Значи логото не е едниствениот фактор од кој зависи успешноста на фирмата, но логото придонесува во создавањето на добра репутација на фирмата.
Исто како и во фудбалот на пример, ако интер не игра добро џабе се вика интер но откако ке победи знакот на интер ке го препознаваат милиони, и тој треба да има убава и содржајна симболика. За тоа да се создаде тоа "убаво лого" треба да се пази на типографија, форма, боја, текстура и тн. Значи тоа е еден сложен процес. Не е така едноставно, отвори илустратор, шљакни некој круг со црна позадина, во него пиши МТВ со бели букви и ете ти лого....Нема да има никаква вредност логото. Тоа е поентата да има уметничка и симболична вредност, со едно сликиче треба да се опише целата компанија. За една компанија да биде успешна треба да биде сметана за сериозна од другите, и за конкурентна. Логото и амбалажата играат значајна улога во создавањето на општото мислење на купувачите, во овој случај гледачите на МТВ, за таа фирма, т.е за МТВ.