за фосил, така да сега е јасно што е „тоа„. Фосилот не значи дека во Библијата се тресат глупости, туку значи дека токму ти бликаш од незнаење и тресеш глупости. Читни малку за Потопот, за да ти станат рабојќето троа по јасни.
2. Кој проповеда за љубов истовремено со колење луѓе? Дај посочи некој таков случај. Остај ги другите вери, јас не исповедам многу веру, туку верата Христова.

И поштеди ме од твоето „оооо„ знаење...очигледно е дека си тенок на знаење.
Океј и ја ќе играм таа игра.Еве ти за враќање од мртвите
" He held up the curtain of the bed; and his eyes, if eyes they may be called, were fixed on me. His jaws opened, and he muttered some inarticulate sounds, while a grin wrinkled his cheeks. He might have spoken, but I did not hear; one hand was stretched out, seemingly to detain me, but I escaped and rushed downstairs. I took refuge in the courtyard belonging to the house which I inhabited, where I remained during the rest of the night, walking up and down in the greatest agitation, listening attentively, catching and fearing each sound as if it were to announce the approach of the demoniacal corpse to which I had so miserably given life.

Oh! No mortal could support the horror of that countenance. A mummy again endued with animation could not be so hideous as that wretch. I had gazed on him while unfinished; he was ugly then, but when those muscles and joints were rendered capable of motion, it became a thing such as even Dante could not have conceived."

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
Поени од реакции
Океј и ја ќе играм таа игра.Еве ти за враќање од мртвите
" He held up the curtain of the bed; and his eyes, if eyes they may be called, were fixed on me. His jaws opened, and he muttered some inarticulate sounds, while a grin wrinkled his cheeks. He might have spoken, but I did not hear; one hand was stretched out, seemingly to detain me, but I escaped and rushed downstairs. I took refuge in the courtyard belonging to the house which I inhabited, where I remained during the rest of the night, walking up and down in the greatest agitation, listening attentively, catching and fearing each sound as if it were to announce the approach of the demoniacal corpse to which I had so miserably given life.

Oh! No mortal could support the horror of that countenance. A mummy again endued with animation could not be so hideous as that wretch. I had gazed on him while unfinished; he was ugly then, but when those muscles and joints were rendered capable of motion, it became a thing such as even Dante could not have conceived."
И?...
Ќе се земат децата или?...

Стев

Rockscourge Stevahn
Член од
19 декември 2019
Мислења
Поени од реакции
И?...
Ќе се земат децата или?...
"What manner of man is this, or what manner of creature is it in the semblance of man? I feel the dread of this horrible place overpowering me; I am in fear—in awful fear—and there is no escape for me; I am encompassed about with terrors that I dare not think of…. "

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
Поени од реакции
"What manner of man is this, or what manner of creature is it in the semblance of man? I feel the dread of this horrible place overpowering me; I am in fear—in awful fear—and there is no escape for me; I am encompassed about with terrors that I dare not think of…. "
А ќе имаат многу деца? Ендот ќе им биде хепи?...

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
Поени од реакции
Полесно е да кажеш рецепт за леб, отколку дас е заморува човек како квасецот преку реакција „го расне“ идниот леб :) Така и креационизмот, некој направил ти само користи и не се премногу заморувај.
Не сакаме многу заморувања нели, премногу кратко сме на Земјата за такви работи...

PROROKOT

Ќе ме биде...
Член од
16 февруари 2022
Мислења
Поени од реакции
Напротив-нема ништо полесно од прифаќањето на измамата дека Светот и животот насатанале сами од себе, иако не постои ниту едно човеково искуство кое ни укажува на таква можност, додека чепкањето по сложени теми бара личен напор во објаснувањата за тоа дека Светот и животот имаат свој Творец...

Член од
7 ноември 2011
Мислења
Поени од реакции
Еве, еволуционистите нека го објаснат процесот и како е тоа можно, од нежива материја да се дојде до жива материја, како од неоргански материјал се создал органски. Еве ги на располагање сите можни неоргански материјали во светот и целата технологија, ајде некој научник од неорганска материја нека создаде органска. Како се создала таа првата бактерија или кој курац било што потоа еволуирала во денешниот жив, органски свет?

Kajgana Shop

На врв Bottom