Конкурс за изработка на лого на МРТ

  • Креатор на темата Sheldon Cooper
  • Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.

GrouchoMarx

Мочко
Член од
26 јануари 2008
Мислења
2.907
Поени од реакции
469
Оди и прашај, а штом веќе си запнал да одиш во тој правец по кој што одиш, бркај врски, фрлај пари за виски и ручеци.... што и да ти кажам не вреди, ти ако си зацртал во главата дека така ке се бира логото ок терај по свое.
Па брат, како да ти кажам, морам да победам на ова. 100 000 евра не се малку. Ти ако мислиш дека можеш така да добиеш, повели и пробај. ЈАС ЌЕ ФАЌАМ ВРСКИ!!!
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Па брат, како да ти кажам, морам да победам на ова. 100 000 евра не се малку. Ти ако мислиш дека можеш така да добиеш, повели и пробај. ЈАС ЌЕ ФАЌАМ ВРСКИ!!!
100 000 евра??? Да не си згрешил малку во валутата?
Инаку јас сакав да направам лого за мтв имав една идеја, со една линија да ја нацртам контурата на зградата мтв и внатре во контурата да стоеше големо М а десно од неа, надвор со мали букви, тв, и над зградата сонце како изгрева, ама немав доволно време, ја спремав дипломската.
 

GrouchoMarx

Мочко
Член од
26 јануари 2008
Мислења
2.907
Поени од реакции
469
100 000 евра??? Да не си згрешил малку во валутата?
Добро де, се збунив. 100 000 денари. Одма фаќаш кусур па и ти. Инаку ќе се пријавуваш? И да се пријавуваш џабе ти е, јас ќе победам :) :) :)
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Добро де, се збунив. 100 000 денари. Одма фаќаш кусур па и ти. Инаку ќе се пријавуваш? И да се пријавуваш џабе ти е, јас ќе победам :) :) :)
Прочитај го пак погорниот пост што го пишав, додадов малку текст. Инаку мислам дека конкурсот заврши во овој петок што помина.
 
Член од
10 јануари 2011
Мислења
1.658
Поени од реакции
3.322
Ако ти правиш лого за 3 минути тогаш тоа лого никој нема да ти го купи. Да можеби ке направиш нешто но каква ке биде приказната позади тоа што ке го направиш? Дали ке ги погодиш критериуите кои ги бара одредена фирма од тебе, дали ке ја погодиш симболиката на логото со вкусот на клиентот?
За џабе ли Тојота плати 100 000 евра за логото кое денес го имаат со елипсите?
Штом ти мислиш дека дизајнот на лого не е некоја филозофија и дека компаниите што купуваат дизајн на лого се глупаци тогаш единствениот заклучок кој можам да го донесам за тебе е дека ти си глупак.
Логото на една фирма игра значајна улога во стекнување на углед и сериозност на пазарот, и поради тоа во неговото креирање треба да е вметната цела приказна за компанијата.Логото е сликовито пренесена приказна и е симбол на една компанија. Тоа лого ке стои во секоја реклама, во секој документ, во секоја презентација, и на секое одело на вработените. Тоа секако дека мора да биде професионално изработен симбол, а не некаква сликичка изработена за 2-3 минути.
Замисли кога една Кока Кола би си дозволила да направи лого како нашиот Кватро?
Или замисли кога еден Хајникен би немал никакво лого, дали би стекнало тоа пиво таква популарност (препознатливост) и би се продавало тоа непознато пиво во таква количина низ светот?
Сигурно би се продавало ама во количнина за десетина пати помала од сегашната.
Ако ти правиш лого за 3 минути тогаш тоа лого никој нема да ти го купи. Да можеби ке направиш нешто но каква ке биде приказната позади тоа што ке го направиш? Дали ке ги погодиш критериуите кои ги бара одредена фирма од тебе, дали ке ја погодиш симболиката на логото со вкусот на клиентот?
За џабе ли Тојота плати 100 000 евра за логото кое денес го имаат со елипсите?
Штом ти мислиш дека дизајнот на лого не е некоја филозофија и дека компаниите што купуваат дизајн на лого се глупаци тогаш единствениот заклучок кој можам да го донесам за тебе е дека ти си глупак.
Логото на една фирма игра значајна улога во стекнување на углед и сериозност на пазарот, и поради тоа во неговото креирање треба да е вметната цела приказна за компанијата.Логото е сликовито пренесена приказна и е симбол на една компанија. Тоа лого ке стои во секоја реклама, во секој документ, во секоја презентација, и на секое одело на вработените. Тоа секако дека мора да биде професионално изработен симбол, а не некаква сликичка изработена за 2-3 минути.
Замисли кога една Кока Кола би си дозволила да направи лого како нашиот Кватро?
Или замисли кога еден Хајникен би немал никакво лого, дали би стекнало тоа пиво таква популарност (препознатливост) и би се продавало тоа непознато пиво во таква количина низ светот?
Сигурно би се продавало ама во количнина за десетина пати помала од сегашната.
Логото е некаква сликичка изработена за неколку минути или неколку месеци. Времето посветено за нејзина изработка не гарантира успешност! Зарем сериозно мислиш дека Хајникен ќе се пие 10 пати помалку ако има друго лого? Како и дека македонската телевизија ќе се гледа повеќе поради логото? Како тоа само не им текна да го сменат логото порано досега ќе беа најгледна телевизија во Македонија а можда и пошироко ;)
 
