Human
Explorer
- Член од
- 10 октомври 2009
- Мислења
- 12.398
- Поени од реакции
- 5.030
Дизелот се користи претежно за транспорт на карго и тешки возила.Потрошувачка на бензин да, намалена. Но не и на дизел, ниту на други горива.
Оттука логички е неговата употреба да е иста ако се има предвид фактот дека засега се продаваат само лесни електрични возила (возила за лична употреба).
Фактот дека бензинот е во намалена побарувачка зборува доволно за влијанието на ел. возила.
Слично како со керозинот на графикот.
Следни на отстрел се дизелите.
Транспортот на карго е следен.
Авионите ќе почекаат.
Ќе се деси.Нема ни да се деси било каков транспорт освен на приватни возила значајно да се префрли на батерии.
Развојот на батериите е како развојот на полупроводниците. Експоненцијален. Цената им се намалува, густината им се зголемува, во игра се еден куп технологии, инвестициите постојано се зголемуваат, побарувачката расте итн.
Видовме дека ел. возила без проблем може да возат под гаранција без да има потреба на смена на батерии по 200 000+км. Од твој извор.друго проекција дека ќе возиш под 20К годишно за да 8 години да ти трае колата. Па да ја смениш пошто замена
Споредбата е битна само колку енергија троши електричното возило.да споредиме колку загадува генерирањето на електрична енергија ширум светот.
Ете и на твојот линк, и овие 2та погоре од кој едниот од американската агенција за заштита на околината вика дека се далеку помали емитери на јаглерод отколку останатите.
Патем, пад од 70% на користењето на бензин е сериозен пад и добар показател колку се добри електричните возила и колку се користат. Норвешка навистина е пример за останатите.