L
Luki Junior
Гостин
Форд Мондео 2.0 ДИ 116 којна... Последните 10 000 километра 10 резервоара нафта, просечна брзина 60 км/ч.... некаде околу 6 на сто..... Задоволен...
На отворено како го газеш? Оти нели ти се гледа ногу 6.5 за 1.2 мотор?На 100 км отворено троши 6.5, градска троши 8 Пунто 1.2 16V
Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.Со здравје да си ја возиш,и само со пичиња.Стави некоја слика да ја зирнеме.Не бре каква црвена нафта.Законски не смееш да ја возиш на црвената.Тие се со електронски дизни мислам,осетливи се на таа нафта,а и кој дизел од новиве генерации не е.Тој мотор 2.0 DTI мислам е развиван со италијански Фиат,исти се со 1.9 JTD,има некоја разлика во турбината.На тато пријател има вектра,ист мотор ја земаа од Словенија,се отепаа од пари давање,и бош пумпа,дизни,турбина се испосменија,кога ја земаа колата имаше 200.000,на изглед свети,џам и па дими бел чад,не да те плашам али ти кажувам.Скапо ги кошташе ептен.Зависи како ќе ти се погоди.
На отворено 120-30 знам дека изгледа многу за 1.2 мотор ама 16 вентила е и тоа си влече.На отворено како го газеш? Оти нели ти се гледа ногу 6.5 за 1.2 мотор?
Malku gi pobrkal rabotite,opelovite ponovi 1.9cdti se ustvari fiatovi 1.9jtd i se odlicni masini,ama samo tie.1.3cdti,1.7cdti i 2.2cdti se opelovi.Starite DTi nemaat vrska so jtd,poškart motor od DTi nema.Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.
JTD нема бош пумпа. А турбината е сосема неважна у овој случај,освен тоа, имаат различна геометрија и момент на палење.
Далеку пософистициран е JTD кој е првпат вграден во Алфа Ромео а после истите и во Фиат и Ланча.
Сигурен си ?Голем јалнаш си друже, DTI i JTD се сосема различни мотори, овој вториот е прва генерација на commonrail мотори а опеловиот е Исузу обичен дизел мотор со интеркулер и Бош пумпа.
JTD нема бош пумпа. А турбината е сосема неважна у овој случај,освен тоа, имаат различна геометрија и момент на палење.
Далеку пософистициран е JTD кој е првпат вграден во Алфа Ромео а после истите и во Фиат и Ланча.
Ме интересира како ја измери оваа вредност. Возеше 300км само низ град, па го мереше дополнувањето на пумпа или на друг начин?4.8 градска
Бордот не е баш најпрецизен, особено низ градски услови на возење. Знае и над пола литро помалку да прикаже во однос на реалната.борд компјутер
сум мерел и изминати километри со одредена литража и пак исто покажува....Ме интересира како ја измери оваа вредност. Возеше 300км само низ град, па го мереше дополнувањето на пумпа или на друг начин?
--- надополнето: 27 октомври 2012 во 16:52 ---
Бордот не е баш најпрецизен, особено низ градски услови на возење. Знае и над пола литро помалку да прикаже во однос на реалната.