Член од
18 април 2010
Мислења
2.641
Поени од реакции
3.535
со една линија да ја нацртам контурата на зградата мтв и внатре во контурата да стоеше големо М а десно од неа, надвор со мали букви, тв, и над зградата сонце како изгрева, ама немав доволно време, ја спремав дипломската.
Не сме 20ти век. :)
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Логото е некаква сликичка изработена за неколку минути или неколку месеци. Времето посветено за нејзина изработка не гарантира успешност! Зарем сериозно мислиш дека Хајникен ќе се пие 10 пати помалку ако има друго лого? Како и дека македонската телевизија ќе се гледа повеќе поради логото? Како тоа само не им текна да го сменат логото порано досега ќе беа најгледна телевизија во Македонија а можда и пошироко ;)
Значи логото не е едниствениот фактор од кој зависи успешноста на фирмата, но логото придонесува во создавањето на добра репутација на фирмата.
Исто како и во фудбалот на пример, ако интер не игра добро џабе се вика интер но откако ке победи знакот на интер ке го препознаваат милиони, и тој треба да има убава и содржајна симболика. За тоа да се создаде тоа "убаво лого" треба да се пази на типографија, форма, боја, текстура и тн. Значи тоа е еден сложен процес. Не е така едноставно, отвори илустратор, шљакни некој круг со црна позадина, во него пиши МТВ со бели букви и ете ти лого....Нема да има никаква вредност логото. Тоа е поентата да има уметничка и симболична вредност, со едно сликиче треба да се опише целата компанија. За една компанија да биде успешна треба да биде сметана за сериозна од другите, и за конкурентна. Логото и амбалажата играат значајна улога во создавањето на општото мислење на купувачите, во овој случај гледачите на МТВ, за таа фирма, т.е за МТВ.
Глеј само на пример Firefox-от колку оригинално лого имаат. И загледај каква симболика има логото. Chrome исто така, после FedEx, со скриената стрелка помеѓу последните две букви (Ex) и тн. Тие сигурно не се изработени во две минути. Цели дизајнерски компании стојат позади овие логоа, и тие биле добро платени за логото. Запрашај се зошто? Зошто Apple, Nike, и мн други, па еве и логото на Супермен ке го земам за пример, се скапо платени, и се ангажирани познати дизајнери за да изработат лого, кога можеле е вака некое дете од што знам од Непал да им го изработи за 2$?
 
Член од
10 јануари 2011
Мислења
1.658
Поени од реакции
3.322
Македонската телевизија треба парите да си ги
Значи логото не е едниствениот фактор од кој зависи успешноста на фирмата, но логото придонесува во создавањето на добра репутација на фирмата.
Исто како и во фудбалот на пример, ако интер не игра добро џабе се вика интер но откако ке победи знакот на интер ке го препознаваат милиони, и тој треба да има убава и содржајна симболика. За тоа да се создаде тоа "убаво лого" треба да се пази на типографија, форма, боја, текстура и тн. Значи тоа е еден сложен процес. Не е така едноставно, отвори илустратор, шљакни некој круг со црна позадина, во него пиши МТВ со бели букви и ете ти лого....Нема да има никаква вредност логото. Тоа е поентата да има уметничка и симболична вредност, со едно сликиче треба да се опише целата компанија. За една компанија да биде успешна треба да биде сметана за сериозна од другите, и за конкурентна. Логото и амбалажата играат значајна улога во создавањето на општото мислење на купувачите, во овој случај гледачите на МТВ, за таа фирма, т.е за МТВ.
Македонската телевизија треба парите да си ги вложи во подобрување на квалитетот на програмата и логото кое денес го користат ќе добие позитивна симболика а не да фрлаат пари за ново лого кое абе незнам какво и да е според твоите критериуми за "успешно лого" нема ама апсолутно ништо да им смени и пак ќе добие негативна симболика пошо алооооооооооооооооо.......НЕ ИМ Е ЧИНИ ТЕЛЕВИЗИЈАТА!!!!!!
:tapp:
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Македонската телевизија треба парите да си ги
Македонската телевизија треба парите да си ги вложи во подобрување на квалитетот на програмата и логото кое денес го користат ќе добие позитивна симболика а не да фрлаат пари за ново лого кое абе незнам какво и да е според твоите критериуми за "успешно лого" нема ама апсолутно ништо да им смени и пак ќе добие негативна симболика пошо алооооооооооооооооо.......НЕ ИМ Е ЧИНИ ТЕЛЕВИЗИЈАТА!!!!!!
:tapp:
Прочитај го пак мојот претходен пост, дополнив текст.
Глеј во принцип, една голема фирма треба да гледа долгорочно. Е сега секое лого со тек на време му треба дополнително освежување. Значи Пежо до сега мислам дека има 5-6 пати правено редизајн на логото. Што мислиш зошто тие кога би оделе по твојата логика, би го менувале логото, кога тоа не игра никаква улога во создавањетоа на Пежо како бренд?
Да, мтв имаат катастрофа програма, и студијата им се катастрофа, но парите треба да ги вложуваат во секоја дел кој би им донел поголема гледаност, и популарност а во тие делови спаѓа и логото.Е сега поради тоа тие се одлучиле да го освежат логото, со нешто ново. Старото лого не потсетува на комунизам, на некое минато време. Со ново лого во нашата психа ке се влеат нови чувства и нови мислења за телевизијата.
Логото е симболот кој ти дава на тебе до знаење за која фирма станува збор,тоа е директната конекција помеѓу твојата визуелна перцепција и фирмата, и затоа треба да биде оригинално препознатливо, значи да не направи да се збуниш со некоја друга фирма, туку точно да знаеш дека тој симбол ја означува таа фирма. Да ти биде уочливо за поглед, значи да ти остане во сеќавање, а ке остане во твоето сеќавање ако побуди некакво чувство на заинтересираност во тебе. За да побуди некакво чувство треба креаторот на логото, да знае да манипулира со графиката т.е да знае преку сликата какви чувства може да допре до гледачот на таа слика.... Има многу за зборење, повеќе проблемот во создавањето на логото е психичи него физички, и затоа е многу покомплексен.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom